Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Джанти най-важно е да са 114.3, товае специфичното, вече централният отвор може да е различен, има втулки, но ако са нови те са включени в комплекта, а ако ли не, то те се продават отделно и си ги купуваш. Както и други неща по един автомобил, то така и джантите си струват пари, т.е. ако искаш някакви джанти по твой вкус, цвят, дизайн, тегло, съответно и парите ще са доста различни. Не съм съгласен, че за една година ще ги ожулиш или надраскаш и прочее. Ако ги пазиш няма да имат никакви забележки. Сега втора рък много много запазени се намират на късмет, и няма да са евтини и те. Може за около 350лв. да си намериш джанти, които ще са ожулени, може да има и корозия, ако в този вид биха те устроили значи няма да имаш визуални проблеми, говорим за 16", за 17" още 100-150лв. отгоре, пак за същото състояние. Имай предвид, че дизайна, цвета, популярността на един модел джанта и рядкостта й, я правят по-скъпа. Вече виждаш всичко зависи от парите първо, после как искаш да изглежда колата ти отстрани погледнато, но ако това не ти пречи, просто взимаш някакви джанти и това е. Различни хора, различни визии за нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

... това е всеизвестен проблем при този Акорд, как така не е влязъл в бюлетин за отстраняването му.

Това не е проблем на всички Акорди, а само на тези, които са карани в държави с продължителна зима = повече движение на колата по заледени и посипани със сол/луга/химикали пътища, което е причината за ръждата/клеясването на спирачните апарати.
Ето защо в Англия е толкова често срещан проблем. Все пак моята е карана в средиземноморски климат, но проблемът е наличен и при мен. Освен ако в Сицилия няма сняг...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монката M&S Auto ще ми ги достави оригинални за 2 дена по 40лв на колело.

Ако има някакви тънкости или тема със снимки може да метнете тука да знам какво да правя, че до колкото о майстори да ида дават час след седмица най рано.

Препоръчвам ти да провериш в английския форум, typeaccord.co.uk. Там открих доста информация за този проблем. Аз карах с плавно блокиращ апарат може би 20км., за което време накладката изчезна на 100%, просто симптома се появи чак когато паркирах назад вкъщи. Карайки напред не се усещаше, нито се чуваше цвилене, нито жулене. Направих 2-3 тръгвания напред-назад, отидох отзад, пипнах джантата и всичко стана ясно, докоснах много внимателно диска, видях с фенерче забилия апарат и нулевата накладка, след което ми се дорева. Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е от Испания. този проблем ми е непознат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е от Испания. този проблем ми е непознат.

Може да е просто съвпадение, и причината при мен да е друга, но е факт, че хората които орстраниха проблема установиха прахоляк от ръжда. Все пак това може и да е смес от самите наклади и ръждата сваляна от дисковте с времето.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някъде дали има обяснено как точно се разглобява апарата че утре ще започвам.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В typeaccord.co.uk би трябвало да има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като в сервиза са ми сваляли акумулатора и колата е стояла без ток известно време, след това се оказа, че автоматичната функция за сваляне/вдигане на прозореца на шофьорската врата не работи. Пускам клипче как се ресетва тази функция, че може и на някой друг да му се случи.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Моята е от Испания. този проблем ми е непознат.

Може да е просто съвпадение, и причината при мен да е друга, но е факт, че хората които орстраниха проблема установиха прахоляк от ръжда. Все пак това може и да е смес от самите наклади и ръждата сваляна от дисковте с времето.

 

Моята е от Франция..и ми запекоха в разстояние на 1 месец и двата задни апарата. Буталата бяха толкова ръждясали, че направо не ми се вярваше..

В Английските форуми говореха за това, че ако колата се кара и в регион близък до морския бряг е също по-податлива на корозия в апаратите - Спирачната течност е много хигроскопична и ако не се сменя редовно кондензира вода в нея...А подозирате с какво са наситени парите във въздуха на морския бряг....

Та Crown_bg - не бих се учудил това да е причината и при теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам ядове със заден десен спирачен апарат, смених накладки, апарата беше прегледан, всичко е ок буталото се прибира и излиза нормално, няма ръжди, но от време на време грее. Вече не знам какво да го правя :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

atoma - Ако апарата ти е наред при инспекция препоръчвам да смениш гумените маркучи, които идват от тръбичките до апаратите първо. При мен това беше първото нещо, което смених като ми се случи проблема - преди повече от година..и това пооправи положението. Иначе беше невъзможно да се кара колата - така загряваха от каране по околовръстното...
Тези маркучлета като започнат да стареят се отлюспват малки парченца, които пречат на налягането да се връща като отпуснеш педала...

Друго което може да е да си провериш ръчната дали не задържа..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчната е ОК, забелязах че обикновено загряването се случва след каране с малко по висока скорост (може и така да ми се струва), пример, снощи излизах извън града и на магистралата карах с около 130-140км/ч около 10-15 мин след това малко градско и беше загрял яко. Колата нямаше даже енерция, пускам я по едно баирче до вкъщи и тя спира. Пробвах ръчната в този момент, доста мека, ако мога така да се изразя, явно от самото загряване. Ще кажа да погледнат и тези маркучета, но като гледам отивам на вариант купуване на нови апарати, както ти беше писал в Темата за джантите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом я усещаш да няма инерция значи положението е доста сериозно!

Аз в движение не усещах да имам проблем с мощносста или нещо да ме дърпа - но пък може да е било заради въртящия момент на дизела..Може би една идея разхода по-висок беше..

Преди да сменя маркучите - направо като пипнех диска и си изгорих пръста...

Моите апарати ги взех за 490 лева с доставката от Германия - цена която е по-малко от 1/3 от оригиналните...За оригинални - 840 лева единия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак виж как е механизма за ръчната ОТНОВО, че при мене точно той от едната страна се беше преебал.
Като свалиха апаратите за смяна на гумички всичко си беше наред, раздвижихме ръчната(механизма на спирачния апарат) и жилото и за сега нямам проблеми.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Тези маркучлета като започнат да стареят се отлюспват малки парченца, които пречат на налягането да се връща като отпуснеш педала...

 

Да, това е вероятна причина... Преди много години съм го имал, но на съединителя на Волгата. Неусетно, за дълго време съединителя започна да се натиска по-трудно. Обърнах внимание едва когато започна осезателно да се връща бавно, стана като автоматик- пускаш го и той зацепва плавно сам...

Като свалих маркучето на работния цилиндър, не прекарваше дори въздух при надуване с уста, тел не можех да мушна...То беше оригиналното на  над 20г, външно беше ОК, но отвътре гумата се беше раздула и запушила отвора...

Новото маркуче светеше срещу светлина, отвора беше около 3-4мм. Като го смених, усетих педала страшно лек, както е било преди години...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.

И при мен днес се появи този проблем.

Преди малко се прибрах от работа (50км до нас) и още като отворих вратата замириса много на феродо.

Задна дясна (UK Автомобил,шофьорска страна,задна гума) джанта не може да се пипне,гореща цялата-барабана като котлон на печка Раховец,другата лявата и джантата и барабана студенти.

Моята е комби,дайте съвети,да пробвам ли само с мъркучите да сменя или направо нов caliper. От euro car parts са по £90 -около

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега ремонтирал ли си го?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не съм.

Заводски си е.

