Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Аз съм със Сивик 2004, две врати. Уплътненията на прозорците и на двете врати са на голямо разстояние от прозорците. При затваряне на вратите с отворени прозорци се получава сериозно дрънчене.

 

 

В един сервиз ми казаха, че са за смяна. Знаете ли от къде могат да се намерят.

 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя Type R 2те сонди са навите направо на изпускатела(спортен) 300 км до момента без грешки и проблеми.Принципно има преходници ,които дистанцират сондите,но не знам какъв е ефекта им точно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Аз съм със Сивик 2004, две врати. Уплътненията на прозорците и на двете врати са на голямо разстояние от прозорците. При затваряне на вратите с отворени прозорци се получава сериозно дрънчене.

 

 

В един сервиз ми казаха, че са за смяна. Знаете ли от къде могат да се намерят.

 

Благодаря

http://www.megaparts.bg/product/uplutnenie-za-stuklo-za-honda-sivik-2-vr-hechbek---dysno

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги днес ходих да ми махнат катализатора и като им казах че колата е с 2 сонди ми казаха че първо трябва да отида някаде да ми сменят софтуера ... Какво ще рече това и колко ще струва ?

Редактирано от sinsoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, помагайте спешно.Климатроника на Хондата (2005г дизел 1.7) ми спря да работи.На профилактиката показа,че има изтичане на ферон,като тоя видя,че май е радиатора.От София съм и спешно ми трябва някое читаво място където могат да локализират на 100% проблема и да го отстранят .Писна ми от мошеници, които се опитват само да ти вземат парите. Някой с опит?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, помагайте спешно.Климатроника на Хондата (2005г дизел 1.7) ми спря да работи.На профилактиката показа,че има изтичане на ферон,като тоя видя,че май е радиатора.От София съм и спешно ми трябва някое читаво място където могат да локализират на 100% проблема и да го отстранят .Писна ми от мошеници, които се опитват само да ти вземат парите. Някой с опит?

Мичел ЕООД на Околовръстното. Доволен съм от тях. Ако е кондензатора, взимай NRF, ако не намериш, вземи  Nissens. Задължително смени и дехидратора. Не е много евтин ремонта, приготви си поне 400 лева, ама климатик е това не може без него. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, помагайте спешно.Климатроника на Хондата (2005г дизел 1.7) ми спря да работи.На профилактиката показа,че има изтичане на ферон,като тоя видя,че май е радиатора.От София съм и спешно ми трябва някое читаво място където могат да локализират на 100% проблема и да го отстранят .Писна ми от мошеници, които се опитват само да ти вземат парите. Някой с опит?

 

http://www.bratiapenevi.com/contacts/contacts.html

 

Доволен съм от всеки един ремонт, който са правили по колата ми, а и повечето ми приятели също остават доволни от резултата - цените са ок, времето за работа също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, карам сивик 7 1.4 2003година. Джанти с размери 4х100 ET38, централен отвор 57мм ще станат ли? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес покарах ctdi - то на писта Дракон но още след около 3 км светна чек енджъна и колата загуби мощност. Загасих и запалих, направих още 3 обиколки без много да я зоря и без проблем с мощността и със светеща лампа. След 15 минути запалих и лампата сама изгасна. Явно влиза в авариен режим като види много зор, или?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес покарах ctdi - то на писта Дракон но още след около 3 км светна чек енджъна и колата загуби мощност. Загасих и запалих, направих още 3 обиколки без много да я зоря и без проблем с мощността и със светеща лампа. След 15 минути запалих и лампата сама изгасна. Явно влиза в авариен режим като види много зор, или?

Зацапва се геометрията и забива. Иска продухване от време на време. Карай смело :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги.
Имам един въпрос.
Някой слагал ли е ДРЛ модул на неговата хонда и ако е слагал как го е направил.
Инсталацията по (-) минус ли е или по (+) плюс.
Извинявам се ако някои е повдигал тази тема но не ми се преглежда цялата тема за да го търся.
Благодаря предварително. 

Редактирано от Ivo1.7cdti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=86087

само не знам за преди фейслифта ли става въпрос. И аз съм замислил да слагам, но все нямам време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да видим , колко е "ГОРЕЩА" темата.

Вчера гледах един Сивик 1.6 v-tech 2001г. Искам да го купувам, обаче да питам, защо стартера му е толкова шумен. Така ли е този модел? Пали без проблем - веднага, но ако стоиш до колата отвън, докато се пали, стартера издава доста силен звук. Не е стържене, виене или др. просто все едно си сложил ухото си на стартера докато той работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да видим , колко е "ГОРЕЩА" темата.

