SkyWalker 37 #3081 Отговорено 28 Януари, 2017 Толкова си е, колега. Забелязал съм че между 2000 и 2500 об/мин. на 5-та предавка, колата е адски икономична. За съжаление, това са скорости от 60 до 80 км/ч и си е само за спокойно шофиране по второкласни пътища (90% от моето извънградско). Аз нямам борд комп на моята, но по сметки на бензиностанция (което със сигурност е по-точно от компа), разхода е 5. Лято и зима не се влияе при извънградско, но при градско има разлика от 1 до 2 литра в най-тежките условия. Иначе понеже е сравнително висока кола, попътния и насрещния вятър оказват много голямо влияние на разхода . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #3082 Отговорено 30 Януари, 2017 Колеги, моята най-редовно показва и по-нисък разход.Най-често 4,2 - 4,3/100.Много пъти ми е показвала и под 4/100 3,6-3,8/100.Имал съм и случай при пътуване от Пирдоп до Пловдив, с много внимателно боравене с газта, да ми показва 2,9/100, като се задържа така около 50 минути.Още съжалявам, че като се върнах не напълних пак резервоара да сравня показанията на компютъра и реалния разход. Не може на 2500об/мин да сте на 80км/ч.При тези обороти скоростта е 120км/ч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3083 Отговорено 30 Януари, 2017 (Редактирано) Колегата над теб е с 1.6 бензин. Оборотите са точни. На 3000 оборота е със 100. И наистина е много икономична до към 100. Тя и нагоре е икономична, за бензинка . Редактирано 30 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #3084 Отговорено 30 Януари, 2017 Ей, вярно.Извинявам се, не съм обърнал внимание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3085 Отговорено 4 Февруари, 2017 Колеги, препоръчайте съединител за 1.6 110 к.с.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarTr 0 #3086 Отговорено 4 Февруари, 2017 Привет колеги! Да се запиша и аз, като притежател на първа хонда досега и първи дизел/печка за някой/, дано това ново начало е приятно и ме задържи на тази вълна . Малко ми е странно усещането, но за няма и сто километра съм с по-скоро добри впечатления. Не знам дали е нормално да пали от 2-3 секунди въртене на стартера, сравнявам с реното бензинка, което бръмва от един оборот, може би е нормално. На първо време имам да отстраня някой дребни проблеми с изгорели крушки и неработещи машинки на централното, все пак нормално за 13 год. автомобил. Искам да попитам, има ли при Хонда автомобили програми от рода на TIS или Dialogys , където да се ползват данни за автомобила, парт каталози и сервизна информация за модела и инструкции отстраняване на повреди, за да може да си помогнем с обслужването на колите си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3087 Отговорено 4 Февруари, 2017 Backstage,аз моя го смених с комплект валео ,нямам проблеми с него ,имаш ли повече пари може екседи или лук да сложиш ,обаче обърни внимание, че това е обсъждано доста пъти -има търсачка и ще намериш мнения за различните модели ,тя затова е направена ,не за да питаме все за едни и същи неща милион пъти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #3088 Отговорено 5 Февруари, 2017 (Редактирано) . Може ли заради тоя клапан да дава грешка P1236? Изпратено от моят Lenovo A806 с помощта на Tapatalk Редактирано 5 Февруари, 2017 от CBR954RR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LachoPB 9 #3089 Отговорено 6 Февруари, 2017 След колко км ви влиза стрелката в температурната скала на дизела в града. Имам съмнения за термостата. На моята след 4-5. Тогава ми идва и парното,и на практика въобще не го ползвам защото съм пристигнал . Слагах и картон отпред, никаква разлика. Карах с два чифта ръкавици януари. Поне градският ми разход беше 7,5. Иначе скалата отива до средата, но скоро не ми се е случвало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #3090 Отговорено 6 Февруари, 2017 ..... Може ли заради тоя клапан да дава грешка P1236? Изпратено от моят Lenovo A806 с помощта на TapatalkВъзможно е, след като е спукан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3091 Отговорено 7 Февруари, 2017 За поста по-горе - Лъчо, нищо ти няма на термостата, не се притеснявай ,просто загряват по-бавно в тия студове. И моята, след 10 минути каране загрява. Пробвай да пуснеш климатика, ако са ти читави водопогревните свещи, ще загрява една идея по-бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #3092 Отговорено 7 Февруари, 2017 Може ли заради тоя клапан да дава грешка P1236?Колега, можеш ли да покажеш със снимка къде се намира този клапан?Аз бях писал по-напред в темата, че ми показа грешка P1236 - Четох, че значи Boost pressure higher than expected. Обаче, един колега каза, че е fuel pressure out of range и реших, че е горивния филтър, но се оказа, че не е, и от време на време влиза в авариен режим. Като изгаса за кратко и запаля, се оправя. Не знам до кога ще кара така. Дай инфо за този клапан. Какъв е, къде се намира, лесно ли се сменя, колко струва, от къде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #3093 Отговорено 7 Февруари, 2017 За поста по-горе - Лъчо, нищо ти няма на термостата, не се притеснявай,просто загряват по-бавно в тия студове. И моята след 10 минути каране загрява. Пробвай да пуснеш климатика, ако са ти читави водопогревните свещи,ще загрява една идея по-бързо.Ако е под нулата, свещите си палят сами, без копчето за климатика. Проверявам я всяка сутрин, щото и аз бях луднал по това парно. Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3094 Отговорено 7 Февруари, 2017 Може и да се заблуждавам,но ми се струва,че без значение под или над нулата, с включен климатик загрява по-бързо. Но това е моя преценка,просто дадох идея на колегата да опита . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #3095 Отговорено 7 Февруари, 2017 Може и да се заблуждавам,но ми се струва,че без значение под или над нулата, с включен климатик загрява по-бързо. Но това е моя преценка,просто дадох идея на колегата да опита Да, загрява по-бързо, защото товари двигателя ...не е заблуда. Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LachoPB 9 #3096 Отговорено 7 Февруари, 2017 По назад е обсъждано, че водонагревните се включват при под 3 градуса, като включим климатика в положение топло. А също, че те помагат да дойде парното по-рано, а не да загрее колата по-бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #3097 Отговорено 7 Февруари, 2017 Зад двигателя, отдолу, отдясно. Мисля, че има връзка с геометрията. Води се variable swirl valve. Изпратено от моят Lenovo A806 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #3098 Отговорено 7 Февруари, 2017 (Редактирано) Може ли заради тоя клапан да дава.....Надявам се да е от този клапан, ако не - ще се насоча към мап сензора, да го сменя с работещ. А тоя vsv клапан го намерих в нета, сега го чакам да дойде утре. Изпратено от моят Lenovo A806 с помощта на Tapatalk Редактирано 7 Февруари, 2017 от vesivanova 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #3099 Отговорено 7 Февруари, 2017 По назад е обсъждано, че водонагревните се включват при под 3 градуса като включим климатика в положение топло. А също и че те помагат да дойде парното по рано, а не да загрее колата по бързо.Ми нормално, те са след термостата, преди парното на малкия кръг, всичко което излиза - първо в парното. Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3100 Отговорено 9 Февруари, 2017 Сивик 7 има ли накладки за ръчната от вътрешната страна на диска? Защото според тази схема няма???http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=10077&nplgrp=4&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=3&dmodyr=2001&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.6LS&nplblk=B__1910 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #3101 Отговорено 10 Февруари, 2017 Няма колега, един диск с 2 накладки е. Механизма за ръчната е вграден в апарата. Спирачното бутало се прибира с въртене. На моята сам и смених задните дискове с накладки... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Coupee 12 #3102 Отговорено 10 Февруари, 2017 (Редактирано) Колеги, предните седалки от хеч дали стават за 4 вратата с релсите…? Искат ми за 2 задтилника 50 лв, а салона го има за 130 лв целия ? Редактирано 13 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #3103 Отговорено 10 Февруари, 2017 Колеги предните седалки от хеч дали стават за 4 вратата с релсите…? Искат ми за 2 задтилника 50 лв,а салона го има за 130 лв целия ?Стават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #3104 Отговорено 11 Февруари, 2017 Колеги, здравейте, връчиха ми един сивик 1.7 CTDI, на който трябва да му сменя маслото и филтрите днес. Казаха ми да е 5в40 и само дотам. Може ли да ми препоръчате синтетика/полусинтетика, ако може и конкретно масло? Също ме интересува колко побира двигателят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3105 Отговорено 11 Февруари, 2017 (Редактирано) Здравей! Маслото е точно 5 л ( е малко по-малко, понеже никога не може да го източиш цялото). Трябва да отговаря на спецификации API - CF, ACEA B3. Оттам нататък дали ще е 5/40 (което са давали като препоръчително в началото) или 5/30 (което съм чел по чуждите форуми, че в последствие го препоръчват) зависи от стила на шофиране, изминаваните километри и режима на шофиране. Аз на моята съм слагал Motul 8100 Excess, Тотал 9100 все 5/40. Не съм имал разход или някакви проблеми. Но мисля следващата смяна да е с 5/30. Просто за пробата. Ще видим. Редактирано 11 Февруари, 2017 от kotarankat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #3106 Отговорено 11 Февруари, 2017 Може ли заради тоя клапан да дава.....