Jump to content

niko_bo

Фен
  • Мнения

    146
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

106 Good

Относно niko_bo

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    D15Z6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. niko_bo

    Моят пръв Сивик

    Честито за колицата! Със здраве да си я караш! Другото е въпрос на вкус и мерак. Много безаварийни километри!
  2. Тази май е на колега. Виж обявата : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=96834
  3. niko_bo

    Дилема-каква хонда да купя?

    При спокойно ежедневно каране предимствата на икономика си натежават. Това за въртящия момент и конете кога идвали си се усеща при агресивно каране (ако изобщо усетиш разликата от 6 нютона), което вероятно ще е рядкост.... Разликата от японката до англичанката си е 100-на кг, което се усеща според мен. Но комфорта на многото врати вероятно би го компенсирал. Лично мое мнение е за кола на тези години да се гледа колко е запазена и това да е основния критерии. Ако се търси нещо конкретно се чака повечко обикновено. Успех избора!
  4. Колата е супер! Идеята за джантите също е добра. П.С. Гледам правите списък за VTi-ки по 400 euro .... +1 и за мен
  5. niko_bo

    Подкалници

    Аз съм с хечбек и нямам подкалници отзад. От наблюденията ми хечовете нямат такова нещо, предполагам и за седаните е така, но по-добре да каже някой колега със седан.
  6. niko_bo

    A 98-H

    Сметката е вярна! От 2,5 години си карам с 100 октана и съм много по-доволен от вървежа и динамиката! Бих добавил, че двигателя е по-тих и не се мъчи, същата сила идва в по-ниски обороти.
  7. niko_bo

    д15з6 помощ

    Колега, чел съм малко по въпроса с турбото и ми е останал спомен, че д-серията държи спокойно на 0,5-0,7 бара. Това са около 200 коня може би.... Относно колко ще издържи всичко е строго индивидуално, едва ли някой може да ти каже от компютъра. Ако имам пари да засилвам моя икономик, и аз бих инвестирал в турбо. Следя с интерес темата и ще ми е интересно да се изкаже някой вече минал през това начинание.
  8. За извод 6 на блока на конзолата имах предвид, но си прав за смяната на поляритета и въпроса е излишен.
  9. Колега, така като гледам постоянните 12V не са ли на извод 6?И по-интересния въпрос е ще трябва ли да включваш подгрева всеки път, когато искаш да си прибереш или разтвориш огледалата??? Ключето ще прекъсва веригата след стандартния бутон за функцията.Може би трябва да се помисли и дали самият ключ за ел. огледалата ще издържи на продължителното натоварване, все пак е за моментни подавания на напрежение?Не съм специалист, но като разгледах варианта ти и ми изникнаха тези въпроси..
  10. niko_bo

    Странна чудесия в Сивика

    В темата се говори за сивик 6та генерация хеч и за датчика от снимките по-горе, затова не съм пояснявал. Питах за същия датчик в същата кола.Мерси за бързия отговор!
  11. niko_bo

    Странна чудесия в Сивика

    Това означава ли, че колата има фабрична аларма или просто е поставен датчик и, ако искаш, добавят модул за аларма???
  12. Сравнението ти с ЕК3 е точно както по каталог - по-висока макс скорост и по-нисък разход. Аз гледам тук http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12223 Разход над 10 е много, но вероятно се дължи на по-широките гуми. Ако свещите са за смяна, също се вдига разхода..... може би някой от колегите с такива автомобили и повече опит с различни размери гуми ще споделят впечатления.
  13. niko_bo

    ABS

    АБС-а е екстра за 6та генерация и вероятно при теб я няма.
  14. niko_bo

    6-та генерация срещу 5-та

    Колега, това е икономичен витек и не го сравнявай с В серия! Прочети малко за двигателя и ще разбереш за разликата в разхода, колко бяга и т.н.
  15. niko_bo

    6-та генерация срещу 5-та

    Вероятно дългите скорости на икономика дават отражение в случая.
×