Jump to content
dragogaba

водороден генератор

Recommended Posts

Има един прелюд който редовно посещава Мирчо от горния линк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги :-)В момента разработвам такава клетка и мога да ви кажа че нещата са напулнореални ! Моята клетка е проектирана за отопление. Всички мислят че не става, защото монтажа на подобно нещо в автомобил е много сложен иза да стане трябва да се преработи цялата електроника на автомобила. Другото което е фактор е това че тези клетки произвеждат пренебрежимо малко клоичество газ. За да има реална икономия трябва поне 4% от горивната смес да бъде водород а тези генератори кото вие си копувате от ебаи не могат да произведът такова количество. Относно цената на такава клетка реално работеща такава няма как да струва по малко от 1300-1500лв. Защото за моята само материалите възлизат около 800лв. става въпрос със всички необходими датчици за безопасност. Няма да влизам в подробноти относно принципа на действие защото темта е достатъчно голяма :-)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тожа с тия водородни историй нещо не ми вдъхва доверие ,защото знам един приятел който си сложи и му кипи само там една колба в багажника и му заема място а полза от нея никакава :)))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.dnes.bg/technology/2011/11/15/gaz-chudo-toplish-evtino-kyshta-i-karash-ikonomichno-kola.134023:)))) Та какво стана с пробата на OMBRE ? Проработи ли :)

Ташак страшен..........Виж ,че и презентациите отшумяха.Още е рано за подобно алтернативно гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре и аз да питам (без да съм чел всички предишни постове), въпросната клетка, така работеща, не натоварва ли много ел. исталацията на автомобила?

Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ток ще консумира самият генератор зависи наи-вече от производителността, типа и ефективноста му. За мотор до 1600 м3 см добре наравен HHO генератор би трябвало да не дърпа повече от 10-15А ток. Тези дни ще монтирам една в старата ми кола, ще покарам известно време и ще се види дали наистина има файда или всичко е алабала :). Колко ток дърпа, каква икономия прави и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За горелка става.Видях с очите си.Работи. ;) Ще посна снимки по-късно, че ми е преебан телефона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ се произвежда, това и аз го видях онзи ден при пробата на самата клетка. Въпроса е дали дава такава икономия за каквато се говори, а именно 30% и на горе. За това ако има колеги които имат монтирани такива системи моля нека да споделят.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е*и му мамата, колко народ вярва в перпетуум мобиле :ph34r:Безплатния обяд къде е, да се запиша?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава и колд фюжън да направим и решихме проблема с енергията . България ще е новия Изток :) Ще сме по-богати от арабите и израелците ще се чудят как да ни завладеят :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Дилърите" на чудото разчитат на такива като вас - да го купят и да се надяват да сработи. Ама парите са си ваши де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Дилърите" на чудото разчитат на такива като вас - да го купят и да се надяват да сработи. Ама парите са си ваши де.

Браво! А ти какъв се явяваш в случая? Икономически съветник ли. Едва ли който се интересува от тези системи чака някой като теб за да го светне каква е истината. Ако имаш преки наблюдения по въпроса пиши, а ако нямаш просто продължавай да трупаш мнения във форума чрез безсмислени постове. Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти припомня, че в един от форумите още седи награда от 1000лв. за работеща система и то от година (ако не и от повече). И да не забравиш да пишеш, след като го монтираш! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пиша. Не искам да споря с никой, особенно без да съм пробвал системата монтирана на колата. Просто без да се направи проба няма как да се знае дали всичко е фалш или има някакъв ефект. То е ясно че не може да се очаква някакво чудо да стане, но просто за спорта ме сърбят ръцете :). Затова е добре някой ако се е занимавал или има монтиран такъв HHO генератор да сподели. Така всеки ще може да прецени дали да се захваща с подобно нещо, че времето е безценно в днешно време. Поздрави!

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е*и му мамата, колко народ вярва в перпетуум мобиле :ph34r:

Преекспонираш.Има разходи, като вода, ток, КОН,скъпи метални пластини,така че не е перпетум мобиле.При положение, че тока идва от алтернатора, а КОН е еФФтина, то си е направо без пари. но да го впрегнеш в колата си е окачена работа, ефекта е приблизително 0.00005%!Както вече казах пали горелката.Жалко че телефона още ми е развален.Ще метна снимките по-късно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, high school означава гимназия, не университет. Не е важно в случая, само уточнявам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един мой колега си сложи водородна клетка на дизелово BMW и първоначално беше много ентусиазиран. След седмица го попитах как е, каза че мощността се е вдигнала. А разходът? Разходът също се увеличил с около 2-3 литра.:rolleyes: Ама те майсторите, които му монтирали клетката сложили клетка, която не била точно за неговия двигател, щели да я сменят с най-подходящата. Това беше лятото миналата година. От тогава не съм го чул нещо да каже. Колкото пъти го питам, все нещо усуква. Доколкото го познавам го е яд и не иска да си признае, че се е прекарал да даде пари за тая глупост.

Още отначалото му разправях, че има такова нещо като Закон за запазване на енергията, и енергията, която евентуално би спечелил от водородната клетка, със сигурност е изразходена, и то повече като консумация на ток. Тъй че не си давайте парите за глупости, колеги.

Хората са склонни да вярват, когато им се обещае това, което им се иска. На това се крепят много мошенически бизнеси, но разбира се, всичко е до време. Ако това нещо работеше, отдавна щеше да се е масово разпространило, както газовите и метановите системи. И тогава държавата щеше да намери начин да сложи акциз или данък върху въпросните устройства, както се случва сега с пропан-бутана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че тока идва от алтернатора, а КОН е еФФтина, то си е направо без пари...

И при положение, че гориш гориво за да дава алтернатора ток, не виждам кое му е без пари...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Като мога другият път ще снимам как функционира горелката.

Собственика е защитил дипломна работа на тема водородни генератори.

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получаването на Браунов газ не е най-трудното,а неговото прецизно контролиране особено когато става въпрос за вграждане в автомобил.Но защо да се шуми около това като има да се продава бензин за 2.51лв./литър???:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,от 6 месеца изучавам устройството на водородната клетка.В интернет има доста информация и е много противоречива.Има много начини по,които се вдига коефицента на клетката,наричат го още MMW.Много е важен материала от който се произвеждат плочите,повечето използват неръждаема стомана 316.Важен е и захранващия ток и още куп доработки,които в момента се изпробват.Не съм направил клетка,нито съм вманиечен от тази идея.Намерих един пич,с който често си пишехме,каналът в youtube му е hhoconnectionВсеки,който проявява интерес може да разгледа клиповете му.Има много опити и обяснения :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капан за балъци;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги не знам как сте със химията но след като се раздели водорода от кислорода това което спомага за горенето не е водорода а самия кислород защотото водорода има вакум ефект той се свива а не се разширява и няма как да направи тази експлозия в горивната камера. Самия кислород спомага за по добро горене да основното гориво и дава желания ефект познавам един луд човек който има в колата си кислородна бутилка и така е вързана за автомобила че при по минимално количество подаден кислород към двигателя му дава 50% по малко разход само защото бензина се изгара на по висок процент а като пададе по бисоко количество кисловод колата му става като булид. как не му е гръмнала колата до сега не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлеги онзи ден ходих до един магазин в Пловдив да видя за какво иде реч.След като разбрах, че в Пловдив има такова чудо да се предлага, реших да отида и проверя за какво иде реч.И така човека ми обясни, че системата била с една година и половина гаранция. Като системата се приготвя от някакъв човек в Варна и той му е доставчик и представител за Пловдив цената и е 630 лева с поставянето това е при автомобили с литраж от 2000 кубика до три.По негови думи трябва да икономиса на моя автомобил от порядъка на 20 25 % гориво като най хубав ефект имало при дизелите и колите на пропан - бутан и метан.Като съответно при колите с газова уредба от 30 до 35 % сваля от разхода и при дизела от 40до 50%.Той ми каза, че са я поставили на доста коли тази система и работела. Аз лично не знам на какво да вярвам, но докато не го видя как работи пред очите ми и не покарам да видя този разход как пада. :huh: Него вярвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега къде е това чудо в Пловдив?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега къде е това чудо в Пловдив?

На булевард 6-септември срещу фламинго. Магазина с големите емблеми на мерцедес и фолксваген.Казвай ако се решиш на нещо. и ако това нещо има смисъл да се хвърлям и аз пък каквото сабя покаже. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моята е на метан,ако взема и от него да спестявам не знам какво ще стане, но просто ми е интересна темата- реално ли е да се използва по нашите коли. Не ми става ясно дали става дума за използване на браунов газ или на някаква шмекерия която да намаля разхода

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На много места се предлагат набълбукаторите но винаги ми е било интересно като опрат нещата до доказване на икономията.Всички казват ти си го купи ние "обещаваме" икономия. В доста автофоруми се появиха предложение за подобен тип устройства и доста сериозни хора познати лица поискаха да предоставят автомобил за тест. Идеята беше продавача да инвестира замалко един "набълбукатор" срещу сериозна реклама АКО обаче обещанията се потвърдят. Имам спомени от друг форум дето и едни 1000 лв. се чакаха някой да ги вземе по подобна схема.Но всеки път ни се обяснява че неразбираме тайнството на набълбукаторите и че ако не си купим няма да разберем какво изпускаме.....

Редактирано от PESHO OT MARS
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,Обаче има едно голямо НО!!!Какво се случва с акумулатора като сложиш клетката? 20А са си 20А и то отгоре нон стоп. Че бушона на парното, примерно е 15А е едно на ръка, но там си е изчислено с нужния запас/консумира, примерно 13А или 14А/, а на това чудо бушона му е 25А или 30А. При 44Аh акумулатор Но-то си е голямо. Може да се наложи монтаж на още един генератор, а само той е едни 100кинта с работата... Отделно, че мотора се товари повече. При дизелите от ВАГ групата има вариант за реглаж на зареждането, но при японските не знам как е. Имам един колега, сам си я направи клетката и е доволен, но не я кара много/пада си човъркащ тип просто/ и не знам как е положението. Даже ходи на дино да му я настройват и като ходихме на тийм билдинг кара доста агресивно и изгори средно 6/100 нафта. Каза, че преди това му е давала 7/100 при културно каране, а към тийма караше по мен, при положение, че в завойте доста повече намаляваше с пежото и после газ до ламарина и на магисталата под 140 не сме падали. Обаче, какво му става с акумулатора нямам идея. Ако някой слага да ходи после да му я проверят как зарежда, че да не берете ядове. Знаем колко са скъпи акумулаторите. Отделно, че колата като ти харчи 8 газ 30% са 2л/знам, че прави 2.4/ и за 3лв на 100км ще се избива над 20 000 км...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре,Обаче има едно голямо НО!!!Какво се случва с акумулатора като сложиш клетката? 20А са си 20А и то отгоре нон стоп. Че бушона на парното, примерно е 15А е едно на ръка, но там си е изчислено с нужния запас/консумира, примерно 13А или 14А/, а на това чудо бушона му е 25А или 30А. При 44Аh акумулатор Но-то си е голямо. Може да се наложи монтаж на още един генератор, а само той е едни 100кинта с работата... Отделно, че мотора се товари повече. При дизелите от ВАГ групата има вариант за реглаж на зареждането, но при японските не знам как е. Имам един колега, сам си я направи клетката и е доволен, но не я кара много/пада си човъркащ тип просто/ и не знам как е положението. Даже ходи на дино да му я настройват и като ходихме на тийм билдинг кара доста агресивно и изгори средно 6/100 нафта. Каза, че преди това му е давала 7/100 при културно каране, а към тийма караше по мен, при положение, че в завойте доста повече намаляваше с пежото и после газ до ламарина и на магисталата под 140 не сме падали. Обаче, какво му става с акумулатора нямам идея. Ако някой слага да ходи после да му я проверят как зарежда, че да не берете ядове. Знаем колко са скъпи акумулаторите. Отделно, че колата като ти харчи 8 газ 30% са 2л/знам, че прави 2.4/ и за 3лв на 100км ще се избива над 20 000 км...

Ми какво да стане с батерийката?За повече ток, (ако не разбираш от майтап мини направо на вариант Б... :dry: )Вариант А, сменяш всички крушки със свето диодни, във фаровете слагаш лупи (мойте са за 200лв Н4 биксенон пълен комплект 30вата*), изключваш половината лампчки дето рядко ползваш, махаш музиката от багажника и си готов. А да не забравя сменяш поленовия филтър и почистваш въздухозабора за да ти работи по добре и да ти харчи по малко ток и от вентилатора, и токо виж си спечелил 3 коня :plane::stretcher: или просто пропорционалното гориво за да ги добиеш :sayjin: ! понеже натоварваш по малко Алтернатора...опа за какво трябваше акомулатора?А да батерийка... тя май служеше само да ти подаде силен първоначален ток докато запалиш, после се включва реле-регулатора а то е в алтернатора... Вариант БПо мощен алтернаторТоест търси се по силен алтернатор или направо си вържи втори на мястото на компресора за климатика и забрави за всичко цитирано като вариант А * виж ПП3 долу защо,тъй като при дизелите сгъстяването и масите на самия двигател са с по восоки стойности, трябва и повече енергия за да завърти и запали,един пример, януарските снегове ми издъниха акомулатора и ми светнаха дори чек лампичките, няма палене и това е, но ДВГто за щастие е след основен ремонт, запали с помоща на 7,2 амперовото акумулаторче от резервното захранване на компютъра, при дизел не минава, там си трябва много повече запас от ток, съответно по дълго време за зареждане(с по- нисък ампераж) или алтернатор който да го пълни по бързо(с по -голям ампераж) :weights:на бензиновите хонди май оставаха за резерв нещо като 40-50 ампера отгоре, след като извадиш тока за свещите, охлаждането на двигателя и други такива жизненважни (та оттам и закачката за Вариант А) ;) .А сега малко и по основната тема,Аз съм повече по дизаина и практичните решения, но не толкова по електрониката колкото бащицата е.Електро инжинер човека и се е запалил по темата за водорода :tease: . На път сме да сглобиме една клетчица за Корсичката му, ей така за експеримента, да видиме дали наистина бензинеца ще се изгаря по-ефективно както се твърди.Та питам накой от експертите по финни тоцище е ли възможно да се ползва пак такъв реле-регулатор за да регулира и подавания ток към клетката в зависимост от оборотите на ДВГто да има повече по-малко газ? Теоритично от казаното горе има и логика да падне още повече разхода, ама така ли ще е наистина?Приемат се всякакви идеи и се споделят разбира се на по :beer: Поздрави на всички,Р.После пис...имам само по 2 коментара на ден така че гласувайте за да не се налага да пиша толкова дълго!После пис 2...ето какво си е сътворил Боб Лазар (един американски атомен физик) у дома...
После пис 3Карай си с лекото акомулатрче току виж станеш като тия пичове с мерджаните по плажа и до дупка 1000вата чалга в час от багажника, уж не палел двигателя щото му смардяло на пържени картофки, а на сутринта изобщо не палело чудото, та да съм му дал ток щот “не ме тровил цяла нощ“ (морето на палатка, че през зимата не мое) Редактирано от Rayden Ainakov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам двама които си сложиха водород единия на Шевролет каптива дизел , другия на Ауди 80 на метан , резултата и при двамата е повече мощност,но без никакъв спад на разхода ,което е пак нещо..... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама вие още ли пишете глупости на тая тема бре !!! Това не трябваше ли да е отдавна изтрито ? CDP, и един мармот завива шоколада в станиол !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взе ми го от устата, таман щях да питам още ли има наивници дори да поглеждат в тая тема :D Аз примерно съм много доволен от едни магнити които се слагат около тръбопровода за гориво и икономисват 10 %, обаче съм хитър и съм наслагал толкова много магнити на всякъде по колата че ми е нужно гориво само да застигна някои реис или камион и да се лепна зад него :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз само констатирах дадени две мнения ,които не са лични !!! Нито пък съм по-найвен да вярвам на магнити !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С динамото се случват логичните неща.ремонти и смени.:)Винаги ще има балъци,иначе щяха да измрат мошениците от глад.Един от излъганите вече втори път идва при мене за ремонт.Смених генератор.После почти една трета от инсталацията.ВОдородната бомба се захранва с едни 6 квадрата кабели бе хора,то това не че не сте го виждали по усилвателите,ама тия кабели и греят.Монтирани предпазители 60А.По думите на човека се е подобрило ускорението и мошността до средни обороти.Икономия на гориво няма ,даже се е качил с литър.Питах го за гаранция -франция.Самоделка сглобена на струг,адски непрофесионално,монтирана пред радиатора на климатика.Няма патент,няма разрешение и сертификат за вграждане.Не отговаря на никакви норми за безопасност.След челен удар следва челен взрив.Оправданието на търговца за липса на документи било ,че от Лукойл го издирвали.Относно икономията..същия номер "Още не сме изобретили контролер,който да намаля горивото".ЗАбелязах и повишен разход на масло ,както и повдигане на работната температура на празен ход.Последното може би се дължи на некадърния монтаж.Разходите на мераклията до момента са около 1800 лв труд и части.Казах ,че ще му купя едни бутала на разпродажба ако намеря да го чакат в сервиза.Желая успех на ентусиастите.Дано от агенцията за ЗП ги изнамерят и ги затворят тия терористи!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко храна, за скептиците: http://green.autoblog.com/2009/03/16/driven-ronn-motor-company-scorpion-the-worlds-first-green-s/Бензинов двигател, изгарящ успоредно с бензина и браунов газ(произведен на момента).Намален разход на гориво с 20-30%, спрямо същия двигател работещ само на бензин.Спад на токсичните газове с 90%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, въпроса ми е дали някой има реални впечатления от продуктите предлагани на този сайт www.hho-systems.com ??? Като цяло технологията предлагана от Стенли Майер е по-добра, но не се предлагат работещи клетки от такъв тип на пазара...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлага се.Латвийците го продават.Наоколо го има в Румъния и Гърция.Провери на drive-h2o.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...