Jump to content

sAsKE

Фен
  • Мнения

    103
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно sAsKE

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 11.12.1974

Profile Information

  • Кара
    CR-V, 128 hp, набор 1999 г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sliven

Последни посетители

3064 профилни разглеждания
  1. Уплатнение на шофьорската врата.
  2. Може да не е гарнитура. На мен 3 ми смениха и накрая се оказа семеринг на маслената помпа.
  3. Здравей. Имам проблем с газовата уредба Ланди Ренцо. Можеш ли да ми дадеш координати на този майстор от казанлъшкото село? Ето и твоя коментар към тема за придърпването "Сменях какво ли не изписано като причина за придъпването във форума. Ходих при знайни и незнайни газаджии. Ребуса при мен с придърпването, както и с бедната смес го реши анонимно за мен газаджийче в едно казанлъшко село. Оказа се, че е работил години за BRC в Гърция. Доколкото разбрах имаше разлика във Fuel trim-овете на газовия и бензиновия копютър. Настройката я правихме с bluetooth адаптер за бензиновия компютър,свързан с моя телефон и лаптопа на газаджията, свързан към газовия комп. Докато карах на различни скорости майсторчето гледаше процентите fuel trim на телефона и човъркаше на лаптопа. Резултата е липса на придърпване и вече 6 месеца чека не ми е светвал. Имах огромен късмет. Първо попаднах съвсем случайно там и проблема беше друг (миризма на газ в купето). Явно на газаджията му беше за сефте подобни манипулации, защото не ми взе пари въпреки, че му отне около 1 час да се занимава с мен. Дано съм бил полезен защото знам, че проблема е много дразнещ

  4. Майсторите са ме подвели. Не червяка е пластмасов, а зъбното колело е такова. И не беше изронен, а явно са си говорили наизуст, защото не са направили труда да го отворят. След като разглобих корите и механизма погледнах под капачката на редуктора. Там се откри потресаваща гледка. Беше пълно с мръсотия, а капачката и съединителя бяха корозирали. Заради изядената от корозия федер шайба и диска на съединителя вала на зъбното колело се въртеше свободно и не предаваше движение. Отне ми час и половин флакон WD40, докато почистя леглото на червяка от мръсотията След това разглобих задна дясна врата (предполагам, че става с всяка друга) и извадих карантията от редуктора, след което го пресадих на предната врата. Механизма беше като нов. След сглобяването шофьорското стъкло функционира перфектно. Стъклото на задната врата засега ще чака. Мина ми еротичната идея да заваря вала за диска, но се отказах. Ще купя втора употреба, предполагам че за пасажерските врати механизмите са по-евтини. По описания начин спестих добри пари, защото за втора употреба ми искат минимум 80 лева, а и са дефицитни. След монтажа пих една ракия, докато жената пееше "шапка ти свалям, алелуя бейби", защото не вярваше, че майсторите са сгрешили и стъклото ще тръгне . Дано съм полезен с темата Поздрави
  5. Колега Krasi-mir благодаря много. Бях срещнал в твои постове, че могат да се подменят редукторите на моторчетата. Интересно дали могат да се сменят само пластмасовите червяци. Сверих парт-номерата на сивик аеродеск и моторчето на црв, но не отговарят. Естествено това не означава, че не са съвместими. Утре започвам подмяната и ще пиша. Поздрави
  6. Здравейте колеги. Стъклото на шофьорската врата на моето CR-V RD1 спря да функционира. Оказа се изронен червяк на моторчето. Като варианти ми казаха или нова машинка за около 140 лв. или втора употреба. Използваните за предна лява врата обаче са дефицитни и скъпи. Въпроса ми е мога ли да взема моторче (или прочетох, че става и редуктор) от друга врата или да закупя подобно втора употреба, предполагам, че по-лесно се намират. Поздрави
  7. Сменях какво ли не изписано като причина за придъпването във форума. Ходих при знайни и незнайни газаджии. Ребуса при мен с придърпването, както и с бедната смес го реши анонимно за мен газаджийче в едно казанлъшко село. Оказа се, че е работил години за BRC в Гърция. Доколкото разбрах имаше разлика във Fuel trim-овете на газовия и бензиновия копютър. Настройката я правихме с bluetooth адаптер за бензиновия компютър,свързан с моя телефон и лаптопа на газаджията, свързан към газовия комп. Докато карах на различни скорости майсторчето гледаше процентите fuel trim на телефона и човъркаше на лаптопа. Резултата е липса на придърпване и вече 6 месеца чека не ми е светвал. Имах огромен късмет. Първо попаднах съвсем случайно там и проблема беше друг (миризма на газ в купето). Явно на газаджията му беше за сефте подобни манипулации, защото не ми взе пари въпреки, че му отне около 1 час да се занимава с мен. Дано съм бил полезен защото знам, че проблема е много дразнещ
  8. Преди да купя лявото огледало имам два въпроса. Елекрическо ли е и ако да, дали става за фейслифт японка. Благодаря предварително

  9. Здр. Трябва ми странично, ляво ел.огледало за японски хеч 6 ген (фейслифт). Гледам, че на белия сивик е счупено, но на мен ми трябва огледалото и карантията, а не корпуса. Ако може и цена за амортисьрчетата на третата врата. Благодаря

  10. Здр.Интересувам се от лявото странично огледало и амортисьорите за третата врата на Civic-а 1.4 IS, японски хеч. Мерси

  11. Здравейте колеги. За съжаление съм на гъза на географията и нямам достъп до настолния компютър, за да кача клипа с инцидента. Слави CR-V пак позна. Бутилката е турска и сигурно е била с производствен дефект. Изспускането се оказа, че е заради гумичката на някакъв клапан и вероятно е дефектирала в следствие на високото налягане.А в сервиза се кръстеха, че тези евросонди издържали до 2ОО атм. налягане. Не съм съгласен обаче с омаловажаването на инцидента. Както писах, ако жена ми караше, нямаше да се усети, че има теч на газ и имаше вероятност да остави колата на слънце. Хондата е с черна кожена тапицерия и температурите вътре през лятото достигат високи стойности. Не твърдя, че наситената с пропан-бутан кола щеше непременно да се взриви или да изтрови семейството ми. Оставям на всеки да прецени, каква е била вероятността. Поздрави
  12. Здравейте. Пиша от личен опит. Не е добре да се пълни до горе, поне не по нашите бензиностанции. И да това важи за тироидалните бутилки. На мен ми случи няколко пъти газовият резервоар да го "препълнят" с 27 литра, при положение, че събира 28 литра. След поредното такова пълнене в OMV Бургас бутилката взе да изпуска газ. Още се ужасявам, какво щеше да се случи, ако колата я караше жена ми с детето вътре. Едва ли щеще да се усети, какво е това леко свистене в багажника. Това се случи се рано сутрин т.е беше хладно. Поздрави
  13. Аз ползвам OBD 2 bluetooth адаптер и Tarque за андроид. Всички параметри, които ти искаш да следиш в реално време+ кодовете за грешки се показват от това приложение. Моята инвестиция излезе 50 лв. с доставката.
  14. Бутилката ми е 28 литрова тороидална и събира от 22 до 27 литра в зависимост от бензиностанцията. Зареждам газ единствено на ОМВ.
  15. Здравейте Колеги Колата е Honda Civic 2000г японски хетчбек. След монтаж на ГИ марка Фобос при мен се появиха често срещаните проблеми с газифицираните Хонди - висок разход (при мен и на бензин и на газ), ниски обороти и честа изява на чек лампата. Ходих на минимум 5 диагностики в сервизи и аз направих още толокова самодиагностики и единсвената грешка която се показа P0171 Fuel System Too Lean (45 Fuel system too rich or lean при самодиагностиката). След смяна на стандартно заподозрените части (не ги изброявам, че са много), почистване на дросел и IAC (EACV)клапан и изкормен катализатор проблемите си останаха. Наскоро реших да си купя ELM 327 OBD2 Bluetooth адаптер и със смартфона направих диагностика. Оказа се че има и друга грешка p0170 (Fuel trim malfunction), за която си нямам идея какво означава. Прочетох обаче, че появата и е свързана с моите проблеми, описани по-горе. Според мен, както беше писал колегата Слави CR-V в един от постовете (http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=58473) всичко се дължи на газовия компютър, който подлъгва безиновия и той се мъчи се адаптира. Както го беше описал и колегата симптомите временно изчезват след софтуерен reset на ECU-то от страна на газаджиите и се появяват след появата на DTC. Във връзка с гореизложеното имам няколко въпроса. 1.Ако обогатя сместа на газ ще има ли полоижителен ефект?2.Що за добитък е p0170 (Fuel trim malfunction) кода?3.Има ли достъпен софтуер, с който сам да си ресетвам ECU-то и как?Надявам се да съм полезен и на другите колеги с кахъри като моите.Благодаря предварително
×
×
  • Създай нов...