azsamtam 3 #2321 Отговорено 12 Юни, 2015 Здравейте колеги, Аз съм със Сивик 2004, две врати. Уплътненията на прозорците и на двете врати са на голямо разстояние от прозорците. При затваряне на вратите с отворени прозорци се получава сериозно дрънчене. В един сервиз ми казаха, че са за смяна. Знаете ли от къде могат да се намерят. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2322 Отговорено 12 Юни, 2015 На моя Type R 2те сонди са навите направо на изпускатела(спортен) 300 км до момента без грешки и проблеми.Принципно има преходници ,които дистанцират сондите,но не знам какъв е ефекта им точно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #2323 Отговорено 14 Юни, 2015 Здравейте колеги, Аз съм със Сивик 2004, две врати. Уплътненията на прозорците и на двете врати са на голямо разстояние от прозорците. При затваряне на вратите с отворени прозорци се получава сериозно дрънчене. В един сервиз ми казаха, че са за смяна. Знаете ли от къде могат да се намерят. Благодаря http://www.megaparts.bg/product/uplutnenie-za-stuklo-za-honda-sivik-2-vr-hechbek---dysno Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #2324 Отговорено 15 Юни, 2015 (Редактирано) Колеги днес ходих да ми махнат катализатора и като им казах че колата е с 2 сонди ми казаха че първо трябва да отида някаде да ми сменят софтуера ... Какво ще рече това и колко ще струва ? Редактирано 15 Юни, 2015 от sinsoul Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabbana 1 #2325 Отговорено 17 Юни, 2015 Колеги, помагайте спешно.Климатроника на Хондата (2005г дизел 1.7) ми спря да работи.На профилактиката показа,че има изтичане на ферон,като тоя видя,че май е радиатора.От София съм и спешно ми трябва някое читаво място където могат да локализират на 100% проблема и да го отстранят .Писна ми от мошеници, които се опитват само да ти вземат парите. Някой с опит? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #2326 Отговорено 17 Юни, 2015 Колеги, помагайте спешно.Климатроника на Хондата (2005г дизел 1.7) ми спря да работи.На профилактиката показа,че има изтичане на ферон,като тоя видя,че май е радиатора.От София съм и спешно ми трябва някое читаво място където могат да локализират на 100% проблема и да го отстранят .Писна ми от мошеници, които се опитват само да ти вземат парите. Някой с опит? Мичел ЕООД на Околовръстното. Доволен съм от тях. Ако е кондензатора, взимай NRF, ако не намериш, вземи Nissens. Задължително смени и дехидратора. Не е много евтин ремонта, приготви си поне 400 лева, ама климатик е това не може без него. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
quovadis 6 #2327 Отговорено 18 Юни, 2015 Колеги, помагайте спешно.Климатроника на Хондата (2005г дизел 1.7) ми спря да работи.На профилактиката показа,че има изтичане на ферон,като тоя видя,че май е радиатора.От София съм и спешно ми трябва някое читаво място където могат да локализират на 100% проблема и да го отстранят .Писна ми от мошеници, които се опитват само да ти вземат парите. Някой с опит? http://www.bratiapenevi.com/contacts/contacts.html Доволен съм от всеки един ремонт, който са правили по колата ми, а и повечето ми приятели също остават доволни от резултата - цените са ок, времето за работа също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voxa 2 #2328 Отговорено 19 Юни, 2015 Здравейте, карам сивик 7 1.4 2003година. Джанти с размери 4х100 ET38, централен отвор 57мм ще станат ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LachoPB 9 #2329 Отговорено 21 Юни, 2015 Днес покарах ctdi - то на писта Дракон но още след около 3 км светна чек енджъна и колата загуби мощност. Загасих и запалих, направих още 3 обиколки без много да я зоря и без проблем с мощността и със светеща лампа. След 15 минути запалих и лампата сама изгасна. Явно влиза в авариен режим като види много зор, или? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #2330 Отговорено 22 Юни, 2015 Днес покарах ctdi - то на писта Дракон но още след около 3 км светна чек енджъна и колата загуби мощност. Загасих и запалих, направих още 3 обиколки без много да я зоря и без проблем с мощността и със светеща лампа. След 15 минути запалих и лампата сама изгасна. Явно влиза в авариен режим като види много зор, или? Зацапва се геометрията и забива. Иска продухване от време на време. Карай смело Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo1.7cdti 0 #2331 Отговорено 27 Юни, 2015 (Редактирано) Здравейте колеги.Имам един въпрос.Някой слагал ли е ДРЛ модул на неговата хонда и ако е слагал как го е направил.Инсталацията по (-) минус ли е или по (+) плюс.Извинявам се ако някои е повдигал тази тема но не ми се преглежда цялата тема за да го търся.Благодаря предварително. Редактирано 27 Юни, 2015 от Ivo1.7cdti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #2332 Отговорено 27 Юни, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=86087 само не знам за преди фейслифта ли става въпрос. И аз съм замислил да слагам, но все нямам време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #2333 Отговорено 28 Юни, 2015 Я да видим , колко е "ГОРЕЩА" темата. Вчера гледах един Сивик 1.6 v-tech 2001г. Искам да го купувам, обаче да питам, защо стартера му е толкова шумен. Така ли е този модел? Пали без проблем - веднага, но ако стоиш до колата отвън, докато се пали, стартера издава доста силен звук. Не е стържене, виене или др. просто все едно си сложил ухото си на стартера докато той работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #2334 Отговорено 28 Юни, 2015 Я да видим , колко е "ГОРЕЩА" темата. Вчера гледах един Сивик 1.6 v-tech 2001г. Искам да го купувам, обаче да питам, защо стартера му е толкова шумен. Така ли е този модел? Пали без проблем - веднага, но ако стоиш до колата отвън, докато се пали, стартера издава доста силен звук. Не е стържене, виене или др. просто все едно си сложил ухото си на стартера докато той работи. И моята е така, колега И на мен ми беше странно, но вече свикнах и въобще не ми прави впечатление. Наскоро обаче смених съединителя и след смяната стартерът върти осезаемо по-тихо от преди... Незнам от какво може да е, но не си внушавам. Може би маховика като са го барали са смазали нещо, знам ли. Но дори и сега е по-шумен от повечето коли, които съм карал. Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #2335 Отговорено 28 Юни, 2015 Колеги някой прекарвал ли е кабели за усилвател ? Има ли дупка някаде от коша към купето ? Задните кори под прозорците как се свалят ? Става въпрос за д16в1 2/3 врати... Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikiokos 1 #2336 Отговорено 29 Юни, 2015 Някой знае ли къде може да се намери хубаво стъкло за странично огледало?трябва ми само стъкло,платката с подгрева са ми здрави.Някой? Аз си поръчах от /http://www.avto.bim.bg/tursene/Стъкла%20за%20огледала_t195/Огледала_pt6/HONDA_b13/. Излиза по 18 лв бройката, ако си го вземеш на място от магазина. Залепих ги с двукомпонентно лепило за подгрева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #2337 Отговорено 29 Юни, 2015 (Редактирано) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=86087 само не знам за преди фейслифта ли става въпрос. И аз съм замислил да слагам, но все нямам време. След фейслифта е колега колата с двусекционните фарове.Може би за преди фейслифта с Н4 ще е по-лесен монтажа.Опаа.Сега влязах да прочета какво съм писал-ми то като за начинаещи.А съм го описал подробно защото 3 месеца търсих схеми.И накрая докато не се захванеш да си го направиш ще ти се струва сложно.Модула ми управлява по + и преди това е бил на рено меган 96 набор.Така че по-смело колеги.Ако има някой от Варна ще помагам. Редактирано 29 Юни, 2015 от tony® Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kebappa 12 #2338 Отговорено 30 Юни, 2015 Някой слагал ли е ксенон на фаровете без лупи . Има ли разсеики или този фар е подходящ за конверсия ? Споделете опита си преди да харча пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voxa 2 #2339 Отговорено 1 Юли, 2015 Някой случайно да знае колко масло събира скоростната кутия на civic 1.4 2003година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #2340 Отговорено 1 Юли, 2015 Някой слагал ли е ксенон на фаровете без лупи . Има ли разсеики или този фар е подходящ за конверсия ? Споделете опита си преди да харча пари И аз се присъединявам към въпроса на колегата, тъй като и аз възнамерявам да направя същото нещо, но нямам лупи и незнам дали няма да влудявам насрещното движение вечер... Някой случайно да знае колко масло събира скоростната кутия на civic 1.4 2003година На моята го смених преди 3 седмици и побра около 1.5л. и малко отгоре. За всеки случай си вземи 2 бутилки от по 1 л., за да е сигурно, че ще стигне. Аз си взех една 2-литрова от общата поръчка за наливно МТФ и съм много доволен. Благодарско на колегата Иво! П.