HONDA VARNA 0 #3241 Отговорено 2 Март, 2017 (Редактирано) Проблема ти по-скоро според мен е или в съединителя или в скоростната кутия. По-евтиния вариант е да се свали съединителя и да се види дали е за смяна и евентуално маховика- честно само със смяна на аксиалния лагер се оправят нещата.Но така или иначе е отворен и ако е износен сменяй направо всичко. Ако го смениш и продължи да издава шум на празен ход и след натискане на съединителя се успокоява, значи имаш проблем с някой от лагерите на скоростната кутия. В повечете от случаите това е на 1-ва и 2-ра предавка, не знам при скоротсните на Акорд как е, но сигурно и същия лагер отговаря и за задна предавка. Ако имаш с кой, сравни шума при каране на 1ва и задна с друг Акорд с твоя двигател. Сега като казваш на задна звука е супер страннен даже ми! Има и друга на първа с пълен десен или пълен ляв , най-често при маневри нещо свири пак от предницата на колата направо на сухо! Само , че моята е бензинка и от Бултрако ми обясниха , че нямам маховик?(дано да съм разбрал правилно) Редактирано 2 Март, 2017 от HONDA VARNA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #3242 Отговорено 2 Март, 2017 Всеки двигател има маховик ; въпросът е, че при теб не е демпферен, както при дизелите. В много редки сучаи е да се повреди в следствие на големи резонанси от страна на лагера. Що се отнася за завоя, прегледай си хидравликата, за течове или липса на хидравлична течност. При мен имаше нещо подобно и след смяна на лагера на шайбата на хидравликата и нова хидравлична течност нещата се оправиха. Много често на Акорд 7ма се пукат самите маркучи на хидравликата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Power_Of_Dreams_84 48 #3243 Отговорено 9 Март, 2017 Колеги, някой сблъсквал ли се е с проблем с вградената хендс фри система на Хонда? При мен HFS я има фабрично, с управление от волана и преди година и нещо, когати си купих акордеона си вършеше работата чудесно за няколко месеца и после, необяснимо как и защо, спря да открива блутут устройства, за да се свърже с тях. Някакви идеи как да оправя нещата? Пробвах с разкачане на акумулатора за минута-две, за да се рестартира модула, но без резултат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #3244 Отговорено 10 Март, 2017 http://acura-hfl-bluetooth-module-repair.blogspot.bg/2015/10/how-to-repair-hfl-bluetooth-module-for.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #3245 Отговорено 10 Март, 2017 И при мен загина HFL BT, точно като при колегата. За жалост този метод не го спаси. Дори го изключих от буксата, заради познатата консумция/утечка и бутане на акумулатора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #3246 Отговорено 4 Април, 2017 Към колегите с дизелови акорди. На първа и втора предавка, без никаква газ движи ли са колата или изгасва ? При мен, на равно, при загрял двигател на първа и втора, като отпусна газта, колата си намалява до определен момент, след което не изгасва, а продължава да си се движи без газ, без нищо. Съединител и маховик са сменени, не знам това нормално ли е ? Преди, като че ли не беше така, но не съм сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #3247 Отговорено 4 Април, 2017 Абсолютно нормално е и моята е така. Ненормално щеше да е, ако гасне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #3248 Отговорено 4 Април, 2017 ОК. Благодаря! Значи, преди да сменя съединителя, може би заради него е искала да изгасва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #3249 Отговорено 4 Април, 2017 Така е и моята. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #3250 Отговорено 6 Април, 2017 Макар да съм с 6-та генерация бензин, при мен също е така и мисля, че е нормално за всеки автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tiok 1 #3251 Отговорено 21 Април, 2017 (Редактирано) Здравейте. Присъединявам се и аз в клуба на Акордите и респективно имам няколко въпроса. При четенето излязоха три грешки, за две от които не можах да намеря инфо. P2004, 5F0A, 5F10. Ако някой има инфо относно втората и третата, ще съм благодарен да сподели. И още един странен проблем, има доста осезаема вибрация на свободен ход, която се усеща в купето и волана. Абе, направо