ceco_accord 6011 #2841 Отговорено 7 Септември (Редактирано) Нали CIVITO е вехта кола, лепнах на купето под задните вертикални краища на вратите по малко уплътнение за прозорци (от шлаух) - да се затварят "по-благородно), обърнах П-образната скоба на лявата врата на 180 градуса (че е поизносена) и напънах малко вратата нагоре с крика (щото са поизносена пантите и), та закачаше леко в скобата. Нямам подходящ ключ да стигна до болтовете им, но и това върши работа. Редактирано 7 Септември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2842 Отговорено 12 Октомври (Редактирано) Не че светеха зле, но 3 годишният лак взе да се люпи, таа - потъркване с... преди след ... лампата на Аладин Редактирано 12 Октомври от ceco_accord 8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #2843 Отговорено 12 Октомври Цецо ще ми избодеш очите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2844 Отговорено 12 Октомври Off Topic Споко! Тая гад е като "Райд - избива ги до крак" - насекомите, де. Не е гот да и се лепят, та сега ш са лъзгат / разчекват и рикошират. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #2845 Отговорено 12 Октомври Да им сложиш фолио, грехота би било след такова отлично полиране. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2846 Отговорено 12 Октомври (Редактирано) Това уж било добър и устойчив препарат, но от камъчета не пазело. Препоръчай нещо конкретно? Редактирано 12 Октомври от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #2847 Отговорено 12 Октомври Нищо не пази по-добре от фолиото, особено срещу камъчета. Примерно Лумар са добри. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #2848 Отговорено 13 Октомври Днес смених маслото. По-точно смениха ми го. Другари, на салфетката има проба от маслото - на горното петно е взета пробата директно от тубата, а отдолу е от щеката бодната и извадена от двигателя. В задачата се пита - нормално ли е чисто новосменено масло да има такъв цвят? Значи батката първо свали филтъра, обаче аз се заблеях и онзи много бързо нави новия и имам съмнения дали остави добре да се оттече маслото. После свали пробката и там вече гледах и се изтече много добре. Знам, че има несливаем остатък, ама все ми се струва, че при предишни смени сякаш по-светло е новосмененото масло. Някой правил ли е сравнение подобно на моето? Щото може би не е възможно веднъж като влезе в двигателя да бъде 1 към 1 с това в тубата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #2849 Отговорено 13 Октомври Off Topic При К20 имаш 1.1 литра несливаем остатък. Ако маслото е било силно замърсено (или овъглено) преди смяната, ще замърси така и новото. За сравнение, при К20-ката общият обем масло е 5,3 литра, а сервизното пълнене е 4,2 литра. Тоест несливаемият остатък е 20,76% от общия обем! Ето защо е още по-необходимо да се сменя на по-кратки интервали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #2850 Отговорено 13 Октомври Ай стига бе! 1.1 литра несливаем остатък? Не казвам, че не е вярно, просто не мога да повярвам колко много е. Ми R20 e 3.7 литра, туй значи че като процент ще е по-голям. Аз винаги съм мислил, че са едно 100-150 мл несливаем остатък и процентно като го разхвърля на 3.7 литра и си викам то незначително. Пък виж на салфетката как изглежда. Скоти Килмър обаче вика - "никакви промивки на картери и двигатели, че голяма беля ще си докарате. Да не ви пука цвета какъв е, просто го сменяйте по-често". И аз туй правя, на 7000-8000 км го сменям, пък гледай какво тъмно за чисто ново масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #2851 Отговорено 14 Октомври Off Topic Несливаемият остатък е не само в картера, а общо в целия двигател. При R20, несливаемият остатък е 0,8 литра. Ти с коя 20-ка си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #2852 Отговорено 14 Октомври Колегата е с А3. Когато свалям масленият филтър си тече около 2/4 минути а от пробката тече около 10. И да, тече/капе боза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #2853 Отговорено 15 Октомври R20A3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 73 #2854 Отговорено 15 Октомври В някои случаи "несливаемия остатък" зависи много от майстора. Преди месец оставях колата в сервиза за смяна на маслата и спирачни дискове и накладки. Като отидох да си я взема майстора ми каза, че не му е стигнала тубата от 4.2 литра за да го докара на макс (това на K24Z3). Докато са работили по спирачките пробките са били отворени целия ден. Като запалих, все едно че ми бяха сменили двигателя- нищо не се чуваше. След два дни като реших да доливам, нивото на щеката не можах да го видя (с очила), толкова беше бистро. Наложи се и фенерче да ползвам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #2855 Отговорено 15 Октомври (Редактирано) т.е. трябва хубаво да се остава да се оттече. Най-добре сам да си го сменяш, остави я цяла вечер да се оттича и сабалян си налей новото масло. Tия чичаци по сервизите бързат като въртоглави да завиват филтъра и пробката, да вземат парите и да им се махаш по-бързо от главата. Редактирано 15 Октомври от Cyreon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 73 #2856 Отговорено 16 Октомври Преди 19 часа, Cyreon написа: т.е. трябва хубаво да се остава да се оттече. Най-добре сам да си го сменяш, остави я цяла вечер да се оттича и сабалян си налей новото масло. Tия чичаци по сервизите бързат като въртоглави да завиват филтъра и пробката, да вземат парите и да им се махаш по-бързо от главата. Абсолютно си прав. Обаче не всеки разполага с гараж и възможности сам да си сменя маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2857 Отговорено 21 Октомври (Редактирано) На 12.10.2024 г. at 21:06, Rakeem написа: Нищо не пази по-добре от фолиото, особено срещу камъчета. Примерно Лумар са добри. Намерих тук представител и го разпитах. Гледа фаровете и каза че изглеждат достатъчно добре, а с фолиото това няма да се промени, но като дойде време за махане (гаранция 5 години, но след 3-тата пожълтявало), ще има проблем с махането и чистенето на лепилния слой, ако някъде остане (а винаги оставало, дори с греене), та за сега ще е без. Аз уж не се "набивам" в предния, особено в дъжд и киша, но гаранция от камъчета няма. А и фаровете ми са големи, ще трябва за всеки от тях парче 80х40 см, което си е почти 1 квадрат за 2-та. Редактирано 21 Октомври от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2858 Отговорено 3 Ноември Реглаж на клапани, 323 000км. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mandalorian 30 #2859 Отговорено 4 Ноември (Редактирано) Смених крушките за задна скорост с LED на джазката. Гледах тестове на различни крушки в този клип и ги купих от тук в алито. Доволен съм, определено се вижда по - добре Редактирано 4 Ноември от Mandalorian 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2860 Отговорено 4 Ноември (Редактирано) От години ме дразнят 5-те масивни спици на стоковите 17-ки, та уикенда взех мерки, претеглих за и против, въоръжих се с файл и изрязани на плотер петолъчки + пищова за горещ въздух, и си поиграх. VID_20241102_205144.mp4 Фолиото не може да се разтегне до дъното, та след изрязването, си направих конусче и останалото боядисах с матов спрей. Целта бе по-малко сиво и изместване на масивната му част в периферията, за да изглеждат жантите по-големи. Остава да си измисля и спретна някакви "по-дизайнерски" капачки (сигурно черни) и ще се "преобувам", че идела зима, а в събота карах колело - по къс ръкав. Редактирано 4 Ноември от ceco_accord 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #2861 Отговорено 4 Ноември Браво, много добре е станало, но малко ми се струва, че ще е като за изложение, ама дано греша и издържи по-дълго. Това са зимните, нали? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2862 Отговорено 4 Ноември (Редактирано) Ся, тук работата е колкото изкара, но от опита ми с фолирания Сивик - нищо не е мръднало по купето в 2 сезона жега и 1 сезон студ, а на старите му джанти (сивото е фолио) нищо им няма, та съм куражлия. Да - горните са зимни - на колата са 4 месеца, а и тва каст фолио 751 си е добро. Редактирано 4 Ноември от ceco_accord 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2863 Отговорено 7 Ноември (Редактирано) Относно капачките: Тук сме се събрале все "ора от кол и въже" - всеки с различна сфера на компетентност, та може някой да даде акъл? Стара къща - намерих си някакви заготовки от едно време - за маздовите джанти на Акорда. Рязани са с лазер от плексиглас. Едните са прозрачни, а другите черен гланц. С вторите схемата е ясна - лепене директно върху черното матово фолио. Лесно и просто. Но идеята с другите повече ми харесва, обаче има "подводни камъни". Лепене на Н под фолиото, а фаската става при разтягането му до капачката. Денивелацията е 2,5 мм и се контролира прилично, но ме тревожи кухината - де факто там е въздух. Зимният тест за 1 нощ във фризера, прототипа издържа успешно, но водоструйки - ала-бала - съмнявам се. Аз и на майтап го почнах де - даже Н не е в средата. Та въпросът е - как и с какво да запълня тези 5 кухини - периферията и 4-те вътрешни? Мислех да я изградя с нещо тая фаска, преди да лепна фолиото, ама не съм толко прецизен в микрообработките като зъботехник, или бижутер. С ФИМО не става - за да се втвърди се пече на 160 градуса, а и е мазно, а с кита ще оплескам и после е шкурене - бах тез капачки, като ш си играя толко! А в нета има само гланцови с хромирано лого, което е вариант, ако не сполуча с моите мераци - ама нали ... Та си мисля: мога да пробия в зоните на кухините-фаски отворчета в капачката и със спринцовка да нагнетя нещо течно, което да се втвърди в кухините? Та въпросът е кво да е това? Сещам се само за секундни лепила от флакончета тип "капчица", ама кат се знам, ще се омажа и олепя. Има ли нещо друго подходящо като консистенция с добра течливост, което да се втвърдява след време и трябва ли му въздух за реакцията? Ама да не вземе да грее много, или да газоотделя! Абее по химия бях тройкаджия. Те малко снимки от прототипите. Мисля си личи кое как ще изглежда. Ако + нечий акъл успея с обемният вариант - супер, ако не - с гланцовите Н ще бъде. Редактирано 7 Ноември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2864 Отговорено петък в 23:48 (Редактирано) Нищо не измислих, па се отказах от тез хрумки. Направих си чертеж за челната част на наличните капачки, та го пратих на приятел, да ми го разпечата на 3D принтер. Той пък нещо се бъгнал и пробата станала кат плетена шапчица. А ме мързи да заглаждам 4 броя. Айде - и таз идея отпадна. А снего тропа на вратата. Поръчах си комплект от ОЛХ-а с хром емблеми - и без това гайките са такива и ще "засенчват" бренда с блясъка си. Викам си - Колко па да са зле. Ауу - много! Ама за 20 лв ... Криви чела, елипсовидни вместо кръгли, отзад зъбчетата не щракват в джантата, емблемите не лягат добре заради чепака от дюзата на шприц формата, а като капак на всичко - гланцови. Иначе HONDA - тайландски - сигурно от некое гаражче с допотопен инструментариум и кривогледо ОТК. Откопчах Н-ките от капачките, извадих пиличките и шкурките, па си ги оправих. Фолирах ги със същия черен мат и това ще е. Редактирано петък в 23:53 от ceco_accord 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 99 #2865 Отговорено неделя в 07:43 (Редактирано) ceco_accord Да ти имам свободното време! Редактирано неделя в 07:44 от st34 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2866 Отговорено неделя в 08:32 Ако няма си чиляк достатъчен мерак, или нема време, или не му дреме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2867 Отговорено неделя в 21:40 (Редактирано) И да приключа тоя случай - "преобух се". Измих колата (та да сейфна летния сет чист) и изчаках слънцето да мине пред гаража. Уж свети, ама не грее - косо стрЕя тая гад. Облякох се тематично кат Бибендум и извадих нужното, па с ентусиазъм отпочнах. Наложи се малко високотемпературна боица да мацна по задните барабани и претпазните ламарини зад дисковете, че леко ръждица, а с чисти жанти ще ме дразни. Сложих първата иии - греда! Хромираните гайки развалят фацата. Гледам на комшийката Аудито на 18-ка и се чудя как изглеждат по-големи. Хитреци са тея шваби. Малка капачка, а гайките 17мм и с вътрешен шестограм + че са тъмни като джантите, а на туй отгоре 5х108. Моите светят в черното и са 22мм, а и 5х120. Всичко в тоя живот е баланс и пропорции, кат се почне от разликата в жените, сградите и всякакви други предмети. Наложи се да търся решение - днес. Направих си инструментче и им почерних главите. Шестостенът и без това отразява черното около себе си в отвора. Ся, 18-ки няма да станат, но до 17,5 цола ги докарах на вид. Цъкнах и 1 снимка с моите 17" стокови vs опшънъл 18" - за сравнение. Не съм и мислел да карам с нещо различно. По здраво от хондова джанта не съм срещал. Тежички са, но и "косатката" не е лека, а визуално ги олекотих и модернизирах. Заиграх си се, та приключих по здрач, но съм доволен, кат хлапак със свеж тунинг по колата си, ама новият луук ми стъпи на десетки, а не стотици левове. Имам и чесън, но с него ще "вчеша" малко екстериора, ама по-натам. Редактирано неделя в 21:48 от ceco_accord 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 441 #2868 Отговорено понеделник в 14:49 (Редактирано) Един ключ си обуших. Бях забравил, колко бързо и лесно се случват нещата при тия оризи от тия години. Обучение ключ - 10 секунди Обучение дистанционно - 2 броя за общо 5 секунди.🤭 Редактирано понеделник в 14:50 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivetz 13 #2869 Отговорено понеделник в 15:11 21 minutes ago, jijane said: Един ключ си обуших. Бях забравил, колко бързо и лесно се случват нещата при тия оризи от тия години. Обучение ключ - 10 секунди Обучение дистанционно - 2 броя за общо 5 секунди.🤭 Обучи и един за мен..тогава (: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 441 #2870 Отговорено понеделник в 15:43 До Толбухин тоя ключ ще е най-скъпият Хонда ключ на света. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #2871 Отговорено понеделник в 17:24 А до Ихтиман, колко ще е?! За CR-V 2 фейс. Следващата отпуска в България ще те намеря в Пловдив, ако дадеш телефон на лични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 441 #2872 Отговорено вторник в 12:29 Нема драма, само си намери кой да ти го нареже, че в Пловдив не искат със заготовки на клиента. Те продават същите бесни китайци, ама иначе не можели с на клиента заготовка. Аз отивам със ключ купен от Хонда Америка, он ми вика тва е менте🤭 Намерих един тигър дето за 20 лева на ключ си игра супер много време и то направи супер прецизен на Акура-та, само при него ще ходя вече, ако ми се налага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2873 Отговорено преди 55 минути Сготвих зимния сет и на синковеца, че уикенда ще ни навести и ша се преобува. Мити, малко черен спрей + бял мат за 2 от тасовете - явно са били предни. С моите джанти си играх часове, а за неговите половин стигна. Каква дискриминация, ама като за CIVITO бива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове