Jump to content
Guest dalug

максимална скорост

Recommended Posts

моита е д16y3 и на 4 та 200 при 6800 оброта, и на 5 та пак 200 но при 5250 оборота и повече не иска,явно толкова си може колата(това е на равен пат)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги правиш над 190 ?Твоят мотор май беше нещо "мулат" / смесен /. :whistle: Или се лъжа ?има нещо такова блок- ф18б2 и глава от ф18а3 и нещо барано по генерацията, гьрненце тва онова, преди ремонта -колата май си я купих с издухана гарнитура) 190 ги правеше с лекота , сега пилнах главичката, смених гумички ,сегменти и биелни лагери и сега полечка.Просто ми се струва че 190 не са никакьв проблем дори и на газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига бе хора"по километраж"Според физиката с 90 кончета, максимума е ~180км/ч.При оптимално настроена кола, колко коня са избягали за 10+години?Засичали ли сте колко са ви точни километражите? (+-15% лова бас)Със сток гуми ли сте?и т.н. или се засича с гпс или си дъвчем локуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм засичал с GPS и ми дава точно с 5км. по-малко от колкото е на километраж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+-5км до 100 е нормално, но над 120-130 разликата се увеличаваИ аз сигурно ще дигна 200 натоварен на спускане по Хемус... ама нагоре натоварен, ако трябва да ускорявам по големия баир, на газ - 110 на 3та и дотам :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето от стойностите, които дават колегите, не че не са възможни. Просто са постигнати при идеални условия, т.е. налягане на гуми, износване на гуми, попътен вятър, подходящ наклон на пътя и прочее. Така дават и данните за издържливост на батерията на GSM-ите, после като си го вземеш и започнеш да го използваш и се оказва, че не 14 дена кара, а едва стига до 4 без зареждане. Не се връзвайте, не казвам, че е невъзможно, но и аз подкрепям колегата Restless. 200 км/ч., а и нагоре са голям залък за автомобил под 100 коня.

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Demone, сигурно си прав, и в повечето случаи всеки си пише някакви стойности.Аз съм написал такава скорост, която съм постигнал по магистралата от София към Стара Загора и обратно. Явно състоянието на Хонделата е повече от добро, и досега (преди да я купя) предполагам, че двигателя не е усещал подобни зверства :) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя е засичан с гпс примерно и дава 5 км в час отклонение при 60 при 100 и при 120 до там :P съм мерил. (и на 3-те вида скорости които описах по 5 км/ч грешка)но съм с гуми на 50 при заводски на 55 :P иначе грешката ще е по малка :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, да споделя и аз свойте впечатления. Аз карам също Д14А2- Англичанка. Джантите са ми 14-ки, гумите- 175/65. Стигал съм до 170км/ч. на 4 предавка, не знам при какви обороти, но останах с впечатлението, че може още мъничко. Скоростта я развих сам (тежа около 65кг.) и след това с едно приятелче ( и той тежи, колкото мен). Но по- скоро за мен това са си скоростни отсечки, иначе на дълго 140км. спокойно, 160км. ( на 5 предавка) на моменти и кадето позволява пътя, но рядко. Не мисля обаче, че мога да поддаржам 170км.- нямам окачване, а и си знаем нашите пътища, да не говорим за разхода.....И все пак купето ми е 1200кг., за равносметка, на 5ген. хечбек е около 900кг.

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Демон е супер прав.. и аз мога да кажа най добро то си постижение !

Карам 6г. Д14А3 75коня по талон .. (сменил сам гарнитурата на дросела)

Най-доброто ми постижение е това

Публикувано изображениеПубликувано изображение

При най-добри ословия ... мн трудно ми беше да го снимам и да изпреварвам в сащия момент ..

Това е точно слет Бензиностанция ОМВ от софия кам пловдив по магистралата! Има далга права отсечка с голямо нанадолнище...

Карам с Гуми 15/195/50 .което е малко много за мойта Д14 :hondarulez: с старите 13 ски дигнах 206-7 километра на сащатата отсечка това е максимална скорост

На 5 та предавка пак завиди от наклона 150-170 кл макс ,но мисля че е нормално каране на 5 та 140-150 при 4-4100 оборота обикновено това е скороста по наща магистрала ..

Поздрави.

Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с D14A3 със сменена гарнитура и 15/195/50. По спидометър съм я докарвал до 200-205 на 5-та но само веднъж по магистралата преди Варна (лятото, нощно време). Но преди това мн се ядосвах на колата понеже не искаше да мине 140 км/ч. И в този ден, на път към Варна, след Омуртаг Сивика просто се отпуши и полетя. Залепи се на 160 по равен път, като се усещаше че може още. Интересно беше, че това се случи след като се засилих след друг подминал ме Сивик с Т регистрация. Тогава се шегувахме със спътника ми: "бре, надушиха се и виж какво стана". От тогава не съм пипал нищо по колата освен консумативи и повече от 180 не съм развил. Опитвал съм по надолнищата на магистралата към Бургас, но... повече от 180 не може.Не съм почитател на непоносимо високите скорости, а аз си мисля, че тези коли не е нормално да се движат с 200, понеже не са големи и съответно не са достатъчно стабилни с такава скорост и не е безопасно. Аз от моята вече съм доволен. Видях че може, разбрах че макар с малък двигател не е "куца", така че сега просто си я карам с удоволствие и с нормална за габаритите и и за нашите условия скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от менD15B7 аз и един приятел без багаж и леко нанагорнище от 80км/ч на 5 до 180км/ч обороти 6K и нещо. Педала не беше до дупка, но имаше КПП и така...... следва втора серия само да сменя ремъка, че лошо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, с D14Z2 съм , на газ по магистралата 196км/ч , можеше и още но идваше завой и трябваше да понамаля, на бензин още не съм я пробвал. Бях сам , гумите ми са със стоков размер 185/60/14.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа и аз тогава Д16Y2 или малкия втек 126 коня 195\60\15 :rolleyes: до вчеара като се прибирах от трявна си мислех че би трябвало да върви повече но явно със моите скромни 167 по ГПС отклонението от километража е 3-5 км несъм сигурен всичко това след средата на педала и пълен багажник но около 40 кг тежащ (багажа) и около 25 л. в резервоара май съм си доста добре като се има в предвид че 4-те ми амортесьора са изпуснали разхода беше като заредих 11.2 за 115 км. :cool::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

220 по ГПС на равен път.(за вятъра не знам дали е бил попътен) :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200км/ч, 4-та скорост, 7000 об./мин., насрещен вятър, замерено по скоростомера на колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15Z8 - Vtec-e 180 km/h на метан при това със 5лв/100км :P Хоооооондааааааа

Редактирано от Mr.Stefanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, с D14Z2 съм , на газ по магистралата 196км/ч , можеше и още но идваше завой и трябваше да понамаля, на бензин още не съм я пробвал. Бях сам , гумите ми са със стоков размер 185/60/14.

тц,тц със същия двигател съм, ама каквото си пише в сержизната книжка това си вдига. можеби разликата е в това, 4е колегата кара на газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д16а8 .... 210км/ч можеше и още ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акорд купе ф22б5-240км.,изправя стрелката.Мисля,че са толкова километрите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акорд купе ф22б5-240км.,изправя стрелката.Мисля,че са толкова километрите :D

При мен на 220 удря ограничител?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това съм го правил само веднъж и то с още двама човека в колата.Стрелката подмина 220 и почти застана вертикално:lol:На колко оборота ти изключва на теб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня честно казано, но ако не е ограничителя се усеща, че има още потенциал. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта вече разработена я пробвах преди месец - 206 км/ч и електрониката каза стоп.По каталог е 205 км/ч .Педала на газта има още много ход ,ама това е ... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой може да ми обясни, как при условие че по книжка на колата ми Хонда Сивик 2001г. 7-ма генерация с двигател 1,6 и 110кончета, по КАТАЛОГ И ДАВАТ 187км/ч, а в събота по магистралата малко след Ябланица си ги направих 210 като "стой та гледай". Откъде тая мощ се чудя Аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто е, каталожните данни в много случай са пълна измишльотина подчинена на норми които не знаем и не разбираме. 110к.с са досатъчни за макс скорост около 210-220км/ч дори при трупче като 7-ма ген :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда... и моята Х23-ка по каталог я дават до 217, но стрелката си опря в пластмасата след 230 и колата продължи да ускорява. След тунелите на Витиня посока София. Може и да е имало мъничък наклон, но изглеждаше равно. С оригиналните 15" джанти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята хондичка е d16y2 напълно сток и няколко пъти съм правил 230 ама си загрява много ако поздържиш на такава скорост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д16з6 напълно сток с генерация от 1.3 ..... на магистрала тракия 4-човека в колата по километраж над 220 след включване на ГПС се оказа ,че реалната е 211 това по леко надолно и като хване равното пада на 206-208 реална :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като си взех колата, не аз зад волана, ами Wavemastaa, трима човека бяхме, двама отпред, един на задната седалка, с умерен наклон естествено - 210км./ч., натам го достраша, а и го разбирам, предницата ми е за реглаж. Някой ден като регулирам всичко и сложа хубави гуми ще се тествам пак /дано не ми е за последно/. Иначе най-лесно ускорява до 170 - 180км/ч., от там нататък започва да се мъчи., това е като е на равно.

Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а някой знае ли на прелюд 4г. там щом на 230 стрелката няма накаде да ходи какво става ако ускорява още,не че съм пробвал но питам от любопитство да не би да трябва да си сменя километража с тези плазмените че гледам те до 260 са разграфени..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:thumbs1:Те са разграфени, но не са пренастройвани сензорите. Загледай се пакв това 260 и ще видиш, че показва вярно до 200, а след това скача директно на 240. Може да се направи но е много играчка. :D Така или иначе в България няма място където е законно да караш с повече от 130!!! Не го забравяйте! И по магистралите вече има камери и е много лесно да останеш без книжка за 3 или 6 месеца!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти може и до 500 да го разгафиш, ама няма да показва вярно :thumbs1: По-скоро трябва да се смени целия километраж, заедно с платките отзат. А питаш ли какво им е на тези дето имат H22A с японския километраж, който е до 180 :D

 

Иначе по темата - само веднъж съм вдигал около 200 и то при изпреварване :DИзпреварване по български - настигаш някой, тръгваш да го изпреварваш и той започва да вади душата на колата си. :D

 

@Димитър Коев - със сигурност след тунелите в посока София има наклон чааак до края на магистралата. И само да отбележа, че магистрала Хемус би трябвало да е последното място на планетата, където да си пробвате колите. Моля ви, не го правете там :Dhttp://dariknews.bg/view_article.php?article_id=367201

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д16з6 напълно сток с генерация от 1.3 ..... на магистрала тракия 4-човека в колата по километраж над 220 след включване на ГПС се оказа ,че реалната е 211 това по леко надолно и като хване равното пада на 206-208 реална :D

:D:D:thumbs1: сега ще ти обяснят , че ти ги е нямало 50 коня заради генерацията, защото те с д13 правят толкова !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със Д14А2 съм вдигал максимум 195км/ч.,това са показания на инфоборд (предполагам реални),защото на километража показваше молко над 200км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе в България няма място където е законно да караш с повече от 130!!! Не го забравяйте! И по магистралите вече има камери и е много лесно да останеш без книжка за 3 или 6 месеца!

...на моята просто и трябва една права отсечка около 3 километра и си стига 200 без проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моито купе 1.6 v- tec пета ген. повече от 230 не иска няколко пъти съм го пробвал ,не ще и не ще ,сигурно щото е с 16 ки . :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен баше най - добре когато я купих. Сивик 6г. Д14А3( вече с махната гарнитура на дросела) и съм я пробвал на магистралата в иделани ословия .(нанадолнище без коли може би и попътен вятър 100 октана бензин) 205 км горе доло направи с оригиналния размер гуми ... напоследак повече от 180-190 неиска .. ,но аз съм мн доволен все пак е 1,4 нека него забравям :lol:200 км са си голям залак за наще коли ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...