JHM 1789 #1561 Отговорено 17 Октомври, 2019 Колега ACID BURN от това, което си написал горе се доказва че ферари не са само мит в автомобилния спорт. Отбелязал си най важните неща,като добри инженери,постоянство на пистите,подиуми! По скоро би било добре,да кажеш,кое му е лошото на ферарито..? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #1562 Отговорено 17 Октомври, 2019 (Редактирано) За злобата съм съгласен. Реших просто да споделя мнението си. Опитвам се да бъда обективен. Аз съм фен на Хонда преди всичко, но се стремя да не съм фанатик, който се събужда и заспива с мисълта има коли има и Хонда. В крайна сметка зад материалните неща стоят хора. Хората правят материалните неща да имат дух. Материята е нищо, ако го няма човека. Говоря за колите в частност. За лошото - не мога да кажа. За това, което не достига на Ферари е допускането на едни и същи грешки заради емоция. Конструктивно колата не е достатъчно добра спрямо Мерседес и дисциплината не е тази, която немците имат. Поне аз това като зрител мога да кажа. Това е моето мнение, което може и да изтриете. П.П.: Ако Льоклерк продължи с това темпо скоро обаче само заради пилот Ферари ще печелят повече. Да видим. Борбата вътре в отбора на Ферари ще бъде много по-тегава от тая на Мерседес. Хамилтън е категоричен, Ветел обаче не е. Редактирано 17 Октомври, 2019 от ACID BURN 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #1563 Отговорено 18 Октомври, 2019 Не мога да кажа че съм привърженик, на определена "школа", но между южноевропейския, северноевропейския и азиатския подход винаги има разлика. Имал съм работа и с 3-те типа хора (не обичам да генерализирам) и натрупването на контакти е затвърдило впечатленията. Ехаа, спечелихме! Не знаем как стана, но няма да пипаме нищо, за да не развалим нещата - би казал италианецът и удри кампарита. Ехаа, спечелихме! Предполагам е заради това и това, но да видим може ли още по-добре - би казал германеца и айде - заравяне пак в данните. Е, спечелихме! Трудно бе, отне ни време, но сме на прав път и можем още по-добре - би казал азиатецът. Ще се напие веднага (за час), на сутринта е трезвен и сяда къртовски да изследва работещите решения и паралелно да пробва нови - без почивка и докато постигне по-добър резултат. Със сигурност първите живеят по-експанзивно и красиво, вторите скучно и ефективно, а третите са намерили своя "икигай" в работата си и не рядко "прегарят". Преди да им дирим сметка, да се запитаме - като кои искаме (и можем) да сме? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #1564 Отговорено 18 Октомври, 2019 Интересни гледни точки имате... Не разбирам какъв е този култ към немските автомобилни инженери. В това число и оплюването на италианските. И от от хора, които поставят Хонда над всичко останало. Но не е тук мястото да говорим/пишем за автомобилния бранш и постиженията на отделните нации. За добро или пък лошо последните две години решаващо значение за бързината във Ф1 е отговорна една италианска фирма - Пирели. Защо това не е Континентал, и аз не зная? През миналата година Мерцедес с полулегални (да не кажа нелегални) джанти бяха по-добри, тази година или поне през първата и половина бяха по-добри при работата с гумите. Докато през 2018 Ред-Бул имаха много добро шаси и също работеха добре с гумите, но нямаха достатъчно мощен двигател, то през 2019 имат също проблеми с гумите и очаквани проблеми при работата през първата година с Хонда. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #1565 Отговорено 18 Октомври, 2019 преди 34 минути, DTEC написа: Не разбирам какъв е този култ към немските автомобилни инженери. Малко ще съм извън темата, извинявам се. Позволих си да намеся нациите, защото формула 1 до втората световна война и малко след това е репрезентация за гения и уменията на различните нации. Хитлер е използвал формула 1 заедно с други спортни дисциплини да афишира гения на немската нация и т.н.. И всичко това дойде от контекста, че във формула 1 когато е имало немци те са били първи в състезанията и че репутацията на ферари идва от дългия й престои на състезателната сцена и не малкото емоционални победи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #1566 Отговорено 18 Октомври, 2019 Говориш за други автомобилни състезания, по времето на Хитлер не е имало Ф1... Формула 1 съществува от 1950. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #1567 Отговорено 19 Октомври, 2019 На 17.10.2019 г. at 12:37, ceco_accord написа: Ферари е култ и Ф1 без тях е нелепа, а ако не са в топ 3 е някак странна. Може да не понасям политиката им, да не разбирам винаги стратезите им, да не харесвам аспекти от поведението на пилотите (без значение кои са), но Феритата трябва да ги има и по тях се сравняват другите отбори. МВ са със 6 поредни конструкторски титли, не защото са "ча па толку добри", а понеже конкуренцията им е такава - както навсякъде и във всичко. Само да напомня, че този култ не беше пипал титла 20г. Но дойдоха маркетинговите специалисти и продажбите на Ферари стигнаха небивали висоти, след всяка победа. Неслучайно шумахер спечели 5 пъти с Ферари. И спорта във Ф1 умря! Ф1 се превърна в корпорация за много пари! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #1568 Отговорено 19 Октомври, 2019 Преди 22 часа, DTEC написа: За добро или пък лошо последните две години решаващо значение за бързината във Ф1 е отговорна една италианска фирма - Пирели. Защо това не е Континентал, и аз не зная? Зареди ПАРИ! Който плаща пИчели! Ти ще си купиш ли пирели, като гледаш какви гумени парчета има по пистата! При нито един производител няма такова разпадане на гумите. Всичко италианско е недовършено в даден аспект. Иначе на дизайн и звук са водещи! 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #1569 Отговорено 19 Октомври, 2019 преди 34 минути, darius написа: Зареди ПАРИ! Който плаща пИчели! Ти ще си купиш ли пирели, като гледаш какви гумени парчета има по пистата! При нито един производител няма такова разпадане на гумите. Всичко италианско е недовършено в даден аспект. Иначе на дизайн и звук са водещи! Колега, малко се изказваш неподготвен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrisimow 26 #1570 Отговорено 19 Октомври, 2019 (Редактирано) Това за бързото деградиране на гумите е умишлено изискване към Пирели във Ф1, за да може да има повече питстопове, което според проучвания се харесвало на феновете. Но е прав колегата по-горе, че ако човек не следи толкова изкъсо Ф1, наистина се създава такова впечатление у масовия потребител за гумите на Пирели. Редактирано 19 Октомври, 2019 от hrisimow Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #1571 Отговорено 20 Октомври, 2019 Преди 20 часа, simo vtecman написа: Колега, малко се изказваш неподготвен. Благодаря ти, че ме просветли! Май е по-добре да почетеш малко повече за италианскот автомобилостроене! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #1572 Отговорено 20 Октомври, 2019 Принципно италианците правят хубави коли - много хубави и малко коли. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #1573 Отговорено 23 Октомври, 2019 http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24915 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #1574 Отговорено 24 Октомври, 2019 На 20.10.2019 г. at 13:31, darius написа: Благодаря ти, че ме просветли! Май е по-добре да почетеш малко повече за италианскот автомобилостроене! не знам за колите, но за гумите не си прав - ФИА иска гуми които деградират "за да е интересно" Малко детайли за спек 4 двигателя и новото гориво Цитат https://f1-gate.com/honda/f1_52742.html Honda F1 Special Feature: PU Development Manager Yasuaki Asagi speaks at the forefront of F1 engine development 新燃料について具体的に質問された浅木泰昭は「ノッキングに代表されるように、エンジンにダメージを与えるような燃焼を抑えながら、いかに熱効率、同じ燃料量からピストンを押し下げる力を強くするか、気筒内の圧力を上げていくかということだ。それを両立させることが燃料開発。異常燃焼を避け、爆発圧力を高めるということだ」とコメント。 Asked what the purpose of the new fuel was, Asaki replies "Largely encompassing Knocking, reducing damage due to combustion, increasing efficiency and power utilizing the same fuel amount, and increasing internal cylinder pressure." He also reveals the other Honda entity that assisted in the ExxonMobil fuel collaboration: 「以前も話したが、ホンダジェットの部門がパワーユニットの開発に協力してたのと同じような形で、先端技術研究所のジェット機用燃料などを含めて未来の燃料を研究している部署、協力してもらい開発した。F1に使える燃料としては既存のガソリンに成分として含まれているものを使って開発する必要があり、ホンダ側である程度あたりをつけて『こんなものががいい』という話をエクソンと話しながら、パワーユニットのマッチングを行なっていった」 Like I had mentioned before, similar to how Honda Jet assisted in power unit development, the Honda R&D Innovative Research Excellence, a division working on Jet fuel and future fuel technology assisted in development. With the intent for F1 use and with the need to utilize existing gasoline ingredients, from Honda side asked for a particular type of fuel, and with collaboration with Exxon, worked to match it to the power unit. 「正直に言えば、F1に協力してほしいというと最初はあまりいい顔をされない場合もあった。だが、最近では勝つと一緒に喜び、逆に負けると一緒に悔しがってもらえる仲間になってきている。そうした一体感をもららす効果のようなこともある」 Honestly speaking, when asked (other divisions) to contribute to the Honda F1 program, in the beginning it was met with a negative response. However, recently, the joy of winning and agony of defeat is becoming something we're all sharing more. This has given us solidarity. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #1575 Отговорено 24 Октомври, 2019 Оценка нивото на двигателите, от шефа на Хонда ДВГ поделението на брифинг даден преди Сузука Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #1576 Отговорено 26 Октомври, 2019 Утре ни чака едно интересно състезание. Надявам се арогантния МАХ да го оставят първи да стартира. Също така и великолепната тройка (rollin, darius, Drone) да са забравили езика на омразата 😀 Приятно гледане на всички фенове на F1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #1577 Отговорено 27 Октомври, 2019 (Редактирано) Не е истина колко е глупав Макс и колко са некадърни FIA. След първото разглеждане на случая, не го наказаха. Той си "отвори устата" по време на официалната пресконференция, случая се разгледа отново и сега ще стартира от 4 позиция: https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fwww.fia.com%2Ffile%2F104513%2Fdownload%2F29680&fname=2019%20Mexican%20Grand%20Prix%20-%20Offence%20-%20Car%2033%20(failure%20to%20slow%20for%20a%20yellow%20flag).pdf Според мен наказанието е малко. След случая във Ф2 на Спа, би трябвало да го накажат с 10 позиции. Не ми се мисли какво можеше да стане ако болида на Ботас се бе върнал на пистата. Редактирано 27 Октомври, 2019 от DTEC добавяне на линк 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #1578 Отговорено 27 Октомври, 2019 (Редактирано) Макс е наказан с 3 места - и е правилно. Правилата трябва да се спазват. От друга страна на 1ва позиция нямаше шанс срещу фераритата преди първи завой - сега ако тръгне добре ще има слипстрийм Редактирано 27 Октомври, 2019 от Restless 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #1579 Отговорено 27 Октомври, 2019 (Редактирано) Ботас стъпи на бордюра и не можа да овладее колата. Макс е наказан за незачитане на жълти знамена с две позиции и две наказателни точки. Наказанията се раздават на пречещите на мерцедес и ферари. Миналото състезание като бутнаха Макс, кого наказаха? Това не е формула! Редактирано 27 Октомври, 2019 от darius 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #1580 Отговорено 27 Октомври, 2019 Айде почна се с реването. 😉 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #1581 Отговорено 27 Октомври, 2019 Катастрофата на Ботас и жълтите флагове бяха част от заговора на фиа срещу ред бул 😆 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #1582 Отговорено 27 Октомври, 2019 И сега ли някой ще му е виновен на Верстапен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #1583 Отговорено 27 Октомври, 2019 (Редактирано) За протокола - изгледай ситуацията отново и ще видиш, че Хамилтън е в основата на инцидента, като го удря първи, точно в средата между двете гуми. Нататък, ако не е ясно какво и защо става, мога и него да коментирам, ама е хубаво сам да го видиш и разбереш. п.п. И не съм фен, нито на Верстапен нито на Хамилтън. Редактирано 27 Октомври, 2019 от Emicha допълване 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #1584 Отговорено 28 Октомври, 2019 И аз не съм, просто в очите на някои хора едва ли не е светец, а истината е, че сам създава абсурдни ситуации. Все пак добро представяне от 20то до 6то място. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #1585 Отговорено 28 Октомври, 2019 На 26.10.2019 г. at 23:31, vespa написа: Утре ни чака едно интересно състезание. Надявам се арогантния МАХ да го оставят първи да стартира. Също така и великолепната тройка (rollin, darius, Drone) да са забравили езика на омразата 😀 Приятно гледане на всички фенове на F1. Нещо не си в ред ми се струва ?Език на омразата Или четем едно и също нещо по различен начин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #1586 Отговорено 28 Октомври, 2019 http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24934 http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24936 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #1587 Отговорено 31 Октомври, 2019 Малко история: https://automedia.investor.bg/a/2-novini/39968-kak-honda-napravi-15-litrov-v12-za-formula-1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #1588 Отговорено 31 Октомври, 2019 Off Topic Вярно че звучи като моторетка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #1589 Отговорено 31 Октомври, 2019 Новата концепция на болидите за 2021-ва. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24951 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #1590 Отговорено 3 Ноември, 2019 ферари са унижени, на 18 та обиколка льо клер го взимат като спрял. Първо Ботас, после Макс! Няма такова удоволствие. Няма да им се получи дори и с най-твърдите гуми. А другата кола строши окачване, ФИА требе да накажат и Ред Бул и Мерцедес за да спечели ферари! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #1591 Отговорено 3 Ноември, 2019 Според мен, окачването на Фетел бе компрометирано още при старта и за това взе да изостава, а оплакванията му за недозавиване още в първите обиколки са показателни. Иначе, честито на спечелилия битката в щатите, както и на този дето спечели войната тоя сезон! Макс имаше шанс накрая, но жълтите флагове го потушиха, макар че и да застигнеше Хами, не значи че щеше да го изпревари. Той обаче бе поканил гости за днес и едва ли би отстоявал твърдо позицията си, отлагайки днешното парти. Дано Макс успее до края на сезона да се върне на 3-та позиция в пилотския шампионат, а за Ферари - сила имат, ама контрол??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #1592 Отговорено 4 Ноември, 2019 Ако Фетел беше финиширал 7-ми, Макс щеше да остане 5-ти! Много ще е трудно да измести франсето! Води го с 14 точки. Макс ако финишира с две трети места 30т., а льокето да е два пъти 6-ти ще имат по 265 точки! А да не забравяме, Фетел е на 5 точки зад Макс! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1237 #1593 Отговорено 6 Ноември, 2019 http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24970 Ей така се става седем кратен световен шампион. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #1594 Отговорено 8 Ноември, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #1595 Отговорено 12 Ноември, 2019 "Ново 20" http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24987 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #1596 Отговорено 12 Ноември, 2019 Е кое му е новото?!? Цитат "За момента още нито един производител не е подписал официално за 2021"... Също така дългосрочните договори на пилотите също са до 2021г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #1597 Отговорено 12 Ноември, 2019 За съжаление на втек.нет преди 2 дена, човек който има сериозни контакти в Хонда пусна инфо, че сериозно обмислят да съкращават разходите и да заменят участието във Ф1 с участие в Наскар. От 2022 Инди и наскар ще ползват еднакви двигатели и това щяло да е изгодно. Човекът който го написа и много добре запознат - преди години той повече от месец преди всички написа че хонда влизат във Формулата и са подписали с Алонсо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #1598 Отговорено 12 Ноември, 2019 Нормално в Щатите има пазар! В Европа, немското и Ферари са на мода! В Щатите има Акорд plug in hybrid, 2014г. Разход 2,7/100! В Европа що го няма? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #1599 Отговорено 12 Ноември, 2019 Щото за маркетолозите с калкулаторите Европа е несъществен пазар. Оставили са ни няколко модела - 2 сувчета, и 2 Сивика (седан + хеч), а догодина ще им се откъсне от сърцето и новия Джаз (и то само хибрид версията). В Щатите моделите и вариациите им са повече, да не говорим в Азия и специално в Япония. Страхливци съсипващи марката. :( Пазар се формира с адекватни модели, а не с липсата им. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #1600 Отговорено 12 Ноември, 2019 Много точно колега,отдавна и аз се каня да си излея същата мъка и да ги поругая! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове