ЧОЧО 23 #2921 Отговорено 11 Юни, 2016 (Редактирано) При мен това е факт, може би заради Течната фаза. Придръпването на бензин почти не го усещах и трябваше да го провокирам. Все извесно е, че двигател с Газ е капризен от към свещи и бобини. IZFR6K11 такива бяха IK20L iridium с тия съм сега Редактирано 11 Юни, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #2922 Отговорено 11 Юни, 2016 Колеги карам вече 20 000 с иридиеви Бош и въпреки противоречивите мнения за тях нямам ядове.Смятам следващите да са обикновени ngk по каталог за модела,макар и с по малък интервал за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2923 Отговорено 11 Юни, 2016 (Редактирано) За придръпване при ниски обороти / 1000-2300 / търси причината в бобини и свещи. ОК,това е насока, свещи сигурно ще сменя, кой знае колко с дърти, но ти си на газ, може би е по-чувствително. При мен придърпването е при обороти под 1500 чак до пр. ход, най-често около 1000 и още не мога да хвана закономерност студена/топла, но по-скоро второто. Най-вече се случва при задръстване с ниска скорост на 1ва, 2ра, при подаване на газ след като е била отнета, при превключване 1ва-2ра при ниски обороти. Ако трябва да го предизвикам, най-лесно май е като отнема газта и оставя да падат оборотите от 1500 на 2ра или 1ва и става около 1100-800об и евентуално след това като подам газ. Редактирано 11 Юни, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2924 Отговорено 12 Юни, 2016 Точно в този режим беше придръпването. И да се поправя IK20L бяха преди НЖК-то, а сега съм с DENSO SKJ20DR-M11. Бобините също са Денсо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #2925 Отговорено 12 Юни, 2016 Тези са ок за 2.4 бензин нали? - http://www.ebay.co.uk/itm/4-x-DENSO-Iridium-Spark-Plugs-HONDA-Civic-FR-V-ACCORD-1-8l-2-0l-SKJ20DR-M11S-NEW-/272231740295?hash=item3f6246b387:g:CGoAAOSwiYFXH7Wi Сегашните ми са иридиеви NJK, но са на около 60к км и предполагам е добре да мисля за подмяна вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2926 Отговорено 12 Юни, 2016 (Редактирано) Точно в този режим беше придръпването. И да се поправя IK20L бяха преди НЖК-то, а сега съм с DENSO SKJ20DR-M11. Бобините също са Денсо Този сайт е доста популярен тук (вкарваш рег си номер и ти излиза колата) и едва ли продават ментета, но много подозрително ниски цени ми дава за моята кола. Като се кликне на избраната, има малко подробности, но за NGK ги дават за двг А6, а моят е Z2...едва ли има разлика все пак. Не предлагат иридиеви, платинени...но за мен няма значение, все ми е едно дали карат 10 или 50 хил, тогава колата няма да е при мен http://www.eurocarparts.com/spark-plug Редактирано 12 Юни, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бонев 0 #2927 Отговорено 12 Юни, 2016 Относно придърпването на ниски обороти.Погледни си оребрения гумен маркуч(или там както му се казва) от въздушния филтър до дроселовата клапа,да не се е пукнал на някое ребро.Гледай внимателно и отдолу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2928 Отговорено 12 Юни, 2016 Относно придърпването на ниски обороти.Погледни си оребрения гумен маркуч(или там както му се казва) от въздушния филтър до дроселовата клапа,да не се е пукнал на някое ребро.Гледай внимателно и отдолу. Като чистих дросела го гледах, но според мен и да пропуска не би трябвало да оказва влияние. Едно време и без филтър двг си работеше добре, в съвременните двг може и да оказва някакво влияние заради MAP, който може да дава неточни данни без съпротивлението на филтъра, но да е толкова чувствително, че да се влияе от малко въздух влязъл след филтъра... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бонев 0 #2929 Отговорено 12 Юни, 2016 При мен го правеше най-вече при наклон с малка скорост и повечко газ.Малко се беше вдигнал и разхода. Напуканото го побългарих с малко черно тиксо,защото сега нямам време да обикалям по магазините и моргите.Но важното е че върши работа. Само да уточня,че нямам газова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #2930 Отговорено 12 Юни, 2016 Колеги, трудно ми е да търся във в момента, затова се извинявам ако е писано. На Акорд 7, 2006 от къде да купя пръскалки за чистачките. Цени, линк? Sent from my MI 4W using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2931 Отговорено 12 Юни, 2016 При мен го правеше най-вече при наклон с малка скорост и повечко газ.Малко се беше вдигнал и разхода. Напуканото го побългарих с малко черно тиксо,защото сега нямам време да обикалям по магазините и моргите.Но важното е че върши работа. Само да уточня,че нямам газова. Теорията ми по-горе ( #2918)издиша...Искаш да кажеш, че от това се оправи, как си го обясняваш? Пак ще прегледам, с поправката нямам проблем, само причината да намеря... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2932 Отговорено 12 Юни, 2016 (Редактирано) Тези са ок за 2.4 бензин нали? - http://www.ebay.co.uk/itm/4-x-DENSO-Iridium-Spark-Plugs-HONDA-Civic-FR-V-ACCORD-1-8l-2-0l-SKJ20DR-M11S-NEW-/272231740295?hash=item3f6246b387:g:CGoAAOSwiYFXH7Wi Сегашните ми са иридиеви NJK, но са на около 60к км и предполагам е добре да мисля за подмяна вече. Ти си с К24 , а за тези свещи си пише, че са за R18 / R20 Парт номера завършва с S!!!. Без S са за теб Редактирано 12 Юни, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2933 Отговорено 12 Юни, 2016 (Редактирано) Колеги, трудно ми е да търся във в момента, затова се извинявам ако е писано. На Акорд 7, 2006 от къде да купя пръскалки за чистачките. Цени, линк? Sent from my MI 4W using Tapatalk Най-лесно от моргата, но и в eBay има. Мисля, че няма значение от коя година е Акорда, би трябвало да стават: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=windscreen+washer+accord&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xwindscreen+washer+wiper+jet+accord.TRS0&_nkw=windscreen+washer+wiper+jet+accord&_sacat=0 Виж надолу има и евтини универсални с гайка... Редактирано 12 Юни, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #2934 Отговорено 12 Юни, 2016 Колега отосно пръскалките, питал съм в Бултрако и ми бяха казали някаква голяма сума за толкова дребно нещо. Даже не си и поставих за цел да я запомня, но май бяха над 30лв.При опит да регулирам моите им развалих пулверизиращия ефект.После се наложи да ги размонтирам и почистя и наново мъката с нагласянето им нагоре, надолу. Сега са в идеалното положение и не се пипат повече. Интересно като попитах в хонда дали ако ми ги доставят те ще са с това пулверизиращо пръскане ми казаха,че не знаят и не гарантират. Има разни китайчета в ebay, потърси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2935 Отговорено 12 Юни, 2016 (Редактирано) Тези са ок за 2.4 бензин нали? - http://www.ebay.co.uk/itm/4-x-DENSO-Iridium-Spark-Plugs-HONDA-Civic-FR-V-ACCORD-1-8l-2-0l-SKJ20DR-M11S-NEW-/272231740295?hash=item3f6246b387:g:CGoAAOSwiYFXH7Wi Сегашните ми са иридиеви NJK, но са на около 60к км и предполагам е добре да мисля за подмяна вече. Ти си с К24 , а за тези свещи си пише, че са за R18 / R20 Парт номера завършва с S!!!. Без S са за теб Само за инфо- сега свалих една свещ да видя какви са. Мислех, че на снимката ще се види, но от слънцето не личи, но беше NGK мисля ZFR6K-11 Редактирано 12 Юни, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #2936 Отговорено 12 Юни, 2016 Ето тези са по каталог. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бонев 0 #2937 Отговорено 12 Юни, 2016 При мен го правеше най-вече при наклон с малка скорост и повечко газ.Малко се беше вдигнал и разхода. Напуканото го побългарих с малко черно тиксо,защото сега нямам време да обикалям по магазините и моргите.Но важното е че върши работа. Само да уточня,че нямам газова. Теорията ми по-горе ( #2918)издиша...Искаш да кажеш, че от това се оправи, как си го обясняваш? Пак ще прегледам, с поправката нямам проблем, само причината да намеря... Нямам обяснение.Има един датчик на тази тръба,може и той да бърка нещата.А може и да е от повечето въздух към дроселовата клапа.все пак тя е обучена към един приток,а и подаваш друг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2938 Отговорено 12 Юни, 2016 Това е датчик за температура на входния въздух и не може той да бърка нещата. Вероятно при теб се е получавала Рязка смяна в дебита на входящия въдух поради леката цепка в маркуча. При диагностика /дори с ELM и Torque/ по Тримовете щеше да се хване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2939 Отговорено 12 Юни, 2016 При диагностика /дори с ELM и Torque/ по Тримовете щеше да се хване. Имам ELM 327 кабел и програмите Scantool. и ScanmasterELM, но не съм ги ползвал с години, та трябва да си ги припомням. Имам и MVCI кабел и ще опитам да го подкарам с HDS по-нататък. По-лошото е, че не разбирам на тримовете, та може да ме консултираш на лични при нужда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2940 Отговорено 12 Юни, 2016 ГУГЛЕ: understanding ltft and stft Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #2941 Отговорено 13 Юни, 2016 Ето тези са по каталог. Колега, може ли пак да ги постнеш, че не се е публикувало мнението... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #2942 Отговорено 13 Юни, 2016 (Редактирано) HONDA ACCORD SPARK PLUGS EXTRA INFORMATION FOR HONDA ACCORD 2.0 02/03 –> Engine Type No K20 A6, K20 Z2 4 Part No Recommended ZFR6K-11 6711 -Upgrade IZFR6K11 6994 - LPG LPG6 1565 Редактирано 13 Юни, 2016 от JHM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #2943 Отговорено 14 Юни, 2016 Здравейте колеги, някой може ли да препоръча къде да отида за да ми монтират КАЧЕСТВЕНО парктроника, който съм си закупил. Тъй като това е монтаж, който ако не бъде на 100% направен като хората, после оправяне няма. Искам да бъда сигурен, че човекът е съвестен и гледа да си свърши работата качествено, а не бързо. Дадоха ми връзка с един майстор електротехник... но той все зает и вече нямам нерви да го чакам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #2944 Отговорено 14 Юни, 2016 Ако ти е удобно да ходиш до затвора, мога да ти дам телефон да се обадиш. Момчетата се занимават с музика, аларми и всякакви неща, няколко пъти съм писал във форума, че съм много доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #2945 Отговорено 14 Юни, 2016 Дай адрес/контакти. P.s. някакви твои приятели/познати ли са ти или просто си попаднла на тях случайно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #2946 Отговорено 14 Юни, 2016 Колеги, трудно ми е да търся във в момента, затова се извинявам ако е писано. На Акорд 7, 2006 от къде да купя пръскалки за чистачките. Цени, линк? Sent from my MI 4W using Tapatalk Здрасти колега, Взимал съм уж оригинални (ОЕМ) от Бултрако, през Юби-Ко в София, и за Легенда и за Акорда мисля бяха по 20-21 лв. бройката На Акорда са супер. На Легенда - ефект никаккъв... шофьорската пак "пикае" не знам, помпичката ли ми е слаба, кво е, що е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #2947 Отговорено 14 Юни, 2016 (Редактирано) Щангата пристигна, руснака се оказа супер точен, цената е приемлива и пратката я пише на 5 долара, така идва направо в пощата...Ако имате интерес пишете му и се уговаряйте... https://www.drive2.ru/users/xaleruk/ Има 18 и 19 мм.... Редактирано 14 Юни, 2016 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #2948 Отговорено 22 Юни, 2016 Някой с 2.4 бензин би ли споделил как му е мощността при включен климатроник? При мен доста се усеща и се чудя дали е нормално за тези коне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martosblack 0 #2949 Отговорено 22 Юни, 2016 Ами аз съм с 2.4 и ми направи вчера в голямата жега същото впечатление-при включен климатроник и по голям наклон колата определено загуби доста от пъргавината си, но го счетох за нормално. Досега всички коли с климатици са ми губили от мощността си при включване на климатика, но при хондата разликата е наистина доста голяма при вкл/изкл. климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #2950 Отговорено 22 Юни, 2016 И при 2.0ката беше така,направо забиваше .На разхода се отразяваше малко под литър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #2951 Отговорено 22 Юни, 2016 При мен като чели не се отразява чак толкоз. Даже бих казал, че е пренебрежима, при това на газ. Почти винаги я карам на климатроник, рядко се изключва. Единствената разлика която усещам значително е, че при спряло положение двигателя работи на по-високи обороти и има повече вибрация. В движение разликата за мен не е голяма. Особено сравнено с коли до 120кс. Там разликата наистина е осезаема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2952 Отговорено 22 Юни, 2016 Може би много се впечатлявате. Има едно забиване в момента на включване, но имайки предвид че навън е 32-35 градуса, а климатроника ви е на 21 и надолу градуса, какво очаквате....Докато компресора работи яко за да създаде температурата, която желаете, ще се товари двигателя и ще има повече вибрации. В момента, в който вече е достигната тази температура, ще се усети "успокоението", след което просто ще бъде поддържана. При дизел вибрациите може и да са по-големи, просто предположение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #2953 Отговорено 22 Юни, 2016 Вчера следобед я вадих от гаража, че ходихме да пазаруваме (за домакинството), и понеже си е жега -цъкнах копчето. Аз целогодишно държа климата на 25 градуса и наистина докато поохлади (затваря клапите и върти въздуха само в купето) се усеща товара, но като си достигне заданието разликата е доста по малка спрямо предния 2литров Акорд. Настъпих си я и си набира доволно, а при предния се налагаше ако изпреварвам с пълна кола да го гася за момент. Грехота е да се оплаквам от червено белите надписи върху капака над колекторите но човек винаги иска повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2954 Отговорено 22 Юни, 2016 Във витека няма разлика, преди това съвсем лека... все пак въртящия момент не е като на дизелака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martosblack 0 #2955 Отговорено 22 Юни, 2016 Има нещо вярно за това ,че като достигне зададената температура разликата вече не е толкова голяма м/у изкл/включ. климатроник . Аз пък имам обратните наблюдения-до преди месец карах БМВ 330хд -порядъчно чипосано -ами уж печка пък нямаше такава разлика във вървежа при вкл/изкл. климатроник,но знам ли ,сега просто ми е нова хондрелката и по всяка вероятност просто се гледа още под лупа всичко -свикваме си един с друг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #2956 Отговорено 22 Юни, 2016 Вибрации на дизела при включен климатик няма, дори не се усеща кога се включва и изключва. Работата на компресора е една и съща, независимо от вътрешната и външната температура! Компресора не прави студено! Прави налягане Много е вероятно при някои от вас да има по-трудна работа на компресора и самото му въртене да е по-трудно, което да отнема повече мощност от двигателя. Другата причина за спад на мощността е, че ако бензинов мотор го държиш в ниските обороти, то той тогава е много слаб и е напълно нормално да се усеща включването на компресора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #2957 Отговорено 22 Юни, 2016 Хаха, компресора ми сдаде преди малко багажа. Взе да се чува едно чаткане като работи... къде ще ми препоръчате да го водя в района на младостите? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2958 Отговорено 22 Юни, 2016 (Редактирано) Мене ми спасиха компресора, но преди да се разчатка /имаше повишен шум и товарене на двигателя/ Само че е в Овчакупелите! Редактирано 22 Юни, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #2959 Отговорено 23 Юни, 2016 Моя климатроник не знае какво е OFF. В редките случаи, когато съм го изключвал, точно за да проверя дали товари двигателя, не е имало никаква разлика. Единствената ми забележка е, че е леко шумен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2960 Отговорено 23 Юни, 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, Може ли някой стоково със 17" джанти на Акорд Комби, да каже какво пише на вратата за налягането на гумите. Може би Атома ще се включи, или някой друг с Тайп-С Комби? Благодаря! Редактирано 23 Юни, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове