
Zhelyazkov
Фен-
Content Count
28 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
5 NeutralAbout Zhelyazkov
-
Rank
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda hr-v
-
Пол
Мъжки
-
Място
Shumen
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
В тоя ред на мисли, на мен въпросната ситуация ме завари в Павел баня, а аз съм от Шумен. Та се пращаха ключове по Еконт, притеснения дали проблема, ще е в ключа или не. Като цяло може ли, трябва да се избягват такива електроника - мое мнение!
-
Пиша за следващия с подобен проблем. Решиха проблема при мен, поради това че единия ключ е клониран без да е вписан в компютъра като се прецака съм разбъзикал компютъра и затова и двата ключа който са с един код не тръгвали. Минах със смяна на чипа и вписването му в компютъра.
-
А махането как става? Че бил в компютъра вграден май.
-
Сходен ден проблем при мен се оправи чрез хубаво измиване с водоструйка отдолу, като се набляга около гумите. Обясниха е ми, че гривните на абс се зацапват и това взе , че свърши работа.
- 1 reply
-
- 1
-
-
Имам някакъв странен проблем. От година карам с клониран ключ, до вчера нямаше проблеми, но от вчера спря да го познава /съответно не може да пали, заради имобилайзера/. Пробвах и с оригиналния ключ /по който е правен дубликата/ и него не го познава. Та с другия ми оригинален ключ запали, него си го разпознава за сега без проблеми. Някаква идея къде е проблема? Компютър ли, ще сменям, софтуера ли се цака или нещо друго според Вас? Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
-
Бе станалото - станало. Не е излишно , пък и използвах, че е отворен двигателя да ми смени и ангренажен ремък и ролки. Ама въпроса е сега дали, ще протече ако го сменя. Защото много странно понякога тече и понякога не тече. Затова мисля, че капачката прави чалъми и не пуска към казанчето.
-
Тече е от радиатора от пластмасовия капак, където е връзката с метала. Според мен или радиатора е за смяна или капачката , заради клапата, ако не сработва винаги. Двигателя е 1.6 105 к.с. радиатора бил протекъл според Майстора заради вкарване на газове в охладителната система през гарнитурата.
-
Протече ми радиатора на охлаждането/ почти нов ,предния ми се сцепи и го смених/ Майстора я гледа пипа и тн. и каза заминала е гарнитурата. Разглоби я , шлайфа главата, смени гарнитурата, гумички на клапани, гарнитура на колектора и водна помпа и си я взех. 20 км по-късно пак взе да тече радиатора, от капака му отгоре където е захванат с обърнати тенекийки. На току що изгасен двигател като се отвори капачката хвърля вода ама с нормално налягане, по смачквам клапата,слагам я и пак паля и спира да тече ,след 2 часа пак я карам и пак почва да тече. Въпроса е дали може тая капачка да прави чалъми / Майстора я е сменил сега след последните ремонти/ защото предната нещо го е усъмнила. Ако вземам друга на колко налягане трябва да е? Предната ми беше на 1.1 а гледам има на 0.9. Благодаря предварително.
-
Помощ! Скъса се предна лява полуоска на харвито. 1999г
Zhelyazkov replied to damyanu's topic in HR-V 1ва. (1998 - 2006)
Колко скъпи са скъпите ОЕM? -
Помощ! Скъса се предна лява полуоска на харвито. 1999г
Zhelyazkov replied to damyanu's topic in HR-V 1ва. (1998 - 2006)
Малко стара тема, но ще я подновя малко с питане. Като чета из форума оставам с убеждението, че полуоските на тези автомобили са много слабо място. Така ли е? Как аджеба се къса това нещо /лаик съм наистина/? Гледам в едни сайтове autopower bg ,че са от към 150 до към 300 лв /верно няма избор 1-2 вида са/ това целия комплект ли е което се сменя при бела? Хипотетично питане. Харесвам си машинката макар и изглеждаща като рисувана от дете в градината. -
Ръчна скоростна кутия, няма газ /не е имала изобщо/ по тоците нищо освен смяна на акумулатор. Преди две седмици правеше чалъми с оборотите и я закарах на диагностика/нищо не показа като грешка/ ама за всеки случай ми казаха да изчистя дроселната клапа и се оправи. От тогава много ги следя оборотите и това го забелязах със спирачката. "Това е нормално" са думите на хора, които разбират, обаче мен ме съмнява да съм го пропуснал преди като ефект.
-
Здравейте, хора помагайте, че малко ми писна да ми обясняват как нямам проблем. Карам колата от 30000 км и не правеше така. Та за какво става дума. Натискам спирачка силно всичко си е ок, кове си, оборите си стоят с некво много минимално колебание, отпусна ли педала се форсира /качва оборотите от 800 на към 1100/, ако пък на място помпя спирачката до 1250 ги качва. Имам ли ,нямам ли проблем? Последно регулираха клапани и чистиха дроселна клапа. Друго не е пипано. Благодаря предварително. Хондата е ХРВ 2004 1.6 105 кс БЕЗ 4х4
-
За другата седмица,ще ходя на диагностиката. Такъв проблем ,ще излезе ли на диагностиката?
-
Честно ,сефте тея дни чух че се регулират. Лаик съм си , не го крия. Нямам идея кога или изобщо регулирани ли са. Иначе на бензин е. Не е имала газ никога - така каза предния собственик.
-
Не съм купувал нищо още, ако пък се размина с купуването, ще е супер. Наистина съм много зле с машините, не бих пипнал аз да чист нещо. Иначе за клапаните от както е в мен колата не са пипани /15к км/. Впрочем аз съм от град Шумен, моля ако някой четящ знае майстор в този град който е правил нещо такова / почистването / да ми каже къде да отида. Че като споменах на майстора дето ми сменя маслото бая се зачуди за какво говоря.