Jump to content
Newbie

Новото Cr-z се е разхубавило!

Recommended Posts

Honda CR-Z нещо се е разхубавил

 

Публикувано изображение

 

Тазгодишното издание на автомобилното изложение SEMA в Лас Вегас наближава, а по този повод и новините никак не са малко. Затова и от Fortune Motorsports ни пускат малко информация за своя вариант на Honda CR-Z.

 

Въпреки че наличното изображение представлява компютърна графика, то тунерът подчертава, че графиката е идентична с реалността на 100%.

 

Инженерите са внедрили бодикит с преден и заден спойлер, странични прагове и състезателни огледала. Към това има и преден капак от въглеродни влакна, както и големи джанти, обути в нископрофилни гуми. Вижда се, че има и по-ниско окачване, както и състезателни седалки от Zeal.

 

Все още няма данни дали тунинг майсторите са се заиграли и с бензиново-електрическата хибридна система.

Източник: Tunning.bg

 

Какво мислите колеги, коментирайте все пак става въпрос за Honda.Лично мое мнение е че изглежда доста по-добре от стария им прототип, които официално бе представен в Детройт тазу година.

 

А именно този:

Публикувано изображение

Редактирано от Newbie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

САМО КРАСОТА НЕСТИГА, :)!;)!:)!;):) ЛИПСВАТ МУ 200-300 коня само .иначе е хубаво да

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се дърпаме ли?? За какво му е куката :) Без двигател ли е :)Иначе е красиво и скъпо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментирам:Фаза 1) Вадя двигателя и го фърлям, вадя електро двигателя и фърлям и него, свалям окачването и спирачките ги пращам и тях в коша, интериора + разни други еко глупости дето само тежат - и те в коша; Фаза 2) Двигател к20а, скорости, окачване, спирачки + интериор от Интегра DC5 се монтират в опразненото купе;Фаза 3) Караш и се кефиш!Допълнение към фаза 1: Тва спортно купе ли е или кво?

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има двигател, трябва да е щеката за маслото :) Е на CEMA дали отива с хибрид мотор около 130 конски сили?Красива е като за съвременна Хонда. Вече по прилича на наследник на предшественика си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е твърде зле направено, за да повярвам, че може да е излезнало от какъвто и да е сериозен производител! Фотошопа си личи твърде много, а обикновено качествените компании правят неразличими 3D модели, никакви фотошопи!Иначе изглежда изключително, но ми се струва бошлав новина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво ме топли някакъв си тунинг на някаква си американска компания?!?!?На Зарик проекта по ме кефи. Ако може и да се разпънеш малко настрани задницата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сток изпълнението не изглежда лошо на живо в движение.Скоро се разминах с бяла такава доста е приятна.....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За зле не изглежда в никакъв случай, но да му бяха сложили някакъв по-така двигател ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва си е тунинг вариант който наистина е много красив

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се дърпаме ли?? За какво му е куката :lol: Без двигател ли е :DИначе е красиво и скъпо :D

Май оттам ще се пали с дърпане на куката :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , с тази кука д15-ка ще го дърпа , за да постигне по-голяма максимална скорост и ускорение , може и д13-ка :):D :DИли иначе подкрепям Драгич-а , на живо колата стои мноого добре , отвътре лепне за дупетото :D

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен на визия са я докарали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми накисилява гроздето !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми прилича на ауди !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако комбинират екстериора от

и двигателя от
, мисля никои няма да каже нещо лошо :cool:Edit: намерих и малко техническо инфо, ако на някои му е интересно. http://www.honda-tech.com/showthread.php?t...897&page=10 Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предна решетка от Пежо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да!Задна от Сеат,капак от ЗАЗ-ка...Това не знам фотошоп ли е кво е,но изглежда много по-добре от заводското... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и вярната статия за CR-Z звяра на Bisimoto представен на СЕМА.

 

http://www.autoblog.com/2010/11/04/sema-20...power-madhouse/

 

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

 

540 коня , това вече е нещо прилично за това купе :)

 

Тюрбооо !!! :)

 

Публикувано изображение

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Now we're talkin'! :):):) Познал съм правилната насока все пак! Tо само турбото е колкото серииния мотор на тоя миксер! :honda: !!! Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А със задното окачване (от което дори от опел се отказаха) какво правим?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това "нещо", с 540 коня на предно предаване ли е :thumbs1: ? Не прочетох да пише :) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А със задното окачване (от което дори от опел се отказаха) какво правим?

Ако е като на Сивик европейка 8, та дори и Тайп Ар - хич не е гордост. Но от екип работещ за участие в СЕМА всичко може да се очаква, може да е променено просто за случая. Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да очакваме ли намесата на Муген под капака, не само по интериора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на каква цена варират ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста "напъната" изглежда :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А напролет може и да се "отхлюпи" :blink: За сега - макет, но според мен и "ходи", а и "дим без огън няма" http://www.autoblog.com/2010/11/29/honda-cr-z-convertible-available-as-a-die-cast-model/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа, най-накрая. 1.6 турбо двигател с V-Tec и мощност варираща от 160 до 200 кс. ще се монтира в новите модели на хонда! Е тва е, въртящ момент комбиниран с V-Tec и прилична мощност/разход. По-бързо да идва 2011та :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм доволен.1995г. имаме 1.6Втек - 180к.с.(макс) ....2011г.- 1.6Втек+турбо -200к.с. (макс).Ако не го надуят още ,пак ще сме зад конкуренцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тез "новини" за 1.6 турбо и 200 коня са абсолютно спекулативни, неподкрепени с никакви данни от Хонда.Сайтът от който са копирани в последната година нито веднъж не даде точна информация за предстоящите премиери.Дано да са улучили този път де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.drive.ru/honda/shortnews/2010/12/06/3766921.htmlА щом и до братушките е "доплувала" вътрешноизтекла информация - явно ще го бъде. То беше ясно че с хибрида само се стартира новия модел - сега е модерен този маркетинг промо подход. Между другото така и К 20 сънуващите ще са доволни и ще спят спокойно , тъй като бе нереалистично да се сложи двулитров мотор в това малко "късобазесто" купенце без да му "дотегне" и да се отрази негативно на хандлинга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...