Jump to content
Cosmos

Японска или немска 4х4

Recommended Posts

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=FJZxVefta68&feature=player_embedded

 

Споровете по този въпрос не са от вчера и мненията определено са разделени на двата полюса. Според мнозина Quattro-то на Audi е "върха на сладоледа", но други са на мнеие, че японските всъдеходи са ненадминати.

 

Предвид пътната обстановка в нашата страна решихме да ви покажем едно видео, в което нагледно са показани предимствата и недостатъците на някои от популярните в момента 4х4 системи. Става дума за ATC, AWD и Quattro.

 

От европейските конкуренти се отличават още 4х4 системите на BMW и Mercedes-Benz, а японците от Nissan, Subaru, Toyota и Honda са азиатските лидери в тази област. Коя система обаче е най-добра?

 

Няма точен отговор на този въпрос, защото работоспособността на въпросните системи в много случаи зависи от конкретната обстановка. Във видеото по-долу се вижда пряк двубой между ATC системата на Lexus, Quattro-то на Audi и AWD задвижването на Acura.

 

В случая се оказва, че разработката на Honda се справя доста по-добре от легендарното Quattro на Audi.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА :) Акюрата доста добре дърпаше по заледения баир . (но дали всички са с еднакви гуми ?!) :rolleyes:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значение имат гумите?Идеята не е ли колата да се качи само със сцеплението от десните гуми(които са на сухия асфалт), за да се види коя система прехвърля по добре въртящия момент?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значение имат и гумите,миналата зима изпитах 4х4 то на SHUTTLE-то,минах от място където едно Паджейро неможа да се качи,повече сигурно заради гумите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значение имат и гумитe...........

На лед колега, вида на зимните гумите няма никакво значение в дадената ситуация!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клипа който е дал колегата е старичък този и той не е много по нов но е типично сравнение на среден клас автомобили 4по4 http://vbox7.com/play:073c7291cb тук субаруто е ненадминато

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за субаро никой не говори.Твоят клип е старичък с нова дата!Тестовете са различни и CR-V и MDX SH-AWD, са две коренно различни концепции.Прочети малко повече! Става въпрос за куатро, които бяха най-добрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

X-drive е също доста добра 4х4 система , но все пак като говорим за 4х4 1-во се сещам за субаро просто това е колата за сняг ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за субаро никой не говори.Твоят клип е старичък с нова дата!Тестовете са различни и CR-V и MDX SH-AWD, са две коренно различни концепции.Прочети малко повече! Става въпрос за куатро, които бяха най-добрите.

Да, куатро бяха най добрите, ама преди повече от 30 г. когато другите не правеха такова задвижване .. :D Сега нещата не са така и като споменахте Субару се сещам, че в техният форум спора не е Субару срещу Ауди, БМВ, Мерцедес, нито пък срещу горе изброените Японски марки, а вечният спор там е срещу най заклетия враг- Мицубиши ..А като споменахте и лед, се сещам за едни 5 рекорда записани в Гинес, поставени точно при такива условия ..
Та спорно е коя система 4Х4 е най добра, но определено това не е Европейската .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама никой не споменава руската система 4х4 ето едно видео :)http://www.youtube.com/watch?v=bkVFZhAA8S4&feature=player_embedded

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГАЗките са в друга категория : ))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за субаро никой не говори.Твоят клип е старичък с нова дата!Тестовете са различни и CR-V и MDX SH-AWD, са две коренно различни концепции.Прочети малко повече! Става въпрос за куатро, които бяха най-добрите.

Първо колега много добре съм уточнил, че клипа който съм постнал не е по нов, защото съм го гледал преди две години, почти, така че !!! Аз добре знам разликата, но това си е производна на системата 4по4 и показах просто макар и никой да не ме е питал по доброто като решение от видовете системи за задвижване, но както и да е не се впрягай мир!!! ;) Редактирано от predatov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавото на КУАТРО е че ти трябват 5 еднакви на шарка/износеност/модел/ гуми.спукай 1 или 2 и купуваш 5 ако не си намериш същия модел и машина за пилене на гуми :)Честито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже обичам Ауди не се въздържах да ви покажа какво става когато имаш quattro :lol:

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Ауди върховната технология за мен е пълна боза :) Х-драйв на БМВ по може но Ауди е далеч от върха на сладоледа, лично мнение по въпроса.Сетих се и за пример. Ходихме за риба на един гьол с колегите и първа кола сме ние с една фронтера, минахме почнахме багажа да разтоварваме Q7 минава след нас и остава в колчотината, че я дърпахме бутахме голямо преживяване до ушите в кал. Сетих се и за клипове

,
Редактирано от d.ivanow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

За съжаление мой познат загина предоверявайки се на възможностите на Quattro, Audi Allroad!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Ауди върховната технология за мен е пълна боза :) Х-драйв на БМВ по може но Ауди е далеч от върха на сладоледа, лично мнение по въпроса.

Не знаех, че ауди са толкова зле с куатрото!Буксуват ли им задните и остава на место.Голяма излагация! :blink::lol::unsure:http-~~-//www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо има само японска или немска?Аз лично избирам Jeep/Honda/Acura ако стои пред мен избора за SUV.Забравих и ето това

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напиши им във форума колко са зле да ти обяснят как това е клип, който е нагласен и цели само уронване престижа на любимите им Фолксвагени и Шкоди.Одеве там четох как Клатрото едва ли не прави безсмислено съществуването на високопроходими джипове:lol: и това в комбинация с легендарното А4 Б5 :lol:

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японска...казало ехото.Ако знаехте баба Шатълка кво прави из снега...най-ниския клас,24 годишна кошничка... ти рекламите. :lol:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за субаро никой не говори.Твоят клип е старичък с нова дата!Тестовете са различни и CR-V и MDX SH-AWD, са две коренно различни концепции.Прочети малко повече! Става въпрос за куатро, които бяха най-добрите.

Мисля че темата е за немски или японски 4х4. Аз лично съм с две ръце за Субару!!!Въпреки че куатрото на ауди не е за пренебрегване.Поздрави! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Ауди върховната технология за мен е пълна боза :) Х-драйв на БМВ по може но Ауди е далеч от върха на сладоледа, лично мнение по въпроса.

Не знаех, че ауди са толкова зле с куатрото!Буксуват ли им задните и остава на место.Голяма излагация! :blink::lol::unsure:http-~~-//www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE
Аз съм в шок!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-горделиви за колегите ни от Ауди и най-вероятно за това и системата им е толкова неефективна.Куатрото е по-стабилно на сухо сравнено с повечето джипки, но на мокро, дъжд, сняг, лед, кал и т.н. нещата силно се променят.Често се държи като задно предаване, друг голям проблем е, че когато една от гумите боксува другите трудно съумяват да я издърпат, да не кажа почти никога, иначе рекламите на Q7 почти го направиха този джип неспираем, но нещата седят коренно различно.Може би една от най-успешните 4х4 системи е Х-Drive, този път БМВ приятно изненадаха с пускането на тази система и за 0 време успя да се докаже в 90% от тестовете.Другите марки от немското автомобилостроене са твърде далеч, за да бъдат коментирани. :))А директно по въпроса Японска или Немска 4х4, определено верният отговор е японска.Която и да е японска системата 4х4 се оказва много по-надеждна от тези на немците.Най-вече са безпроблемни и по всяко време може да си ги караш спокойно ежедневно, но и когато решиш да идеш за риба или пък в гората също не би те оставила.При японските системи даже и няма да се опитвам да говоря за лед, сняг, дъжд, защото тези условия определено не биха накарали един японец да спре и да не може да продължи (не говорим за 2 метрови преспи и лед като огледало) :DА колкото до леките автомобили, тук нещата просто са трагични за братята немци, едва ли скоро ще се измисли по-съвършено 4х4 от това на Субару, но и Нисан се справят добре последните години и ГТР-а го доказва напълно :)

Редактирано от Slawkovv
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен и малките деца от обща култура знаят, че на тази тема има две марки - Митсубиши /Паджеро/ и Ровър /Ленд, Рейндж/, а всичко друго е между другото. Какви са тия "олимпийски кръгове", "голфове" и т.н.? Що за тема е това?Все пак понеже не си падам много по джиповете, аз бих си взел една Honda Legend.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой иска ли да каже нещо за Мерцедес G-class? Способна е на много :) Но все пак като цяло и аз съм на мнение,че за всекидневно ползване е най-добре японска 4х4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=FJZxVefta68&feature=player_embedded

 

Споровете по този въпрос не са от вчера и мненията определено са разделени на двата полюса. Според мнозина Quattro-то на Audi е "върха на сладоледа", но други са на мнеие, че японските всъдеходи са ненадминати.

 

Предвид пътната обстановка в нашата страна решихме да ви покажем едно видео, в което нагледно са показани предимствата и недостатъците на някои от популярните в момента 4х4 системи. Става дума за ATC, AWD и Quattro.

 

От европейските конкуренти се отличават още 4х4 системите на BMW и Mercedes-Benz, а японците от Nissan, Subaru, Toyota и Honda са азиатските лидери в тази област. Коя система обаче е най-добра?

 

Няма точен отговор на този въпрос, защото работоспособността на въпросните системи в много случаи зависи от конкретната обстановка. Във видеото по-долу се вижда пряк двубой между ATC системата на Lexus, Quattro-то на Audi и AWD задвижването на Acura.

 

В случая се оказва, че разработката на Honda се справя доста по-добре от легендарното Quattro на Audi.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой иска ли да каже нещо за Мерцедес G-class? Способна е на много :) Но все пак като цяло и аз съм на мнение,че за всекидневно ползване е най-добре японска 4х4

 

Точно си мислех за същото. :D

 

Но все пак това е разработка за воените.

 

 

Иначе по темата-според мене няма "най,най, по" Всяка система си има опраделени предимства и недостатъци.

 

И твърдението,че колкото е по-проходим джипа,толкова по-голям трактор трябва да го вади е верно. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето хора твърдят, че тези клипчета със сравнения на различни марки са нагласени и до някъде имат право.. Не може веднъж Ауди да е по добро, друг път БМВ, после пък Мерцедес и т.н...Лидерът в системите 4Х4 е един и всичките му коли са серийно оборудвани с тази система и той е Японец, тъй, че няма как друга система да е по добра .. :) Ето едно случайно клипче, не нагласено .. Малко са колите които ще легнат по корем в такъв сняг и въпреки това ще издрапат ..

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз си мислех, че запалените скиори, които познавам карат всичките Субару по случайност.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И твърдението,че колкото е по-проходим джипа,толкова по-голям трактор трябва да го вади е верно. :lol:

Абсолютно :thumbs1: Даже понякога и трактора не успява и се налага намесата на верижна техника .. :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=9qCk_IqGlGo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Иначе по темата-според мене няма "най,най, по" Всяка система си има опраделени предимства и недостатъци.И твърдението,че колкото е по-проходим джипа,толкова по-голям трактор трябва да го вади е верно. :lol:

... и всичко зависи от условията. А, да не забравяме и задкормилното устройство!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо спорове, защо не обърнете внимание, на професионалните състезания. За мене лично германците освен мерцедес друг доказан с десетолетията вседеход нямат. А също, за мен е важно стойността, на подръжката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Няма коренна разлика в това да предадеш и разделиш на 4-ри въртеливото движение,
всичко останало е субективно :lol:

Редактирано от slus4o©

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де, разликата е в ефекта!Дали от това, разделено на 4, въртеливо движение ще последва постъпателно, или ще си остане само въртеливо?!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живея близо до американския колеж в София и тая зима се набутах на всякакви знайни и незнайни марки.Първо всичкото 4по4 е еднакво безполезно ако нямаш клиренс.Тука Субарата печелят всякакви класации-толкова ниски ака джипове няма,ЦРВто също е бордюротрошач,като и всякакви други паркетници.Тука ключа е въздушно окачване или висока кола.2ро куатрото е ташак за зимата-една С8ца три пъти я бутаме,докато електронно я блокираш се чуди какво се случва и обикновенно само едното колело върти.3то Хдрайва върти и 4те едновременно,ама проблема е същия като субару,като опре на носача,може само да се радваш на хубавата система.Топ автомобили въздушно + блокажи(нужни само за дърпане) Туарег,Кайен,ГЛ,МЛ,Рейнджове,Ландкрузер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От моя скромен опит за последните две години (бая зор видяха не един или два джипа) мога да заключа, че не искам да чуя за електронна система. Аз ли съм старомоден, нещо друго ли е куцо, но се убедих, че лъскаво SUV върши работа само да паркираш на малко по-висок бордюр... Иначе си оставам заклет фен на Г класа, къса база преди 99та година :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С оглед на малкия ми опит с 4х4 автомобилите, ще се опитам да дам едно непрофесионално мнение :P . Първо по темата- с 2 ръце за японското. Второ: всичките електронни дифове и тем подобни глупости за мен не важат пред механичния блокаж. Визирам примерно Паджеро 2 с блокаж на централния диференциал и задния диференциал. Тойотите (4runner, Hilux и т.н ) също се държат добре. Естествено Г класата, както каза колегата по-горе, също е изключително добър избор. Зависи за какво ще го ползваш тоя автомобил: Q7 , Х5 и т.н за мен са си чисто паркетни джипчета и не вършат работа из гората.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...