Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Толкова си е, колега. Забелязал съм че между 2000 и 2500 об/мин. на 5-та предавка, колата е адски икономична. За съжаление, това са скорости от 60 до 80 км/ч и си е само за спокойно шофиране по второкласни пътища (90% от моето извънградско). Аз нямам борд комп на моята, но по сметки на бензиностанция (което със сигурност е по-точно от компа), разхода е 5. Лято и зима не се влияе при извънградско, но при градско има разлика от 1 до 2 литра в най-тежките условия. Иначе понеже е сравнително висока кола, попътния и насрещния вятър оказват много голямо влияние на разхода ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моята най-редовно показва и по-нисък разход.Най-често 4,2 - 4,3/100.Много пъти ми е показвала и под 4/100 3,6-3,8/100.Имал съм и случай при пътуване от Пирдоп до Пловдив, с много внимателно боравене с газта, да ми показва 2,9/100, като се задържа така около 50 минути.Още съжалявам, че като се върнах не напълних пак резервоара да сравня показанията на компютъра и реалния разход.

Не може на 2500об/мин да сте на 80км/ч.При тези обороти скоростта е 120км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата над теб е с 1.6 бензин. Оборотите са точни. На 3000 оборота е със 100. И наистина е много икономична до към 100. Тя и нагоре е икономична, за бензинка :).

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, вярно.Извинявам се, не съм обърнал внимание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, препоръчайте съединител за 1.6 110 к.с.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги! Да се запиша и аз, като притежател на първа хонда досега и първи дизел/печка за някой/, дано това ново начало е приятно и ме задържи на тази вълна :yes:.

Малко ми е странно усещането, но за няма и сто километра съм с по-скоро добри впечатления. Не знам дали е нормално да пали от 2-3 секунди въртене на стартера, сравнявам с реното бензинка, което бръмва от един оборот, може би е нормално. На първо време имам да отстраня някой дребни проблеми с изгорели крушки и неработещи машинки на централното, все пак нормално за 13 год. автомобил. Искам да попитам, има ли при Хонда автомобили програми от рода на TIS или Dialogys , където да се ползват данни за автомобила, парт каталози и сервизна информация за модела и инструкции отстраняване на повреди, за да може да си помогнем с обслужването на колите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Backstage,аз моя го смених с комплект валео ,нямам проблеми с него ,имаш ли повече пари може екседи или лук да сложиш ,обаче обърни внимание, че това е обсъждано доста пъти -има търсачка и ще намериш мнения за различните модели ,тя затова е направена ,не за да питаме все за едни и същи неща милион пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a098097bcab61c5b9c97d4e4cc4d3aee.jpg.

Може ли заради тоя клапан да дава грешка P1236?

Изпратено от моят Lenovo A806 с помощта на Tapatalk

 

Редактирано от CBR954RR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След колко км ви влиза стрелката в температурната скала на дизела в града. Имам съмнения за термостата. На моята след 4-5. Тогава ми идва и парното,и на практика въобще не го ползвам защото съм пристигнал . Слагах и картон отпред, никаква разлика. Карах с два чифта ръкавици януари. Поне градският ми разход беше 7,5. Иначе скалата отива до средата, но скоро не ми се е случвало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Може ли заради тоя клапан да дава грешка P1236? Изпратено от моят Lenovo A806 с помощта на Tapatalk

Възможно е, след като е спукан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За поста по-горе - Лъчо, нищо ти няма на термостата, не се притеснявай ,просто загряват по-бавно в тия студове. И моята, след 10 минути каране загрява. Пробвай да пуснеш климатика, ако са ти читави водопогревните свещи, ще загрява една идея по-бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли заради тоя клапан да дава грешка P1236?

Колега, можеш ли да покажеш със снимка къде се намира този клапан?

Аз бях писал по-напред в темата, че ми показа грешка P1236 - Четох, че значи Boost pressure higher than expected.

Обаче, един колега каза, че е fuel pressure out of range и реших, че е горивния филтър, но се оказа, че не е, и от време на време влиза в авариен режим. Като изгаса за кратко и запаля, се оправя. Не знам до кога ще кара така. Дай инфо за този клапан. Какъв е, къде се намира, лесно ли се сменя, колко струва, от къде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За поста по-горе - Лъчо, нищо ти няма на термостата, не се притеснявай,просто загряват по-бавно в тия студове. И моята след 10 минути каране загрява. Пробвай да пуснеш климатика, ако са ти читави водопогревните свещи,ще загрява една идея по-бързо.

Ако е под нулата, свещите си палят сами, без копчето за климатика. Проверявам я всяка сутрин, щото и аз бях луднал по това парно.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да се заблуждавам,но ми се струва,че без значение под или над нулата, с включен климатик загрява по-бързо. Но това е моя преценка,просто дадох идея на колегата да опита :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да се заблуждавам,но ми се струва,че без значение под или над нулата, с включен климатик загрява по-бързо. Но това е моя преценка,просто дадох идея на колегата да опита :)

Да, загрява по-бързо, защото товари двигателя ...не е заблуда.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По назад е обсъждано, че водонагревните се включват при под 3 градуса, като включим климатика в положение топло. А също, че те помагат да дойде парното по-рано, а не да загрее колата по-бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад двигателя, отдолу, отдясно. Мисля, че има връзка с геометрията. Води се variable swirl valve.45b9806ba470da1701e4efc330989a91.jpg

 

Изпратено от моят Lenovo A806 с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли заради тоя клапан да дава.....

Надявам се да е от този клапан, ако не - ще се насоча към мап сензора, да го сменя с работещ. А тоя vsv клапан го намерих в нета, сега го чакам да дойде утре.

 

Изпратено от моят Lenovo A806 с помощта на Tapatalk

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По назад е обсъждано, че водонагревните се включват при под 3 градуса като включим климатика в положение топло. А също и че те помагат да дойде парното по рано, а не да загрее колата по бързо.

Ми нормално, те са след термостата, преди парното на малкия кръг, всичко което излиза - първо в парното.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик 7 има ли накладки за ръчната от вътрешната страна на диска? Защото според тази схема няма???

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=10077&nplgrp=4&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=3&dmodyr=2001&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.6LS&nplblk=B__1910

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма колега, един диск с 2 накладки е. Механизма за ръчната е вграден в апарата. Спирачното бутало се прибира с въртене. На моята сам и смених задните дискове с накладки...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, предните седалки от хеч дали стават за 4 вратата с релсите…? Искат ми за 2 задтилника 50 лв, а салона го има за 130 лв целия ?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги предните седалки от хеч дали стават за 4 вратата с релсите…? Искат ми за 2 задтилника 50 лв,а салона го има за 130 лв целия ?

Стават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте, връчиха ми един сивик 1.7 CTDI, на който трябва да му сменя маслото и филтрите днес. Казаха ми да е 5в40 и само дотам. Може ли да ми препоръчате синтетика/полусинтетика, ако може и конкретно масло? Също ме интересува колко побира двигателят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Маслото е точно 5 л ( е малко по-малко, понеже никога не може да го източиш цялото). Трябва да отговаря на спецификации API - CF, ACEA B3.

Оттам нататък дали ще е 5/40 (което са давали като препоръчително в началото) или 5/30 (което съм чел по чуждите форуми, че в последствие го препоръчват) зависи от стила на шофиране, изминаваните километри и режима на шофиране.

Аз на моята съм слагал Motul 8100 Excess, Тотал 9100 все 5/40. Не съм имал разход или някакви проблеми. Но мисля следващата смяна да е с 5/30. Просто за пробата. Ще видим.

Редактирано от kotarankat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Може ли заради тоя клапан да дава.....

