Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

То кпд-то на говорителите зависи от много фактори.Това че заводските на колата са широколентови не знам каква е връзката с децибелите ват на метър,ухото е най чувствително на средни честоти,но същия говорител в подходящ обем за резонанс ,може да възпроизвежда със същия успех и ниските честоти .За да е широколентов говорителя зависи от цялостната му конструкция и от материала за мембраната и химическите промазки с които е импрегнирана за да се покрие даден звуков диапазон.За чувствителност ,вече трябва силен магнит ,малка въздушна междина в процепа за намотката ,което пък предполага много прецизно окачване за да не задира в магнита намотката при интензивен ход,и не на последно място леката голяма  мембрана и лека намотка ,като при мощните говорители се прави компромис понеже се навиват с дебел проводник който си тежи и мембраната трябва да е по -яка и тежка  за да издържи натоварването ,и оттам спада чувствителността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не разбирам абсолютно нищо от тоци, нямам идея как изглеждат отвътре стартери и алтернатори, да представя проблема от днес.Сутринта запали малко трудно. Отдадох го на студеното време и факта, че брат ми е сипал нафта от Газпром. Покарахме с него известно време из града и изгасих. След 15-20 минути отново се качихме и въртя ключа да паля. Много неуверено, с няколко оборота на вала и един звук, който ми напомня на триене на метал в метал. И понеже и двигател на път да блокира не съм чувал, реших да проверя маслото. Всичко в норма - на изгасен двигател между двете белязки, на работещ двигател и над горната (впрочем сега студена е между двете белязки). Както и да е, направих два опита, на втория запалих по-бързо, без шума, и реших като се приберем да оглеждам.Одеве слезнах, пробвах да я запаля и нъцки! Стартера върти мудно, едва-едва, двигателя не може да "crank"-не, и пак това стъргане. Втори път - още по-зле. На третия вече дори не иска да завърти стартера. Реших, че може да е от акумулатора. Да, но като подам ключа на контакт, светват всички лампи, плейъра свири, бас-касата също бръмчи, фаровете светят с нормална сила и яркост. Чувам подгревните свещи, подкачвателната помпа, даже и magnetic switch-а чувам. Но стартера го няма никакъв.Да откаже така рязко... не е невъзожно. Дали някъде по веригата до стартера прави отечка, не знам. Бушон по не ми се вярва, там нямаше да прави опити да върти.дайте идеи към какво да се ориентирам, че оставам без кола. И какви пари да си приготвя, та да знам ква цена да й обявявам. Бях се зарекал, че при следващия проблем ше я махам... Дойде и тва време.

Алтернатора едва ли ти е проблемен, защото той зарежда акумулатора и щеше да ти свети лампа, че не зарежда. Относно този звук - така като не сме чули твоят е малко трудно, но възможна причина е бендикс на стартера. Друго, за което се сещам е запекли лагери на стартера. При всички случаи обаче проблемът е в стартера.

Интересно на колко километра ти е количката? Моята е на 140хил. реални и засега само датчика на коляновия вал смених, миналата година алтернатора ремонт, а преди 3-4 години съединител правих и това е. При теб като четя турбота, ЕГР-и .... :dunno:

Е ... и мойта кормилна рейка тропа, но търпя ... и избягвам павета 

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролки, ремъци, филтри и накладки не ги броиме. :) Та без тях и рейката, при която тропането е хронично, турбото чистих два пъти, диодна плочка на алтернатор, един заден амортисьор беше изтървал, съединител наковах и сега стартер. Ужким е на 160 хил. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те сега с тези електронните броячи ги пипат километрите още по-лесно,механичните трябваше да се навъртат назад или директно бутаха цифрите и често повреждаха километражите.Моята като и свалях таблото с километража за да сменя крушките видях че е запоявано на дата шините на проца на таблото-поне да бяха си заличили следите от пипането-иначе като я взех показваше 115000 км ,да се чуди човек на тези километри и толкова ремонти дето правих :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам, моята уж мой човек сам отиде да я вземе и да я докара от некъв град около неапол. вариант за немска нямаше, там, въпреки лугата и пясъка и зимата и т.н., поне имаш възможността да вземеш нещо, което е TUV сертифицирано. като допълнителен бонус идва и факта, че я е карала жена. като отворих да обслужвам се втрещих - ужким на 160000км, пък ангренажния ремък оригинален, ролки оригинални, даже и горивния филтър беше оригинален.  :|  съединител не беше пипан, накладки не бяха пипани, дискове не бяха пипани, всички заводски белязки си бяха на местата. и, нормално, едно по едно започна да им идва времето на разни чарколяци. цялата история си е нож с две остриета - ако предишния собственик я е обслужвал, не знаеш кво и що е слагано и ползвано, но пък да не смениш консумативи по ключови агрегати води до по-скоростното им амортизиране. поне на някои.изобщо, за 10 години откакто чопля всек'ви коли, стигам до извода, че вече здрави и надеждни возила рядко излизат. и най-оптималният вариант е да си вземеш кола, която е не по-стара от 4-5 години. всичко, което е сглобено след 2000-та година има склонността към 8-ма, 9-та година да сдава багажа. виж, за по-старите коли не мога да кажа същото. другата ми кола (мазда мх-5) е на вече 20 години и продължава да си държи компресия, скоростната кутия продължава да превключва като часовник; сменял съм консумативи при нея - съединител, каренце на кардана, тампони, накладки, масла, филтри, разни напукани маркучи, такива неща... и съм отварял веднъж двигател, за да си регулирам повдигачите. толкоз, като се има предвид, че е и понапъната с една скромна турбинка от предишната (преди сивика) кола.  :biggrin: между другото, днес закарах да оправят стартера. оказаха се четки, разбира се, и наръфани ламели на ротора. бях при ончо срещу автокъща юта кар, преди моста на рогошко шосе в посога към рогош. бързо и стегнато бачкат, свалиха стартера (намира се на гърба на двигателя, между него и преградата на купето и си е гъзобрък), взеха ротор и четки и за час и половина бях готов. ротора ми излезна 80, четките 20, труда 30лв. доволен съм и препоръчвам сервиза като за електричарски проблеми.

Редактирано от srptng000
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, издирвам надпис спорт за задния багажник. Имате ли представа от къде мога да се сдобия с такъв.

Имам точно такава черна колица 1-1 с тази, но го няма надписа отзад - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11414856314677956&slink=83iy6t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

Както вече бях описал по-нагоре в темата имах с проблем с пушене (светлосин дим постоянен,а като дам газ става черна пушилка отзад) и я закарах в Бош (драгалевци), те свяляха дюзите и фи чистиха и се оправи колата.

Но ми казаха,че дюзите са поизносени и ако искам да се рециклират щяло да струва 460 лв на дюза т.е към 2 000к. На мен тая цена ми се вижда космическа...

Това нормално ли е? Дайте,моля,мнение  :)  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно абсурдна цена , преди няма и месец на един приятел му ги рециклираха на цлк-а 2007 година 1000 лв .....

http://olx.bg/dyuzi-za-honda-sivik-1-7-cdti-2001-2006-godina-i48693589  прегледай и тази обява :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малиии то този дизелов двигател още малко да не е произведен в Шкода - Чехия :punch:

Инъче 2000 лв за рециклиране на 4 дюзи е страшно много пари ....и на какво основание решиха че дюзите са за рециклиране ?

Трябва да се сложат на стенд и да се изпитат ! И само вдюзите ли е проблема ?

Я виж тука цената на оригинални дюзи http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection.php?block_01=17S5S01&block_02=E__4600&block_03=9559 е 448 Евро бройката . П добре си купи нови дюзи оригинални.

А щом дюзите са БОШ може и от някоя друга кола да станат и да си намериш по евтини...

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Имам сивик 1.7 стди 2005г от два месеца,сложих му чипче права генерация и засега е супер!и върви доста прилично та някои знае ли? до колко бара е нормално да се надуе,питам чисто информативно не искам да я счупя.в момента е 1.5 бара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dido0o_ ще разкажеш ли повече какво си постигнал и колко ти е струвало?

 

Аз имам други питания, които може и да са банални някои, който може да помага:

 

1. Някой знае ли от къде да се намери кабел за AUX-a от оригиналното радио (2005 фейс 1.7цтди спорт) към 3.5мм jack или още по-добре вариант към USB направо, изобщо как може да се пусне към оригиналното радио през aux-a музика от телефон, мп3 плеър или usb флаш?

2.Само моето ли дисплейче показва едни изминати километри и никаква друга информация на километража?

3.Долу на халогените H1 ли са и там крушките за фаровете?

Благодаря предварително.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Халогените са H3 , на дисплея може да гледаш -километри на колата ,последен трип след като е занулен , разход на гориво и температура ... в ебау има адаптери за оригиналните цд-та , но са скъпи и не си заслужава , аз си взех направо сони с флашкаДо 

dido0o_

Къде си прави чип-а ? колко коня изкара на 1.5 бар-а налягане ?

Иначе турбината е Garrett gt1749v , заводски е надута 1 бар .При стандартен чип я правят 1.1 бар-а... иначе таз турбина държи на 1.25-1.3бара холд ... пиковете са ясни

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв антифриз си карате колите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Чипчето ми го направи едно момче до метро.Тихомир се казва.и съм много доволен незнам колко коня съм постигнал мога само да гадая.В момента освен ъпдеита си поразчистих гърнетата (права генерация) и мисля за интеик със спортен филтър но за пролетта.А за налягането мисля че е на 1.5 бара защото заводско е 1.0. 1.9 на голф заводско е на 0.8бара с чип става1.3 такаче логически чипът трябва да надуе поне 0.5бара много хора не мислят че има потенциял в този мотор но по нищо не отстъпва на 1.9 тди,преди тази акъвто исках да си взема на някое ауди или голф но предпочетох да продължа биографията си с още една шестата по ред;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До maliniКолега това сд няма функция за aux незнам защо на панела го пише при положение че в менюто го нама като опция да му сменяш режимите радио-сд-aux.примерно;)а чипът ми излезе 200лв

Редактирано от dido0o_civic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е какъв звук вади дизел ,без гърнета ? Можеш ли да направиш едно клипче ,само не слагай апарата на аспуха да духа в микрофона, отстрани е добре. :)

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.От 2 месеца съм собственик на Honda Civic от 2004 година с бензинов 1.6 Vtec двигател.Ще се радвам ако можете да ми помогнете със следните проблеми ако сте ги срещали при вашите коли:1. Check EngineСлед около 1 седмица, след закупването ми светна Check Engine на таблото.Преди 2 седмици смених маслото (сложих Honda 5w40, преди това незнам каква марка е било но пак е било 5w40), маслен филтър и въздушен филтър.Тогава я сложиха на компютър и изчистиха грешката за Check Engine.Но след 1 ден пак се появи. Дали имате решение за този проблем как се отстранява и предложения какво да провера.

2. Странна миризма от климатикаСлед смяната на тези неща 1 седмица не я бях карал и вчера когато включих климатроника забелязах, че излиза странна миризма от него на бензин или нещо подобно.Преди нямах този проблем и незнам от какво се е появи. Да не би да е свързано с проблема 1?3. Скоростна кутияНормално ли е да се чува щракане от скоростната кутия когато съм спрял и привключвам скоростите.Скоро забелязах докато пракирах.Благодаря предварително! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега за хубавата кола!

 

Моята е същата, но преди фейслифта и много ме радва!

 

Относно проблемите:

 

1. Не казваш каква грешка е изкарала при диагностиката. Това е най-същественото, тъй като те ориентира какво не е наред. При мен също светеше лампата, изчистихме я, и след 30км каране пак се появяваше. Оказа се "Недостатъчен дебит на ЕГР системата", грешка Р0401. Сменихме ЕГР клапана при Омбре, изчисти ми канала под клапана с един спрей и от тогава за 200 км градско не е светвала лампата (огромни благодарности!!!). Моята няма газова уредба, при теб има ли? Ако има, 90% съм сигурен, че заради нея свети лампата. Друг вероятен проблем е някоя от ламбда сондите. Просто виж на диагностиката каква грешка изписва и ще се ориентираш ;)

 

2. Климатикът е нормално да има миризма, ако не е пускан дълго време или пък не е обслужван коректно и навреме. Най-лесното решение е да отидеш на диагностика в специализиран сервиз за климатици и най-вероятно ще си решиш проблема. Моят не съм го сервизирал все още, защото като купувах колата, работеше перфектно, но със сигурност напролет ще го проверя за ниво на фреона и прочистване на цялата система. Та започни от там по тази точка.

 

3. Скоростите не бива да щракат при каквито и да е обстоятелства. Нито на място, нито в движение. При мен всички влизат гладко и тихо. Когато се оглеждах за колата по автокъщите, забелязах, че на повечето скоростният лост има голям луфт в неутрална позиция и хлопа доста. При теб така ли е? Другото нещо, което е добре да направиш като за начало, е да смениш маслото на трансмисията с оригинално такова от Хонда - МТФ. Аз все още не съм, защото нямам оплаквания, но при първа възможност ще го сменя и него, защото незнам предишния собственик кога и дали въобще го е сменял някога.

 

Дай повече детайли по проблемите, за да можем да помогнем по-прецизно. Успех!!! 

Редактирано от Sky_Walker
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е какъв звук вади дизел ,без гърнета ? Можеш ли да направиш едно клипче ,само не слагай апарата на аспуха да духа в микрофона, отстрани е добре. :)

Колега ако ме светнеш как да го кача това клипче ,че нещо немога да се сетя каак да стане от таблет.:) Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Появи ми се един проблем ,съеденителят ми отделя от много долу(от стелката)и скоростите влизат малко по трудно особенно задна,накои сменял ли е съеденител комплект със претискател.Трудно ли се сменя и колко струва:)Благодаря предварително...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Появи ми се един проблем ,съеденителят ми отделя от много долу(от стелката)и скоростите влизат малко по трудно особенно задна,накои сменял ли е съеденител комплект със претискател.Трудно ли се сменя и колко струва :)Благодаря предварително...

Съединителя няма значение дали е нов или стар винаги отделя на едно и също място .. Просто като заминава става по-твърд и помпите почват да изтърват... от 500 до 700 лв комплект + смяна от които 100-150 лв е смяната

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите .

Претстои ми смяна на няколко неща, та да ме посъветвате или дадете мнение.

 

1. С какво двигателно масло карате.

2.С какъв антифриз смятам да сложа от червения.

3.Да ми препоръчате хубави свещи.

 

Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега за хубавата кола!

 

Моята е същата, но преди фейслифта и много ме радва!

 

Относно проблемите:

 

1. Не казваш каква грешка е изкарала при диагностиката. Това е най-същественото, тъй като те ориентира какво не е наред. При мен също светеше лампата, изчистихме я, и след 30км каране пак се появяваше. Оказа се "Недостатъчен дебит на ЕГР системата", грешка Р0401. Сменихме ЕГР клапана при Омбре, изчисти ми канала под клапана с един спрей и от тогава за 200 км градско не е светвала лампата (огромни благодарности!!!). Моята няма газова уредба, при теб има ли? Ако има, 90% съм сигурен, че заради нея свети лампата. Друг вероятен проблем е някоя от ламбда сондите. Просто виж на диагностиката каква грешка изписва и ще се ориентираш ;)

 

2. Климатикът е нормално да има миризма, ако не е пускан дълго време или пък не е обслужван коректно и навреме. Най-лесното решение е да отидеш на диагностика в специализиран сервиз за климатици и най-вероятно ще си решиш проблема. Моят не съм го сервизирал все още, защото като купувах колата, работеше перфектно, но със сигурност напролет ще го проверя за ниво на фреона и прочистване на цялата система. Та започни от там по тази точка.

 

3. Скоростите не бива да щракат при каквито и да е обстоятелства. Нито на място, нито в движение. При мен всички влизат гладко и тихо. Когато се оглеждах за колата по автокъщите, забелязах, че на повечето скоростният лост има голям луфт в неутрална позиция и хлопа доста. При теб така ли е? Другото нещо, което е добре да направиш като за начало, е да смениш маслото на трансмисията с оригинално такова от Хонда - МТФ. Аз все още не съм, защото нямам оплаквания, но при първа възможност ще го сменя и него, защото незнам предишния собственик кога и дали въобще го е сменял някога.

 

Дай повече детайли по проблемите, за да можем да помогнем по-прецизно. Успех!!! 

Здравей Sky_Walker

Благодаря за бързия отговор.

 

1. Колата е без газова уредба.

Грешката от диагностиката не ми я казаха, 

но един приятел провери с не толкова професионално устройство и с андроид приложение и показа грешка check catalyst efficiency.

 

2.Минах около 800 км за 2 месеца и след това започна да мирише от климатика.

Преди това си работеше нормално без никаква миризма.

 

3. Мисля, че има луфт и при мен в неутрална позиция. 

Къде мога да намеря оригинално Honda трансмисионно масло?

И при мен както при dido0o_ #1781 сменянето в задна скорост става по-трудно и с натиснат до край съединител. (можеби е нормално да си е така)

Ще пиша когато имам повече детайли около проблемите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги.Моят проблем със саеденителя се оправи с нов.Средно качество 250лв смяната е извърших сам, наи много се зарадвах че нее с демпферен маховик,иначе нее много сложно като ремонт отне ми 2 часа на подемник с помощ за качване и сваляне разбира се.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите .Претстои ми смяна на няколко неща, та да ме посъветвате или дадете мнение.1. С какво двигателно масло карате.2.С какъв антифриз смятам да сложа от червения.3.Да ми препоръчате хубави свещи.Колега аз я карам с eneos и съм много доволен.Антифриза мие от зеления, a свещите nzk 30лв за брои ако имаш една изгоряла смени само нея ако са две или повече всички, аз имах две.поздрави.Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло само качествено -Амсоил или Редлайн. Свещи нжк или денсо от общите поръчки.Антифрис нормален не червен пак от общите поръчки. Примерно Мотул. Гледай да не я оплескаш с някое масло вълшебно....Отвори раздела общо поръчки и си поръчай. Енеос маслото е всичко друго но не и японско. Читаво на Енеос е от серията сустина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло само качествено -Амсоил или Редлайн. Свещи нжк или денсо от общите поръчки.Антифрис нормален не червен пак от общите поръчки. Примерно Мотул. Гледай да не я оплескаш с някое масло вълшебно....Отвори раздела общо поръчки и си поръчай. Енеос маслото е всичко друго но не и японско. Читаво на Енеос е от серията сустина.

Кажи нещо повече за този Енеос. Предишния собственик беше сипвал такова и аз реших да слагам същото.... за 10-40 става въпрос.

Интересно, че според моите изчисления колата ми е изгорила около 0,5 литра за 4500 км. Интересното, е че не  пуши отзад, а течовете по двигателя са съвсем приемливи, в смисъл малко около гарнитурите. Странно е къде отива това масло.

Мислиш ли, че ако сменя маслото с друга марка е възможно да не ми гори толкова много?

Дали не трябва да карам с 5-40? Колата е 2004 г. 1,6 спорт.

Озадачен съм какво се случва с това масло при положение, че няма спицифичния дим, който се появява ако ти  гори много масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам мойта със Енеос Сустина 5w40. Сипах го преди 6000 км. и не ми е мръднало въобще. Доволен съм от него и е произведено в Япония,поне така пише на опаковката  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре, да не би да съм направил грешка с 10-40? Как определи да караш с 5-40?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре, да не би да съм направил грешка с 10-40? Как определи да караш с 5-40?

 

Колега, има си заводски предписания с какво масло да се ползва дадения двигател. В случая с нашите (бензиновите) се препоръчва дори по-тънко масло от 5W40. Когато преди 2 месеца си взех моята кола, и трябваше да я обслужа, реших да тръгна от пълна синтетика 5-40 (заводско препоръчваното 0W20 или 5W20 ми се видя пресилено за сериозния пробег на мотора) и ако няма проблеми, да продължа да сипвам такова, ако пък го гори или протече, минавам на 10-40 и така. Та според мен е по-добре да се тръгне от по-тънко към по-гъсто масло.

А относно дизела, доколкото поне аз знам, производителя препоръчва именно 5-40 масло ;)

Редактирано от SkyWalker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

добре, да не би да съм направил грешка с 10-40? Как определи да караш с 5-40?

 

Колега, има си заводски предписания с какво масло да се ползва дадения двигател. В случая с нашите (бензиновите) се препоръчва дори по-тънко масло от 5W40. Когато преди 2 месеца си взех моята кола, и трябваше да я обслужа, реших да тръгна от пълна синтетика 5-40 (заводско препоръчваното 0W20 или 5W20 ми се видя пресилено за сериозния пробег на мотора) и ако няма проблеми, да продължа да сипвам такова, ако пък го гори или протече, минавам на 10-40 и така. Та според мен е по-добре да се тръгне от по-тънко към по-гъсто масло.

А относно дизела, доколкото поне аз знам, производителя препоръчва именно 5-40 масло ;)

 

:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизела ако му сложиш 5w40 ше му разкажеш играта ми се струва ....за дизела си има точни спецификации които в повечето случаи са по големи от изискванията за бензиновите двигатели - отваряш си упътването на колата търсиш си двигателя и четеш внимателно !

Особено ако е с DPF ще стане голямо чудо.

Една кола като почне да гори предписаното масло е по добре се ремонтира ....отколкото да се стига чак до 10w40 .....както се прави в БГ. или се сменят гумичките или сегментите...смяната на маслото като вискозитет и изисквания  с това от предписанието на производителя е пагубно за двигателя !

Да не говорим че повечето масла познати масла за ежедневно шофиране 10w40 са много зле за зимата...

 

А защо не я караш с 5w30 ?

От Енеоса повечето са бутилирани и произведени в Европа -  пише си го на етикетите ама кой да чете...

Качествената серия от Енеос е именно Сустината.

 

Jikumo

Къде пише че е произведено в Япония ?

В Япония не знам етикетите да са написани на Английски език :yes:

Отделно ако е произведено в Япония доставката му ще струва мноогоо , а цената му е съизмерима със европейскитe

масла.....

Това че на етикета пише №1 in Japan е без коментар..

 

от тук може да си поръчате истински масла...http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94727&hl=

поне са внос от Англия.

Тука https://www.motul.com/bg/bg/products/recommendation може да видите какви масла се препоръчват за вашите коли примерно.

 

за 1.6 vitec дават:

Суров Интервалите : Смяна 10000 км / 6 месеци Продукти :

: 8100 ECO-LITE 0W-20 (целогодишно) ----------като това е най-качественото и май най-скъпо масло.

8100 ECO-CLEAN 0W-30 (целогодишно)   :

8100 ECO-CLEAN 5W-30 (целогодишно)   :

8100 ECO-LITE 0W-20 (целогодишно)   :

8100 ECO-NERGY 0W-30 (целогодишно)   :

8100 ECO-LITE 5W-30 (целогодишно)   :

8100 ECO-NERGY 5W-30 (целогодишно)   :

8100 X-CLEAN FE 5W-30 (целогодишно)   :

8100 X-CLEAN 5W-30 (целогодишно)

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега излиза, че е трябвало да карам с 5-30 ли? То ако ми гори "дебелото" 10-40, какво остава за 5-30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да е така. При мен абсолютно студена (примерно големият студ преди десетина дни бях я карал в неделя и реших да я запаля в сряда вечерта като се прибрах от работа да възбуди малко акумулатора), запали много добре включих веднага парното на 1 и на втората минута от минус 9оС термометърът показа + и тръгна нагоре (боцнал съм му датчика във въздуховода който духа на стъклото към лявото огледало). За 20 минути работа на място на празен ход, въздуха който излизаше стигна 44оС въпреки, че стрелката на датчика за температура на таблото не отлепи изобщо - нали имаме водоподгревни свещи за парното. А иначе двигателят си загрява нормално, когато е в движение автомобилът след 2-3км или около 5мин. движение си загрява до малко под средата от скалата за температурата и си стои там и лято и зима.

Може би кранчето за парното не отваря докрай и пропуска малко течност при работа на място, понеже и водната помпа върти с по-ниска скорост ..... Аз мойто парно го използвам само на 1 понеже е достатъчно и не ми се запотяват стъклата. При теб на коя степен си когато започва да духа студено?

Къде се намира въпросното кранче за антифриза тъй като и аз имам проблем със загряването на ниски обороти при вкл. водоподгревни свещи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои хора имат и друга теория за маслата ,примерно че минералните и полусинтетиката са по-калпави и затова ги гори двигателя след малко километри ,пък скъпите синтетики имали много по-здрави молекулярни връзки и маслото запазвало качествата си за много повече километри и не би трябвало да го гори повече от по-дебелото масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен толкова коментирания вискозитет има и мнооого още параметри на маслото което трябва да се гледа .....щото 5w30......10w40 даже и от един производител има но 10 вида -типа масла .....Та много е важно КАКВО масло слагаш на колата, а не само 10w40 било дебело пък 5w30 било тънко .....и дрън дрън приказки елементарни....

И не на последно место в България наистина е пълно с некомпетентни продавачи на масло....

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Става на въпрос за Сивик 1,7 ctdi на един приятел.Съединителя му отделя високо и е доста твърд.Ходи на майстор и там му казали че съединителя е за смяна комплекта бил около 400лева но и че маховика му сигурно е заминал и той бил около 1000 лева.Аз не съм много сигурен но съединителя му демпферен ли е? Малко по нагоре в тема четох за колега със същата кола и подобен проблем че всичко му е струвало близо 400 лева.Тогава какви са тези маховици дето го карат да

 купува?Да не би да има някаква разлика в година или нещо друго за което да незнаем?Неговата е 2004 година.Иначе момчето вика че колата си дърпала доволно даже на магистралата вика че 200 колометра бил вдигнал с нея.Ако съединителя е заминал може ли да направи такава максимална скорост? Надявам се да дадете някаква светлина по въпроса.Благодаря предварително на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето колегаhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&page=2Моята също беше с твърд педал и се оправи след смяната. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега,да разбирам тогава че маховика му не е демпферен.При него няма претрисания колата си върви доволно просто е много твърд педала.Явно трябва да се свали съединителя и да се погледне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...