Jump to content
Sign in to follow this  
Zlatozator

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

преди 1 минута, ceco_accord написа:

Седан или комби - няма значение. Броят и функциите зависят от нивото на оборудване и от наличието или липсата на премиум саунд системата.

Ами има приятел със спорт като мен автомат, но забелязах ,че има и колони на корите над багажника ?! Може да е допълнително и свири готино .. яз съм само с врати , не ,че не ми стига ама ако поне можех да направя баланс 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не се коркай. Аз местя баланса назад само като съм сам, понеже фемилито го дразни високата музика и бумтенето из под щората на багажника, така че като сме заедно съм или на 0 или дори повече на колоните в предните врати. :)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

Седан или комби - няма значение. Броят и функциите зависят от нивото на оборудване и от наличието или липсата на премиум саунд системата.

Съвпадение ... Явно неговият спорт , въпреки ,че не е премиум има 6, колони ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е седан, може и да има в кората над седалките. Доколкото знам, седанът не-премиум е с 6 колони, като за разлика от 8-те на премиума липсват тези в задните врати, а не елипсите в кората. Колоните са различни също така. На премиума са Pioneer, а на не-премиум - matshuSHITa. За турера - не знам. Там май има само един суб повече в багажника, ако е премиум.

 

Относно Fade - не вярвам да нямаш. Дори и най-базовите радиа имат Fade и Balance.

 

На първата страница от темата трябва да стоят още ръководства за употреба. Прочети там как става.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес видях от къде се прави ... То като търсиш нещо и е пред очите ти , никога не го намираш от раз :D Почувствах се много тъп в момента в които го видях :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тъкмо си бях играл да търся и аз...

 

Зависи с кое радио си, вариантите са два:

 

Capture.PNGCapture2.PNG

 

Ама четете ги малко тези ръководства! Не сгига, че съм си ги качил, ами сега и сам да си ги чета :D

  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 12.04.2019 г. at 20:04, Атанас Данчев написа:

Колеги добър вечер,имам едно питане.Когато си купих моя Акорд фаровете бяха с не фабричен ксенон,крив,грозно светещ,абе направо яко дразнеше картинката.Реших да го махна и си сложих обикновени крушки philips 55вт,обаче с тях е неква мъка нищо не се вижда.Съвет за хубави крушки?Или нещо да направя с фаровете?П.П. Доста се измъчих много тясно и с тоя цокъл  H1 доста трудно ги наместих.Акорда е 2003 бензин 2.0 ако има значение.

Колега, тези лампи са достатъчно добри. Трябва да наблегнеш на повредите по фара. 

 

- външно - полиране

- вътрешно - отваряне, сваляне на рефлектора зад лупата и ремонт. Има хора, които се занимават с това, но трябва да им занесеш свален фар. Може би има такива, които правят всичко от-до. Ако сам се занимаваш - може да ги изпратиш на Еверт-лак в Стрелча или на друга подобна фирма (аз не знам друга). При тях съм правил много фарове и после всички стават неразличими от чисто нови. Цената излиза около 50-на лева за 2-та. Ако ти го прави човек - включи и неговия труд, например аз не бих го правил за под 100 лева за 2 фара.

 

Проблемът там е, че от много каране с включени светлини, покритието изгаря и пада. Така вместо огледало, зад лампата все едно си сложил кашон, който няма никакви отразяващи способности и затова на пътя нищо не виждаш. 

 

Ако си ремонтираш добре фаровете, след това поставянето на хубав ксенон подобрява значително осветлението - хем да не повредиш фара отново, хем наистина ще "прогледнеш". Имай предвид, че поставянето на ксенон си е твоя отговорност и не е разрешено. Не ти давам такъв съвет. 

 

Успех и моля да пишеш, ако имаш развитие по темата. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз бих посъветвал колегата да си полира фаровете, че с годините пластмасата отпред става матова и това е една от причините да не светят добре фаровете.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз бих добавил, освен полирането отвън, да се нанесе също и специално лаково покритие за фарове като най-горен слой. При мен само с полиране фаровете се скапваха за под 2 години в следствие на UV лъчите и честото безконтактно миене на автомобила. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Полирането прави чудеса, това е още като купих колата. Разликата е очевадна.

 

1531554590_.thumb.jpg.423aa3bc77a061df88d1affb4dcf4f6f.jpg

 

Изкараха три зими и пак помътняха. Тази пролет ги полирах, само с паста беше достатъчно. Защитих ги с фолио с UV защита на "Avery". Гаранция че няма да мръднат повече.

 

fd.thumb.jpg.8b1a7e1b2474b45cd1e20ed15be243aa.jpg

4.thumb.jpg.2f0d0f7c57a61740a6e9efffa7850b09.jpg

Edited by chavdarbs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 14 часа, hrisimow написа:

Аз бих добавил, освен полирането отвън, да се нанесе също и специално лаково покритие за фарове като най-горен слой. При мен само с полиране фаровете се скапваха за под 2 години в следствие на UV лъчите и честото безконтактно миене на автомобила. 

Лаковото покритие започва да се лющи още след няколко месеца, предполагам защото у нас бояджиите използват най-евтините материали. Полирането изкарва повече и няма проблем да се полират отново при нужда, докато на  лакираните фарове полирането е тегаво, защото преди лакирането фаровете се надраскват за да може да хване лака върху тях. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, chavdarbs написа:

Полирането прави чудеса, това е още като купих колата. Разликата е очевадна.

 

1531554590_.thumb.jpg.423aa3bc77a061df88d1affb4dcf4f6f.jpg

 

Адаш, каква е идеята да запазиш двигателния отсек, но не калника и бронята? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 7 часа, chavdarbs написа:

Полирането прави чудеса, това е още като купих колата. Разликата е очевадна.

 

1531554590_.thumb.jpg.423aa3bc77a061df88d1affb4dcf4f6f.jpg

 

Изкараха три зими и пак помътняха. Тази пролет ги полирах, само с паста беше достатъчно. Защитих ги с фолио с UV защита на "Avery". Гаранция че няма да мръднат повече.

 

fd.thumb.jpg.8b1a7e1b2474b45cd1e20ed15be243aa.jpg

4.thumb.jpg.2f0d0f7c57a61740a6e9efffa7850b09.jpg

Този оптически тунинг на фаровете,не нарушава ли светинния сноп на фара?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 21.04.2019 г. at 12:39, Чавдар K написа:

Адаш, каква е идеята да запазиш двигателния отсек, но не калника и бронята? 

Като полираш с машина хвърчи паста настрани. Бронята и калника ще ги умия лесно, а двигателя го бях мил предните дни.

Edited by chavdarbs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 23 часа, JHM написа:

Този оптически тунинг на фаровете,не нарушава ли светинния сноп на фара?

 

Абсолютно по никакъв начин.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 21.04.2019 г. at 12:24, Tokio написа:

Лаковото покритие започва да се лющи още след няколко месеца, предполагам защото у нас бояджиите използват най-евтините материали. Полирането изкарва повече и няма проблем да се полират отново при нужда, докато на  лакираните фарове полирането е тегаво, защото преди лакирането фаровете се надраскват за да може да хване лака върху тях. 

Аз пък ви препоръчвам след полирането да сложите висококачествено фолио, с което ще си решите проблема със слънцето поне за 4-5 години. Имайте предвид, че е твърде верояно фаровете да са замърсени и отвътре, което означава, че колкото и да ги полирате без почистване няма да има пълен ефект. 

На предната ми кола (Сивик 7 фейс), след като ми полираха фаровете, и ми казаха, че мога да мина и без вътрешно чистене (оскъпява чувствително процедурата) ми залепиха някакво немско фолио, което не мръдна следващите 2,5 години. Мисля, че имам някъде телефона на този пич, който ми беше препоръчан от един Лексус фен.  Ако някой иска мога да му дам телефона на лично (в София е).

Edited by IBM

Share this post


Link to post
Share on other sites

С какво залепяш фаровете? 
Почисти ли си вентилационните отвори и имаш ли снимка на тях.
Моите фарове след автомивка се запотяват леко в ъгъла пред дългите, и предполагам, че проблема е във венцилацията.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

С нищо не ги залепвам,при разглобяването има едно черно като силикон него не го чистя.Когато сглобявам фара го затоплям отново черното омеква и сглобявам.Не бях сам помага ми един приятел става по-лесно.Снимки на вентилационните отвори за съжаление нямам.Фаровете са почистени както писах с мек парцал за да не нараня покритието.Абсолютно целите фарове забърсани проверени даже предното стъкло(пластмаса или плексиглас не знам какво е) го измих с вода.За сега нямам проблем с запотяване.След цялата процедура фаровете са като нови светят много добре.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Къде се намира зумера за колана и за пуснатите светлини?
От както съм купил колага не работи, вече 2 пъти забравям фаровете включени и изтощавам акомулатора :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги, моя проблем със задната врата на хондата е следния. Когато колата е на по хладно багажника тръгва леко и след това се затваря пак, дори и на ръка да го вдигна нещо като че ли го задържа и после тръгва без проблем. Когато колата я напече слънцето машината си работи и се вдига от копчето на дистанционното. И в двата случая при затваряне няма проблем. Пробвах да я смажа но нищо не стана, никакво подобрение. Мисля да се пробвам да я разглибя, защото имам чувството че проблема е някоя зъбчатка или нещо друго механично. Понякога все едно превъртат зъбци и я вдига трудно. И при вас ли е така или изобщо не работи отварянето и затварянето на багажника? И тези актуатори имат ли отношение с тази машинка? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз не съм имал проблеми с отварянето от дистанционното, така че не мисля, че е нормално.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 23 часа, Pavel_Pavlov написа:

Аз не съм имал проблеми с отварянето от дистанционното, така че не мисля, че е нормално.

Проблема не е в дистанционното, проблема е в самата машинка. Ето например днес цял ден бегажника се отваря без проблем, но преди това колата беше на слънце. Чудя се какво може от топлината да става и това да не пречи на отварянето на багажника.

Edited by ivovd

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.07.2019 г. at 17:10, ivovd написа:

Проблема не е в дистанционното, проблема е в самата машинка. Ето например днес цял ден бегажника се отваря без проблем, но преди това колата беше на слънце. Чудя се какво може от топлината да става и това да не пречи на отварянето на багажника.

Аз имам същия проблем. Познат ми каза, че най-вероятно е клеясал механизма за отваряне(повдигане) на вратата. Другият варянт ми ми се струва невъзможен, но ми казаха, че от жегата се вдигало налягането в амортисьора. Не съм разглабял все още нищо и не мога да потвърдя нито едно от твърденията, но първото ни се струва най-вероятно. От жегата омекват гнусотиите събрани с времето. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, на колко оставащи км се включва лампата за резерва на горивото, и спрямо средния разход ли изчислява оставащите километри, или е на оставащите литри?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е фиксирано светването според оставащите километри, а според оставащите литри. Доколкото съм успял да следя - лампата светва при оставащи около 9-10 литра. Това е на моя дизелов Акорд. Понякога е при оставащи 95 км по борд, но е светвала и при оставащи 170. Най-често ми светва при оставащи около 115-130 км при каране градско в София, при изчислен среден разход от около 8.0-8.5. Като ми светне лампата, карам още малко и реша да заредя догоре, обикновено успявам да набутам 57-58 литра.

 

Оставащите километри се изчисляват като се вземе предвид количеството в резервоара и разхода от последните 20-на км или 10-15 минути каране. Не знам кое от двете е вярно и числата са примерни. Ако някой колега знае по-точно, може да каже. Например ако си карал градско в тежко задръстване и моментния ти разход е бил около 10 л / 100 км, и ти пише оставащи 200 км преход при налични 20 литра гориво, като излезеш извънградско и караш равномерно, разходът ти спада на 5 л / 100 км. След около 10-15 минути равномерно каране, оставащите км се преизчисляват и както е пишело 200, може изведнъж да ти изпише 325.  Обратното също важи - от извънградско като влезеш в тежко задръстване, може от 350 да ти падне рязко на 220, примерно. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно, мерси колега. Питам, за да видя и сравня дали правилно ми изчислява средния разход. Иначе и аз съм с дизелов.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За изчисляването - при някои е правилно, при други - не, зависи от стила на каране, изминатите километри, изправността на горивната система също. При мен с равномерно каране отклонението отива под реалния разход винаги, например 4.1 по борд срещу 4.6 по колонка, това е предимно извънградско. Ако обаче карам с по-резки ускорения и спирания, отклонението отива нагоре, най-много ми се е различавало с +0.4. Това е за единично зареждане и засичане при пълнене до ръба. 

 

За пробег от 4-5'000 км през миналото лято от юни до септември борд-компютъра показваше 6.7 и по колонка показваше също точно толкова. При всяко от единичните зареждания обаче, през тези 5000 км бордът показваше от -0.2 до -0.5.  

 

Направи няколко зареждания по 10 или по 20 литра веднага като ти светне лампата или след не повече от 5 км след това и сметни средно от 5-6 зареждания разхода. Така с добра точност може да прецениш дали ти изчислява правилно или не. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Светването на резерва не е винаги точно на едни и същи оставащи литри. Най-добре е до-горе - каране - до горе.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

какви гуми позволява да се сложат на Акорд 7 на джанти 17''?

"Получих" по 1 балон на предна и задна лява (на предната е ясно изразен, отзад по-пренебрежим). Та се замислям за малко по-високи гуми. Сега са 225/45/17.

Предните и задните са двойки от различни марки, та не става завъртането да купя само 2 нови предни, а сегашната предна дясна да отиде отзад като лява.

Положението май е такова, че отива на 4 нови гуми :/ а в тези имаше още доста хляб.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моите, ако не се лъжа, са 225/50.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, deianr написа:

какви гуми позволява да се сложат на Акорд 7 на джанти 17''

225/45/17

205/55/16:thumbs1:,с джанти 16" разбира се.

Edited by JHM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виждал съм и Акорд 7 със 17-ки (джанти и гуми) от Акорд 8 и там са х50, така че сигурно за монтаж и каране стават (но малко ще лъжат), освен ако не намериш гуми 215/50/17. Те ще са с +12мм  по-голям диаметър спрямо оригиналните 225/45/17, което е поносима разлика.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лъгането не е голям проблем по мое мнение, тъй като километражът по принцип е настроен да показва по-висока скорост от реалната. Малко по-голям диаметър по-скоро би го приближила (което за мен е дори плюс), но трябва да се има предвид промяната. Мен повече би ме „притеснявало“ по-голямата височина (откъм стабилност) и малко по-малкото въртящ момент на колелата, ако си с кутия от тези с по-дългите предавки. Но на практика ~половин см повдигане надали би се усетило особено много. По-голям ефект сигурно би оказала конкретната гума (твърдостта на борда например или теглото). Поне няма да мислиш да я закачиш отдолу по бордюри и други градски препядствия. Доколкото ~половин см би помогнал де

Edited by Pavel_Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да. Коравината на страничните бордове зависи от оплетката, а като индикация от товароносимостта на гумата. Малко по-висок коефициент ще стабилизира нещата като при стандартните 225/45/17. Комбито ми е със стандартното си окачване и въпреки по-дългата (спрямо седана) база, до сега не съм опирал никъде, но то си зависи и от преценката на терена и траекторията по него.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А някой може ли да ми каже ориентировачно, каква би била разликата в отчитането на скоростта с 225/40 18ки. 

Благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смята се с отношението на дължината на обиколката на едното колело към същата на другото колело. Или с други думи изминатият път за 1 оборот на едното спрямо другото.

 

Или ползваш онлайн калкулатор, или смяташ така:

 

Гуми 225/40 имат височина на борда 225*0.4=90мм. Диаметърът на джантата е 18 инча = около 457мм. Следователно общият диаметър на колелото е 457+2*90 = 637мм. Обиколката на колелото = пи * диаметъра = 3.14*637 = 2000.2 мм

 

Направи същото и с другите гуми, с които сравняваш (защото не разбрах кои точно). След това делиш резултатът от едните гуми с този от другите. Числото, което получиш, ще покаже разликата в отчитането на скоростомера (като отношение). Т.е. ако получиш 1.05, то 100км/ч с първите гуми ще се равняват на 100*1.05= 105 км/ч с вторите гуми.

Edited by Pavel_Pavlov
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...