си е тресене. Даже подрънква предния капак. Някой ако има идея, какво може да води до това? Редактирано 24 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atonev 0 #3252 Отговорено 21 Април, 2017 Погледни тази тема - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101335&page=2&do=findComment&comment=1057489917 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #3253 Отговорено 21 Април, 2017 Грешките трябва да се прочетат с HDS, тя си казва какво точно не харесва и как да се реши проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #3254 Отговорено 22 Април, 2017 За колегите с HFS - проверете дали не ви е заета паметта с максимума от 5 устройства: VOICE: "Phone Setup - List" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GaDiNi 0 #3255 Отговорено 6 Май, 2017 Здравейте колеги! От скоро съм в клуба на Honda Accord с 2.2 i-ctdi комби 2005-а година. Колата е много добра, но искам да споделя няколко неща и ако може, да ми дадете съвет, и да ми кажете дали е нормално за тази кола: 1) купих я от Италия и я докарах на собствен ход , допълних резервоара,. за да проверя разхода на гориво при различните ми стилове на шофиране извънградско. - при спортно каране без климатроник със 180-210 - разход 12.5 литра на 100 км - следва допълване на резервоара. - при нормално каране без климатроник с темпомат на 130 - разход 5.8 литра на 100 км - има ли разлика в разхода с и без темпомат, лятото за климатроника е ясно! - следва допълване на резервоара. - минах максимум 750 км с 1 резервоар по магистралите, защото не издържах да карам със 130 - това е разход 8.66/100 км. - тук в БГ, минавам 810 км с 1 резервоар при смесено каране 50/50 градско/извънградско, което е 8/100 км. 2) много лек волан при висока скорост ( при предишната ми кола - Пасат 1.8 turbo, с 200км/ч волана е стегнат, а при Хондата е много рязък ). 3) педалът на газта не е отзивчив, но като е в обороти (над 2300), не правя разлика с бензинова кола. 4) закачих я на диагностика и изкара следните грешки - 5F10 ( като на колегата Tiok ) и P1641, което е ACTTRQ Motor Torque Signal Circuit High Input, но за 5F10 не намерих никаква информация. Ако някой знае какво точно означават тези 2 грешки и дали е възможно да имат общо с точка 1) и точка 3) ( по принцип ме съмнява, че има общо, защото всяка неизправност си е от значение )? А сега за за плюсовете на колата: 1) визия - интериор и екстериор 6/6. 2) удобство и комфорт 6/6. 3) двигател с верига - обслужва се на 200к км ( 3 пъти по-рядко от на пасата, на който частите му бяха 590 лв с ремъци Континентал, ролки ИНА и водна помпа Валео + труд 200 лв ) - 6/6. 4) работа на мотора - перфектна, никога не е изпушвал, дори при първо палене сутрин, тих без никави шумове от вериги, клапани и кавото и да е така, че 6/6. 5) Executive model - абсолютно всички екстри работят безупречно, няма излишни копчета (всичко си е на мястото и веднага разбираш предназначението на всяко нещо) + дистанционното отваряне на багажника, което е супер когато са ти заети ръцете с торби от кауфланд, които не трябва да оставяш на земята, за да си отвориш багажника - 6/6. 6) Honda Premium Sound System - която с вградения си буфер в багажника е много добра, наистина много добър чист звук! - 6/6. 7) здраво, стабилно и евтино за обслужване предно окачване на ходовата част ( комплект оригинални за Honda тампони от Америка (поръчани чрез приятел живеещ там) - 248 лв, в Бг има доста по-евтини алтернативи), евтини в сравнение с неоснователно скъпото и неиздръжливо на нашите пътища алуминиево окачване на пасата. Така, че от мен общо взето за колата отличен 6, защото нещата по горе не ме дразнят, но просто ми правят впечатление и не знам дали е нормално за това искам адекватно мнение. Благодаря ви много предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #3256 Отговорено 6 Май, 2017 По точка 3 - може да имаш проблем с потенциометъра на газта. По точка 4 - не си използвал правилна диагностика, също като Tiok. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GaDiNi 0 #3257 Отговорено 6 Май, 2017 Здравей ВесКо, как да разбера, че имам проблем с потенциометъра? В смисъл, ако отида на диагностика в сервиз (вместо да диагностицирам с домашното DELPHI ), ще ми покаже ли точния проблем или отбор електичари трябва да гадаят и само да смучат пари? Предварително се извинявам, ако въпроса ми е бил тъп! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #3258 Отговорено 7 Май, 2017 Аз смених този потенциометър. Първите симптоми бяха придърпване на колата, на втора и трета /рядко на четвърта/. Предърпваше само при определено положение на педала на газта - като я карам с малко преди две хиляди оборота и задържам педала в това положение. Когато го натиснеш или отпуснеш, всичко е наред. Така карах няколоко месеца, докато в най-неподходящия момент, колата не влезе в авариен режим. Излязох от него като разкачих буксата на потенциометъра и отново я закачих. След това го смених. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #3259 Отговорено 7 Май, 2017 Колеги някой има ли снимка на тоя потенциометър?в разглобено състояние.Аз мисля че е от пред в дясно един куплунг в който влиза жилото за газта,но може и да бъркам.Един колега беше писал че го е ревизирал и го е оправил. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #3260 Отговорено 7 Май, 2017 Точно там е потенциометъра, доколкото знам има временна оправия и после пак заминава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #3261 Отговорено 7 Май, 2017 (Редактирано) Вчера се опитвах да разглобя стария потенциометър и не успях. Исках да разглобя частта в която влиза буксата, защото видях в алиекспрес, че продават и само тази част. Все пак ще го занеса на майстор да каже дали се разглабя. Инъче някой ги разкапсуловат и почистват и докато издържи - Docev е писал по въпроса. Редактирано 7 Май, 2017 от goga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #3262 Отговорено 7 Май, 2017 Ето две снимки от руският форум: Моят също го отворих, но само от любопитство, защото имах вече новият, който бях поръчал от Бултрако. Незнам само, кое оправдава високата му цена? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atonev 0 #3263 Отговорено 7 Май, 2017 Колега, можеш ли да споделиш колко струва в Бултрако? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #3264 Отговорено 7 Май, 2017 (Редактирано) Исках да сваля тази част, но не стана: Редактирано 7 Май, 2017 от goga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #3265 Отговорено 7 Май, 2017 Взимаш флекса с 1мм диск и ги прерязваш за права отверка.☺☺☺ Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #3266 Отговорено 8 Май, 2017 Здравей ВесКо, как да разбера, че имам проблем с потенциометъра? В смисъл, ако отида на диагностика в сервиз (вместо да диагностицирам с домашното DELPHI ), ще ми покаже ли точния проблем или отбор електичари трябва да гадаят и само да смучат пари? Предварително се извинявам, ако въпроса ми е бил тъп! Не разчитай на отбора с електричари, достатъчен е един, но да разбира поне малко от тези коли и най-вече да прави добра диагностика.Когато случаят не е все още критичен, този проблем не е свързан със записана грешка. И това става, но на по-късен етап. При постепенно подаване на газ (при изгасен мотор и правейки диагностика) на живите данни, наблюдаваш процентното увеличение на газта или това, което отчита компютъра на колата. Това е начина да разбереш дали компютъра едекватно приема командата на десният ти крак. Ако подавайки газ, процентите се увеличават и намалят хаотично, то е дошло време за смяната на този потенциометър. 37971-rbb-003 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #3267 Отговорено 8 Май, 2017 Лошото е, че от Хонда този чарк идва в комплект с цялото метално тяло, с пружини и т.н., но други производители предлагат само потенциометъра и на доста по-ниска цена. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #3268 Отговорено 8 Май, 2017 Колега можеш ли да споделиш колко струва в бултрако? Цена от 291.79лв.без ддс ми беше тежката равносметка, преди година и половина.): Относно тези болчета по-горе, все си мисля, че там не трябва да се пипа. Модула си идва фиксиран фабрично. А и това си е една доста важна част от автомобила ни. Просто оттърване няма, рано или късно се подменя с нов, след правилно диагностициране на проблема, разбира се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #3269 Отговорено 8 Май, 2017 Щом се предлага като резервна част, значи се сменя... Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GaDiNi 0 #3270 Отговорено 8 Май, 2017 (Редактирано) Здравей, благодаря много за инфото, ще проверя както ми каза и ще видя дали всичко е нормално. Относно разхода на гориво...как ти се струва? Много ли е или е нормално? Благодаря предварително. Редактирано 9 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #3271 Отговорено 8 Май, 2017 Цена от 291.79лв.без ддс ми беше тежката равносметка,преди година и половина.):Относно тези болчета по-горе, все си мисля, че там не трябва да се пипа. Модула, си идва фиксиран фабрично. А и това си е една доста важна част от автомобила ни.Просто оттърване няма, рано или късно се подменя с нов,след правилно диагностициране на проблема разбира се. 315лв от лято 2016 и докато дойде поръчаният, Бултрако решили да си вдигнат цените и ми дойде на 345лв. Яко, а?!В моргите се котират на 60-80лв, и въпреки че си взех от читав фейслифт, колкото да изкарам между поръчка и доставка, и си работеше идеално, реших да не рискувам и сложих новия. Същата част се вгражда и на Акюра ТСХ, и там й дават около 80х мили живот (по спомен). Ако се случи колата ви да влезе в авариен режим, може да се оправи, ако я изгасите и я запалите след няколко минути. Но с времето, аварирането започва да зачестява. Ако през това време сте на магистрала, можете да се опитате да управлявате автомобила през круиз контрола, което ще ви даде известна отсрочка, понеже ще ограничите използването педала на газта. Тези работи сме ги бистрили някъде назад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #3272 Отговорено 8 Май, 2017 (Редактирано) Актуалната цена след 1ви Април е дори 375лв , но ако на някой му трябва, се намира и за 50лв надолу. Аз имам някакви симтпоми с леко придърпване, но карам така вече повече от година и няма влошаване, може и да не е от това. Но си карам с мен в колата един потенциометър втора ръка ( от Златозар ) и ключове за смяна, ако ми се наложи. Карам градско/магистрала г/д 1:3 и на магистрал предимно само с круиз. Редактирано 9 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #3273 Отговорено 8 Май, 2017 Болтовете се развиват, с флекс се прави нарез за права отверка, затова са и новите болчета в комплекта. А може ли цена на ремонтният комплект? Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #3274 Отговорено 8 Май, 2017 Ако на двете снимки, които съм качил, викаш ремонтен комплект, в алиекспрес цената е 60-80 долара и е с ОЕМ номер за дизел. Автърмаркет част е, не знам за бензиновите дали са различни, защото излизат и други подобни, куплунга за буксата е с три крачета и цената им е около 30 долара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #3275 Отговорено 8 Май, 2017 Да, за това говоря, благодаря ти за цените☺, мисля че е доста по-достъпно като вариант. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #3276 Отговорено 8 Май, 2017 Дидо, благодаря за идеята. Флекс нямам, с ножовка срязах отгоре и после се опитах с отверката. Не можах да ги развия и направо им отрязах горната част, и потенциометъра си излезе свободно. След това останалата част от болтовете вече се развива на ръка. Изглежда едно към едно с тези от алиекспрес, като след монтиране с новите болтове има възможност за лека регулиране и в двете посоки. Може би трябва с диагностика да се настрои, не знам, но ако бях разбрал по-рано, щях да опитам преди и аз да дам 285,00лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #3277 Отговорено 8 Май, 2017 Не, всички решения са в Бултрако. ☺☺☺ Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #3278 Отговорено 10 Май, 2017 Не, всички решения са в Бултрако. ☺☺☺ Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Колега, така както си го написал се тълкува, че всички решения са в Бултрако? Махни запетайката, да не се обърка някой! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #3279 Отговорено 10 Май, 2017 Колега, правилно съм го написал, просто малко ирония съм вкарал. ☺☺☺ Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #3280 Отговорено 10 Май, 2017 Само че в Бултрако нямат флекс! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове