Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

При мен това е факт, може би заради Течната фаза.

Придръпването на бензин почти не го усещах и трябваше да го провокирам. Все извесно е, че двигател с Газ е капризен от към свещи и бобини.

 

IZFR6K11 такива бяха

 

IK20L iridium  с тия съм сега 

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги карам вече 20 000 с иридиеви Бош и въпреки противоречивите мнения за тях нямам ядове.Смятам следващите да са обикновени ngk по каталог за модела,макар и с по малък интервал за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За придръпване при ниски обороти / 1000-2300 /  търси причината  в бобини и свещи. 

ОК,това е насока, свещи сигурно ще сменя, кой знае колко с дърти, но ти си на газ, може би е по-чувствително.

При мен придърпването е при обороти под 1500 чак до пр. ход, най-често около 1000 и още не мога да хвана закономерност студена/топла, но по-скоро второто. Най-вече се случва при задръстване с ниска скорост на 1ва, 2ра, при подаване на газ след като е била отнета, при превключване 1ва-2ра при ниски обороти. Ако трябва да го предизвикам, най-лесно май е като отнема газта и оставя да падат оборотите от 1500 на 2ра или 1ва и става около 1100-800об и евентуално след това като подам газ.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в този режим беше придръпването.

И да се поправя IK20L бяха преди НЖК-то, а сега съм с  DENSO  SKJ20DR-M11. Бобините също са Денсо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези са ок за 2.4 бензин нали? - http://www.ebay.co.uk/itm/4-x-DENSO-Iridium-Spark-Plugs-HONDA-Civic-FR-V-ACCORD-1-8l-2-0l-SKJ20DR-M11S-NEW-/272231740295?hash=item3f6246b387:g:CGoAAOSwiYFXH7Wi

Сегашните ми са иридиеви NJK, но са на около 60к км и предполагам е добре да мисля за подмяна вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно в този режим беше придръпването.

И да се поправя IK20L бяха преди НЖК-то, а сега съм с  DENSO  SKJ20DR-M11. Бобините също са Денсо

Този сайт е доста популярен тук (вкарваш рег си номер и ти излиза колата) и едва ли продават ментета, но много подозрително ниски цени ми дава за моята кола. Като се кликне на избраната, има малко подробности, но за NGK ги дават за двг А6, а моят е Z2...едва ли има разлика все пак. Не предлагат иридиеви, платинени...но за мен няма значение, все ми е едно дали карат 10 или 50 хил, тогава колата няма да е при мен :)

http://www.eurocarparts.com/spark-plug

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно придърпването на ниски обороти.Погледни си оребрения гумен маркуч(или там както му се казва) от въздушния филтър до дроселовата клапа,да не се е пукнал на някое ребро.Гледай внимателно и отдолу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно придърпването на ниски обороти.Погледни си оребрения гумен маркуч(или там както му се казва) от въздушния филтър до дроселовата клапа,да не се е пукнал на някое ребро.Гледай внимателно и отдолу.

Като чистих дросела го гледах, но според мен и да пропуска не би трябвало да оказва влияние. Едно време и без филтър двг си работеше добре, в съвременните двг може и да оказва някакво влияние заради MAP, който може да дава неточни данни без съпротивлението на филтъра, но да е толкова чувствително, че да се влияе от малко въздух влязъл след филтъра...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го правеше най-вече при наклон с малка скорост и повечко газ.Малко се беше вдигнал и разхода.

Напуканото го побългарих с малко черно тиксо,защото сега нямам време да обикалям по магазините и моргите.Но важното е че върши работа.

Само да уточня,че нямам газова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, трудно ми е да търся във в момента, затова се извинявам ако е писано.

На Акорд 7, 2006 от къде да купя пръскалки за чистачките.

Цени, линк?

 

Sent from my MI 4W using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го правеше най-вече при наклон с малка скорост и повечко газ.Малко се беше вдигнал и разхода.

Напуканото го побългарих с малко черно тиксо,защото сега нямам време да обикалям по магазините и моргите.Но важното е че върши работа.

Само да уточня,че нямам газова.

Теорията ми по-горе ( #2918)издиша...Искаш да кажеш, че от това се оправи, как си го обясняваш?

Пак ще прегледам, с поправката нямам проблем, само причината да намеря...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тези са ок за 2.4 бензин нали? - http://www.ebay.co.uk/itm/4-x-DENSO-Iridium-Spark-Plugs-HONDA-Civic-FR-V-ACCORD-1-8l-2-0l-SKJ20DR-M11S-NEW-/272231740295?hash=item3f6246b387:g:CGoAAOSwiYFXH7Wi

Сегашните ми са иридиеви NJK, но са на около 60к км и предполагам е добре да мисля за подмяна вече.

Ти си с К24 , а за тези свещи си пише, че са за R18 / R20 !!!  Парт номера завършва с S!!!. Без S са за теб

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, трудно ми е да търся във в момента, затова се извинявам ако е писано. На Акорд 7, 2006 от къде да купя пръскалки за чистачките. Цени, линк? Sent from my MI 4W using Tapatalk

Най-лесно от моргата, но и в eBay има. Мисля, че няма значение от коя година е Акорда, би трябвало да стават:

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=windscreen+washer+accord&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xwindscreen+washer+wiper+jet+accord.TRS0&_nkw=windscreen+washer+wiper+jet+accord&_sacat=0

Виж надолу има и евтини универсални с гайка...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отосно пръскалките, питал съм в Бултрако и ми бяха казали някаква голяма сума за толкова дребно нещо. Даже не си и поставих за цел да я запомня, но май бяха над 30лв.При опит да регулирам моите им развалих пулверизиращия ефект.После се наложи да ги размонтирам и почистя и наново мъката с нагласянето им нагоре, надолу. Сега са в идеалното положение и не се пипат повече. Интересно като попитах в хонда дали ако ми ги доставят те ще са с това пулверизиращо пръскане ми казаха,че не знаят и не гарантират. Има разни китайчета в ebay, потърси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Тези са ок за 2.4 бензин нали? - http://www.ebay.co.uk/itm/4-x-DENSO-Iridium-Spark-Plugs-HONDA-Civic-FR-V-ACCORD-1-8l-2-0l-SKJ20DR-M11S-NEW-/272231740295?hash=item3f6246b387:g:CGoAAOSwiYFXH7Wi

Сегашните ми са иридиеви NJK, но са на около 60к км и предполагам е добре да мисля за подмяна вече.

Ти си с К24 , а за тези свещи си пише, че са за R18 / R20 !!!  Парт номера завършва с S!!!. Без S са за теб

 

Само за инфо- сега свалих една свещ да видя какви са. Мислех, че на снимката ще се види, но от слънцето не личи, но беше NGK мисля ZFR6K-11

post-30849-0-39430700-1465749491_thumb.jpg

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тези са по каталог.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

При мен го правеше най-вече при наклон с малка скорост и повечко газ.Малко се беше вдигнал и разхода.

Напуканото го побългарих с малко черно тиксо,защото сега нямам време да обикалям по магазините и моргите.Но важното е че върши работа.

Само да уточня,че нямам газова.

Теорията ми по-горе ( #2918)издиша...Искаш да кажеш, че от това се оправи, как си го обясняваш?

Пак ще прегледам, с поправката нямам проблем, само причината да намеря...

 

Нямам обяснение.Има един датчик на тази тръба,може и той да бърка нещата.А може и да е от повечето въздух към дроселовата клапа.все пак тя е обучена към един приток,а и подаваш друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е датчик за температура на входния въздух и не може той да бърка нещата.

Вероятно при теб се е получавала Рязка смяна в дебита на входящия въдух поради леката цепка в маркуча.

При диагностика /дори с ELM и Torque/ по Тримовете щеше да се хване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При диагностика /дори с ELM и Torque/ по Тримовете щеше да се хване.

Имам ELM 327 кабел и програмите Scantool. и ScanmasterELM, но не съм ги ползвал с години, та трябва да си ги припомням. Имам и MVCI кабел и ще опитам да го подкарам с HDS по-нататък.

По-лошото е, че не разбирам на тримовете, та може да ме консултираш на лични при нужда. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГУГЛЕ:  understanding ltft and stft

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тези са по каталог.

Колега, може ли пак да ги постнеш, че не се е публикувало мнението...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

HONDA ACCORD SPARK PLUGS EXTRA INFORMATION FOR HONDA ACCORD 2.0 02/03 –> Engine Type No K20 A6, K20 Z2 4

Part No Recommended ZFR6K-11 6711 -Upgrade IZFR6K11 6994 - LPG LPG6 1565

Редактирано от JHM
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой може ли да препоръча къде да отида за да ми монтират КАЧЕСТВЕНО парктроника, който съм си закупил. Тъй като това е монтаж, който ако не бъде на 100% направен като хората, после оправяне няма. Искам да бъда сигурен, че човекът е съвестен и гледа да си свърши работата качествено, а не бързо. Дадоха ми връзка с един майстор електротехник... но той все зает и вече нямам нерви да го чакам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е удобно да ходиш до затвора, мога да ти дам телефон да се обадиш. Момчетата се занимават с музика, аларми и всякакви неща, няколко пъти съм писал във форума, че съм много доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай адрес/контакти. P.s. някакви твои приятели/познати ли са ти или просто си попаднла на тях случайно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, трудно ми е да търся във в момента, затова се извинявам ако е писано. На Акорд 7, 2006 от къде да купя пръскалки за чистачките. Цени, линк? Sent from my MI 4W using Tapatalk

Здрасти колега,

 

Взимал съм уж оригинални (ОЕМ) от Бултрако, през Юби-Ко в София, и за Легенда и за Акорда мисля бяха по 20-21 лв. бройката ;)

На Акорда са супер.

