Jump to content

werz

Фен
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-3 Poor

Относно werz

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Живея близо до американския колеж в София и тая зима се набутах на всякакви знайни и незнайни марки.Първо всичкото 4по4 е еднакво безполезно ако нямаш клиренс.Тука Субарата печелят всякакви класации-толкова ниски ака джипове няма,ЦРВто също е бордюротрошач,като и всякакви други паркетници.Тука ключа е въздушно окачване или висока кола.2ро куатрото е ташак за зимата-една С8ца три пъти я бутаме,докато електронно я блокираш се чуди какво се случва и обикновенно само едното колело върти.3то Хдрайва върти и 4те едновременно,ама проблема е същия като субару,като опре на носача,може само да се радваш на хубавата система.Топ автомобили въздушно + блокажи(нужни само за дърпане) Туарег,Кайен,ГЛ,МЛ,Рейнджове,Ландкрузер
  2. Проблемът на тази кола е в мотора и факта,че за разлика от Нисан и Тойота,Хонда се стиска да инвестира в спортен двигател.Марката постепенно се измества в по-ниския ценови сегмент,предлагащи коли,които са нищо особено.Ако колата излизаше сега би била иновационна,но след 3 години,ще е част от масовката
  3. Относно генерацията А4-Пасат с надлъжни двигатели от 97-просто това са най-икономичните автомобили в класа си,правени някога.Пасата уби всичко живо и 97-98 имаше зверски продажби-то нямаше изобщо дизел ,който да се опъне пък камо ли японски.Единственият конкурентен японски мотор в последните години е 2,2 на Хонда,Дкатите сериозно са в заблудили,че стават.Относно разхода-сравявайте ябълки с ябълки-тоест машини с едно и също тегло и една и съща скорост и най-вече една и съща форма.
  4. Хвала на похвалното начинание и поздравления от един тюлен каращ други марки!
  5. Това е време,което за съжаление няма да се повтори.Турбоерата е уникален период,може би най-драматичния период в историята на моторните спортове.Според мен трябва да се забранят автоматизираните трансмисии и всякакви антиспин и динамикстабилити шитни.Рискът прави състезанията изключителни,куражът прави пилотите достойни и Аертон Сена е един от най-истинските пилоти карали някога.Формула 1 е гадно състезание-вече парата решава всичко-но колкото се направи автомобилът по-труден за каране-толкова по-верятно някой да блесне пак
  6. werz