Течноста също

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пробвай с ремонтен комплект първо. Всичко зависи от това в какво състояние ще бъде буталото. Ако е много корозирало го сменяй целия калипър, ако е само гумичка, просто ползвай ремонтния комплект и смени гумичката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно проблемът е доста по-масов отколкото предполагах :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах ремонтен комплект (без буталцето)........,пък ще видим в сряда като дойде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вчера минах през сервиз, тия дни ще покарам малко и ще кажа как е, минах с ремонтен комплект само.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямате корозия в буталото, не би трябвало да имате проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и при мен се появи проблема със задна дясна спирачка. Ръчната спирачка ползвам един път на ден, защото на работа спирам на наклон...До сега не съм забелязал проблем, преди няколко месеца минах год преглед и нямаше забележки.

Днес по невнимание тръгнах на ръчна назад половин метър. Ръчната получи някакъв празен ход в началото на хода си. До в къщи е 5км и забелязах, че по инерция не върви добре. Пипнах съответния диск и си изгорих пръста...

Свалих апарата, но буталцето не мърда, слагайки 2см метална плочка и набивайки голяма отвертка... Буталцето се върти като го хвана с клещи "папагал", но не мърда назад, въпреки, че с ключ върнах ръч. спирачка отзад колкото може. Не знам устройството вътре и ръчках напосоки... Имам чувството, че не му пречи ръжда вътре за да се върне, опира нещо на твърдо, вероятно механизма на ръчната (не знам как се регулира/отпуска когато се слагат нови накладки).

Долния водач също не се движи, но това вероятно ще се оправи по-лесно.

За да сложа апарата обратно, трябваше да махна ламаринките, които са върху накладките, но пак влезе плътно и ще грее. Така или иначе ще сменям задните накладки, защото бяха около 3,5мм.

Ще видя от къде ще купя този ремонтен комплект с гумичките, но нека който е разглобявал апарата да каже как се вади буталото, да разгледам как е вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

Аз си го вземах от BRAKEPARTS.CO.UK.

Преди малко приключихме успешно с манипулацията.

Буталцето се вади като натискаш педала на спирачката.

Малко преди да излезе отвиваш спирачния мъркуч,завиваш пак на него болчето с дефтунките да не капе течност и от тази дупка може да го бутнеш с нещо ако не излиза на ръка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

Аз си го вземах от BRAKEPARTS.CO.UK.

Преди малко приключихме успешно с манипулацията.

Буталцето се вади като натискаш педала на спирачката.

Малко преди да излезе отвиваш спирачния мъркуч,завиваш пак на него болчето с дефтунките да не капе течност и от тази дупка може да го бутнеш с нещо ако не излиза на ръка.

А как ръчната спирачка натиска буталцето вътре? Имам чувството, че буталцето опира отзад в нещо и не мога да го върна...Когато се сменят накладки, то трябва да се върне.

Да не би буталцето да се завърта на 90гр преди да се върне обратно, или отзад да се развиват опорите на лостчето с пружината на ръч. спирачка?

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с комби а ти със салон.

Различни са.

При комбитата ръчната е вътре в барабана с челюсти, а при салона ръчната е към накладките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно е "малкия" гумен пръстен да е скъсан и именно той заклинвайки буталцето да не ти дава да го върнеш назад

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е гумения пръстен, при мен това беше проблема. Откъснато парче от гумичката пречеше на буталото да се върне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а лостчето за ръчната връща ли се само, ако и то не се връща може и да е нещо вътре в механизма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а лостчето за ръчната връща ли се само, ако и то не се връща може и да е нещо вътре в механизма

 

Извадих цилиндърчето, няма ръжда, проблема е бил в ръчната някъде. Не се движеше много свободно, но я раздвижих (и жилото и лостчето).

Проблема е, че устройстрвото на ръчната вътре е доста сложно и не разбрах точно  как работи. Има някакво стебло с едра 4 ходова резба и още неща...Вероятно лостчето отвън завърта стеблото с резбата и избутва буталото.

Много трудно сложих буталото, защото трябва да се завива и натиска едновременно...и пак не успях да го вкарам докрая. За сега оставих откачено и жилото към лостчето. Ако го закача ще натегне още повече. Раздвижих/смазах затегналия водач също.

Интересно след като всичко е работело, какво стана, че затегна ръчната при малко движение на зад. ход (при опъната ръчна).

Навсякъде където се описва регулиране на ръчната, се прави само от гайката за регулиране дължината на въжетата. За връщане на буталото в цилиндъра при слагане на нови накладки, само на едно място се коментираше, че трябва да се натиска и върти надясно, което не е лесно. На комбито очевидно всичко е по-ясно/лесно.

Снимах цилиндърчето и буталото:

post-30849-0-40032500-1461273586_thumb.jpg

post-30849-0-53470400-1461273632_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми стържеше отзад вдясно, особено когато бе мокро предния ден. Нямах повишено съпротивление нито греене, но отворих барабаните да видя положението с челюстите за ръчната. Изпадна доста ръждив прах. Барабанът и феродото бяха леко шкурнати, после напръскано със спрей -обезмаслител и всичко вътре светна като ново. Същата процедура и отзад в ляво, но там ръждата бе доста по-малко. Сега няма стържене и да -при комбито нещата са по-лесни, тъй като изпълнителните механизми са отделни и независимо функциониращи. Буталцата на дисковите спирачки не съм свалял, тъй като съм привърженик на тезата "ако едно куче спи -не го закачай" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

а лостчето за ръчната връща ли се само, ако и то не се връща може и да е нещо вътре в механизма

 

 За връщане на буталото в цилиндъра при слагане на нови накладки, само на едно място се коментираше, че трябва да се натиска и върти надясно, което не е лесно.

 

Успях да върна буталото до край с натискане и завиване надясно, но не успях да сложа маншона в канала на цилиндъра, който е вътрешен (вижда се на снимката). Като пристигнат новите накладки, пак ще опитвам да го набутам с тънка отвертка, но на място ми се вижда почти невъзможно.

Когато вадих буталото и не можах да го вкарам докрай, опитах да сваля целия апарат, да ми е по-удобно, но не успях да извадя бронята на въжето на ръчната. Пружинната "вилица" от едната страна се сваля лесно, но бронята на въжето не мърда...

Някой ако е сменял въжетата, знае ли дали има някаква особеност на сваляне на бронята към спир. апарат? Как се поставя предпазния маншон който споменах?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, при колко км или години се препоръчва смяна на маслото на скоростната кутия? Става въпрос за 2.0 бензин, ръчка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по-сериозно натискане по завои усещам задницата нестабилна, абе сякаш точно в апекса на завоя колата прави едно "отмятане" на гъза, някой усещал ли го е.Мярках мнения из чужди форуми за лека задница, амортисьори окачване са бетон....И втори въпрос, нормално ли е чисто нови дискове и накладки вече хиляда км. и доста спирания да са далеч от истината а педала да има леко пропадане, мастора твърди че е обезвъздушена идеално....

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводските спирачки на Акорда са трагични, дори и с нови накладки.

Ако искаш да спира добре, слагай двубутални апарати от Type R. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък трагични...карал ли си Опел?!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводските спирачки на Акорда са трагични, дори и с нови накладки.

Ако искаш да спира добре, слагай двубутални апарати от Type R. 

Твърдо на обратното мнение съм. На други коли съм ъпгреидвал спирачки, но на Акорда, който идва с 300мм преден диск не ми се е налагало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам как спира стокова, в момента е с това

http://www.ebcbrakes.bg/pages.php?page=9

http://www.ebcbrakes.bg/pages.php?page=18

Проблема е, че ме убеждават, че още улягат и за тва е по мек педала и спирането по-зле от преди....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предни и задни дискове ли смени.

Аз от предни BSD1399 , задни BSD1400 дискове с пр. и з. накладки жълта серия съм супер доволен!

Смених ги на около 140к. Вече 75к  - спират като стокови!!! / карам акорда от нов /

1000 км. ако е градско много е!!! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...