Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Проблема ти по-скоро според мен е или в съединителя или в скоростната кутия. По-евтиния вариант е да се свали съединителя и да се види дали е за смяна и евентуално маховика- честно само със смяна на аксиалния лагер се оправят нещата.Но така или иначе е отворен и ако е износен сменяй направо всичко. Ако го смениш и продължи да издава шум на празен ход и след натискане на съединителя се успокоява, значи имаш проблем с някой от лагерите на скоростната кутия. В повечете от случаите това е на 1-ва и 2-ра предавка, не знам при скоротсните на Акорд как е, но сигурно и същия лагер отговаря и за задна предавка. Ако имаш с кой, сравни шума при каране на 1ва и задна с друг Акорд с твоя двигател. 

Сега като казваш на задна звука е супер страннен даже ми! Има и друга на първа с пълен десен или пълен ляв , най-често при маневри нещо свири пак от предницата на колата направо на сухо! Само , че моята е бензинка и от Бултрако ми обясниха , че нямам маховик?(дано да съм разбрал правилно)

Редактирано от HONDA VARNA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки двигател има маховик ; въпросът е, че при теб не е демпферен, както при дизелите. В много редки сучаи е да се повреди в следствие на големи резонанси от страна на лагера. Що се отнася за завоя, прегледай си хидравликата, за течове или липса на хидравлична течност. При мен имаше нещо подобно и след смяна на лагера на шайбата на хидравликата и нова хидравлична течност нещата се оправиха. Много често на Акорд 7ма се пукат самите маркучи на хидравликата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой сблъсквал ли се е с проблем с вградената хендс фри система на Хонда? При мен HFS я има фабрично, с управление от волана и преди година и нещо, когати си купих акордеона си вършеше работата чудесно за няколко месеца и после, необяснимо как и защо, спря да открива блутут устройства, за да се свърже с тях. Някакви идеи как да оправя нещата? Пробвах с разкачане на акумулатора за минута-две, за да се рестартира модула, но без резултат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен загина HFL BT, точно като при колегата. За жалост този метод не го спаси.

Дори го изключих от буксата, заради познатата консумция/утечка и бутане на акумулатора.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите с дизелови акорди. На първа и втора предавка, без никаква газ движи ли са колата или изгасва ? При мен, на равно, при загрял двигател на първа и втора, като отпусна газта, колата си намалява до определен момент, след което не изгасва, а продължава да си се движи без газ, без нищо. Съединител и маховик са сменени, не знам това нормално ли е ? Преди, като че ли не беше така, но не съм сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно нормално е и моята е така. Ненормално щеше да е, ако гасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Благодаря! Значи, преди да сменя съединителя, може би заради него е искала да изгасва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е и моята.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар да съм с 6-та генерация бензин, при мен също е така и мисля, че е нормално за всеки автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Присъединявам се и аз в клуба на Акордите и респективно имам няколко въпроса. При четенето излязоха три грешки, за две от които не можах да намеря инфо. P2004, 5F0A, 5F10. Ако някой има инфо относно втората и третата, ще съм благодарен да сподели. И още един странен проблем, има доста осезаема вибрация на свободен ход, която се усеща в купето и волана. Абе, направо си е тресене. Даже подрънква предния капак. Някой ако има идея, какво може да води до това?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешките трябва да се прочетат с HDS, тя си казва какво точно не харесва и как да се реши проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегите с HFS - проверете дали не ви е заета паметта с максимума от 5 устройства: VOICE: "Phone Setup - List"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

От скоро съм в клуба на Honda Accord с 2.2 i-ctdi комби 2005-а година. Колата е много добра, но искам да споделя няколко неща и ако може, да ми дадете съвет, и да ми кажете дали е нормално за тази кола:

1) купих я от Италия и я докарах на собствен ход , допълних резервоара,. за да проверя разхода на гориво при различните ми стилове на шофиране извънградско.

- при спортно каране без климатроник със 180-210 - разход 12.5 литра на 100 км - следва допълване на резервоара.

- при нормално каране без климатроник с темпомат на 130 - разход 5.8 литра на 100 км - има ли разлика в разхода с и без темпомат, лятото за климатроника е ясно! - следва допълване на резервоара.

- минах максимум 750 км с 1 резервоар по магистралите, защото не издържах да карам със 130 - това е разход 8.66/100 км.

- тук в БГ, минавам 810 км с 1 резервоар при смесено каране 50/50 градско/извънградско, което е 8/100 км.

2) много лек волан при висока скорост ( при предишната ми кола - Пасат 1.8 turbo, с 200км/ч волана е стегнат, а при Хондата е много рязък ).

3) педалът на газта не е отзивчив, но като е в обороти (над 2300), не правя разлика с бензинова кола.

4) закачих я на диагностика и изкара следните грешки - 5F10 ( като на колегата Tiok ) и P1641, което е ACTTRQ Motor Torque Signal Circuit High Input, но за 5F10 не намерих никаква информация.

 

Ако някой знае какво точно означават тези 2 грешки и дали е възможно да имат общо с точка 1) и точка 3) ( по принцип ме съмнява, че има общо, защото всяка неизправност си е от значение )?

 

А сега за за плюсовете на колата:

 

1) визия - интериор и екстериор 6/6.

2) удобство и комфорт 6/6.

3) двигател с верига - обслужва се на 200к км ( 3 пъти по-рядко от на пасата, на който частите му бяха 590 лв с ремъци Континентал, ролки ИНА и водна помпа Валео + труд 200 лв ) - 6/6.

4) работа на мотора - перфектна, никога не е изпушвал, дори при първо палене сутрин, тих без никави шумове от вериги, клапани и кавото и да е така, че 6/6.

5) Executive model - абсолютно всички екстри работят безупречно, няма излишни копчета (всичко си е на мястото и веднага разбираш предназначението на всяко нещо) + дистанционното отваряне на багажника, което е супер когато са ти заети ръцете с торби от кауфланд, които не трябва да оставяш на земята, за да си отвориш багажника - 6/6.

6) Honda Premium Sound System - която с вградения си буфер в багажника е много добра, наистина много добър чист звук! - 6/6.

7) здраво, стабилно и евтино за обслужване предно окачване на ходовата част ( комплект оригинални за Honda тампони от Америка (поръчани чрез приятел живеещ там) - 248 лв, в Бг има доста по-евтини алтернативи), евтини в сравнение с неоснователно скъпото и неиздръжливо на нашите пътища алуминиево окачване на пасата.

 

Така, че от мен общо взето за колата отличен 6, защото нещата по горе не ме дразнят, но просто ми правят впечатление и не знам дали е нормално за това искам адекватно мнение.

 

Благодаря ви много предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По точка 3 - може да имаш проблем с потенциометъра на газта.

По точка 4 - не си използвал правилна диагностика, също като Tiok.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей ВесКо,

 

как да разбера, че имам проблем с потенциометъра? В смисъл, ако отида на диагностика в сервиз (вместо да диагностицирам с домашното DELPHI ), ще ми покаже ли точния проблем или отбор електичари трябва да гадаят и само да смучат пари?

 

Предварително се извинявам, ако въпроса ми е бил тъп!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених този потенциометър. Първите симптоми бяха придърпване на колата, на втора и трета /рядко на четвърта/. Предърпваше само при определено положение на педала на газта - като я карам с малко преди две хиляди оборота и задържам педала в това положение. Когато го натиснеш или отпуснеш, всичко е наред. Така карах няколоко месеца, докато в най-неподходящия момент, колата не влезе в авариен режим. Излязох от него като разкачих буксата на потенциометъра и отново я закачих. След това го смених.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой има ли снимка на тоя потенциометър?в разглобено състояние.Аз мисля че е от пред в дясно един куплунг в който влиза жилото за газта,но може и да бъркам.Един колега беше писал че го е ревизирал и го е оправил.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно там е потенциометъра, доколкото знам има временна оправия и после пак заминава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вчера се опитвах да разглобя стария потенциометър и не успях. Исках да разглобя частта в която влиза буксата, защото видях в алиекспрес, че продават и само тази част. Все пак ще го занеса на майстор да каже дали се разглабя. Инъче някой ги разкапсуловат и почистват и докато издържи - Docev е писал по въпроса.

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето две снимки от руският форум:post-32686-0-89148400-1494186546_thumb.jpgpost-32686-0-17016000-1494186588_thumb.jpg

Моят също го отворих, но само от любопитство, защото имах вече новият, който бях поръчал от Бултрако. :)

Незнам само, кое оправдава високата му цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, можеш ли да споделиш колко струва в Бултрако?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Исках да сваля тази част, но не стана:

post-30378-0-42102200-1494192907_thumb.jpg

post-30378-0-80707400-1494192973_thumb.jpg

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш флекса с 1мм диск и ги прерязваш за права отверка.☺☺☺

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей ВесКо,

 

как да разбера, че имам проблем с потенциометъра? В смисъл, ако отида на диагностика в сервиз (вместо да диагностицирам с домашното DELPHI ), ще ми покаже ли точния проблем или отбор електичари трябва да гадаят и само да смучат пари?

 

Предварително се извинявам, ако въпроса ми е бил тъп!

Не разчитай на отбора с електричари, достатъчен е един, но да разбира поне малко от тези коли и най-вече да прави добра диагностика.

Когато случаят не е все още критичен, този проблем не е свързан със записана грешка. И това става, но на по-късен етап.

 

При постепенно подаване на газ (при изгасен мотор и правейки диагностика) на живите данни, наблюдаваш процентното увеличение на газта или това, което отчита компютъра на колата. Това е начина да разбереш дали компютъра едекватно приема командата на десният ти крак.

Ако подавайки газ, процентите се увеличават и намалят хаотично, то е дошло време за смяната на този потенциометър. 37971-rbb-003

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че от Хонда този чарк идва в комплект с цялото метално тяло, с пружини и т.н., но други производители предлагат само потенциометъра и на доста по-ниска цена.

 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега можеш ли да споделиш колко струва в бултрако?

Цена от 291.79лв.без ддс ми беше тежката равносметка, преди година и половина.): Относно тези болчета по-горе, все си мисля, че там не трябва да се пипа. Модула си идва фиксиран фабрично. А и това си е една доста важна част от автомобила ни. Просто оттърване няма, рано или късно се подменя с нов, след правилно диагностициране на проблема, разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се предлага като резервна част, значи се сменя...

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей, благодаря много за инфото, ще проверя както ми каза и ще видя дали всичко е нормално.

Относно разхода на гориво...как ти се струва? Много ли е или е нормално?

Благодаря предварително.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цена от 291.79лв.без ддс ми беше тежката равносметка,преди година и половина.):Относно тези болчета по-горе, все си мисля, че там не трябва да се пипа. Модула, си идва фиксиран фабрично. А и това си е една доста важна част от автомобила ни.Просто оттърване няма, рано или късно се подменя с нов,след правилно диагностициране на проблема разбира се.

 

315лв от лято 2016 и докато дойде поръчаният, Бултрако решили да си вдигнат цените и ми дойде на 345лв. Яко, а?!

В моргите се котират на 60-80лв, и въпреки че си взех от читав фейслифт, колкото да изкарам между поръчка и доставка, и си работеше идеално, реших да не рискувам и сложих новия.

 

Същата част се вгражда и на Акюра ТСХ, и там й дават около 80х мили живот (по спомен).

 

Ако се случи колата ви да влезе в авариен режим, може да се оправи, ако я изгасите и я запалите след няколко минути. Но с времето, аварирането започва да зачестява. Ако през това време сте на магистрала, можете да се опитате да управлявате автомобила през круиз контрола, което ще ви даде известна отсрочка, понеже ще ограничите използването педала на газта. Тези работи сме ги бистрили някъде назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Актуалната цена след 1ви Април е дори 375лв :(, но ако на някой му трябва, се намира и за 50лв надолу. ;)

Аз имам някакви симтпоми с леко придърпване, но карам така вече повече от година и няма влошаване, може и да не е от това. Но си карам с мен в колата един потенциометър втора ръка ( от Златозар ) и ключове за смяна, ако ми се наложи. :D Карам градско/магистрала г/д 1:3 и на магистрал предимно само с круиз.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болтовете се развиват, с флекс се прави нарез за права отверка, затова са и новите болчета в комплекта. А може ли цена на ремонтният комплект? :)

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на двете снимки, които съм качил, викаш ремонтен комплект, в алиекспрес цената е 60-80 долара и е с ОЕМ номер за дизел. Автърмаркет част е, не знам за бензиновите дали са различни, защото излизат и други подобни, куплунга за буксата е с три крачета и цената им е около 30 долара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за това говоря, благодаря ти за цените☺, мисля че е доста по-достъпно като вариант.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дидо, благодаря за идеята. Флекс нямам, с ножовка срязах отгоре и после се опитах с отверката. Не можах да ги развия и направо им отрязах горната част, и потенциометъра си излезе свободно. След това останалата част от болтовете вече се развива на ръка. Изглежда едно към едно с тези от алиекспрес, като след монтиране с новите болтове има възможност за лека регулиране и в двете посоки. Може би трябва с диагностика да се настрои, не знам, но ако бях разбрал по-рано, щях да опитам преди и аз да дам 285,00лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, всички решения са в Бултрако. ☺☺☺

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, всички решения са в Бултрако. ☺☺☺

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Колега, така както си го написал се тълкува, че всички решения са в Бултрако? :)

Махни запетайката, да не се обърка някой! :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, правилно съм го написал, просто малко ирония съм вкарал. ☺☺☺

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че в Бултрако нямат флекс! :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...