П.: Моята е 1.6, но съм почти сигурен, че няма разлика в трансмисията или поне в това колко масло побира с тази на 1.4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kebappa 12 #2341 Отговорено 1 Юли, 2015 Временно пробмам лампи Осрам найтбреикър . Добре е с тях но не като с ксенон . А и животола им е около година а са 40 лева. Доста солено излиза за разлика от ксенона . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #2342 Отговорено 1 Юли, 2015 (Редактирано) Временно пробмам лампи Осрам найтбреикър . Добре е с тях но не като с ксенон . А и животола им е около година а са 40 лева. Доста солено излиза за разлика от ксенона . Вземи си Night Breaker Plus - дават им по-дълъг живот и Н4 варианта е 30 лв. комплекта. Ако не стане със ксенона, ще си взема такива да ги пробвам Радвай се, че фабрично фаровете ни са доста добре проектирани и светят много добре. Това е първата кола, която карам, с толкова добре светещи фарове, а не съм сменял крушките откакто съм я купил. Дори незнам и с какви крушки е в момента... Отделно, че не съм полирал още и самите фарове. След полирането сигурно и за ксенон няма да се замислям Редактирано 1 Юли, 2015 от SkyWalker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voxa 2 #2343 Отговорено 1 Юли, 2015 Skywalker благодаря По въпроса с крушките мога да се включа. Вземи си Осрам Найтбрейкър 110% или Филипс Xtreme Vision 130% светят много повече от обикновените халогенни крушки и цената им е еднаква около 30лв от Емаг(дано не се сметне като реклама) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kebappa 12 #2344 Отговорено 1 Юли, 2015 Те светят ,НО живота ив е около година . Спрямо ксенона излиза доста солено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alcohollica91 0 #2345 Отговорено 1 Юли, 2015 Здравейте колеги. Имам няколко въпроса относно Хонда Сивик 2002 Хечбек (5 врати), която на скоро съм си взел. Не мога да намеря достоверна информация относно тази кола, тъй като в интернет тя фигурира почти винаги с 3 врати и двигател 1.5 (моят е 1.4). Не съм на ясно как се води модела (намирал съм го като EU1, а на други като EU6). Някой може ли да ми каже какъв е модела и от къде мога да намеря инструкциите за нея (търсих и в сайта на Хонда, но и там- тя не фигурира). Главният проблем е, че купих нови гуми, по размерите на старите (185/70 R14) и докато ги сменяха разбрах, че джантите не са оригинални и че е проблем (специфични са в дупката по средата). Сега смятам да търся оригинални, от някоя морга, но възникна друг проблем - на инструкциите за 3-вратката пише, че е с джанти 15", и сега не знам моята дали е 14" или 15". Последно - някой знае ли някоя морга около Пловдив за японски коли? Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #2346 Отговорено 1 Юли, 2015 Размер гуми + размер джанти ( за 2-ри път качвам този файл ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #2347 Отговорено 1 Юли, 2015 Здравейте колеги. Имам няколко въпроса относно Хонда Сивик 2002 Хечбек (5 врати), която на скоро съм си взел. Не мога да намеря достоверна информация относно тази кола, тъй като в интернет тя фигурира почти винаги с 3 врати и двигател 1.5 (моят е 1.4). Не съм на ясно как се води модела (намирал съм го като EU1, а на други като EU6). Някой може ли да ми каже какъв е модела и от къде мога да намеря инструкциите за нея (търсих и в сайта на Хонда, но и там- тя не фигурира). Главният проблем е, че купих нови гуми, по размерите на старите (185/70 R14) и докато ги сменяха разбрах, че джантите не са оригинални и че е проблем (специфични са в дупката по средата). Сега смятам да търся оригинални, от някоя морга, но възникна друг проблем - на инструкциите за 3-вратката пише, че е с джанти 15", и сега не знам моята дали е 14" или 15". Последно - някой знае ли някоя морга около Пловдив за японски коли? Благодаря. Колега, колата ти е 7-ма генерация Сивик, нека някой колега с 5-врата такава да каже какъв е кода. Въпросният код можеш много лесно да го видиш на табелката, която е в моторния отсек, при тампона на левия амортисьор (откъм шофьорското място). Табелката е алуминиева и върху нея е изписан номера на рамата, кода на боята, номера на мотора и т.