Надявам се да е от този клапан ОК.Надявам се да ни държиш в течение как се развиват събитията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #3107 Отговорено 11 Февруари, 2017 Значи този електропневматичен вакуум (VSV-variable swirl valve)клапан е за някакви вихрови клапи във входящия колектор. Контролира клапана, който се намира най-отгоре в ляво от егр клапана на двигателя, а той от своя страна завърта тия клапи. Стария изпускаше,наполовина. Днес го смених, но все още незнам резултата - минал съм едва 30км, a моя проблем се появяваше само на точно определи нагорнища на магистралата(и не само, но на тях винаги от както се появи проблема). Но въпреки това все още се опитвам да си обясня каква ще връзката с пренадуването, ако правилно съм разчел грешката си P1236. P1237 ми се появяваше обикновено, когато турбото е затлачено от градските условия и след като я продухам на магистралата - вече не се появяваше. Мерих турбо актуатора с вакуум помпа и се движи като по книга., Evrv показва към 18 ома, проверих и маркуча към филтърната кутия - не е запушен, но явно не е и напълно отпушен, така ли трябва да е(проверих го от EVRV страната)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #3108 Отговорено 11 Февруари, 2017 Значи този електропневматичен вакуум (VSV-variable swirl valve)клапан е за някакви вихрови клапи във входящия колектор. Контролира клапана, който се намира най-отгоре в ляво от егр клапана на двигателя, а той от своя страна завърта тия клапи. Стария изпускаше,наполовина. Днес го смених, но все още незнам резултата - минал съм едва 30км, a моя проблем се появяваше само на точно определи нагорнища на магистралата(и не само, но на тях винаги от както се появи проблема). Но въпреки това все още се опитвам да си обясня каква ще връзката с пренадуването, ако правилно съм разчел грешката си P1236. P1237 ми се появяваше обикновено, когато турбото е затлачено от градските условия и след като я продухам на магистралата - вече не се появяваше. Мерих турбо актуатора с вакуум помпа и се движи като по книга., Evrv показва към 18 ома, проверих и маркуча към филтърната кутия - не е запушен, но явно не е и напълно отпушен, така ли трябва да е(проверих го от EVRV страната)? на посоченото място има 3 клапана . 1-ия е точно за клапите в колектора .... аз също имах проблем с него и го затапих , 2-рия е за ЕГР той също ми е затапен и 3-тия е този който управлява турбото (актуатора на турбото) .... общо взето важен е само 3-тия клапан .. в случай че е запушен и не може да разтовари турбото дава грешка и влиза в авариен режим . Понеже въпросния клапан (за моята кола беше 500лв в хонда и беше спрян от производство) си купих чисто нов за голф 4 без да гледам серийни номера и други глупости . Само смених женската буксата защото новия клапан беше с различна букса (Старите клапани са с правоъгълна букса /Новите са с по-голяма букса и е различна ) -презапоих си на инсталацията тя е с 2 пинчета ) Продавам и такъв нов клапан с гаранция 1 год за 70 лв , нов е 126 лв . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #3109 Отговорено 11 Февруари, 2017 (Редактирано) Така и този трети клапан, който е за турбото, има 3 маркучляка. Аз слагам ръчна вакуум помпата с манометър на първия вход на този клапан, към втория е турбоактуатора, и запушвам третия изход от клапана, който е към филтърната кутия с пръст и не трябва вакуума 34 kPa (257 mmHg, 10 in.Hg) да пада за по-малко от 5 секунди така ли ? или аз нещо не мога да разбера? ... колега дай да ги затапваме тия шитни и да слагаме твоя клапан и газ. Редактирано 11 Февруари, 2017 от CBR954RR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #3110 Отговорено 12 Февруари, 2017 Здравей! Маслото е точно 5 л ( е малко по-малко, понеже никога не може да го източиш цялото). Трябва да отговаря на спецификации API - CF, ACEA B3. Оттам нататък дали ще е 5/40 (което са давали като препоръчително в началото) или 5/30 (което съм чел по чуждите форуми, че в последствие го препоръчват) зависи от стила на шофиране, изминаваните километри и режима на шофиране. Аз на моята съм слагал Motul 8100 Excess, Тотал 9100 все 5/40. Не съм имал разход или някакви проблеми. Но мисля следващата смяна да е с 5/30. Просто за пробата. Ще видим. Благодаря, колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3111 Отговорено 14 Февруари, 2017 Ейййй, и аз влязох във филма с грешка P0238. Първо, миналата седмица ми беше записала P1236. Смених горивния филтър и сега, при настъпване на 3-та предавка, над 3500 оборота (по принцип рядко вдигам толкова - само за проба и почистване на нагара), влиза в авариен режим. Не светят лампи, само записва грешка, която чета и три я с ЕЛМ-а. Но и поведението на колата се промени - пали по-трудно (на 5-6 завъртане на стартера) и някак неравномерно работи, докато не загрее. Снощи чистих дебитомера, но засега няма промяна. Дано устиска до събота, да се занимавам по-обстойно. Писано е назад в темата за тези грешки, знам. Предстои ми да проверя тези вакуум клапани, отзад на мотора, маркучите за напуквания. При някакво развитие ще споделя. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
naBkaTa 3 #3112 Отговорено 14 Февруари, 2017 Колеги, да попитам за съвет, при свалянето на всмукателния колектор на 1.7ctdi, защото искам да го почистя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
naBkaTa 3 #3113 Отговорено 14 Февруари, 2017 Ейййй, и аз влязох във филма с грешка P0238. Първо миналата седмица ми беше записала P1236. Смених горивния филтър и сега при настъпване на 3-та предавка над 3500 оборота (по принцип рядко вдигам токова - само за проба и почистване на нагара) влиза в авариен режим. Не светят лампи, само записва грешка, която чета и три я с ЕЛМ-а. Но и поведението на колата се промени - пали по-трудно (на 5-6 завъртане на стартера) и някак неравномерно работи докато не загрее. Снощи чистих дебитомера, но засега няма промяна. Дано устиска до събота да се занимавам по-обстойно. Писано е назад в темата за тези грешки, знам. Предстои ми да проверя тези вакуум клапани отзад на мотора, маркучите за напуквания. При някакво развитие ще споделя. Поздрави! Да споделя колега че и аз съм в абсолютно същата ситуация! Аз ще сменям мап сензора, защото имам съмнения че той прави тези мизерий! Успех и ако има развитие при мен ще споделя! За справка Сивик 2005 год. 1.7CTDi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vaskooo123 2 #3114 Отговорено 14 Февруари, 2017 И аз съм във филма, 10 пъти се случва без чек енджин, последните 2 пъти светна и записа p1236 - boost control negative deviation. В юби ко ми казаха че трябва да се чисти геометрия, но препоръчаха и с добавки да пробвам първо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3115 Отговорено 14 Февруари, 2017 Аз съм склонен да вярвам, че нещата се въртят около нагар по геометрия на турбото, ЕГР или колектори. Просто, защото с тези минусови температури, поне лично аз, я щадя колата повече, отколкото лятото. Обичайно я карам сутрин и вечер по 6 км, като стрелката на температурата едва помръдва. Съответно я карам до 2000 оборота с плавно ускорение, а това не се харесва на турбото. Относно дебитомера, има описано в сервизното ръководство как да се провери. Най-евтиния МАП, който съм открил досега в нета е на цена 80 и няколко лева. За да не правя реклама в кой сайт, ще го дам на лични, на който желае. По магазините не съм търсил още. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
naBkaTa 3 #3116 Отговорено 14 Февруари, 2017 (Редактирано) Колега, моята турбина я свалях и е чиста на сълза, а ЕГР клапана съм го изолирал (затапил). Със сигурност знам, че колектора ми е пълен със глеч и трябва да се почисти! Редактирано 15 Февруари, 2017 от vesivanova Предходно мнение не се цитира и др. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
naBkaTa 3 #3117 Отговорено 14 Февруари, 2017 Една молба колеги, който има сервизното ръководство да ми го изпрати. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3118 Отговорено 15 Февруари, 2017 Ето линк към ръководството http://dox.bg/files/dw?a=8187f588bc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LachoPB 9 #3119 Отговорено 15 Февруари, 2017 В това ръководство видях, че горивния се сменя на 30000 км, а на 15000 му се източва водата. Аз го сменям на 10, като сменям маслото. Правя ли го безмислено често? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vaskooo123 2 #3120 Отговорено 15 Февруари, 2017 Колеги, препоръчайте в кой сервиз в София могат да ми свалят турбото. Смятам да го пращам на GR Turbo за чистене на геометрията. И каква ще е цената на сваляне / слагане на турбото след това, като и колата ще трябва да изкара няколко дена около сервиза. От Юби Ко ми обявиха 360 за сваляне с чистене на геометрията, ГР Турбо предлагат да я изчистят за 80, но се праща по Еконт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове