striking 3 #2641 Отговорено 4 Март, 2016 Колеги, вчера докато пътувах ми светна !VSA на таблото. Колата си е ОК, но този индикатор продължава да си свети. Пробвах да включа и изключа от бутона VSA контрола, но разлика никаква. Ако я загася и запаля не светва веднага, но след малко като покарам. След това така си остава светната. Някой знае ли какво означава това? И за притеснение ли е? Принципно задните накладки са за към смяна, и се чудя да не би да има някакъв сензор и да пищи за това или какво трябва да означава и аз не знам. Моля помагайте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2642 Отговорено 4 Март, 2016 На единия Акорд над който имам наблюдения, се получи същото. Тогава имаше записана грешка за стоп машинка и за датчик ъгъл на волана. Изтрихме грешките и обучихме датчика на волана. Около 2 месеца и 1500 км нямаше проблем. Наскоро лампите пак светнаха(при рязко скачане на спирачката), но след изключване на мотора и стартиране наново изгаснаха и не са се появявало повече. Ако светнат пак ще трябва да се закача. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2643 Отговорено 4 Март, 2016 Колега страйкинг, погледни моята тема от преди няколко дни, проследи я и ще видиш решение, което сигурно ще ти помогне, защото при мен не се получи. Дидо Добрев е писал малко след като проблема ми бе оправен, как точно трябва да протече процедурата, по изчистване на грешката и рестартирането на ВСА. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #2644 Отговорено 5 Март, 2016 crown_bg съжалявам, но не успях да я открия. Може ли линк? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2645 Отговорено 5 Март, 2016 (Редактирано) Ето колега: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108&p=1057454443 А ето тук, Дидо е пояснил малко по-подробно ситуацията с изчистването на грешката. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108&p=1057454511 Стъпката с изчистването на грешката е най-важна, без нея не може да рестартираш ВСА, поне така пише човека от ТСХ форума. Редактирано 5 Март, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #2646 Отговорено 10 Март, 2016 Привет колеги. Някой знае ли дали пръскалките,които излизат от бронята и мият фаровете,са еднакви за 7-ма и 8-ма генерации? Търся си такава за седмицата, но всичко, което намирам е със спецификация Акорд 8. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #2647 Отговорено 12 Март, 2016 Различни са! На 8ца са много по-малко от тези на 7ца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #2648 Отговорено 13 Март, 2016 Ок.Мерси. Реших да не я слагам. Ще си кара с една Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2649 Отговорено 16 Март, 2016 Може би малко късно, но все пак да споделя. На колегата страйкинг тествах ресет процедурата подадена от колегите по-горе и се получи - ВСА чека му е изчезнал и не се е появил отново. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2650 Отговорено 30 Март, 2016 Днеска, докато се опитвах да подкарам диска на навигацията /не че успях/ открих, че задържайки за няколко секунди натиснато копчето CD/AUX се изключва горното дисплейче. Включването му е по същия начин. Не че е нещо кой знае какво и сигурно не откривам топлата вода, но не съм го срещал във форума и реших да го споделя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2651 Отговорено 30 Март, 2016 (Редактирано) Интересна информация, аз не го знаех, не съм го и срещал никъде, а доста съм търсил за нвигацията на Акорд преди фейс, както сигурно и други с нави от преди фейса. Редактирано 30 Март, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #2652 Отговорено 31 Март, 2016 (Редактирано) Колеги имам 2 въпроса. Нормално ли е при каране на право, като си погледнеш волана да не е на 100% изправен, а да е една идея на страни? Загледах се няколко пъти, уж на пътища, които са перфектно прави и не се налага да се "следва" някакъв лек завой, и волана не е на 100% изправен, а примерно на 98%, ако трябва да го опиша по някакъв начин. И другият ми въпрос е, понякога като натисна по-рязко спирачки, примерно на някакъв не много добър път, и усещам някакво прещракване в педала или нещо такова, което предполагам е ABS ми, но лампичка на таблото не ми светва, което малко ме озадачава. Какво мислите за това? edit: аз да подвърдя, да колегата crown_bg свърши чудесна работа и ми помогна с процедурата. При мен грешката, която се появи на таблото беше различна, но някак си я изчисти. Явно процедурата работи и при "други" случаи. Редактирано 31 Март, 2016 от striking Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2653 Отговорено 31 Март, 2016 Това със спирачката го има и при мен. Лампата на АБС не светва, но педала причегъртва, или поне се усещат вибрации в него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2654 Отговорено 31 Март, 2016 Това със спирачката го има и при мен. Лампата на АБС не светва, но педала причегъртва, или поне се усещат вибрации в него. Вие сигурни ли сте, че трябва да свети при сработване на ABSa ? Не си спомням какво пише в книжката, но май пишеше, че свети при неизправност на ABS... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2655 Отговорено 31 Март, 2016 (Редактирано) Според мен не трябва да свети, когато работи. На Джаза също е така. При по-рязко спиране, дори при ниска скорост ми причегъртва и педала вибрира, всякаш се връща принудително назад. И аз мисля, че АБС индикатора светва, когато има проблем. Това, което ми е светвало е ВСА, при завъртане на гумите на мокро, при рязко тръгване, или в движение при рязко настъпване на газта. Редактирано 31 Март, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #2656 Отговорено 31 Март, 2016 Благодаря за коментарите по вторият въпрос Звучи логично да е така... А някой да сподели нещо по първият въпрос? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2657 Отговорено 31 Март, 2016 Нормално ли е при каране на право, като си погледнеш волана да не е на 100% изправен, а да е една идея на страни? Естествено, че не е нормално. Има вариант сходимостта да е центрована правилно, но без да е бил фиксиран волана прецизно в средно положени. Тогава проблем с неправилно износване на гумите няма, просто волана стои изместен както при теб. Другият вариант е сходимостта да не е центрована правилно/симетрично или да е имало силен удар на едната гума, изкривявайки някоя щанга. Тогава ще износва неправилно гумите и може да има същият ефект с волана. И в двата случая е хубаво да се провери сходимостта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #2658 Отговорено 2 Април, 2016 За ABS няма какво да се четат книжки и т.н., при всички автмобили е едно и също. Индикаторът на таблото свети само, ако системата не работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2659 Отговорено 4 Април, 2016 Дайте инфо за задържане на задните спирачи. Мисля че бях срещал някъде но не успявам вече сумати време да го намеря.Днеска като дръпнах ръчната и след това като я освободих и остана една много лека в долната час, а именно нещо заседна и не се върна жилото явно защото и задно ляво колело усещам че ми задържа...По симптомите изглежда да е от жилото нещо, но бях срещал че тея коли си го имат тоя проблем със задържането.Accord 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2660 Отговорено 4 Април, 2016 Не е от жилито, от апарата е. Най-вероятно уплътнение на буталото. Внимавай, че ако ти затегне ще сменяш накладки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2661 Отговорено 4 Април, 2016 Затегна и така само се прибрах но бая си загря за 2км...Утре ще го гледам.При това положение какво трябва да се сменя ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2662 Отговорено 4 Април, 2016 Провери дали уплътнението на буталото не е изхлузено и да пречи на буталото да се върне. Ако е така, се сменя само това уплътнение. Провери накладката, ако е много по-изтъркана, аз бих ги сменил и от двете страни, след като го оправиш разбира се. Може и да е друго, но без разглабяне няма да стане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2663 Отговорено 4 Април, 2016 Провери дали уплътнението на буталото не е изхлузено и да пречи на буталото да се върне. Каква е конструкцията на ръчната спирачка, та споменавате бутала/цилиндри? Не е ли като на повечето съвременни коли- барабан в диска и челюсти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2664 Отговорено 5 Април, 2016 Провери дали уплътнението на буталото не е изхлузено и да пречи на буталото да се върне. Каква е конструкцията на ръчната спирачка, та споменавате бутала/цилиндри? Не е ли като на повечето съвременни коли- барабан в диска и челюсти? Прочети пак моля те... Задържа му не ръчната а спирачният апарат. Дръпнал е ръчната, после е заял/блокирал левия заден спирачен апарат. Колото и да пускаш и дърпаш ръчната няма да отпусне, защото ти е блокирал апарата и жилото на ръчната се движи свободно. Да ръчната е с челюсти, но в случая не е това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #2665 Отговорено 5 Април, 2016 Само да попитам.. какъв е точно акорда дето отзад е с челюсти и барабан? Моля за година и двигател... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2666 Отговорено 5 Април, 2016 Кой е писал за челюсти на задните спирачки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #2667 Отговорено 5 Април, 2016 (Редактирано) Провери дали уплътнението на буталото не е изхлузено и да пречи на буталото да се върне. Каква е конструкцията на ръчната спирачка, та споменавате бутала/цилиндри? Не е ли като на повечето съвременни коли- барабан в диска и челюсти? На 7-мите комбита е така, на седаните ръчната не е дублирана -задейства задните хидравлични калипери. Тук може да се види принципната разлика: http://hondakarma.com/guides/handbrake-adjustment.52/ Редактирано 5 Април, 2016 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #2668 Отговорено 5 Април, 2016 Привет. Хонда Акорд комби 2.2 ictdi ех модел 2007 -моята-с челюсти на ръчната вътре в барабана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2669 Отговорено 5 Април, 2016 (Редактирано) До сега разглабях и двете страни.Да кажем че задна лява се оправи, но задна дясна е по зле...Интересното е че при дръпната ръчна дори (хем не ходи чак до горе а изпъва яко лоста още на средата) задна дясна се върти с усилие но на ръка !Казвайте кой от къде е купувал ремонтни китове и да я правя, че като покарах малко и позагря ненормално задния диск.