н. Моята е 3-врата и е ЕР1. Двигател 1.5 не се монтира на това поколение, явно гледаш за 6-та генерация. При нашите има само 1.4, 1.6 (в Америка и 1.7) бензин, и 1.7 дизел. Фабрично на нашата генерация преди фейслифта 2005-та година, се слагат 15'' джанти, като препоръчителният размер на гумите е 195/60 R15. Върху средната колона (между шофьорската и задната врата) трябва да имаш стикерче, на което е отбелязано какъв е оригиналния размер на гумите и съответно на какво налягане да се помпат. Ако имаш допълнителни въпроси, питай тук или на Л.С. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomir 13 #2348 Отговорено 2 Юли, 2015 Колеги аз съм слагал ксенон без лупи и мога да ви посъветвам да не го правите. Просто ксенона не е проектиран за обикновен халогенен фар , особено нашия , който е доста голям . Карах с него 2 вечери и наблюденията са ми следните : когато спра на светофар виждам и косъмчетата в ушите на шофьора пред мен и като цяло бият високо по дърветата , въпреки че са регулирани доста ниско да светят. В крайна сметка ги върнах . Може по-нататък да си взема заедно с лупи , но едва ли , фара свети добре . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #2349 Отговорено 2 Юли, 2015 Колеги аз съм слагал ксенон без лупи и мога да ви посъветвам да не го правите. Просто ксенона не е проектиран за обикновен халогенен фар , особено нашия , който е доста голям . Карах с него 2 вечери и наблюденията са ми следните : когато спра на светофар виждам и косъмчетата в ушите на шофьора пред мен и като цяло бият високо по дърветата , въпреки че са регулирани доста ниско да светят. В крайна сметка ги върнах . Може по-нататък да си взема заедно с лупи , но едва ли , фара свети добре . Благодаря за споделения опит, колега! И аз имам подобни опасения, защото често ставам свидетел на ксенон без лупи и знам колко дразни вечер. И мен ме задоволява осветяването с халогените, още повече, че ще стане и по-добре след полирането на фаровете и смяната на крушките един ден. Единственото ми съобрежение е, че със ксенон-а има по-малко греене и не се съсипва толкова бързо пластмасата на фара. Но май ще го преглътна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #2350 Отговорено 2 Юли, 2015 Здравейте колеги. Имам няколко въпроса относно Хонда Сивик 2002 Хечбек (5 врати), която на скоро съм си взел. Не мога да намеря достоверна информация относно тази кола, тъй като в интернет тя фигурира почти винаги с 3 врати и двигател 1.5 (моят е 1.4). Не съм на ясно как се води модела (намирал съм го като EU1, а на други като EU6). Някой може ли да ми каже какъв е модела и от къде мога да намеря инструкциите за нея (търсих и в сайта на Хонда, но и там- тя не фигурира). Главният проблем е, че купих нови гуми, по размерите на старите (185/70 R14) и докато ги сменяха разбрах, че джантите не са оригинални и че е проблем (специфични са в дупката по средата). Сега смятам да търся оригинални, от някоя морга, но възникна друг проблем - на инструкциите за 3-вратката пише, че е с джанти 15", и сега не знам моята дали е 14" или 15". Последно - някой знае ли някоя морга около Пловдив за японски коли? Благодаря. Оригинално се слагат 14" и 15" железни или алуминиеви джанти. 14" са с параметри 14/5,5J ET45 PCD 4x100, много рядко срещани повече в англия и то на моделите преди фейслифта. На тези джанти се монтират гуми 185/70/14 88Н. Масовата джанта е 15/6J ET45 PCD 4x100, стоманени или алуминиеви. На тях се слагат гуми 195/60/15 88Н. Разлика в геометриите на двата размера гуми няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #2351 Отговорено 2 Юли, 2015 Ето това са оригинални 15-ки 4х100: http://olx.bg/ad/speshno-ID5fdTM.html#5f85bb06de Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #2352 Отговорено 2 Юли, 2015 Извинявам се за глупавия въпрос ама д16в1 двувалка ли се води или не че в магазина за части ме питат защото по номера на двигателя не излизало .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alcohollica91 0 #2353 Отговорено 2 Юли, 2015 Благодъря. Успях да намеря въпросната алуминиева табелка с номерът на модела и естественно намерих стикера с данните за гумите и джантите (човек трябва малко да поразгледа, но няма кой да се сети) - 14" са.Мерси отново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peterk 21 #2354 Отговорено 2 Юли, 2015 D16v1 е с един вал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gozzini104201 0 #2355 Отговорено 6 Юли, 2015 Здравейте колеги. От 15 дена съм собственик на сивик 7 ген 1.4 90hp. На 90 % съм сигурен, че ми тропа рейката и след дълго четене по руските форуми (ето няколко теми http://www.drive2.ru/l/6287426/?page=0 http://www.drive2.ru/l/3862707/ https://www.drive2.ru/l/288230376151806683/#post) стигнах до извода, че са ми необходими следните части с парт номер 53416-S5A-J02 и 53605-S5A-003. И сега следващия ми въпрос е тези части в България могат ли да бъдат намерени някъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2356 Отговорено 6 Юли, 2015 Можеш всичко да си поръчаш от Бултрако примерно ,но после ще установиш че рейката пак тропа ,макар и по-малко.Дай я за рециклиране -там си правят каквито части трябват ,има и някакви втулки които ги правели по размера на вече износената ти рейка и би трябвало после да няма тропане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gozzini104201 0 #2357 Отговорено 7 Юли, 2015 (Редактирано) Можеш всичко да си поръчаш от Бултрако примерно ,но после ще установиш че рейката пак тропа ,макар и по-малко.Дай я за рециклиране -там си правят каквито части трябват ,има и някакви втулки които ги правели по размера на вече износената ти рейка и би трябвало после да няма тропане. В едната от посочените теми е показано какви са тези втулки. Смятам да твърдя, че тези втулки не са нещо кой знае какво и всеки по добър стругар би успял да ги направи от бронз като отидесх с корпуса на рейката и самия стержен. А като цена едно рециклиране какви пари е, защото ми се върти една сума от порядъка на 300 лв. Редактирано 7 Юли, 2015 от gozzini104201 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2358 Отговорено 7 Юли, 2015 Втулките мисля че от тефлон ги правят.Горе -долу толкова струва със монтаж и демонтаж на рейката .Стругар и да ти направи втулките ,ти сигурен ли си че ще можеш сам после да я сглобиш и настроиш болта колко точно да е стегната -така че нито да има луфт ,нито пък да затяга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gozzini104201 0 #2359 Отговорено 7 Юли, 2015 (Редактирано) Втулките мисля че от тефлон ги правят.Горе -долу толкова струва със монтаж и демонтаж на рейката .Стругар и да ти направи втулките ,ти сигурен ли си че ще можеш сам после да я сглобиш и настроиш болта колко точно да е стегната -така че нито да има луфт ,нито пък да затяга. Смятам, че ще успея да се справя със сглобяването и настройката. Пък настройката ако ми се опъни ще ида до някой сервиз да я направят. Но смятам, че цялата процедура може да излезне значително под обявената сума (но все пак зависи от стойността на частите в първия пост, тъй като засега не съм звънял в бултрако да попитам как стои ситуацията), плюс това рейката е суха и нещата са малко по опростени отколкото при хидравличните Редактирано 7 Юли, 2015 от gozzini104201 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #2360 Отговорено 7 Юли, 2015 Колеги, Понеже не ми позволява да отворя нова тема в Купува/Продава(явно съм много нов или не знам как) пиша тук: Ще си купувам предни оригинални дискове 45251-S6F-E10(3 и 5 врати 2002-2005г.) от дилър на Хонда в Англия. Ако купя два комплекта мога да взема още 20% отстъпка, което като го сметнах прави около 250 лева за комплект с доставката( в Бултрако единия струва 210 лева), та ако някой иска да ми пише на лични. Събираме парите и поръчвам. Първия платил печели :::: Шегувам се. Предпочитам колеги от София, защото могат да си ги вземат лично и ще ми е по лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове