Jump to content

quovadis

Фен
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно quovadis

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 14.08.1990

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1.7 CTDi 2004
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Шумен
  1. И аз имам такава драма от известно време. Чистих турбина от нагар, актуатор. За около 1000 км. всичко беше наред и сега го направи още два пъти в рамките на 2 дни. При мен, както и при други, не светва никаква индикация на таблото. При закачена диагностика и пресъздаване на ситуацията се логва грешка P0238 веднага. След изгасяне на колата, изчакване 20 секунди и запалване наново - проблем няма, грешката я няма. В такова състояние беше турбината преди почистването - сравнително чиста е: Тъй като не мога да намеря нищо, което да се доближава до моето - можете ли да предложите вариант за следваща стъпка? От сутринта гледам за ЕГР клапан като възможна опция за проблема? Или да се ходи към Омбре
  2. Вчера реших да минавам преглед дизеларката и взеха, че ме "скъсаха". Дясно задно колело на 0.00 при дръпната на максимум ръчна спирачка. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем досега, защото не намерих нищо? Гледаха я уж в канала, но заключението беше "трябва да си я видите и до 14 дни да дойдете за преглед". Да оставим и настрана арогантността, която започна след като разбраха, че отивам със закупен предварително ваучер...
  3. http://www.bratiapenevi.com/contacts/contacts.html Доволен съм от всеки един ремонт, който са правили по колата ми, а и повечето ми приятели също остават доволни от резултата - цените са ок, времето за работа също.
  4. София-Шумен - 380 км. с 40 лв. дизел (V Power Nitro, 15 литра), по груби сметки излиза към 4.3-4.5
  5. Кода е 5-цифрен. Залепен е на книжката на колата на страница 2. Въвежда се с числата за станциите (1-6) без никакви пинизи - самият код не съдържа код с число различно от тези, които можеш да набереш.
  6. Няма им нищо на колиците. Задължително обаче я закарай при Омбре или друг сервиз за диагностика да ти кажат какви са ѝ недъзите (почти е сигурно, че ще има). Аз не го направих и после поправях двигател... Оттогава обаче - никакви проблеми - само дизел сипвам и карам.
  7. Миналата година си закупих C Drive 2 на Yokohama, взех ги чисто нови на по 100 лв. бройката. Много съм доволен от държанието им на мокро, така и в големите горещини. За зимни - Alpin A4/Alpin 5. Тази зима търкалях Falken HS449, с които купих колата и също останах доволен, но отстъпват от Alpin A4, които въргалях преди на едно БМВ и бяха повече от безупречни.
  8. За да работи се купува един модул допълнително - струва 100-120 лв. Така дистанционното от оригиналното CD ще работи с друг модел, което е сложено в последствие.
  9. И аз подкрепям за Michelin-a. Карах с такива предишната кола, бяха на порядъчни години, но грайфера не мръдваше, както и стабилността. Миналата година поради малко по-къси финанси и добра оферта взех такива - http://www.yokohama.com.au/Tyres/C-Drive-2.aspx - дойдоха ми на 102 лв./бр. и не съжалявам изобщо. Стабилни са доста на вода (предното лято валя 2 пъти за по 30 дни...)
  10. Тъкмо щях да пиша и аз по този проблем, че се появи и при мен... Когато пръскам на задното стъкло - няма проблем. На предното обаче - ни вопъл, ни стон. Течност има, дори си помислих днес, че е свършила и сипах концентрат само - отпред си няма. Не мога да намеря и евентуална част за закупуване, някой може ли да съдейства с име/каталожен номер, за да потърсим? Благодаря предварително!
  11. Когато отидеш на дневния километраж (trip) задържаш копчето и се нулира.
  12. Френски бендикс, 6 месеца гаранция, на ул. Любляна 37 е сервиза. Голям проблем ми беше отварянето на главата, но сега е ревизирана с нова гарнитура... За покупката наистина доста неща излязоха, но дано вече да няма проблеми... Иначе не смятам, че е трошлива, уникално доволен съм към момента - в градски условия е перфектна.
  13. Снощи я оставих в сервиза на Любляна. Днес в 12 беше готова, след работа отивам да си я взема. Бендикса е сдал багажа, защото е бил възможно най-евтиния стартер сложен... 120 лв. ми струва удоволствието, с труда.
  14. Здравейте колеги, днес сутринта ударих на камък при палене на Civic-a... В приложеното клипче можете да чуете след спиране на музиката (извинявам се, че е по-силна отколкото проблемния звук), но мисля че ще е достатъчно. Някакви идеи какво е? Ако е акумулатор не трябва ли да не светва, да има някакви индикации по табло/плеър? Както и да препоръчате читаво местенце в София за проверка освен при Омбре. Електросервиза на ул. Любляна? Благодаря предварително!
  15. И аз имах този проблем. Само че аз почнах отзад-напред. Водната помпа ми беше нова, термостата беше тестван и беше ок, надухме радиатора за тест, но и той беше ок. Накрая се отвори главата - 4-ти цилиндър беше взел-дал, гарнитурата беше сменяна с някаква изобщо не за този модел. Смених гарнитурите, шлайф на главата, но после пак имаше загуба на вода, която НЕ беше в маслото /нещо, което не е споменато дали е проверено/. Накрая проблема се реши с добавка от Тех-ко за 14 лв., която запушва шупли /предполагаема такава на блока/. Сега си я карам и нямам загуби на течност.
×
×
  • Създай нов...