Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Здравеите колеги,някой да знае от каде мога да си изтегля serviz manual за honda civic 1.7 cdti.благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой пробвал ли е да сменя проблемния соленоид, който контролира вакуума към турбото на дизела от преди фейслифта?Върнах си оригиналните части, че ше я хвърлям. Чистих турбото, чистих всякви сензори, но не съм проверявал на вакуум помпа волтажа по соленоида, мап-а и т.н. Въпреки раздвижената геометрия, продължава да минава в авариен режим след 3000 оборота на 3-та предавка и нагоре, а искам да я накарам да работи, за да я продам адекватно тази и 5-тата генерация и да се приключва сагата с тия хонда чекии.

Докторе , сложи един бууст метър да кажеш какво точно прави тая кола  ...с оригиналния софтуер ли е ? каза че си барал актуатора ... според мен е от него... отпусни го още

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводската карта е на ECU-то в момента, със заводското турбо и т.н., всичко е сток. Актуатора си е в оригиналното положение. Следкато си почистих и върнах старото турбо, да съм я карал месец-два без да има проблеми. После пак спря да надува маркучите като хората и да свисти от ниските обороти. Еби му майакта, толкова ли нагар да натрупва за два месеца?! Или карам с много кофти нафта или тва турбо е ташак (не ми се вярва, отварях, рециклирах, чистих) или управляващата електроника е сдала багажа (което е по вероятно). Сега ми излиза р0238, р1236, р0101 и р1401 заради затапения егр. Нямам вакуум помпа и пин бокс, за да си проследя troubleshooting-а и да видя къде е разковничето. Та за тва питам, ако някой е сменял турбо соленоида и има резултат, да се хващам и аз да действам. Тамън и вакуумите ше се проверят, барабар с всичките му там датчици, мап-ове, маф-ове и ала бала. Времеконсумиращо е, тия датчици са заврени на майка си в гъза, трябва да се свалят горивопроводи, всмукателни колектори. А как ше си проследя вакуумите без канал или стенд идея нямам. И ми се ще да не нагазвам в непознати води, без да съм поразпитал. 

Другия вариант е да си взема 2 седмици отпуск и да разглобя колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста приличен автомобил.

Двигателят е на ISUZU коман-рейл и е много тих.

Код на двигателя: 4ЕЕ-2

Въртящ момент 220Nm

74kW(100к.с.) - за 2009г - 26лв. данък понеже е с катализатор

Разход при 130км/ч на магистрала около 5,5л/100км нафта от Лукойл (с изключен климатик)

Климатикът е със съединител, който зацепва само при околна темрература >20 градуса по целзий

Частите за поддръжка са както при бензиновия автомобил (имам впредвид ходова част, кормилно управление, спирачна система, купе).

Иска си двигателно масло 5W40 - събира 5,8литра. 

Ремъци ангренажен, пистов и 2-те ролки около 200лв.

Накладки 40 - 50лв.

Малко по-бърза е от 1,4 бензин и малко по-бавна от 1,6 бензин - имам предвид на старт (проблемът е докато тръгне).

От 40 до към 180км/ч ускорението е повече от прилично

При оригинални гуми 195/60/R15 :

3000об/мин - 130км/ч  

4400об/мин - 185км/ч   Публикувано изображение  е мойта повече не може

Докато стрелката за температурата не е отлепила от долното положение не бива да форсираш над 3000 оборота заради турбото

Масло в скоростната кутия 2литра - Honda MTF-3

Подгряващи свещи чешки - 16лв.; японски около 65лв. (Подгряващите свещи работят автоматично при стартирване само при температура на блока на двигателя над 8 градуса по целзий, т.е. практически само зимата)

Термостат около 25лв.

Спирачна течност събира 0,6л.

Антифриз 5,3литра

Ето Ви линк за Сивик 2001 - 2005г.

http://dox.bg/files/dw?a=8187f588bc

Здравейте колеги!

Някой ако може да публикува подобно резюме за civic 1.6 110hp ще е чудесно. Доста търсих из интернет но имам чувството, че няма особено много инфо. Мен лично ме интересува до колко е надежден този двигател? Казаха ми, че скоростите били много късички, което съответно вдига разхода извън града. Някой с такава кола за да се произнесе ? :)  Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес реших да си сменя оригиналното радио с друго но останах изненадан от синята букса която ми се струва несъвместима с новите радиа :D някакви предложения за преходник ако може да ми дадете ще ви бъда благодарен или поне схема за да знам как да ги вържа Предварително ви благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Някой случайно дапи знае къде се намира стъпковият мотор на 1.4 мотора. Имам си на идея че трябва да е под въздушният филтър, но не съм сигурен. Имам проблеми с празният ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се под въздушния филтър ,лепнат от лявата страна на дросела.Мисля че на 3 болта се държеше има една букса дето влиза в него и две тръби влизат за да следи температурата на антифриза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес реших да си сменя оригиналното радио с друго но останах изненадан от синята букса която ми се струва несъвместима с новите радиа :D някакви предложения за преходник ако може да ми дадете ще ви бъда благодарен или поне схема за да знам как да ги вържа Предварително ви благодаря 

 

Аз съм с такава букса в момента и всичко е ОК:)

http://tony-sjd.com/product_info.php?cPath=19_91&products_id=431&products_name=iso-honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Имам сивик 1.7 ctdii,някои знае ли защо?при подаване на газ на свободна скорост,на скорост несе усеща толкова.Има едно забавяне (замисляне) на двигателя да се форсира.Дали се далжи на електронната газ, нещо трябва да се смаже:)или си е нормално за този мотор.

Редактирано от dido0o_
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , знам че не е тук мястото ама на продава не ми позволява да публикувам . Имам накладки чисто нови предни  за 7 ген на Феродо продадох колата и не съм ги слагал 40 лв ги продавам , както и топка за скоростния лост алуминиева с червен надпис като на таип р Скунк е фирмата , нея я продавам за 25 лв заедно с кутията и книжката (не е слагана)  .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой има ли представа от къде мога да си намеря предна броня за Civic 2004 Hatchback Sport http://www.carsmagazine.info/wp-content/uploads/2012/08/honda-civic-2005.jpg ? Из Българските сайтове за авточасти нищо не намерих. Споделете вие от къде си взимате някакви подобни редки части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно странно проблемче,надявам се не е серйозно.

Накратко-при ускорение на първа и втора предавка на около 2000_2500оборота се чува едно неприатно похлопване от двигателния отсек,по чуваемо от шофьорската позиция.

Шумът е по-скоро като на повдигачи,поне така го определям.Най странното е че сутрин като тръгна и първите няколко км няма никакъв проблем.

Какво може да е нямам идея.......По чуждите форуми се коментира дрънчащ катализатор,ама нещо не ми се вярва.

Колата е 1.4 90кс...ако някой има идея да споделя.

Редактирано от Lestar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз долавям при моя мотор шум по скоро наподобяващ на мотор с верига ,която охлабена!Не е ли и твоето нещо подобно?При отворен капак като форсирам от жилото го няма ,само в движение при натоварен мотор се чува този шум  и точно от двигателя е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да се определи:-) 

На място няма никакви проблеми,в движение над 3000 оборота пак няма шум....само около оборотите който писах.

Намерих една тема и се коментираше ауспуха,по точно предпазителя точно под изходните колектори,опирал в блока на двигателя и предавало шум на него.

Доста невероятно,но ще го погледна обезателно....знае ли човек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери го ,ако от там е проблема и аз ще разбутам моя -но като го гледах е с така ръждясали болтове че ще се скъсат сигурно ,обаче ако от там дрънка ще го сваля каквото и да става .Отделно че преди няколко месеца като ми сменяха втората ламбда сонда дето е бучната на катализатора какво са правили и от тогава като мина през няква локва и ауспуховите тръби сякаш се трият в купето и адски бучи в колата не си чуваш думата ,ходих на канал и нищо нередно не намерих щитовете и тръбите са доста далеч от купето пък от какво се появява това бучене като премина през локва не мога да си обясня.Като спомена за испускателните колектори ,и аз бях чел от западните форуми че се пукала тръба там и бучало ама за предпазната ламарина не съм гледал теми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа,днес поогледах нещата отдолу-гърнета,предпазители,катализатор,предпазителя на колектора/не видях да опира някъде дълеч е от мотора/ и никъде няма нищо фрапиращо.

После свалих пистовия ремък,нали задвижва едновременно алтернатора + компресора на климатика и двигателя стана малко по тих на място.Подкарах колата и незнам,пак го има това чаткане,но като чели доста по-слабо.Дали компресора или алтернатора си искат ремонт?

Най вероятно някой от тях при тези обороти прави някакъв шум и всичко може да се дължи на тях...лагери ли са,що ли,бах ли му ма*ата.

Но факт е,че дори и след ''изолирането'' им този шум наподобяващ повдигачи си го има,макар и по-слаб????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам подобен шум, който се колебае около 2000-2500 оборота. сякаш нещо взлиза в резонанс в тая тактова честота, като преди нея и след нея всичко е тихо и спокойно, чува се само работата на двигателя. по-осезаемо е вътре от шофьорското место. получава се както при повишаване на оборотите, така и при спад след като изфорсирам. сменях два пистови ремъка, пръсках със спрей за ремъци, продължава да се чува като пристъргване на малки зъбчатки. същото е при натиснат съединител. предполагам, че не е от дрънчащи гърнете, понеже преди половин година разкачах всичко и съм на 100 про сигурен, че всичко е закачено както трябва. плюс, че съм изолирал с термолента всичко от турбото до катализатора.когато свалях ремъка пробвах всички ролки и единствено на водната помпа (сменяна е пак преди 6 месеца) се усеща един минимален радиален луфт, който няколко човека вече казват, че е нормален. всички останали ролки, като ги разклатих, нямаха осезаеми хлабини. компресора на климатика така или иначе е на съединител и можеш да избираш дали да го включваш, тоест, върти се само ролката без съединителя и оста. и при нея радиален луфт не усетих. имам разбит външен лагер на алтернатора, който вие доста силно дори на свободен ход и трябва да се смени, но ролката също не даде луфт. скоро време пак ще свалям ремъка и ще пробвам без него кво ше чуя и ще пиша. лошото е, че все повече започвам да си мисля за ангренаж. :/ пък ми е на има няма 7000км, барабар с обтяжна и акцесорна ролка. дано не е някой лагер на колянов/разпределителен вал. на свален пистов ремък и липса на проблеми по гърнетата пак да го дава тоя резонанс... тва са моите страхове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменил ангренажен ремък,ролка....също и лагер на първичния вал,само водна помпа не съм пипал,но тя ме съмнява да прави този шум/тя не трябва ли да вие,да свири/.Не бих го определил като резонанс,изобщо даже,по-скоро като повдигач,но като ми сменяха ремъка и ролката ми казаха,че са правили и реглаж на клапани/дано е така/.Този звук го имаше и преди смяната на ангренажния ремък така,че изключвам да е от тях.Както каза и колегата по-горе шумът се чува повече от към шофьора и по метода на изключването ще се определи какво е,но....най ми е чудно,че на студен мотор няма нищо,върти без никакви резонанси и чаткания,а след като загрее малко се почва. :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак по пътя на логиката и изключването, би трябвало ако са повдигачи да чаткат повече на студен двигател, според мен, в случай, че има някаква хлабина.  както и чаткането да се усилва с повишаване на оборотите. всяка хлабина усилва проявите си при по-високи скорости и обикновено намаля при повишаване на температурата. а шумове само при определен диапазон на работа аз лично си свързвам с резонанс, оттам или вибриране на повърхност върху повърхност или при въртене на елемент (лагер, втулка) или при приплъзване на повърхности. :/аз имам и едно ръмжане от аксиалния лагер, че е посдал багажа, но изчезва при натискане на педала на съединителя. друго откъм шофьора не се сещам. ако те съмняват клапани, иди да ги регулират в твое присъствие, поне да си сигурен и успоредно с тва и лагерите на валовете (ако си с двувалка). и след тва пак ше мислим.  после бих поиграл с ролките на де що има ремък. и ако и оттам нищо не се обади, бих проверил втулките на влока и коляновия вал...  :dunno: поне моята логика е такава. дано съм бил полезен в размишленията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е,че на място не се чува нищо иначе по-лесно ще се опредли.

