Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

преди 1 минута, ceco_accord написа:

Седан или комби - няма значение. Броят и функциите зависят от нивото на оборудване и от наличието или липсата на премиум саунд системата.

Ами има приятел със спорт като мен автомат, но забелязах ,че има и колони на корите над багажника ?! Може да е допълнително и свири готино .. яз съм само с врати , не ,че не ми стига ама ако поне можех да направя баланс 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се коркай. Аз местя баланса назад само като съм сам, понеже фемилито го дразни високата музика и бумтенето из под щората на багажника, така че като сме заедно съм или на 0 или дори повече на колоните в предните врати. :)

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

Седан или комби - няма значение. Броят и функциите зависят от нивото на оборудване и от наличието или липсата на премиум саунд системата.

Съвпадение ... Явно неговият спорт , въпреки ,че не е премиум има 6, колони ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е седан, може и да има в кората над седалките. Доколкото знам, седанът не-премиум е с 6 колони, като за разлика от 8-те на премиума липсват тези в задните врати, а не елипсите в кората. Колоните са различни също така. На премиума са Pioneer, а на не-премиум - matshuSHITa. За турера - не знам. Там май има само един суб повече в багажника, ако е премиум.

 

Относно Fade - не вярвам да нямаш. Дори и най-базовите радиа имат Fade и Balance.

 

На първата страница от темата трябва да стоят още ръководства за употреба. Прочети там как става.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях от къде се прави ... То като търсиш нещо и е пред очите ти , никога не го намираш от раз :D Почувствах се много тъп в момента в които го видях :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо си бях играл да търся и аз...

 

Зависи с кое радио си, вариантите са два:

 

Capture.PNGCapture2.PNG

 

Ама четете ги малко тези ръководства! Не сгига, че съм си ги качил, ами сега и сам да си ги чета :D

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.04.2019 г. at 20:04, Атанас Данчев написа:

Колеги добър вечер,имам едно питане.Когато си купих моя Акорд фаровете бяха с не фабричен ксенон,крив,грозно светещ,абе направо яко дразнеше картинката.Реших да го махна и си сложих обикновени крушки philips 55вт,обаче с тях е неква мъка нищо не се вижда.Съвет за хубави крушки?Или нещо да направя с фаровете?П.П. Доста се измъчих много тясно и с тоя цокъл  H1 доста трудно ги наместих.Акорда е 2003 бензин 2.0 ако има значение.

Колега, тези лампи са достатъчно добри. Трябва да наблегнеш на повредите по фара. 

 

- външно - полиране

- вътрешно - отваряне, сваляне на рефлектора зад лупата и ремонт. Има хора, които се занимават с това, но трябва да им занесеш свален фар. Може би има такива, които правят всичко от-до. Ако сам се занимаваш - може да ги изпратиш на Еверт-лак в Стрелча или на друга подобна фирма (аз не знам друга). При тях съм правил много фарове и после всички стават неразличими от чисто нови. Цената излиза около 50-на лева за 2-та. Ако ти го прави човек - включи и неговия труд, например аз не бих го правил за под 100 лева за 2 фара.

 

Проблемът там е, че от много каране с включени светлини, покритието изгаря и пада. Така вместо огледало, зад лампата все едно си сложил кашон, който няма никакви отразяващи способности и затова на пътя нищо не виждаш. 

 

Ако си ремонтираш добре фаровете, след това поставянето на хубав ксенон подобрява значително осветлението - хем да не повредиш фара отново, хем наистина ще "прогледнеш". Имай предвид, че поставянето на ксенон си е твоя отговорност и не е разрешено. Не ти давам такъв съвет. 

 

Успех и моля да пишеш, ако имаш развитие по темата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих посъветвал колегата да си полира фаровете, че с годините пластмасата отпред става матова и това е една от причините да не светят добре фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих добавил, освен полирането отвън, да се нанесе също и специално лаково покритие за фарове като най-горен слой. При мен само с полиране фаровете се скапваха за под 2 години в следствие на UV лъчите и честото безконтактно миене на автомобила. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полирането прави чудеса, това е още като купих колата. Разликата е очевадна.

 

1531554590_.thumb.jpg.423aa3bc77a061df88d1affb4dcf4f6f.jpg

 

Изкараха три зими и пак помътняха. Тази пролет ги полирах, само с паста беше достатъчно. Защитих ги с фолио с UV защита на "Avery". Гаранция че няма да мръднат повече.

 

fd.thumb.jpg.8b1a7e1b2474b45cd1e20ed15be243aa.jpg

4.thumb.jpg.2f0d0f7c57a61740a6e9efffa7850b09.jpg

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, hrisimow написа:

Аз бих добавил, освен полирането отвън, да се нанесе също и специално лаково покритие за фарове като най-горен слой. При мен само с полиране фаровете се скапваха за под 2 години в следствие на UV лъчите и честото безконтактно миене на автомобила. 

Лаковото покритие започва да се лющи още след няколко месеца, предполагам защото у нас бояджиите използват най-евтините материали. Полирането изкарва повече и няма проблем да се полират отново при нужда, докато на  лакираните фарове полирането е тегаво, защото преди лакирането фаровете се надраскват за да може да хване лака върху тях. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, chavdarbs написа:

Полирането прави чудеса, това е още като купих колата. Разликата е очевадна.

 

1531554590_.thumb.jpg.423aa3bc77a061df88d1affb4dcf4f6f.jpg

 

Адаш, каква е идеята да запазиш двигателния отсек, но не калника и бронята? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, chavdarbs написа:

Полирането прави чудеса, това е още като купих колата. Разликата е очевадна.

 

1531554590_.thumb.jpg.423aa3bc77a061df88d1affb4dcf4f6f.jpg

 

Изкараха три зими и пак помътняха. Тази пролет ги полирах, само с паста беше достатъчно. Защитих ги с фолио с UV защита на "Avery". Гаранция че няма да мръднат повече.

 

fd.thumb.jpg.8b1a7e1b2474b45cd1e20ed15be243aa.jpg

4.thumb.jpg.2f0d0f7c57a61740a6e9efffa7850b09.jpg

Този оптически тунинг на фаровете,не нарушава ли светинния сноп на фара?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.04.2019 г. at 12:39, Чавдар K написа:

Адаш, каква е идеята да запазиш двигателния отсек, но не калника и бронята? 

Като полираш с машина хвърчи паста настрани. Бронята и калника ще ги умия лесно, а двигателя го бях мил предните дни.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, JHM написа:

Този оптически тунинг на фаровете,не нарушава ли светинния сноп на фара?

 

Абсолютно по никакъв начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.04.2019 г. at 12:24, Tokio написа:

Лаковото покритие започва да се лющи още след няколко месеца, предполагам защото у нас бояджиите използват най-евтините материали. Полирането изкарва повече и няма проблем да се полират отново при нужда, докато на  лакираните фарове полирането е тегаво, защото преди лакирането фаровете се надраскват за да може да хване лака върху тях. 

Аз пък ви препоръчвам след полирането да сложите висококачествено фолио, с което ще си решите проблема със слънцето поне за 4-5 години. Имайте предвид, че е твърде верояно фаровете да са замърсени и отвътре, което означава, че колкото и да ги полирате без почистване няма да има пълен ефект. 

На предната ми кола (Сивик 7 фейс), след като ми полираха фаровете, и ми казаха, че мога да мина и без вътрешно чистене (оскъпява чувствително процедурата) ми залепиха някакво немско фолио, което не мръдна следващите 2,5 години. Мисля, че имам някъде телефона на този пич, който ми беше препоръчан от един Лексус фен.  Ако някой иска мога да му дам телефона на лично (в София е).

Редактирано от IBM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво залепяш фаровете? 
Почисти ли си вентилационните отвори и имаш ли снимка на тях.
Моите фарове след автомивка се запотяват леко в ъгъла пред дългите, и предполагам, че проблема е във венцилацията.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нищо не ги залепвам,при разглобяването има едно черно като силикон него не го чистя.Когато сглобявам фара го затоплям отново черното омеква и сглобявам.Не бях сам помага ми един приятел става по-лесно.Снимки на вентилационните отвори за съжаление нямам.Фаровете са почистени както писах с мек парцал за да не нараня покритието.Абсолютно целите фарове забърсани проверени даже предното стъкло(пластмаса или плексиглас не знам какво е) го измих с вода.За сега нямам проблем с запотяване.След цялата процедура фаровете са като нови светят много добре.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира зумера за колана и за пуснатите светлини?
От както съм купил колага не работи, вече 2 пъти забравям фаровете включени и изтощавам акомулатора :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, моя проблем със задната врата на хондата е следния. Когато колата е на по хладно багажника тръгва леко и след това се затваря пак, дори и на ръка да го вдигна нещо като че ли го задържа и после тръгва без проблем. Когато колата я напече слънцето машината си работи и се вдига от копчето на дистанционното. И в двата случая при затваряне няма проблем. Пробвах да я смажа но нищо не стана, никакво подобрение. Мисля да се пробвам да я разглибя, защото имам чувството че проблема е някоя зъбчатка или нещо друго механично. Понякога все едно превъртат зъбци и я вдига трудно. И при вас ли е така или изобщо не работи отварянето и затварянето на багажника? И тези актуатори имат ли отношение с тази машинка? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм имал проблеми с отварянето от дистанционното, така че не мисля, че е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 23 часа, Pavel_Pavlov написа:

Аз не съм имал проблеми с отварянето от дистанционното, така че не мисля, че е нормално.

Проблема не е в дистанционното, проблема е в самата машинка. Ето например днес цял ден бегажника се отваря без проблем, но преди това колата беше на слънце. Чудя се какво може от топлината да става и това да не пречи на отварянето на багажника.

Редактирано от ivovd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.07.2019 г. at 17:10, ivovd написа:

Проблема не е в дистанционното, проблема е в самата машинка. Ето например днес цял ден бегажника се отваря без проблем, но преди това колата беше на слънце. Чудя се какво може от топлината да става и това да не пречи на отварянето на багажника.

Аз имам същия проблем. Познат ми каза, че най-вероятно е клеясал механизма за отваряне(повдигане) на вратата. Другият варянт ми ми се струва невъзможен, но ми казаха, че от жегата се вдигало налягането в амортисьора. Не съм разглабял все още нищо и не мога да потвърдя нито едно от твърденията, но първото ни се струва най-вероятно. От жегата омекват гнусотиите събрани с времето. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, на колко оставащи км се включва лампата за резерва на горивото, и спрямо средния разход ли изчислява оставащите километри, или е на оставащите литри?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е фиксирано светването според оставащите километри, а според оставащите литри. Доколкото съм успял да следя - лампата светва при оставащи около 9-10 литра. Това е на моя дизелов Акорд. Понякога е при оставащи 95 км по борд, но е светвала и при оставащи 170. Най-често ми светва при оставащи около 115-130 км при каране градско в София, при изчислен среден разход от около 8.0-8.5. Като ми светне лампата, карам още малко и реша да заредя догоре, обикновено успявам да набутам 57-58 литра.

 

Оставащите километри се изчисляват като се вземе предвид количеството в резервоара и разхода от последните 20-на км или 10-15 минути каране. Не знам кое от двете е вярно и числата са примерни. Ако някой колега знае по-точно, може да каже. Например ако си карал градско в тежко задръстване и моментния ти разход е бил около 10 л / 100 км, и ти пише оставащи 200 км преход при налични 20 литра гориво, като излезеш извънградско и караш равномерно, разходът ти спада на 5 л / 100 км. След около 10-15 минути равномерно каране, оставащите км се преизчисляват и както е пишело 200, може изведнъж да ти изпише 325.  Обратното също важи - от извънградско като влезеш в тежко задръстване, може от 350 да ти падне рязко на 220, примерно. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, мерси колега. Питам, за да видя и сравня дали правилно ми изчислява средния разход. Иначе и аз съм с дизелов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За изчисляването - при някои е правилно, при други - не, зависи от стила на каране, изминатите километри, изправността на горивната система също. При мен с равномерно каране отклонението отива под реалния разход винаги, например 4.1 по борд срещу 4.6 по колонка, това е предимно извънградско. Ако обаче карам с по-резки ускорения и спирания, отклонението отива нагоре, най-много ми се е различавало с +0.4. Това е за единично зареждане и засичане при пълнене до ръба. 

 

За пробег от 4-5'000 км през миналото лято от юни до септември борд-компютъра показваше 6.7 и по колонка показваше също точно толкова. При всяко от единичните зареждания обаче, през тези 5000 км бордът показваше от -0.2 до -0.5.  

 

Направи няколко зареждания по 10 или по 20 литра веднага като ти светне лампата или след не повече от 5 км след това и сметни средно от 5-6 зареждания разхода. Така с добра точност може да прецениш дали ти изчислява правилно или не. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светването на резерва не е винаги точно на едни и същи оставащи литри. Най-добре е до-горе - каране - до горе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

какви гуми позволява да се сложат на Акорд 7 на джанти 17''?

"Получих" по 1 балон на предна и задна лява (на предната е ясно изразен, отзад по-пренебрежим). Та се замислям за малко по-високи гуми. Сега са 225/45/17.

Предните и задните са двойки от различни марки, та не става завъртането да купя само 2 нови предни, а сегашната предна дясна да отиде отзад като лява.

Положението май е такова, че отива на 4 нови гуми :/ а в тези имаше още доста хляб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите, ако не се лъжа, са 225/50.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 4 часа, deianr написа:

какви гуми позволява да се сложат на Акорд 7 на джанти 17''

225/45/17

205/55/16:thumbs1:,с джанти 16" разбира се.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм и Акорд 7 със 17-ки (джанти и гуми) от Акорд 8 и там са х50, така че сигурно за монтаж и каране стават (но малко ще лъжат), освен ако не намериш гуми 215/50/17. Те ще са с +12мм  по-голям диаметър спрямо оригиналните 225/45/17, което е поносима разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Лъгането не е голям проблем по мое мнение, тъй като километражът по принцип е настроен да показва по-висока скорост от реалната. Малко по-голям диаметър по-скоро би го приближила (което за мен е дори плюс), но трябва да се има предвид промяната. Мен повече би ме „притеснявало“ по-голямата височина (откъм стабилност) и малко по-малкото въртящ момент на колелата, ако си с кутия от тези с по-дългите предавки. Но на практика ~половин см повдигане надали би се усетило особено много. По-голям ефект сигурно би оказала конкретната гума (твърдостта на борда например или теглото). Поне няма да мислиш да я закачиш отдолу по бордюри и други градски препядствия. Доколкото ~половин см би помогнал де

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Коравината на страничните бордове зависи от оплетката, а като индикация от товароносимостта на гумата. Малко по-висок коефициент ще стабилизира нещата като при стандартните 225/45/17. Комбито ми е със стандартното си окачване и въпреки по-дългата (спрямо седана) база, до сега не съм опирал никъде, но то си зависи и от преценката на терена и траекторията по него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой може ли да ми каже ориентировачно, каква би била разликата в отчитането на скоростта с 225/40 18ки. 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Смята се с отношението на дължината на обиколката на едното колело към същата на другото колело. Или с други думи изминатият път за 1 оборот на едното спрямо другото.

 

Или ползваш онлайн калкулатор, или смяташ така:

 

Гуми 225/40 имат височина на борда 225*0.4=90мм. Диаметърът на джантата е 18 инча = около 457мм. Следователно общият диаметър на колелото е 457+2*90 = 637мм. Обиколката на колелото = пи * диаметъра = 3.14*637 = 2000.2 мм

 

Направи същото и с другите гуми, с които сравняваш (защото не разбрах кои точно). След това делиш резултатът от едните гуми с този от другите. Числото, което получиш, ще покаже разликата в отчитането на скоростомера (като отношение). Т.е. ако получиш 1.05, то 100км/ч с първите гуми ще се равняват на 100*1.05= 105 км/ч с вторите гуми.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...