emod 1674 #81 Отговорено 2 Август, 2024 (Редактирано) Дадоха ми ЕКО 2. В талона ми не пише евро категория, през далечната 2006, когато я купих, не са я вписали 😊 Редактирано 2 Август, 2024 от emod 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #82 Отговорено 2 Август, 2024 И моят 6-та хеч (набор на твоят) е същата история, но с тях драма няма. Няма и катаризатор, но мина преглед преди промените, и нищо не казаха, но и не се сетих да снимам. На тез вехти коли границата е по-висока. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #83 Отговорено 2 Август, 2024 Но този месец трябва да мине ГТП и по-вехтият - 3-та ген. 86-та. Да видим там как ще е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #84 Отговорено 3 Август, 2024 Прясно прясно минат преглед преди час. Благодаря отнова за съветите на @dandilov !!!! Всички фактори ги изброих в по-предните постове. Покри изискванията за 4та от първия път . По пътя към пункта нарочно карах на 2-ра и 3-та. От пункта бяха впечатлени и то след като преди мен върнаха една Астра 1.6 "полицайския модел". Наистина не знам как ги определя системата след като годината на Акордчето е 2007 и по таблицата уж е 3та група 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #85 Отговорено 3 Август, 2024 Честито и чудесно лято! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1015 #86 Отговорено 3 Август, 2024 По таблица и аз съм Евро 4 с група 3 ама станах група 4 с новите прегледи. Тва тия неща си ги пишат всяка година различно. дОйде нов началник, даде ново разпореждане, има нов стикер с нова група и така до следващият път. Aerodeck-a беше Еко 3, стана Еко 2, на последният преглед тази година Януари, отново Еко 3. Ходи ги разбери вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #87 Отговорено 4 Август, 2024 (Редактирано) Бе, важно е да караме коли в добро към чудесно състояние! Газовете са прах в очите на ората. Щуротиите им, щом не можем да променим, ще ги преживеем. Редактирано 4 Август, 2024 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #88 Отговорено 5 Август, 2024 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladimir8507 14 #89 Отговорено 5 Август, 2024 На 3.08.2024 г. at 10:30, svemar написа: Прясно прясно минат преглед преди час. Благодаря отнова за съветите на @dandilov !!!! Всички фактори ги изброих в по-предните постове. Покри изискванията за 4та от първия път . По пътя към пункта нарочно карах на 2-ра и 3-та. От пункта бяха впечатлени и то след като преди мен върнаха една Астра 1.6 "полицайския модел". Наистина не знам как ги определя системата след като годината на Акордчето е 2007 и по таблицата уж е 3та група Виждам, че си от Варна. В кой пункт мина и колко ти струваше? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #90 Отговорено 5 Август, 2024 (Редактирано) В събота срещам "моя" газаджия - жалва ми се: - Пропаднал съм. Газанализаторът ми нещо се бъгна, а сега е "жътва"! Днес ми звънят от ГТП пункта, дето си карам колите: - Господине - да ви напомним че тази седмица трябва да ни посетите. Пинам - Как е хавата след "трусовете по горните етажи на властта"? - Амии, за сега няма промени в критириите при нас, но идвайте. Имам и sms - за гражданската на Сивика. Въобщее - хЕвропейска работа! Ще те намерят за пари, и да немаш обхват. Редактирано 5 Август, 2024 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 801 #91 Отговорено 5 Август, 2024 Мен от гражданската ме информират, кога ми изтича. Бих бил благодарен и от ГТП-то да го правят. Веднъж карах цяла седмица без преглед, по невнимание. Нали знаеш, че освен смъртта и гтп-то е неизбежно, ако не искаш да ходиш пеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #92 Отговорено 5 Август, 2024 Мен миналата година ме питаха дали искам да ме уведомят. Оставих си тел. номера и толкова. Не са искали пари за което, поне тогава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #93 Отговорено 5 Август, 2024 От новините: Предложена е промяна - срокът за отстраняване на проблемите да е от 2 седмици до 1 месец и газовете да минат в категория "неопасни за движението". Допуските за СО според Евро котегориите били евро изисквания и остават! Най-големият проблем били некамествените горива. Таа - "опичайте си катализаторите" преди ГТП, а който няма - справка лобиста екс състезател. Днес бе събрал журналисти, та с министъра да обяснят на народа, че с колите от миналия век и дизелите няма драма - такива били правилата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #94 Отговорено 8 Август, 2024 (Редактирано) Айде - ЧЕСТИТО - на вехтият ми Леджо. Благодарско за препоръките на колегите: @Plamen-CRV -да кажа на пункта, че колата е V6, но там знаеха. @dandilov - към 15-те литра много стар А95, да добавя 5л. свежичък MAX Motion 100 и да покарам на околовръстното. Минах 5 км на 5000об/мин. и обратно в града, та отидох на пункта. Там все пак ми казаха да угася колата и да чакам предходният да излезе. Гледах "живи данни" на монитора, но нямаше как да снимам. СО-то се колебаеше в границите 0.012 - 0.014 без значение гориво и обороти. Вероятно заради това в документа е 0.0 навсякъде. Ноо моторът е "милионник" с 3 катализатора - явно здрави (щот някой ми бе казал - На таз кола след 250К са за смяна), а и ги продухах и загрях добре. Прегледа ми струваше 80 лв + 15лв, за 100-те октана, ама не ходих отсреща в сервиза "да и баят". Та така с таз драма. Даже ме "повишиха" в ЕКО4. Ще се пътува - ВАКАНЦИЯЯ Я, Я, Я. Редактирано 8 Август, 2024 от ceco_accord 11 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 634 #95 Отговорено 8 Август, 2024 Преди 1 час, ceco_accord написа: Ще се пътува - ВАКАНЦИЯЯ Я, Я, Я. Off Topic Весела да ви е ваканцията 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislavnba 19 #96 Отговорено 14 Август, 2024 Интересно на мен като ми откраднаха катализатора миналата година и в друга тема видях, че универсалните са пълни батали и държат не повече от 1 година, как става минаването. Имам Ауди купе 95г, което е без категория и то може да бълва 10 пъти повече емисии и то ще мине без проблем. Обаче акордчето ми което е в топ форма, няма да мине защото няма катализатор? Е къде е логиката, да си карам аз още по старата бангия или някой скапан трактор дизелак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #97 Отговорено 14 Август, 2024 Четох че разпоредбата е променена и вредните емисии вече са в графа "неопасни за движението". Тоест - каквото и да покаже газ анализатора, няма да те спрат от движение. За сега (като всакога у нас) - "всако чудо, за 3 дни". Минаваш и караш, пък ще му мислиш за догодина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislavnba 19 #98 Отговорено 14 Август, 2024 Преди 1 час, ceco_accord написа: Четох че разпоредбата е променена и вредните емисии вече са в графа "неопасни за движението". Тоест - каквото и да покаже газ анализатора, няма да те спрат от движение. За сега (като всакога у нас) - "всако чудо, за 3 дни". Минаваш и караш, пък ще му мислиш за догодина. Колега дай един линк Преди 2 часа като си миех колата и минах през един ГТП и питах там и онзи директно ме отряза и ми каза, без катализатор да не минавам, че щели да ме спрат от движение. От кога е тази "нова" "промяна" то не можеш да им хванеш края. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #99 Отговорено 14 Август, 2024 (Редактирано) Вчера я мярнах по някакви новини, а днес и във фейса имаше някаква статия. https://gtp.bg/2024/08/12/veche-ne-se-spirat-ot-dvijenie-avtomobilite/?fbclid=IwY2xjawEpz-ZleHRuA2FlbQIxMQABHRK12-vlHwRFylJE4CVrH4R2kwKaMoji-0GbnI5IgG2aR2j0Aexad9Gdwg_aem_M9BVit3tpPD0uqvrIxSfLg Редактирано 14 Август, 2024 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 801 #100 Отговорено 14 Август, 2024 Само да не скочат кражбите на катализатори, има голямо търсене в момента. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislavnba 19 #101 Отговорено 14 Август, 2024 преди 19 минути, ceco_accord написа: Вчера я мярнах по някакви новини, а днес и във фейса имаше някаква статия. https://gtp.bg/2024/08/12/veche-ne-se-spirat-ot-dvijenie-avtomobilite/?fbclid=IwY2xjawEpz-ZleHRuA2FlbQIxMQABHRK12-vlHwRFylJE4CVrH4R2kwKaMoji-0GbnI5IgG2aR2j0Aexad9Gdwg_aem_M9BVit3tpPD0uqvrIxSfLg Да де ама това е просто промяна на срока за оправяне на "нередностите". Което е пълна глупост. Аз няма да дам 500лв за катализатор , който след 1 година може да се здуха и да вредните емисии пак да са над нормата. Да не говорим , че изчетох сумати теми, където обясняват за страхотното гориво в България. Реално не са измислили все още решение на моя проблем и не се знае дали ще измислят. До тогава хондата в бокса и ще си карам старата кола, която бълва 10х повече, защото тя е позволена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladimir8507 14 #102 Отговорено 22 Август, 2024 (Редактирано) Нека да споделя и аз. Вчера 25 годишното ми CR-V успешно премина ГТП. Автомобилът е 1999г, 147к.