При движение или по точно при тръгване от място ако карам до 1700-1800 оборота до трета няма нищо,супер е,но само щом мина на втора и дам газ и качи до 2000-2500-3000 някъде се почва.Като ускорявам и подмина 3000 оборота след това до 5-6000 оборота няма никакви проблеми,върви та се къса,даже като сваля до 2500 оборота и си карам така,спокойно без газ,няма шум.Щом река да ускоря и сваля на втора предавка и дам газ се почва пришляпването,чаткането или каквото е там :punch:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

srptng000,ръмженето което чуваш е от лагера на първичния вал на кутията ,аксиалния лагер стърже при натиснат съединител .

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

srptng000,ръмженето което чуваш е от лагера на първичния вал на кутията ,аксиалния лагер стърже при натиснат съединител .

Добре де,моя го смених/лагера на първичния вал/ преди 6мес.и на място пак си жужи....?!?

Смених го затова,че беше започнал да трака,и си мислех че след смняната ще спре и жуженето,но уви пак си го има.Когато натисна съединителя спира,дръпна ли си кръка си шуми и това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си сменил един лагер ,другите провери ли ги?Мене майстора ми смени 3 лагера както съм писал в предишни мнения и няма шумове никакви от кутията вече.Като натиснеш съединителя тогава се ползва аксиалния и ако не е добре ромоли,при пуснат съединител аксиалния стои във въздуха и няма как да шуми той.На първичния вал мисля че са два лагера и може и другия да ти е износен,отделно че майстора ми каза че ако карам повече време така се променяла работната повърхност на предавките и после след смяна на лагерите пак може да има странни шумове от кутията-лагерите в кутията са 7 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,смених само единия.Ако трябваще и другите отивам на голяма цена,а да ти кажа честно не ми се вадеха много пари:)

Доколкото знам,не съм сигурен много,когато съединителя е с горна и долна помпа,аксиалния лагер се върти постоянно.

Аз нямам проблеми при натиснат съединител,съвсем тихо си е,но ако е вярно това с двете помпи може да тропа/жужу/ и на не натиснат съединител.

 

Но да не се отколнявам от моето проблемче по-горе:от няколко ден карам с по-силен бензин 100 октановия,защото да не се лъжем този 95 масовия изобщо не е 95,то и 100 не точно 100,но поне ще е 98 най-малко.

Ще видя с него как е,да покарм известно време,пък знае ли човек може виновника за странните шумове да е бензина-винаги съм го подценявал като фактор.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен на королата преди като зареждах от Лукойл постоянно ми чукаше аванса 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен на королата преди като зареждах от Лукойл постоянно ми чукаше аванса

При техния бензин тропането беше най осеземо,яка гнусотия беше.После минах на Омв 95,пак имаше потропване,но някакси не толкова изразено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно трополенето от кутията аз да се похваля,че имам същия проблем за втори път. Със нов съединител, друга кутия купена от Fenabg (нищо лично към човека), сменена преди има няма и 5000км,  явно риска с кутия втора ръка си е кофти набутвация. Сега съм с две кутии и се чудя какво да ги правя. Свалянето и качването  на кутията ми е 150 лв. само, тия лагери били трудно намираеми и стрували доста пари. Идва ми да я пратя за скрап цялата кола.... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои аксиални лагери се въртят постоянно. При тях е нормално като натиснеш съединителя да спира да бръмчи. По принцип най-често дефектират лагера на коляновия вал при маховика, усеща се когато двигателя и първичния вал се въртят с различни скорости, т.е. при натиснат съединител. Другия е лагера на съединителя. Той квичи и жужи. Ако е с постоянно въртене, спира при натиснат педал; ако не е с постоянно въртене, бръмчи при натиснат съединител. Лагер на първичен вал се чува при изключени предавки. Звучи като стъргане на мраморни парчета по метал и няма как да го объркаш. Така се разпознават кои лагери бръмчат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя с лагера и притискателя са ми нови, симптомите на старата кутия са същите като на новата без (за сега) изключването на пета предавка. При натиснат съединител шумовете изчезват, но на свободна, при първа, втора и трета и може би и нагоре вкл. скорости шумове има. От описаните от теб симптоми не виждам сходен с моя случай. 

Редактирано от hype

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За лагери може да проверите в бизнес парка сграда 1.Там има представител на SKF ,момчетата там са пичове и имат доста голям набор от лагери.Ако искаш разглоби едната кутия и извади лагерите и ги занеси при тези хора.Изключването на 5та предавка е заради муфата,приликата на кутията на 7мата е доста голяма като на старите Д серии,ако извадиш някои чаркалаци и ми дадеш размери може да сравним частите със стокова кутия на z6 защото такава имам разглобена при мен.Опита ми със скоростите на хонда показва,че кутията се скапва заради лошо масло.Всичките ми хонди имаха хъркания в кутията (основно 3та ) , след наливанена MTF забравих за проблемите.Type R -a ми вече 12 000 км без проблеми ,а CRV-то до момента измина 25 000 км

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тормално е и да се чуваш звуци от предавките при включени скорости, които също да наподобяват ромолене. Някои японски трансмисии имат склонност да го правят. Преди времето чоплех един Nissan 180SX, разглобих цялата скоростна кутия, смених всички възможни лагери, включително аксиалния и лагера при маховика, втулки-мулки и като я качих, пак си "ронеше". Не знам на бензиновите какви са скоростните кутии, възможно е виене и жужене да се чува при трансмисии със зъбчатки, които не са толкова косо изрязани. Задната предавка е стрейт кът и при нея има ромолене и виене и т.н. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NILE ,никъде няма да намери лагери за кутията ,понеже са някъв шибан стандарт и само хонда ги правят-вервай ми минах по тоя път!Чакаш 10 дена и идват от хонда  на чудни цени :yes: Да използвам темата да питам ,някой сменял ли е предни амортисьори на бензинова и кои са най изгодни?

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях само единя,че го счупих в една яма.По принцип искях и двата,както е редно,но не намерих читави нови.

Предлагаха ми нови монро,газови но не склоних....мненията не бяха добри за тях.

Затова бегом в моргата и свалих амортесьор от 1.6 нищо че моята е .1.4 и работата заспа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера свалих скоростната кутия. Оказа се наистина разбит лагер на съединителя, който е бръмчал при отпуснат педал и спира, когато го натисна. Lestar, погледни и твоя. Всички други лагери по кутията бяха наред, на 170000км е.

Някой да има представа има ли в Пловдив някой майстор, който да разполага с вакуум помпа, че искам да замеря вакуума на актуатора и турбо соленоида.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво ще го видя,но не ми се свалят скорости,а съм убеден че е виновен за жуженето.

Поне ми потвърди опасенията,благодарско:-) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой може ли да ми каже кой е бушона за лампичката на тавана, защото моята спря да свети ,а крушката е здрава?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой може ли да ми каже кой е бушона за лампичката на тавана, защото моята спря да свети ,а крушката е здрава?

габарити , осветление в купе и багажник ... са заедно ... намира се под предния капак (има бушони и под волана)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...