На Легенда - ефект никаккъв... шофьорската пак "пикае" :( не знам, помпичката ли ми е слаба, кво е, що е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щангата пристигна, руснака се оказа супер точен, цената е приемлива и пратката я пише на 5 долара, така идва направо в пощата...Ако имате интерес пишете му и се уговаряйте...

https://www.drive2.ru/users/xaleruk/

Има 18 и 19 мм....

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с 2.4 бензин би ли споделил как му е мощността при включен климатроник? При мен доста се усеща и се чудя дали е нормално за тези коне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм с 2.4 и ми направи вчера в голямата жега същото впечатление-при включен климатроник и по голям наклон колата определено загуби доста от пъргавината си, но го счетох за нормално. Досега всички коли с климатици са ми губили от мощността си при включване на климатика, но при хондата разликата е наистина доста голяма при вкл/изкл. климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при 2.0ката беше така,направо забиваше :).На разхода се отразяваше малко под литър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен като чели не се отразява чак толкоз. Даже бих казал, че е пренебрежима, при това на газ. Почти винаги я карам на климатроник, рядко се изключва. Единствената разлика която усещам значително е, че при спряло положение двигателя работи на по-високи обороти и има повече вибрация. В движение разликата за мен не е голяма. Особено сравнено с коли до 120кс. Там разликата наистина е осезаема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би много се впечатлявате. Има едно забиване в момента на включване, но имайки предвид че навън е 32-35 градуса, а климатроника ви е на 21 и надолу градуса, какво очаквате....Докато компресора работи яко за да създаде температурата, която желаете, ще се товари двигателя и ще има повече вибрации. В момента, в който вече е достигната тази температура, ще се усети "успокоението", след което просто ще бъде поддържана. При дизел вибрациите може и да са по-големи, просто предположение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера следобед я вадих от гаража, че ходихме да пазаруваме (за домакинството), и понеже си е жега -цъкнах копчето. Аз целогодишно държа климата на 25 градуса и наистина докато поохлади (затваря клапите и върти въздуха само в купето) се усеща товара, но като си достигне заданието разликата е доста по малка спрямо предния 2литров Акорд. Настъпих си я и си набира доволно, а при предния се налагаше ако изпреварвам с пълна кола да го гася за момент. Грехота е да се оплаквам от червено белите надписи върху капака над колекторите :) но човек винаги иска повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във витека няма разлика, преди това съвсем лека... все пак въртящия момент не е като на дизелака :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо вярно за това ,че като достигне зададената температура разликата вече не е толкова голяма м/у изкл/включ. климатроник . Аз пък имам обратните наблюдения-до преди месец карах БМВ 330хд -порядъчно чипосано -ами уж печка пък нямаше такава разлика във вървежа при вкл/изкл. климатроник,но знам ли ,сега просто ми е нова хондрелката и по всяка вероятност просто се гледа още под лупа всичко -свикваме си един с друг :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вибрации на дизела при включен климатик няма, дори не се усеща кога се включва и изключва. 

Работата на компресора е една и съща, независимо от вътрешната и външната температура! Компресора не прави студено! Прави налягане ;)

 

Много е вероятно при някои от вас да има по-трудна работа на компресора и самото му въртене да е по-трудно, което да отнема повече мощност от двигателя.

Другата причина за спад на мощността е, че ако бензинов мотор го държиш в ниските обороти, то той тогава е много слаб и е напълно нормално да се усеща включването на компресора.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, компресора ми сдаде преди малко багажа. Взе да се чува едно чаткане като работи... къде ще ми препоръчате да го водя в района на младостите?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мене ми спасиха компресора, но преди да се разчатка /имаше повишен шум и товарене на двигателя/

Само че е в Овчакупелите!

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя климатроник не знае какво е OFF. 

В редките случаи, когато съм го изключвал, точно за да проверя дали товари двигателя, не е имало никаква разлика.

Единствената ми забележка е, че е леко шумен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги,

 

Може ли някой стоково със 17" джанти на Акорд Комби, да каже какво пише на вратата за налягането на гумите.

 

Може би Атома ще се включи, или някой друг с Тайп-С Комби?

 

Благодаря!

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...