И дали само гумички трябва да се сменят или и самото бутало ?пп...Ето как е при мене: Редактирано 5 Април, 2016 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2670 Отговорено 5 Април, 2016 Ремонтния комплект е евтин, до колкото помня е под 20лв., но той не е нищо особено, просто гумички . Обади се в Бултрако и питай, мисля че оттам ми го поръчаха. Друго е интересно, това е всеизвестен проблем при този Акорд, как така не е влязъл в бюлетин за отстраняването му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2671 Отговорено 5 Април, 2016 ОК мерси, ще звънна в Бултрако да питам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2672 Отговорено 5 Април, 2016 (Редактирано) Звънях в Бултрако казаха 20 дена доставка... Това не ме устройва. И също да попитам : -Кое точно блокира цилиндърчето? Че в комплекта имало само един опръстен и един маншон - прахоуловител. Редактирано 5 Април, 2016 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2673 Отговорено 5 Април, 2016 Мисля, че при мен бе маншона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2674 Отговорено 5 Април, 2016 Монката M&S Auto ще ми ги достави оригинални за 2 дена по 40лв на колело. Ако има някакви тънкости или тема със снимки може да метнете тука да знам какво да правя, че до колкото о майстори да ида дават час след седмица най рано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #2675 Отговорено 5 Април, 2016 Колеги, озъртам се нещо за джанти за лятото. Чудя се дали си заслужава да се дават повече пари за 17'' или да търся 16''. Какво можете да ми споделите като информация - предимства / недостатъци / разлика в цената на джантата (гумите)? Също така мисля да ги търся 2-ра ръка, защото има ли смисъл да дам 50% поне повече пари, като след 1 година, пак ще имат следи от употреба. Също така ако може да ми препоръчате и магазин за тази работа или място от където да търся (освен olx). Знам, че има гоогле за тази работа, но вие може да знаете вече изпитани и добри места. И не на последно място, как се търсят джанти? Според колата или само цолаж-а се гледа? Моята е Accord 7th Type S и пише на вратата, че оригинално е излязла с 17'', но сега си карам с 16''. ( ама трябва да сменям зимните гуми, че на това слънце ще ги прецакам и за тва търся и джанти). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2676 Отговорено 5 Април, 2016 ... това е всеизвестен проблем при този Акорд, как така не е влязъл в бюлетин за отстраняването му. Това не е проблем на всички Акорди, а само на тези, които са карани в държави с продължителна зима = повече движение на колата по заледени и посипани със сол/луга/химикали пътища, което е причината за ръждата/клеясването на спирачните апарати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2677 Отговорено 5 Април, 2016 Че вътре буталото какво общо има със зимата и лугата? Иначе водачите на съпортите се движат перфектно без забележка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko12345 8 #2678 Отговорено 5 Април, 2016 Колеги, озъртам се нещо за джанти за лятото. Чудя се дали си заслужава да се дават повече пари за 17'' или да търся 16''. Какво можете да ми споделите като информация - предимства / недостатъци / разлика в цената на джантата (гумите)? Също така мисля да ги търся 2-ра ръка, защото има ли смисъл да дам 50% поне повече пари, като след 1 година, пак ще имат следи от употреба. Също така ако може да ми препоръчате и магазин за тази работа или място от където да търся (освен olx). Знам, че има гоогле за тази работа, но вие може да знаете вече изпитани и добри места. И не на последно място, как се търсят джанти? Според колата или само цолаж-а се гледа? Моята е Accord 7th Type S и пише на вратата, че оригинално е излязла с 17'', но сега си карам с 16''. ( ама трябва да сменям зимните гуми, че на това слънце ще ги прецакам и за тва търся и джанти). Аз карам целогодишно със 17-ки, понеже във Варна нямаме много сняг. Усещам колата много стабилна, а и визията ми харесва доста повече. Возията според колегите е по - твърда отколкото със 16-ки, но на мен не ми пречи. 17-ките са 30-40% по - скъпи, което за комплект 4 гуми примерно Goodyear е 200 лева отгоре. За ОЕМ джанти може да пробваш да пишеш на колегата kembo. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #2679 Отговорено 5 Април, 2016 Разбирам, то и аз ей сега като разгледах Nokian гумите и видях едни на промоция 205/55R16 91H TL Nokian iLine 119лв. или 205/55R16 91V TL Nokian Line - 127.00 лв (търся разликата между 2-те гуми) и гледам за 17'' 225/45ZR17 94Y TL Nokian zLine XL - 176.00 лв, което си е 200-220лв повече. А за джантите не разбрах, мога ли да търся всякакви, според размера примерно 225/45/17 или трябва да бъдат специално за модела кола? И какви пари ориентировъчно вървят 2-ра ръка, за да мога да се ориентирам и аз в цените горе долу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #2680 Отговорено 5 Април, 2016 http://www.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/nokian/iline-20555-p-184348.html Ето ти ги за 109лв Разликата е, че по-евтината е нов модел. Може би по-добра и същевременно по-евтина, защото на тазгодишните гуми цените са им по-ниски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове