Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Компресора включва ли се -като натиснеш копчето чува ли се силно ЩРАК?Ако не е сигурно вече фреона е преминал критичния минимум .Аз гледах схемата на вентилаторите и двата са вързани паралелно -като загрее антифриза се включват и двата ,като загрее кондензатора на климата също и двата работят!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора включва ли се -като натиснеш копчето чува ли се силно ЩРАК?Ако не е сигурно вече фреона е преминал критичния минимум .Аз гледах схемата на вентилаторите и двата са вързани паралелно -като загрее антифриза се включват и двата ,като загрее кондензатора на климата също и двата работят!

Натискам копчето и никаква реакция единствено си работи парното вътре в купето и пуска "свеж въздух", но не се включва нищо отпред по климатичната инсталация. Иначе снощи замерих всички бушончета и релета (които са означени, че имат връзка с климатика или перката) на таблото и всичко си е наред. От твоя коментар разбирам, че е възможно просто да е изтекъл или свършил фреона, в следствие на което да не се задейства нататък системата, така ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите от известно време ми е изгоряла лампата на десния фар за късите светлини.Та въпросат ми е за да сменя крушката целия фар ли трябва да свалям или не и ако се сваля фара как става номера.Благодаря предварително на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не е необходимо да се сваля целия фар, пък и за да се свали той трябва да се свали и бронята. Малко е тясно, но става номера. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kotarankat благодаря за одговора но как се стига до самата крушка.Ако може някои да обясни малко по подробно. В смисал то отзад на фара си има там нещо като щипка ли как да го нареча незнам махам го и после трябва да се развие още нещо ли да се стигне до самата крушка. Извинете ме че ви занимавам но понеже не съм се зблъсквал с този проблем и незнам как точно да го направя.Ще съм благодарен някои които го е правил да сподели как стоят нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има датчик за налягането в системата ,при изключен климатик е атмосфера и нещо и ако не го засече не включва компресора като натиснеш копчето.Ама само на диагностика ще ти кажат точно къв е проблема.Той компресора е с електрически съединител и така зацепва към ремъка .Ако е намалял драстично или напълно истекъл фреона значи има пропуск в системата която е абсолютно херметична,тоест имаш дупка някъде и тя обикновено е в най-шибаното място-изпарителя!Моята кола е блъскана-разбрах като свалих предната броня и левия рог ми е сгънат леко и кондензатора на климатика се е извил ката щит навътре и явно от там са се получили микропукнатини,ама няма кинти за нов и ще се пълни явно всяко лято!

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега jamalski87,

фарът представлява ето това, http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17233&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7LS&nplblk=B__0801 Номер 7 е гумена тапа, преди нея се вади буксата, след това смело дърпаш гумата. Крушката е закачена на цокъл № 5, а той е закачен за фара със метална скоба (нещо такова http://media.snimka.bg/s1/1297/028838497.jpg?r=0). Обърни внимание на позицията на крушката (става само по едни начин - на схемата е със скосеното нагоре).

Един съвет - вземи едно малко огледалце и огледай как стоят нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега adibas нямаш фреон във систвмата.намери някой читав майстор да ти замври цялата система и да го зареди на ново.След като перката включва чат пат и тръбата не се изстудява значи имаш някакъв остатъчен фреон в компресора от рода на 50-100 грама затова компресора и перката включват но не охлаждат.ако со от пловдив пиши ми аз имам човек който ги чатка нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да си е ремонтирал рейката някаде в пловдив и да е сменял предни амортисйори да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

здравейте колеги имам един въпрос колата ми е 1,7 цдти 2004 фейслифта ,машинката за централното на задна лява врата ми е изгоряла по обиколих моргите но не намерих ,намерих такава от 2002г преди фейса дали ще стане за моята.Предварително благодаря на отзовалите се.

Редактирано от valio7704

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благадаря колега днес смених крушката на фара , за инфо крушката струва 7 лева имаше и по евтини но аз взех същата като моита дето беше изгоряла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз като колегата borko 30 имам подобен проблем с климатика. Миналата година (даже точно преди 1 година) съм купил колицата (1.4, 90 кс, 2002, 5вр.), климатика си работеше. Пускам го (чува се едно леко свистене за 1-2 секунди, всъщност не знам дали този звук е нормален) и след кратко време в колата се живее. Миналото лято съм го ползвал, но бих казал доста рядко, след това цяла есен и зима не съм се и сетил да го включвам. И преди 2 дни го пускам, но уви - онова тихото свистене се чува постоянно, а студен въздух - няма). Излязох извън колата, вдигнах капака като пипнах тръбичката на климатика - не е студена. Вентилатора иначе си върти. Въпроса ми е това свистене чува ли се във вашите коли и...да ми препоръчате читаво място (при възможност за Пловдив), където да се обърна да ми намерят евентуални пробиви по системата и така де....да ми го оправят климатичето.

Предварително Ви Благодаря!

Няма фреон. Онзи ден ми го заредиха.Източиха 50гр. Вкараха 550гр.По Аутодата е това. Климатикът работи,духа студено и свистене няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, valio7704, еднакви са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатиците са херметически затворени системи и изчезне ли част от фреона значи има пропуск!Дозареждането е само временно-после пак няма студено!Трябва да се намери пропуска!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги така карам Сивик 7 ген 2004 год от 4 години и съм много доволен от количката . Та онзи ден ми се скъса жилото на машинката дето вдига стъклото нагоре-надолу на вратата от към шофиорското място (колата е 2 врати). Свалихме корите и машинките оправихме жилото , закачихме буксите за копчетата и всичко тръгна , но като слагахме кората снопа с жички преди буксата минал надоло и сме го закачили с един болт и се скъсаха няколко жички . Слагаме кората на контакт и нищо не се случва (а преди това работеха). Сваляме наново и виждаме къде сме закачили и разкъсали няколко жички точно преди буксата за копчетата . Свързахме ги наново , изолирахме ги обаче сега пак не иска да работи и се чудя дали не е някой бушон да е изгорял като са се допрели жичките и дадох на контакт , обаче гледахме бушоните , мерихме ги с мултицет и ни се стори , че няма никой изгорял . Да попитам некой има ли идея кой бушон може да е и дали бушоните под капака и под кормилото от дясната страна са единствените ??? :whistle:

Редактирано от maldezzar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега Maldezzar щом си замери бушоните и всичко е наред сега замери машинката и платката на копчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги!Интересува ме относно количката дали има като екстра лампа за горивото,а също и турбината с променлива геометрия ли е?Става въпрос за 7ма генерация 2004-2005 година.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги!Интересува ме относно количката дали има като екстра лампа за горивото,а също и турбината с променлива геометрия ли е?Става въпрос за 7ма генерация 2004-2005 година.Благодаря предварително!

Да,и двете "екстри" ги има

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото!Въпросът за лампата може да ви се е сторил малко смешен,но при 6та генерация лампа липсва при някои автомобили!Моят е един от тях хаха...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

от доста време се оглеждам за сивик 7th.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11401373595474968&f1=details&slink=6n3ma4

Това ми грабна окото някой да знае нещо за конкретната кола?

Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

от доста време се оглеждам за сивик 7th.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11401373595474968&f1=details&slink=6n3ma4

Това ми грабна окото някой да знае нещо за конкретната кола?

Мерси предварително.

Моля да се премести тук:

http://forums.hondabg.com/index.php?s=ceeb3e7d4ff5f127b50f45300fce67d5&showtopic=64958&hl=

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, продават ли се, нз точно как се казва, преходници към евробукса, за да мога да си сложа друго CD без да се налага да режа кабелите, че на няколко места питах и точно за този модел нямат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да се режат. Може да си оголиш кабелчетата преди оригиналната букса и да ги свържеш директно, запояваш и си готов :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Most_wanted да продават се букси аз наскоро си купих от автоспринт в пловдив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае от къде мога да си взема буксите за лампичките отзад на километражът. Някак си ми липсват 2- имам 2 дупки. За Пловдив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти трябват - те са за дизеловия мотор, а ти си бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти трябват - те са за дизеловия мотор, а ти си бензин.

Добре.На късите лампата не свети,половината километраж и той,вчера го разглобих и видях 2 изгорели крушки,смених ги и пак същото.Някъде още крушки има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На късите лампата няма и да светне, колега, просто защото няма такава. Има за габарит и за дълги.  :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега Maldezzar щом си замери бушоните и всичко е наред сега замери машинката и платката на копчето.

Оправихме я колега , просто вчера имахме и друга работа и все на бързане . На другия ден проверихме отново бушоните един беше изгорял и сме го пропуснали , сменихме го и всичко си дойде на мястото :punk:  Айде със здраве :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На късите лампата няма и да светне, колега, просто защото няма такава. Има за габарит и за дълги.  :yes:

За дългите свети.А тази за габаритът каква е.Нещо по-специално ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампа за късите наистина няма.Просто японците са решили че не трябва да свети на таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е попадал на фарове Н7 за модела преди фейс лифта (2001) - хеч. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампа за късите наистина няма.Просто японците са решили че не трябва да свети на таблото.

Ами интересното, е че мен ми свети зелена лампа ама тя май е за халогените. Довечера ще проверя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Лампа за късите наистина няма.Просто японците са решили че не трябва да свети на таблото.

Ами интересното, е че мен ми свети зелена лампа ама тя май е за халогените. Довечера ще проверя!

 

Абсурд :biggrin:  за мъглата е! На халогените ми свети бутонът. Поне при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зелена лампа има на фейслифтовия модел и е за габарит и габарит+къси,а синята си е за дългите.Преди това си имат само синя за дългите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е махал оригиналното CD и да е сменял пластмасовата ниша под радиото с цял адаптер, който става като рамка на неоригина;ното радио, нека ми пише. Аз пък си взех оригиналното, но пък адаптера ми е за неоригинално. Интересува ме точно пластмасовата единична ниша под оригиналното, ако на някой му трябва мога да му дам от двойния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Лампа за късите наистина няма.Просто японците са решили че не трябва да свети на таблото.

Ами интересното, е че мен ми свети зелена лампа ама тя май е за халогените. Довечера ще проверя!

 

Абсурд :biggrin:  за мъглата е! На халогените ми свети бутонът. Поне при мен.

 

Какво значи за мъглата, те халогените нали са за мъгла. Значи при мен зелената светлина светва като светна халогените на предната броня. Фйслифт, спорт е модела.

 

Имам едно питане за 1,6 двигателя, знаете ли колко милилитра е разликата между макс и мин на щеката на маслото. Възможно ли е да е към 200 мл.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7 Генерация (поне преди фейса) няма индикация за късите. Само Халогените (фаровете за мъгла - ако ги има) и за дългите и стопа за мъгла . При 8 генерация също дори няма за късите индикация (има само за габаритите)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Лампа за късите наистина няма.Просто японците са решили че не трябва да свети на таблото.

Ами интересното, е че мен ми свети зелена лампа ама тя май е за халогените. Довечера ще проверя!

 

Абсурд :biggrin:  за мъглата е! На халогените ми свети бутонът. Поне при мен.

 

Какво значи за мъглата, те халогените нали са за мъгла. Значи при мен зелената светлина светва като светна халогените на предната броня. Фйслифт, спорт е модела.

 

Имам едно питане за 1,6 двигателя, знаете ли колко милилитра е разликата между макс и мин на щеката на маслото. Възможно ли е да е към 200 мл.?

 

Имах предвид стоповете за мъгла.Но ти си фейслифт а аз не,така че разликите ги каза колегата по-горе.А за 200мл, мисля че е малко, повече трябва да е от минимум до максимум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

при всички леки автомобили обикновено нивото на маслото от мин. до макс. е 1л.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...