с, без ЕВРО категоризация. За съжаление, нямам разпечатка от проверката на газовете, защото трябвало да поискам предварително, след замерването "не можело да се извади, защото данните заминавали автоматично" От показанията на екрана по време на замерването, успях да запомня само нивото на въглеродния окис (CO) което се колебаеше между 0,00 и 0,01 (нула, нула едно) Другите показателни не мога да ги цитирам, само ми казаха, че стойностите на кислорода били над нормата. И понеже, както всички знаем, кислородът е много вредно вещество и влияе на климатичните промени, ми намалиха ЕКО категорията от ЕКО 3 на ЕКО 2 Та така... Редактирано 22 Август, 2024 от vladimir8507 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #103 Отговорено 22 Август, 2024 Вероятно е заради ЕГН-то на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #104 Отговорено 26 Август, 2024 И на мен ми предстои това упражнение след 20-тина дена. @vladimir8507 благодаря за надеждата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Abraxass 5 #105 Отговорено 25 Октомври, 2024 Здравейте, и аз минах много трудно ГТП , с катализатор съм, не горя масло, нооооо НИВАТА НА КИСЛОРОД БЯХА НАД НОРМАТА. Няма такава държава. Мислех си че ще мерим СО2, а не кислород от ауспуха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 59 #106 Отговорено 25 Октомври, 2024 как нивата на кислорода високи! Да не би да имате дупки по изпускателната система? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Abraxass 5 #107 Отговорено 25 Октомври, 2024 Няма дупки, съмнява ме меката връзка, двигателя работи като часовник, а и да има някъде, това ли е целта на прегледа, да си оправяме гърнетата?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1582 #108 Отговорено 25 Октомври, 2024 Ми да, това е целта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #109 Отговорено 25 Октомври, 2024 Преди 4 часа, Abraxass написа: Няма дупки, съмнява ме меката връзка, двигателя работи като часовник, а и да има някъде, това ли е целта на прегледа, да си оправяме гърнетата?! ... и двигателите и купетата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 801 #110 Отговорено 25 Октомври, 2024 И аз минах днес, с 0.000 СО, винаги толкова ми е показвало, но преди си мислех, че е бошлаф работа, аме не, толко си е, ако всичко е изправно. Поговорих с хората от пункта и с усмивка си казаха, че няма драма, ако искат ще минеш, ако ще и да не си в норма, стига да не е много над. Сиреч българина му е намерил цаката, отново. Но все пак е хубаво да си правите предварителни замервания, за да ви кажата дали ще ви вземат 70лв. или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Abraxass 5 #111 Отговорено 25 Октомври, 2024 И при мен СО-то беше нула, ноооо Кислородът беше над нормата. А той е мнооого вреден за околната среда. Не мисля да търся проблем в колата, защото такъв най-вероятно няма да намеря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 801 #112 Отговорено 25 Октомври, 2024 Меренето на кислород в газовете се прави, за да се установи дали гориво-въздушната смес е в норма, тоест по-малко или повече кислород е показател за неизправност в системата(богата или бедна смес), а не че кислородът е проблем сам по себе си. Тоест все тая дали ти зле сместа или имаш дупка в крайното гърне(примерно), резултатът е един и същ, не минаваш, защото така работи алгоритъмът, не търси причината, а гледа крайния резултат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2871 #113 Отговорено 25 Октомври, 2024 (Редактирано) Off Topic Така както беше написано, да се посмеем малко... Цитат ноооо Кислородът беше над нормата. А той е мнооого вреден за околната среда. Ами кажи им да спрат от движение околната среда тогава, нали е 21% кислород. Пък това им е работата - да спират от движение. Редактирано 25 Октомври, 2024 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове