Jump to content

Zhelyazkov

Фен
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Zhelyazkov

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda hr-v
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Shumen

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. В тоя ред на мисли, на мен въпросната ситуация ме завари в Павел баня, а аз съм от Шумен. Та се пращаха ключове по Еконт, притеснения дали проблема, ще е в ключа или не. Като цяло може ли, трябва да се избягват такива електроника - мое мнение!
  2. Пиша за следващия с подобен проблем. Решиха проблема при мен, поради това че единия ключ е клониран без да е вписан в компютъра като се прецака съм разбъзикал компютъра и затова и двата ключа който са с един код не тръгвали. Минах със смяна на чипа и вписването му в компютъра.
  3. А махането как става? Че бил в компютъра вграден май.
  4. Сходен ден проблем при мен се оправи чрез хубаво измиване с водоструйка отдолу, като се набляга около гумите. Обясниха е ми, че гривните на абс се зацапват и това взе , че свърши работа.
  5. Имам някакъв странен проблем. От година карам с клониран ключ, до вчера нямаше проблеми, но от вчера спря да го познава /съответно не може да пали, заради имобилайзера/. Пробвах и с оригиналния ключ /по който е правен дубликата/ и него не го познава. Та с другия ми оригинален ключ запали, него си го разпознава за сега без проблеми. Някаква идея къде е проблема? Компютър ли, ще сменям, софтуера ли се цака или нещо друго според Вас? Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
  6. Бе станалото - станало. Не е излишно , пък и използвах, че е отворен двигателя да ми смени и ангренажен ремък и ролки. Ама въпроса е сега дали, ще протече ако го сменя. Защото много странно понякога тече и понякога не тече. Затова мисля, че капачката прави чалъми и не пуска към казанчето.
  7. Тече е от радиатора от пластмасовия капак, където е връзката с метала. Според мен или радиатора е за смяна или капачката , заради клапата, ако не сработва винаги. Двигателя е 1.6 105 к.с. радиатора бил протекъл според Майстора заради вкарване на газове в охладителната система през гарнитурата.
  8. Протече ми радиатора на охлаждането/ почти нов ,предния ми се сцепи и го смених/ Майстора я гледа пипа и тн. и каза заминала е гарнитурата. Разглоби я , шлайфа главата, смени гарнитурата, гумички на клапани, гарнитура на колектора и водна помпа и си я взех. 20 км по-късно пак взе да тече радиатора, от капака му отгоре където е захванат с обърнати тенекийки. На току що изгасен двигател като се отвори капачката хвърля вода ама с нормално налягане, по смачквам клапата,слагам я и пак паля и спира да тече ,след 2 часа пак я карам и пак почва да тече. Въпроса е дали може тая капачка да прави чалъми / Майстора я е сменил сега след последните ремонти/ защото предната нещо го е усъмнила. Ако вземам друга на колко налягане трябва да е? Предната ми беше на 1.1 а гледам има на 0.9. Благодаря предварително.
  9. Малко стара тема, но ще я подновя малко с питане. Като чета из форума оставам с убеждението, че полуоските на тези автомобили са много слабо място. Така ли е? Как аджеба се къса това нещо /лаик съм наистина/? Гледам в едни сайтове autopower bg ,че са от към 150 до към 300 лв /верно няма избор 1-2 вида са/ това целия комплект ли е което се сменя при бела? Хипотетично питане. Харесвам си машинката макар и изглеждаща като рисувана от дете в градината.
  10. Ръчна скоростна кутия, няма газ /не е имала изобщо/ по тоците нищо освен смяна на акумулатор. Преди две седмици правеше чалъми с оборотите и я закарах на диагностика/нищо не показа като грешка/ ама за всеки случай ми казаха да изчистя дроселната клапа и се оправи. От тогава много ги следя оборотите и това го забелязах със спирачката. "Това е нормално" са думите на хора, които разбират, обаче мен ме съмнява да съм го пропуснал преди като ефект.
  11. Здравейте, хора помагайте, че малко ми писна да ми обясняват как нямам проблем. Карам колата от 30000 км и не правеше така. Та за какво става дума. Натискам спирачка силно всичко си е ок, кове си, оборите си стоят с некво много минимално колебание, отпусна ли педала се форсира /качва оборотите от 800 на към 1100/, ако пък на място помпя спирачката до 1250 ги качва. Имам ли ,нямам ли проблем? Последно регулираха клапани и чистиха дроселна клапа. Друго не е пипано. Благодаря предварително. Хондата е ХРВ 2004 1.6 105 кс БЕЗ 4х4
  12. За другата седмица,ще ходя на диагностиката. Такъв проблем ,ще излезе ли на диагностиката?
  13. Честно ,сефте тея дни чух че се регулират. Лаик съм си , не го крия. Нямам идея кога или изобщо регулирани ли са. Иначе на бензин е. Не е имала газ никога - така каза предния собственик.
  14. Не съм купувал нищо още, ако пък се размина с купуването, ще е супер. Наистина съм много зле с машините, не бих пипнал аз да чист нещо. Иначе за клапаните от както е в мен колата не са пипани /15к км/. Впрочем аз съм от град Шумен, моля ако някой четящ знае майстор в този град който е правил нещо такова / почистването / да ми каже къде да отида. Че като споменах на майстора дето ми сменя маслото бая се зачуди за какво говоря.
×
×
  • Create New...