Вчера гледах един Сивик 1.6 v-tech 2001г. Искам да го купувам, обаче да питам, защо стартера му е толкова шумен. Така ли е този модел? Пали без проблем - веднага, но ако стоиш до колата отвън, докато се пали, стартера издава доста силен звук. Не е стържене, виене или др. просто все едно си сложил ухото си на стартера докато той работи.

 

И моята е така, колега ;) И на мен ми беше странно, но вече свикнах и въобще не ми прави впечатление. Наскоро обаче смених съединителя и след смяната стартерът върти осезаемо по-тихо от преди... Незнам от какво може да е, но не си внушавам. Може би маховика като са го барали са смазали нещо, знам ли. Но дори и сега е по-шумен от повечето коли, които съм карал. Поздрави! ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой прекарвал ли е кабели за усилвател ? Има ли дупка някаде от коша към купето ? Задните кори под прозорците как се свалят ? Става въпрос за д16в1 2/3 врати... Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли къде може да се намери хубаво стъкло за странично огледало?трябва ми само стъкло,платката с подгрева са ми здрави.Някой?

Аз си поръчах от /http://www.avto.bim.bg/tursene/Стъкла%20за%20огледала_t195/Огледала_pt6/HONDA_b13/. Излиза по 18 лв бройката, ако си го вземеш на място от магазина. Залепих ги с двукомпонентно лепило за подгрева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=86087

само не знам за преди фейслифта ли става въпрос. И аз съм замислил да слагам, но все нямам време.

След фейслифта е колега колата с двусекционните фарове.Може би за преди фейслифта с Н4 ще е по-лесен монтажа.Опаа.Сега влязах да прочета какво съм писал-ми то като за начинаещи.А съм го описал подробно защото 3 месеца търсих схеми.И накрая докато не се захванеш да си го направиш ще ти се струва сложно.Модула ми управлява по + и преди това е бил на рено меган 96 набор.Така че по-смело колеги.Ако има някой от Варна ще помагам.

Редактирано от tony®

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е ксенон на фаровете без лупи . Има ли разсеики или този фар е подходящ за конверсия ? Споделете опита си преди да харча пари :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой случайно да знае колко масло събира скоростната кутия на civic 1.4 2003година

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е ксенон на фаровете без лупи . Има ли разсеики или този фар е подходящ за конверсия ? Споделете опита си преди да харча пари :)

 

И аз се присъединявам към въпроса на колегата, тъй като и аз възнамерявам да направя същото нещо, но нямам лупи и незнам дали няма да влудявам насрещното движение вечер...

 

Някой случайно да знае колко масло събира скоростната кутия на civic 1.4 2003година

 

На моята го смених преди 3 седмици и побра около 1.5л. и малко отгоре. За всеки случай си вземи 2 бутилки от по 1 л., за да е сигурно, че ще стигне. Аз си взех една 2-литрова от общата поръчка за наливно МТФ и съм много доволен. Благодарско на колегата Иво! ;) 

 

П.П.: Моята е 1.6, но съм почти сигурен, че няма разлика в трансмисията или поне в това колко масло побира с тази на 1.4 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Временно пробмам лампи Осрам найтбреикър . Добре е с тях но не като с ксенон . А и животола им е около година а са 40 лева. Доста солено излиза за разлика от ксенона .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Временно пробмам лампи Осрам найтбреикър . Добре е с тях но не като с ксенон . А и животола им е около година а са 40 лева. Доста солено излиза за разлика от ксенона .

 

Вземи си Night Breaker Plus - дават им по-дълъг живот и Н4 варианта е 30 лв. комплекта. Ако не стане със ксенона, ще си взема такива да ги пробвам ;)

 

Радвай се, че фабрично фаровете ни са доста добре проектирани и светят много добре. Това е първата кола, която карам, с толкова добре светещи фарове, а не съм сменял крушките откакто съм я купил. Дори незнам и с какви крушки е в момента... Отделно, че не съм полирал още и самите фарове. След полирането сигурно и за ксенон няма да се замислям ;)

Редактирано от SkyWalker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skywalker благодаря :)
По въпроса с крушките мога да се включа. Вземи си Осрам Найтбрейкър 110% или Филипс Xtreme Vision 130% светят много повече от обикновените халогенни крушки  и цената им е еднаква около 30лв от Емаг(дано не се сметне като реклама) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те светят ,НО живота ив е около година . Спрямо ксенона излиза доста солено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Имам няколко въпроса относно Хонда Сивик 2002 Хечбек (5 врати), която на скоро съм си взел. Не мога да намеря достоверна информация относно тази кола, тъй като в интернет тя фигурира почти винаги с 3 врати и двигател 1.5 (моят е 1.4). Не съм на ясно как се води модела (намирал съм го като EU1, а на други като EU6). Някой може ли да ми каже какъв е модела и от къде мога да намеря инструкциите за нея (търсих и в сайта на Хонда, но и там- тя не фигурира).

Главният проблем е, че купих нови гуми, по размерите на старите (185/70 R14) и докато ги сменяха разбрах, че джантите не са оригинални и че е проблем (специфични са в дупката по средата). Сега смятам да търся оригинални, от някоя морга, но възникна друг проблем - на инструкциите за 3-вратката пише, че е с джанти 15", и сега не знам моята дали е 14" или 15". 
Последно - някой знае ли някоя морга около Пловдив за японски коли?

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-24851-0-30156800-1435778321_thumb.png

Размер гуми + размер джанти ( за 2-ри път качвам този файл )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Имам няколко въпроса относно Хонда Сивик 2002 Хечбек (5 врати), която на скоро съм си взел. Не мога да намеря достоверна информация относно тази кола, тъй като в интернет тя фигурира почти винаги с 3 врати и двигател 1.5 (моят е 1.4). Не съм на ясно как се води модела (намирал съм го като EU1, а на други като EU6). Някой може ли да ми каже какъв е модела и от къде мога да намеря инструкциите за нея (търсих и в сайта на Хонда, но и там- тя не фигурира).

Главният проблем е, че купих нови гуми, по размерите на старите (185/70 R14) и докато ги сменяха разбрах, че джантите не са оригинални и че е проблем (специфични са в дупката по средата). Сега смятам да търся оригинални, от някоя морга, но възникна друг проблем - на инструкциите за 3-вратката пише, че е с джанти 15", и сега не знам моята дали е 14" или 15". 

Последно - някой знае ли някоя морга около Пловдив за японски коли?

Благодаря.

 

Колега, колата ти е 7-ма генерация Сивик, нека някой колега с 5-врата такава да каже какъв е кода. Въпросният код можеш много лесно да го видиш на табелката, която е в моторния отсек, при тампона на левия амортисьор (откъм шофьорското място). Табелката е алуминиева и върху нея е изписан номера на рамата, кода на боята, номера на мотора и т.н. Моята е 3-врата и е ЕР1. Двигател 1.5 не се монтира на това поколение, явно гледаш за 6-та генерация. При нашите има само 1.4, 1.6 (в Америка и 1.7) бензин, и 1.7 дизел.

 

Фабрично на нашата генерация преди фейслифта 2005-та година, се слагат 15'' джанти, като препоръчителният размер на гумите е 195/60 R15. Върху средната колона (между шофьорската и задната врата) трябва да имаш стикерче, на което е отбелязано какъв е оригиналния размер на гумите и съответно на какво налягане да се помпат.

 

Ако имаш допълнителни въпроси, питай тук или на Л.С. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм слагал ксенон без лупи и мога да ви посъветвам да не го правите. Просто ксенона не е проектиран за  обикновен халогенен фар , особено нашия , който е доста голям . Карах с него 2 вечери и наблюденията са ми следните : когато спра на светофар виждам и косъмчетата в ушите на шофьора пред мен и като цяло бият високо по дърветата , въпреки че са регулирани доста ниско да светят. В крайна сметка ги върнах . Може по-нататък да си взема заедно с лупи , но едва ли , фара свети добре . 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм слагал ксенон без лупи и мога да ви посъветвам да не го правите. Просто ксенона не е проектиран за  обикновен халогенен фар , особено нашия , който е доста голям . Карах с него 2 вечери и наблюденията са ми следните : когато спра на светофар виждам и косъмчетата в ушите на шофьора пред мен и като цяло бият високо по дърветата , въпреки че са регулирани доста ниско да светят. В крайна сметка ги върнах . Може по-нататък да си взема заедно с лупи , но едва ли , фара свети добре . 

 

Благодаря за споделения опит, колега! И аз имам подобни опасения, защото често ставам свидетел на ксенон без лупи и знам колко дразни вечер. И мен ме задоволява осветяването с халогените, още повече, че ще стане и по-добре след полирането на фаровете и смяната на крушките един ден. Единственото ми съобрежение е, че със ксенон-а има по-малко греене и не се съсипва толкова бързо пластмасата на фара. Но май ще го преглътна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Имам няколко въпроса относно Хонда Сивик 2002 Хечбек (5 врати), която на скоро съм си взел. Не мога да намеря достоверна информация относно тази кола, тъй като в интернет тя фигурира почти винаги с 3 врати и двигател 1.5 (моят е 1.4). Не съм на ясно как се води модела (намирал съм го като EU1, а на други като EU6). Някой може ли да ми каже какъв е модела и от къде мога да намеря инструкциите за нея (търсих и в сайта на Хонда, но и там- тя не фигурира).

Главният проблем е, че купих нови гуми, по размерите на старите (185/70 R14) и докато ги сменяха разбрах, че джантите не са оригинални и че е проблем (специфични са в дупката по средата). Сега смятам да търся оригинални, от някоя морга, но възникна друг проблем - на инструкциите за 3-вратката пише, че е с джанти 15", и сега не знам моята дали е 14" или 15". 

Последно - някой знае ли някоя морга около Пловдив за японски коли?

Благодаря.

Оригинално се слагат 14" и 15" железни или алуминиеви джанти. 14" са с параметри 14/5,5J ET45 PCD 4x100, много рядко срещани повече в англия и то на моделите преди фейслифта. На тези джанти се монтират гуми 185/70/14 88Н.

 

Масовата джанта е 15/6J  ET45 PCD 4x100, стоманени или алуминиеви. На тях се слагат гуми 195/60/15 88Н.

Разлика в геометриите на двата размера гуми няма. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за глупавия въпрос ама д16в1 двувалка ли се води или не че в магазина за части ме питат защото по номера на двигателя не излизало ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодъря. Успях да намеря въпросната алуминиева табелка с номерът на модела и естественно намерих стикера с данните за гумите и джантите (човек трябва малко да поразгледа, но няма кой да се сети) - 14" са.
Мерси отново :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16v1 е с един вал.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От 15 дена съм собственик на сивик 7 ген 1.4 90hp. На 90 % съм сигурен, че ми тропа рейката и след дълго четене по руските форуми (ето няколко теми http://www.drive2.ru/l/6287426/?page=0 http://www.drive2.ru/l/3862707/ https://www.drive2.ru/l/288230376151806683/#post) стигнах до извода, че са ми необходими следните части с парт номер  53416-S5A-J02 и 53605-S5A-003.  И сега следващия ми въпрос е тези части в България могат ли да бъдат намерени някъде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш всичко да си поръчаш от Бултрако примерно ,но после ще установиш че рейката пак тропа ,макар и по-малко.Дай я за рециклиране -там си правят каквито части трябват ,има и някакви втулки които ги правели по размера на вече износената ти рейка и би трябвало после да няма тропане.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Можеш всичко да си поръчаш от Бултрако примерно ,но после ще установиш че рейката пак тропа ,макар и по-малко.Дай я за рециклиране -там си правят каквито части трябват ,има и някакви втулки които ги правели по размера на вече износената ти рейка и би трябвало после да няма тропане.

 

В едната от посочените теми е показано какви са тези втулки. Смятам да твърдя, че тези втулки не са нещо кой знае какво и всеки по добър стругар би успял да ги направи от бронз като отидесх с корпуса на рейката и самия стержен. А като цена едно рециклиране какви пари е, защото ми се върти една сума от порядъка на 300 лв.

Редактирано от gozzini104201

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втулките мисля че от тефлон ги правят.Горе -долу толкова струва със монтаж и демонтаж на рейката .Стругар и да ти направи втулките ,ти сигурен ли си че ще можеш сам после да я сглобиш и настроиш болта колко точно да е стегната -така че нито да има луфт ,нито пък да затяга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Втулките мисля че от тефлон ги правят.Горе -долу толкова струва със монтаж и демонтаж на рейката .Стругар и да ти направи втулките ,ти сигурен ли си че ще можеш сам после да я сглобиш и настроиш болта колко точно да е стегната -така че нито да има луфт ,нито пък да затяга.

Смятам, че ще успея да се справя със сглобяването и настройката. Пък настройката ако ми се опъни ще ида до някой сервиз да я направят. Но смятам, че цялата процедура може да излезне значително под обявената сума (но все пак зависи от стойността на частите в първия пост, тъй като засега не съм звънял в бултрако да попитам как стои ситуацията), плюс това рейката е суха и нещата са малко по опростени отколкото при хидравличните :)

Редактирано от gozzini104201

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Понеже не ми позволява да отворя нова тема в Купува/Продава(явно съм много нов или не знам как) пиша тук:

Ще си купувам предни оригинални дискове 45251-S6F-E10(3 и 5 врати 2002-2005г.) от дилър на Хонда в Англия. Ако купя два комплекта мога да взема още 20% отстъпка, което като го сметнах прави около 250 лева за комплект с доставката( в Бултрако единия струва 210 лева), та ако някой иска да ми пише на лични. Събираме парите и поръчвам. Първия платил печели :::::) Шегувам се. Предпочитам колеги от София, защото могат да си ги вземат лично и ще ми е по лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...