Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Колеги, вчера докато пътувах ми светна !VSA на таблото. Колата си е ОК, но този индикатор продължава да си свети. Пробвах да включа и изключа от бутона VSA контрола, но разлика никаква. Ако я загася и запаля не светва веднага, но след малко като покарам. След това така си остава светната. Някой знае ли какво означава това? И за притеснение ли е? Принципно задните накладки са за към смяна, и се чудя да не би да има някакъв сензор и да пищи за това или какво трябва да означава и аз не знам. Моля помагайте :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На единия Акорд над който имам наблюдения, се получи същото. Тогава  имаше записана грешка за стоп машинка и за датчик ъгъл на волана. Изтрихме грешките и обучихме датчика на волана. Около 2 месеца и 1500 км нямаше проблем. Наскоро лампите пак светнаха(при рязко скачане на спирачката), но след изключване на мотора и стартиране наново изгаснаха и не са се появявало повече. Ако светнат пак ще трябва  да се закача.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега страйкинг, погледни моята тема от преди няколко дни, проследи я и ще видиш решение, което сигурно ще ти помогне, защото при мен не се получи. Дидо Добрев е писал малко след като проблема ми бе оправен, как точно трябва да протече процедурата, по изчистване на грешката и рестартирането на ВСА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

crown_bg съжалявам, но не успях да я открия. Може ли линк?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето колега:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108&p=1057454443

 

А ето тук, Дидо е пояснил малко по-подробно ситуацията с изчистването на грешката.

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108&p=1057454511

 

Стъпката с изчистването на грешката е най-важна, без нея не може да рестартираш ВСА, поне така пише човека от ТСХ форума.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.

Някой знае ли дали пръскалките,които излизат от бронята и мият фаровете,са еднакви за 7-ма и 8-ма генерации?

Търся си такава за седмицата, но всичко, което намирам е със спецификация Акорд 8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различни са! На 8ца са много по-малко от тези на 7ца

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок.Мерси.

Реших да не я слагам.

Ще си кара с една

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би малко късно, но все пак да споделя. На колегата страйкинг тествах ресет процедурата подадена от колегите по-горе и се получи - ВСА чека му е изчезнал и не се е появил отново.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска, докато се опитвах да подкарам диска на навигацията /не че успях/ открих, че задържайки за няколко секунди натиснато копчето CD/AUX се изключва горното дисплейче. Включването му е по същия начин. Не че е нещо кой знае какво и сигурно не откривам топлата вода, но не съм го срещал във форума и реших да го споделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна информация, аз не го знаех, не съм го и срещал никъде, а доста съм търсил за нвигацията на Акорд преди фейс, както сигурно и други с нави от преди фейса.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам 2 въпроса. Нормално ли е при каране на право, като си погледнеш волана да не е на 100% изправен, а да е една идея на страни? Загледах се няколко пъти, уж 

на пътища, които са перфектно прави и не се налага да се "следва" някакъв лек завой, и волана не е на 100% изправен, а примерно на 98%, ако трябва да го опиша по някакъв начин.

 

И другият ми въпрос е, понякога като натисна по-рязко спирачки, примерно на някакъв не много добър път, и усещам някакво прещракване в педала или нещо такова, което предполагам е ABS ми, но лампичка на таблото не ми светва, което малко ме озадачава. Какво мислите за това?

 

edit: аз да подвърдя, да колегата crown_bg свърши чудесна работа и ми помогна с процедурата. При мен грешката, която се появи на таблото беше различна, но някак си я изчисти.

Явно процедурата работи и при "други" случаи.

Редактирано от striking

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със спирачката го има и при мен. Лампата на АБС не светва, но педала причегъртва, или поне се усещат вибрации в него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със спирачката го има и при мен. Лампата на АБС не светва, но педала причегъртва, или поне се усещат вибрации в него.

Вие сигурни ли сте, че трябва да свети при сработване на ABSa ? Не си спомням какво пише в книжката, но  май пишеше, че свети при неизправност на ABS...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не трябва да свети, когато работи. На Джаза също е така. При по-рязко спиране, дори при ниска скорост ми причегъртва и педала вибрира, всякаш се връща принудително назад. И аз мисля, че АБС индикатора светва, когато има проблем. Това, което ми е светвало е ВСА, при завъртане на гумите на мокро, при рязко тръгване, или в движение при рязко настъпване на газта.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за коментарите по вторият въпрос :) Звучи логично да е така...

А някой да сподели нещо по първият въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Нормално ли е при каране на право, като си погледнеш волана да не е на 100% изправен, а да е една идея на страни?

Естествено, че не е нормално. Има вариант сходимостта да е центрована правилно, но без да е бил фиксиран волана прецизно в средно положени. Тогава проблем с неправилно износване на гумите няма, просто волана стои изместен както при теб.

Другият вариант е сходимостта да не е центрована правилно/симетрично или да е имало силен удар на едната гума, изкривявайки някоя щанга. Тогава ще износва неправилно гумите и може да има същият ефект с волана. И в двата случая е хубаво да се провери сходимостта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ABS няма какво да се четат книжки и т.н., при всички автмобили е едно и също. Индикаторът на таблото свети само, ако системата не работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте инфо за задържане на задните спирачи. Мисля че бях срещал някъде но не успявам вече сумати време да го намеря.
Днеска като дръпнах ръчната и след това като я освободих и остана една много лека в долната час, а именно нещо заседна и не се върна жилото явно защото и задно ляво колело усещам че ми задържа...
По симптомите изглежда да е от жилото нещо, но бях срещал че тея коли си го имат тоя проблем със задържането.
Accord 7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от жилито, от апарата е. Най-вероятно уплътнение на буталото. Внимавай, че ако ти затегне ще сменяш накладки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затегна и така само се прибрах но бая си загря за 2км...
Утре ще го гледам.
При това положение какво трябва да се сменя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали уплътнението на буталото не е изхлузено и да пречи на буталото да се върне. Ако е така, се сменя само това уплътнение. Провери накладката, ако е много по-изтъркана, аз бих ги сменил и от двете страни, след като го оправиш разбира се. Може и да е друго, но без разглабяне няма да стане.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали уплътнението на буталото не е изхлузено и да пречи на буталото да се върне.

Каква е конструкцията на ръчната спирачка, та споменавате бутала/цилиндри? Не е ли като на повечето съвременни коли- барабан в диска и челюсти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Провери дали уплътнението на буталото не е изхлузено и да пречи на буталото да се върне.

Каква е конструкцията на ръчната спирачка, та споменавате бутала/цилиндри? Не е ли като на повечето съвременни коли- барабан в диска и челюсти?

Прочети пак моля те...

Задържа му не ръчната а спирачният апарат. Дръпнал е ръчната, после е заял/блокирал левия заден спирачен апарат. Колото и да пускаш и дърпаш ръчната няма да отпусне, защото ти е блокирал апарата и жилото на ръчната се движи свободно. Да ръчната е с челюсти, но в случая не е това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам.. какъв е точно акорда дето отзад е с челюсти и барабан?

Моля за година и двигател...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е писал за челюсти на задните спирачки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Провери дали уплътнението на буталото не е изхлузено и да пречи на буталото да се върне.

Каква е конструкцията на ръчната спирачка, та споменавате бутала/цилиндри? Не е ли като на повечето съвременни коли- барабан в диска и челюсти?

 

На 7-мите комбита е така, на седаните ръчната не е дублирана -задейства задните хидравлични калипери.  Тук може да се види принципната разлика:   http://hondakarma.com/guides/handbrake-adjustment.52/

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

Хонда Акорд комби 2.2 ictdi ех модел 2007 -моята-с челюсти на ръчната вътре в барабана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега разглабях и двете страни.
Да кажем че задна лява се оправи, но задна дясна е по зле...
Интересното е че при дръпната ръчна дори (хем не ходи чак до горе а изпъва яко лоста още на средата) задна дясна се върти с усилие но на ръка !
Казвайте кой от къде е купувал ремонтни китове и да я правя, че като покарах малко и позагря ненормално задния диск.
И дали само гумички трябва да се сменят или и самото бутало ?

пп...
Ето как е при мене:
39e243d8bc12c36e1b8471df2dcb05e0-1056x52

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтния комплект е евтин, до колкото помня е под 20лв., но той не е нищо особено, просто гумички :). Обади се в Бултрако и питай, мисля че оттам ми го поръчаха.

Друго е интересно, това е всеизвестен проблем при този Акорд, как така не е влязъл в бюлетин за отстраняването му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК мерси, ще звънна в Бултрако да питам.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънях в Бултрако казаха 20 дена доставка...

Това не ме устройва.

И също да попитам : -Кое точно блокира цилиндърчето?

Че в комплекта имало само един опръстен и един маншон - прахоуловител.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че при мен бе маншона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монката M&S Auto ще ми ги достави оригинални за 2 дена по 40лв на колело.

Ако има някакви тънкости или тема със снимки може да метнете тука да знам какво да правя, че до колкото о майстори да ида дават час след седмица най рано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, озъртам се нещо за джанти за лятото. Чудя се дали си заслужава да се дават повече пари за 17'' или да търся 16''. Какво можете да ми споделите като информация - предимства / недостатъци / разлика в цената на джантата (гумите)? Също така мисля да ги търся 2-ра ръка, защото има ли смисъл да дам 50% поне повече пари, като след 1 година, пак ще имат следи от употреба. Също така ако може да ми препоръчате и магазин за тази работа или място от където да търся (освен olx). Знам, че има гоогле за тази работа, но вие може да знаете вече изпитани и добри места. И не на последно място, как се търсят джанти? Според колата или само цолаж-а се гледа? Моята е Accord 7th Type S и пише на вратата, че оригинално е излязла с 17'', но сега си карам с 16''. ( ама трябва да сменям зимните гуми, че на това слънце ще ги прецакам и за тва търся и джанти).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... това е всеизвестен проблем при този Акорд, как така не е влязъл в бюлетин за отстраняването му.

Това не е проблем на всички Акорди, а само на тези, които са карани в държави с продължителна зима = повече движение на колата по заледени и посипани със сол/луга/химикали пътища, което е причината за ръждата/клеясването на спирачните апарати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че вътре буталото какво общо има със зимата и лугата?

Иначе водачите на съпортите се движат перфектно без забележка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, озъртам се нещо за джанти за лятото. Чудя се дали си заслужава да се дават повече пари за 17'' или да търся 16''. Какво можете да ми споделите като информация - предимства / недостатъци / разлика в цената на джантата (гумите)? Също така мисля да ги търся 2-ра ръка, защото има ли смисъл да дам 50% поне повече пари, като след 1 година, пак ще имат следи от употреба. Също така ако може да ми препоръчате и магазин за тази работа или място от където да търся (освен olx). Знам, че има гоогле за тази работа, но вие може да знаете вече изпитани и добри места. И не на последно място, как се търсят джанти? Според колата или само цолаж-а се гледа? Моята е Accord 7th Type S и пише на вратата, че оригинално е излязла с 17'', но сега си карам с 16''. ( ама трябва да сменям зимните гуми, че на това слънце ще ги прецакам и за тва търся и джанти).

 

Аз карам целогодишно със 17-ки, понеже във Варна нямаме много сняг. Усещам колата много стабилна, а и визията ми харесва доста повече. Возията според колегите е по - твърда отколкото със 16-ки, но на мен не ми пречи. 17-ките са 30-40% по - скъпи, което за комплект 4 гуми примерно Goodyear е 200 лева отгоре. За ОЕМ джанти може да пробваш да пишеш на колегата kembo.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам, то и аз ей сега като разгледах Nokian гумите и видях едни на промоция 205/55R16 91H TL Nokian iLine 119лв. или 205/55R16 91V TL Nokian Line - 127.00 лв (търся разликата между 2-те гуми) и гледам за 17'' 225/45ZR17 94Y TL Nokian zLine XL - 176.00 лв, което си е 200-220лв повече. А за джантите не разбрах, мога ли да търся всякакви, според размера примерно 225/45/17 или трябва да бъдат специално за модела кола? И какви пари ориентировъчно вървят 2-ра ръка, за да мога да се ориентирам и аз в цените горе долу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/nokian/iline-20555-p-184348.html

Ето ти ги за 109лв

 

Разликата е, че по-евтината е нов модел. Може би по-добра и същевременно по-евтина, защото на тазгодишните гуми цените са им по-ниски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...