Надявам се да е от този клапан

ОК.Надявам се да ни държиш в течение как се развиват събитията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи този електропневматичен вакуум (VSV-variable swirl valve)клапан е за някакви вихрови клапи във входящия колектор. Контролира клапана, който се намира най-отгоре в ляво от егр клапана на двигателя, а той от своя страна завърта тия клапи. Стария изпускаше,наполовина. Днес го смених, но все още незнам резултата - минал съм едва 30км, a моя проблем се появяваше само на точно определи нагорнища на магистралата(и не само, но на тях винаги от както се появи проблема). Но въпреки това все още се опитвам да си обясня каква ще връзката с пренадуването, ако правилно съм разчел грешката си P1236. P1237 ми се появяваше обикновено, когато турбото е затлачено от градските условия и след като я продухам на магистралата - вече не се появяваше. Мерих турбо актуатора с вакуум помпа и се движи като по книга., Evrv показва към 18 ома, проверих и маркуча към филтърната кутия - не е запушен, но явно не е и напълно отпушен, така ли трябва да е(проверих го от EVRV страната)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи този електропневматичен вакуум (VSV-variable swirl valve)клапан е за някакви вихрови клапи във входящия колектор. Контролира клапана, който се намира най-отгоре в ляво от егр клапана на двигателя, а той от своя страна завърта тия клапи. Стария изпускаше,наполовина. Днес го смених, но все още незнам резултата - минал съм едва 30км, a моя проблем се появяваше само на точно определи нагорнища на магистралата(и не само, но на тях винаги от както се появи проблема). Но въпреки това все още се опитвам да си обясня каква ще връзката с пренадуването, ако правилно съм разчел грешката си P1236. P1237 ми се появяваше обикновено, когато турбото е затлачено от градските условия и след като я продухам на магистралата - вече не се появяваше. Мерих турбо актуатора с вакуум помпа и се движи като по книга., Evrv показва към 18 ома, проверих и маркуча към филтърната кутия - не е запушен, но явно не е и напълно отпушен, така ли трябва да е(проверих го от EVRV страната)?

на посоченото място има 3 клапана . 1-ия е точно за клапите в колектора .... аз също имах проблем с него и го затапих , 2-рия е за ЕГР той също ми е затапен и 3-тия е този който управлява турбото (актуатора на турбото) .... общо взето важен е само 3-тия клапан .. в случай че е запушен и не може да разтовари турбото дава грешка и влиза в авариен режим . Понеже въпросния клапан (за моята кола беше 500лв в хонда и беше спрян от производство) си купих чисто нов за голф 4 без да гледам серийни номера и други глупости . Само смених женската буксата защото новия клапан беше с различна букса (Старите клапани са с правоъгълна букса /Новите са с по-голяма букса и е различна ) -презапоих си на инсталацията  тя е с 2 пинчета ) Продавам и такъв нов клапан с гаранция 1 год за 70 лв , нов е 126 лв .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и този трети клапан, който е за турбото, има 3 маркучляка. Аз слагам ръчна вакуум помпата с манометър на първия  вход на този клапан, към втория е турбоактуатора, и запушвам третия изход от клапана, който е към филтърната кутия с пръст и не трябва вакуума 34 kPa (257 mmHg, 10 in.Hg) да пада за по-малко от 5 секунди така ли ? или аз нещо не мога да разбера?

 

 

... колега дай да ги затапваме тия шитни и да слагаме твоя клапан и газ.

Редактирано от CBR954RR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Маслото е точно 5 л ( е малко по-малко, понеже никога не може да го източиш цялото). Трябва да отговаря на спецификации API - CF, ACEA B3.

Оттам нататък дали ще е 5/40 (което са давали като препоръчително в началото) или 5/30 (което съм чел по чуждите форуми, че в последствие го препоръчват) зависи от стила на шофиране, изминаваните километри и режима на шофиране.

Аз на моята съм слагал Motul 8100 Excess, Тотал 9100 все 5/40. Не съм имал разход или някакви проблеми. Но мисля следващата смяна да е с 5/30. Просто за пробата. Ще видим.

 

Благодаря, колега! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейййй, и аз влязох във филма с грешка P0238.

Първо, миналата седмица ми беше записала P1236. Смених горивния филтър и сега, при настъпване на 3-та предавка, над 3500 оборота (по принцип рядко вдигам толкова - само за проба и почистване на нагара), влиза в авариен режим. Не светят лампи, само записва грешка, която чета и три я с ЕЛМ-а. Но и поведението на колата се промени - пали по-трудно (на 5-6 завъртане на стартера) и някак неравномерно работи, докато не загрее. Снощи чистих дебитомера, но засега няма промяна. Дано устиска до събота, да се занимавам по-обстойно.

Писано е назад в темата за тези грешки, знам. Предстои ми да проверя тези вакуум клапани, отзад на мотора, маркучите за напуквания.

При някакво развитие ще споделя.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да попитам за съвет, при свалянето на всмукателния колектор на 1.7ctdi, защото искам да го почистя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейййй, и аз влязох във филма с грешка P0238.

Първо миналата седмица ми беше записала P1236. Смених горивния филтър и сега при настъпване на 3-та предавка над 3500 оборота (по принцип рядко вдигам токова - само за проба и почистване на нагара) влиза в авариен режим. Не светят лампи, само записва грешка, която чета и три я с ЕЛМ-а. Но и поведението на колата се промени - пали по-трудно (на 5-6 завъртане на стартера) и някак неравномерно работи докато не загрее. Снощи чистих дебитомера, но засега няма промяна. Дано устиска до събота да се занимавам по-обстойно.

Писано е назад в темата за тези грешки, знам. Предстои ми да проверя тези вакуум клапани отзад на мотора, маркучите за напуквания.

При някакво развитие ще споделя.

Поздрави!

Да споделя колега че и аз съм в абсолютно същата ситуация! Аз ще сменям мап сензора, защото имам съмнения че той прави тези мизерий! Успех и ако има развитие при мен ще споделя! За справка Сивик 2005 год. 1.7CTDi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм във филма, 10 пъти се случва без чек енджин, последните 2 пъти светна и записа p1236 - boost control negative deviation. В юби ко ми казаха че трябва да се чисти геометрия, но препоръчаха и с добавки да пробвам първо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм склонен да вярвам, че нещата се въртят около нагар по геометрия на турбото, ЕГР или колектори. Просто, защото с тези минусови температури, поне лично аз, я щадя колата повече, отколкото лятото. Обичайно я карам сутрин и вечер по 6 км, като стрелката на температурата едва помръдва. Съответно я карам до 2000 оборота с плавно ускорение, а това не се харесва на турбото.

Относно дебитомера, има описано в сервизното ръководство как да се провери. Най-евтиния МАП, който съм открил досега в нета е на цена 80 и няколко лева. За да не правя реклама в кой сайт, ще го дам на лични, на който желае. По магазините не съм търсил още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моята турбина я свалях и е чиста на сълза, а ЕГР клапана съм го изолирал (затапил). Със сигурност знам, че колектора ми е пълен със глеч и трябва да се почисти!

Редактирано от vesivanova
Предходно мнение не се цитира и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една молба колеги, който има сервизното ръководство да ми го изпрати. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В това ръководство видях, че горивния се сменя на 30000 км, а на 15000 му се източва водата. Аз го сменям на 10, като сменям маслото. Правя ли го безмислено често?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, препоръчайте в кой сервиз в София могат да ми свалят турбото. Смятам да го пращам на GR Turbo за чистене на геометрията.  И каква ще е цената на сваляне / слагане на турбото след това, като и колата ще трябва да изкара няколко дена около сервиза. От Юби Ко ми обявиха 360 за сваляне с чистене на геометрията, ГР Турбо предлагат да я изчистят за 80, но се праща по Еконт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...