Jump to content
darius

F1

Recommended Posts

Колега ACID BURN от това, което си написал горе се доказва че ферари не са само мит в автомобилния спорт.

Отбелязал си най важните неща,като добри инженери,постоянство на пистите,подиуми!

По скоро би било добре,да кажеш,кое му е лошото на ферарито..?:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За злобата съм съгласен. Реших просто да споделя мнението си. Опитвам се да бъда обективен.

Аз съм фен на Хонда преди всичко, но се стремя да не съм фанатик, който се събужда и заспива с мисълта има коли има и Хонда.

В крайна сметка зад материалните неща стоят хора. Хората правят материалните неща да имат дух. Материята е нищо, ако го няма човека. Говоря за колите в частност.

За лошото - не мога да кажа.

За това, което не достига на Ферари е допускането на едни и същи грешки заради емоция. Конструктивно колата не е достатъчно добра спрямо Мерседес и дисциплината не е тази, която немците имат. Поне аз това като зрител мога да кажа.

Това е моето мнение, което може и да изтриете.

 

П.П.: Ако Льоклерк продължи с това темпо скоро обаче само заради пилот Ферари ще печелят повече. Да видим. Борбата вътре в отбора на Ферари ще бъде много по-тегава от тая на Мерседес. Хамилтън е категоричен, Ветел обаче не е.

Редактирано от ACID BURN
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа че съм привърженик, на определена "школа", но между южноевропейския, северноевропейския и азиатския подход винаги има разлика. Имал съм работа и с 3-те типа хора (не обичам да генерализирам) и натрупването на контакти е затвърдило впечатленията.

Ехаа, спечелихме! Не знаем как стана, но няма да пипаме нищо, за да не развалим нещата - би казал италианецът и удри кампарита.

Ехаа, спечелихме! Предполагам е заради това и това, но да видим може ли още по-добре - би казал германеца и айде - заравяне пак в данните.

Е, спечелихме! Трудно бе, отне ни време, но сме на прав път и можем още по-добре - би казал азиатецът. Ще се напие веднага (за час), на сутринта е трезвен и сяда къртовски да изследва работещите решения и паралелно да пробва нови - без почивка и докато постигне по-добър резултат.

Със сигурност първите живеят по-експанзивно и красиво, вторите скучно и ефективно, а третите са намерили своя "икигай" в работата си и не рядко "прегарят".

Преди да им дирим сметка, да се запитаме - като кои искаме (и можем) да сме? :)

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересни гледни точки имате...

Не разбирам какъв е този култ към немските автомобилни инженери. В това число и оплюването на италианските. И от от хора, които поставят Хонда над всичко останало. Но не е тук мястото да говорим/пишем за автомобилния бранш и постиженията на отделните нации.

 

За добро или пък лошо последните две години решаващо значение за бързината във Ф1 е отговорна една италианска фирма - Пирели. Защо това не е Континентал, и аз не зная? През миналата година Мерцедес с полулегални (да не кажа нелегални) джанти бяха по-добри, тази година или поне през първата и половина бяха по-добри при работата с гумите. Докато през 2018 Ред-Бул имаха много добро шаси и също работеха добре с гумите, но нямаха достатъчно мощен двигател, то през 2019 имат също проблеми с гумите и очаквани проблеми при работата през първата година с Хонда.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, DTEC написа:

Не разбирам какъв е този култ към немските автомобилни инженери.

 

Малко ще съм извън темата, извинявам се. Позволих си да намеся нациите, защото формула 1 до втората световна война и малко след това е репрезентация за гения и уменията на различните нации. Хитлер е използвал формула 1 заедно с други спортни дисциплини да афишира гения на немската нация и т.н.. И всичко това дойде от контекста, че във формула 1 когато е имало немци те са били първи в състезанията и че репутацията на ферари идва от дългия й престои на състезателната сцена и не малкото емоционални победи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говориш за други автомобилни състезания, по времето на Хитлер не е имало Ф1...

Формула 1 съществува от 1950.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.10.2019 г. at 12:37, ceco_accord написа:

Ферари е култ и Ф1 без тях е нелепа, а ако не са в топ 3 е някак странна. Може да не понасям политиката им, да не разбирам винаги стратезите им, да не харесвам аспекти от поведението на пилотите (без значение кои са), но Феритата трябва да ги има и по тях се сравняват другите отбори.

МВ са със 6 поредни конструкторски титли, не защото са "ча па толку добри", а понеже конкуренцията им е такава - както навсякъде и във всичко.

 

Само да напомня, че този култ не беше пипал титла 20г.

Но дойдоха маркетинговите специалисти и продажбите на Ферари стигнаха небивали висоти,

след всяка победа. Неслучайно шумахер спечели 5 пъти с Ферари.

И спорта във Ф1 умря! Ф1 се превърна в корпорация за много пари!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, DTEC написа:

За добро или пък лошо последните две години решаващо значение за бързината във Ф1 е отговорна една италианска фирма - Пирели. Защо това не е Континентал, и аз не зная?

Зареди ПАРИ! Който плаща пИчели!

Ти ще си купиш ли пирели, като гледаш какви гумени парчета има по пистата!

При нито един производител няма такова разпадане на гумите.

Всичко италианско е недовършено в даден аспект.

Иначе на дизайн и звук са водещи!

  • Нагоре 1
  • Хаха 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, darius написа:

Зареди ПАРИ! Който плаща пИчели!

Ти ще си купиш ли пирели, като гледаш какви гумени парчета има по пистата!

При нито един производител няма такова разпадане на гумите.

Всичко италианско е недовършено в даден аспект.

Иначе на дизайн и звук са водещи!

Колега, малко се изказваш неподготвен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за бързото деградиране на гумите е умишлено изискване към Пирели във Ф1, за да може да има повече питстопове, което според проучвания се харесвало на феновете. Но е прав колегата по-горе, че ако човек не следи толкова изкъсо Ф1, наистина се създава такова впечатление у масовия потребител за гумите на Пирели.

Редактирано от hrisimow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, simo vtecman написа:

Колега, малко се изказваш неподготвен. 

Благодаря ти, че ме просветли!

Май е по-добре да почетеш малко повече за италианскот автомобилостроене!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно италианците правят хубави коли  - много хубави и малко коли.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.10.2019 г. at 13:31, darius написа:

Благодаря ти, че ме просветли!

Май е по-добре да почетеш малко повече за италианскот автомобилостроене!

 

не знам за колите, но за гумите не си прав - ФИА иска гуми които деградират "за да е интересно"

 

Малко детайли за спек 4 двигателя и новото гориво

Цитат

https://f1-gate.com/honda/f1_52742.html

Honda F1 Special Feature: PU Development Manager Yasuaki Asagi speaks at the forefront of F1 engine development

 

新燃料について具体的に質問された浅木泰昭は「ノッキングに代表されるように、エンジンにダメージを与えるような燃焼を抑えながら、いかに熱効率、同じ燃料量からピストンを押し下げる力を強くするか、気筒内の圧力を上げていくかということだ。それを両立させることが燃料開発。異常燃焼を避け、爆発圧力を高めるということだ」とコメント。

Asked what the purpose of the new fuel was, Asaki replies "Largely encompassing Knocking, reducing damage due to combustion, increasing efficiency and power utilizing the same fuel amount, and increasing internal cylinder pressure."

He also reveals the other Honda entity that assisted in the ExxonMobil fuel collaboration:

 

「以前も話したが、ホンダジェットの部門がパワーユニットの開発に協力してたのと同じような形で、先端技術研究所のジェット機用燃料などを含めて未来の燃料を研究している部署、協力してもらい開発した。F1に使える燃料としては既存のガソリンに成分として含まれているものを使って開発する必要があり、ホンダ側である程度あたりをつけて『こんなものががいい』という話をエクソンと話しながら、パワーユニットのマッチングを行なっていった」

Like I had mentioned before, similar to how Honda Jet assisted in power unit development, the Honda R&D Innovative Research Excellence, a division working on Jet fuel and future fuel technology assisted in development. With the intent for F1 use and with the need to utilize existing gasoline ingredients, from Honda side asked for a particular type of fuel, and with collaboration with Exxon, worked to match it to the power unit.

 

「正直に言えば、F1に協力してほしいというと最初はあまりいい顔をされない場合もあった。だが、最近では勝つと一緒に喜び、逆に負けると一緒に悔しがってもらえる仲間になってきている。そうした一体感をもららす効果のようなこともある」

Honestly speaking, when asked (other divisions) to contribute to the Honda F1 program, in the beginning it was met with a negative response. However, recently, the joy of winning and agony of defeat is becoming something we're all sharing more. This has given us solidarity.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оценка нивото на двигателите, от шефа на Хонда ДВГ поделението на брифинг даден преди Сузука

007_o5pk01.jpg

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ни чака едно интересно състезание. Надявам се арогантния МАХ да го оставят първи да стартира. Също така и великолепната тройка (rollin, darius, Drone) да са забравили езика на омразата 😀 Приятно гледане на всички фенове на F1. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е истина колко е глупав Макс и колко са некадърни FIA. След първото разглеждане на случая, не го наказаха. Той си "отвори устата" по време на официалната пресконференция, случая се разгледа отново и сега ще стартира от 4 позиция:

https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fwww.fia.com%2Ffile%2F104513%2Fdownload%2F29680&fname=2019%20Mexican%20Grand%20Prix%20-%20Offence%20-%20Car%2033%20(failure%20to%20slow%20for%20a%20yellow%20flag).pdf

Според мен наказанието е малко. След случая във Ф2 на Спа, би трябвало да го накажат с 10 позиции. Не ми се мисли какво можеше да стане ако болида на Ботас се бе върнал на пистата.

Редактирано от DTEC
добавяне на линк
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс е наказан с 3 места - и е правилно.

Правилата трябва да се спазват.

От друга страна на 1ва позиция нямаше шанс срещу фераритата преди първи завой -  сега ако тръгне добре ще има слипстрийм

Редактирано от Restless
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ботас стъпи на бордюра и не можа да овладее колата.

Макс е наказан за незачитане на жълти знамена с две позиции и две наказателни точки.

Наказанията се раздават на пречещите на мерцедес и ферари.

Миналото състезание като бутнаха Макс, кого наказаха?

Това не е формула!

 

Редактирано от darius
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде почна се с реването. 😉

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катастрофата на Ботас и жълтите флагове бяха част от заговора на фиа срещу ред бул 😆

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега ли някой ще му е виновен на Верстапен? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За протокола - изгледай ситуацията отново и ще видиш, че Хамилтън е в основата на инцидента, като го удря   първи, точно в средата между двете гуми.

Нататък, ако не е ясно какво и защо става, мога и него да коментирам, ама е хубаво сам да го видиш и разбереш.

 

п.п. И не съм фен, нито на Верстапен нито на Хамилтън.

Редактирано от Emicha
допълване
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм, просто в очите на някои хора едва ли не е светец, а истината е, че сам създава абсурдни ситуации. 

Все пак добро представяне от 20то до 6то място.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.10.2019 г. at 23:31, vespa написа:

Утре ни чака едно интересно състезание. Надявам се арогантния МАХ да го оставят първи да стартира. Също така и великолепната тройка (rollin, darius, Drone) да са забравили езика на омразата 😀 Приятно гледане на всички фенове на F1. 

Нещо не си в ред ми се струва ?Език на омразата :D :D :D

Или четем едно и също нещо по различен начин ;) 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Вярно че звучи като моторетка.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ферари са унижени, на 18 та обиколка льо клер го взимат като спрял. Първо Ботас, после Макс!

Няма такова удоволствие.

Няма да им се получи дори и с най-твърдите гуми. 

А другата кола строши окачване, ФИА требе да накажат и Ред Бул и Мерцедес за да спечели ферари!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, окачването на Фетел бе компрометирано още при старта и за това взе да изостава, а оплакванията му за недозавиване още в първите обиколки са показателни.

Иначе, честито на спечелилия битката в щатите, както и на този дето спечели войната тоя сезон!

Макс имаше шанс накрая, но жълтите флагове го потушиха, макар че и да застигнеше Хами, не значи че щеше да го изпревари. Той обаче бе поканил гости за днес и едва ли би отстоявал твърдо позицията си, отлагайки днешното парти.

Дано Макс успее до края на сезона да се върне на 3-та позиция в пилотския шампионат, а за Ферари - сила имат, ама контрол???

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако Фетел беше финиширал 7-ми, Макс щеше да остане 5-ти!

Много ще е трудно да измести франсето!

Води го с 14 точки. Макс ако финишира с две трети места 30т., 

а льокето да е два пъти 6-ти ще имат по 265 точки!

 

А да не забравяме, Фетел е на 5 точки зад Макс!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кое му е новото?!?
 

Цитат

 

"За момента още нито един производител не е подписал официално за 2021"...


 

Също така дългосрочните договори на пилотите също са до 2021г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление на втек.нет преди 2 дена, човек който има сериозни контакти в Хонда пусна инфо, че сериозно обмислят да съкращават разходите и да заменят участието във Ф1 с участие в Наскар.

От 2022 Инди и наскар ще ползват еднакви двигатели и това щяло да е изгодно.

Човекът който го написа и много добре запознат - преди години той повече от месец преди всички написа че хонда влизат във Формулата и са подписали с Алонсо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално в Щатите има пазар!

В Европа, немското и Ферари са на мода!

 

В Щатите има Акорд plug in hybrid, 2014г.

Разход 2,7/100!

В Европа що го няма?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото за маркетолозите с калкулаторите Европа е несъществен пазар. Оставили са ни няколко модела - 2 сувчета, и 2 Сивика (седан + хеч), а догодина ще им се откъсне от сърцето и новия Джаз (и то само хибрид версията). В Щатите моделите и вариациите им са повече, да не говорим в Азия и специално в Япония. Страхливци съсипващи марката. :( Пазар се формира с адекватни модели, а не с липсата им.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно колега,отдавна и аз се каня да си излея същата мъка и да ги поругая:ph34r::ranting:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...