    Габрово

    rocnogap-Този тип като участва,имайте напредвид,че или ще бие с един калник или опонента настъпва бананова обелка,дефектира,забива и тем подобни тъпни-НЯМА ТАКЪВ КАЛИТАР.Рибата е нинжа и му върви колата ако е на варел-вероятно средни високи 14ки-Божурски.Ама като гледам темата има много хора с претенции за ниски 14ки високи 13ки които ще имат време до следващия събор.Иначе поздравления на победителите-заслужили незаслужили-това е положението-ама като гледам те пресичаха финала първи и няма как да е друго след като имат хиляди стартове и огромен опит
  7. Седана вървеше много-на тренировките ниски 14ки плющеше.Това не е хеч 4та и 5та или рекс-колата определено е със много силен двигател.Относно Дел Сола , той вървеше много еднакво,тоест пистата му допада на сетъпа.Колата е доколкото чух с 3076 на ниско налягане вървеше 13,4-13,6 и ако вдигне налягането, би могъл да достигне времето на най-бързата днес кола на предно-а имено синьото Ауди 1,8т дето даваше 13.0
  8. Абе най-продаваният бензинов двигател в Европа е 1,8т и еволюцията ТФСИ.Колата е доста оверконструктет,по мощна е от заводските препоръчани коне,далеч по-голям потенциал има-сток прекъсвач е 7100.Да вероятно е по-сложна и скъпа за подръжка,ама скорости + двигател са далеч напред като технология
  9. Ако говорим за К20 срещу модерен Тфси двигател на Фаг и двата двигателя имат предимства и недостатъци.Главното предимство на К20 е ,че е по-лек-не само двигателя,но полуски,скоростна кутия,спирачки и пр.По компактен е,афтермаркет частите са му по-евтини,по моторспортско усещане,по-малко торк стиир.Абе уникален двигател за лек автомобил,който дори с малко въртящ момент се движи прилично.Проблемът е ,че сложиш ли такъв двигател на тежък автомобил всичко се насира-зверски разход и никво вървене.Хонда имат нулев успех последните години-ем ги притискат еко норми,ем разходи,ем автомобилите стават по-тежки и по-тежки.К20 и к24 са уникални двигатели слагани на грешни автомобили стандартно,просто турбомоторите са адски напред и Хонда като най-големия производител на двигатели в света трябва да почне да разработва и то веднага.Тфси е уникална концепция-висока степен,малко ефективно турбо с прекрасна глава и директно впръскване и всичката тая сложнотия е надеждна.Французи,италианци и германци 100% залагат на принудително пълнене като бъдеще и то най-вече с турбо,докато японците изкарват атмосферки хибриди и даже се опитват да ги пробутват като спортни коли.Факт е ,че развитието на японските спортни коли направо спря от 2000 до 2010,с едно изключение ГТР.
  10. Малии ебати гонката дето си я направил.Ти си моя идол да знаеш
  11. http://www.dragtimes.com/da-density-altitude-calculator.phpНадморска височина Сливен 200-299м.Пистата се намира извън Сливен на пътя за Ямбол в най-ниската точка да кажем 180-190м.Надморска височина Сапарева баня 700 - 999m пистата се намира на 1-2км в равнината надморска височина 550-650м.Надморска височина Божурище 500м до 699м и пистата не е в най-ниската част.Атмосферното налягане се понижава с увеличаване на надморската височина при равни други условия-10 хпа на 100м.Относителната влажност е около 5% по-висока в София и Дупница.Да не говорим,че самолетните писти имат наклон за излитане и кацане
  12. Относно пистите,някои ще останат много разочаровани от показанията На Дупница и Божурище съпоставени със Сливен.Първо това са самолетни писти и имат наклон за излитане и кацане.На Божура и Дупница се кара срещу наклона,а на Сливен по наклона.Второ Сливен е на 217м,а Дупница и Божура са 500 +,при правени турбоколи няма значение,но за атмосферки 1,6 надморското налягане е смърт Density attitude calc v dragtimes.3то на Сливен по-някой път пускат с ролаут,сцеплението е друго и блабла.Относно пежото Рибата не е по-бавен от него да,но има един фактор ,че върви малко повече от момента на измерване
  13. От Б16ка до б16ка има голяма разлика.Примерно от тази на Парадокса до тази на Рибата има един автовоз разлика(близо секунда).Въобще примерно между Втита на колегите Митев и Иво и тази на рибата няма нищо общо,въпреки че и те са с подобни модове.Това че някой е аграр,няма резервна гума,един закачен ремък,махал е пласмаси и мокети си е негова работа важното е кола да е бърза.Въпросът е,че за да караш бърза атмосферна Хонда трябва да си дребен и лек аграр(максимум 70кила,щото качат ли се още 50 става страшно
  14. Колегата иска да обясни,че кола с Б16 струва с 3000-3500 пове4е от такава с д16 и,че ако се инвестира разликата в парите в перформанс може би д16ката ще е по-бърза.Говоря за суапови Б16ки,оригиналните ВТИ са тежки и нямат шанс.Въпросът е ,че Бсериите-б16,б18ц4 са доста по-добри бази за резултати-дори да се налеят една кофа пари стриит д16ка без принудително пълнене и нитро трудно ще свали под 14.А всеки суап е с идеята,че това е само началото и ще следва по хард тунинг.Иначе Б16 моторите са прекалено надценени като стойност-(да уникални мотори са,няма мотор в този клас да върти в стоково състояние до 8800-9000),но проблемът с високооборотните Хонда двигатели и теглото винаги остава.Но гледайки резултатите в драг състезания термина бърза хонда се свърза повече с принудително пълнене отколкото с атмосферни варианти
  15. При инцидента с Великов обаче има още един много голям проблем-старите и слабострукторни автомобили.Видели сте от репортажа как изглежда москвича и колко малко е пострадало Аудито.Качвайки се в 4та -5та Сивик,в Рекс и прочие леки колички вие сериозно рискувате вашия живот.Чудя се как някои хора продължават да купуват гробници и то скъпо и да са гордеят,че колите са им бързи,без да си дават сметка,че се возят на 800-900кг варел,който при първото чукване ще се смачка.А катастрофи стават и то не рядко-гръмнала гума,надценени способности,малуумни засичания,прилошаване наглост-по-вероятно е да ти се случи отколкото не
×
×
  • Създай нов...