Jump to content
Suyahoka

Фейса от 2012 или преди това ?

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

То на всички е ясно (освен на непробвалите), че автомата си е благинка - и за водача и за пътниците, както градско, така и извънградско.

Има си и еволюционен резон. Мадами се свалят с "ръчка" - да усещат потентност у мъжкаря, чието продължение на древните ловни атрибути е скоростният лост. Но съвременният, избере ли си жена, и стане ли тя "малко бременна", зарязва ръчката и почва да се движи плавно, за да не стресира плодът, а и всеки предпочита спящо дете пред "ред сълзи - ред сополи". :)

А технически, автомата пази мотора и тампоните по него и кутията в режим моторна спирачка и мръсна газ при ускорение!

По сняг и лед се кара супер и работи адекватно - ръчен режим скоро не съм ползвал.

Единственият минус е по-високият градски разход спрямо ръчката (при еднакви ДВГ), заради по-дългите предавки. Извънградско е обратното - автомата е по-икономичен.

Моята статистика е: Акорд 6 2.0 АТ / Акорд 7 2.4 АТ / Ледженд 3.5 АТ - всичките вървят на 2000 об/мин при 100 км/ч + около 500 оборота за всеки + 20 км/ч.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нямаше ли проблем с рейката при акордите дизел автомат ? Май имаше някаква тема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Drone написа:

А нямаше ли проблем с рейката при акордите дизел автомат ? Май имаше някаква тема. 

Прохлопването на рейката заради износена дясна втулка важи за абсолютно всички Акорд Осмици, независимо от двигател и скоростна кутия.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги съм предпочитал бензинови двигатели. Не знам защо е така 🤔 Като избирах Акорда, реших, че лично аз предпочитам 2,4 бензин. Изчетох всичко за дизела и 2,0 бензин. Реших, че комбинацията 2,4 бензин, АТ, комби е най - подходяща за моите изисквания. С дизела, не ми се занимава с ЕГР, ДПФ, помпи, дюзи, турбини и т.н. Сложих си газ. Разхода извънградско ми е 10 - 12. На бензин съм я смъквал до 8,5. Не знам как е с ръчните скорости но АТ си е голяма айляк :) Онази вечер джитках по магистралата - нагласих круиза и повече от час не съм правил нищо друго освен да въртя волана :) Друго, което мога да кажа е, че със скорост 140 км/ч по километраж, оборотите държат 3000. Онази вечер бях нагласил круиза на 120 км/ч по джипиес но не обърнах внимание на какви обороти е двигателя.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
35 minutes ago, Г.Писаров said:

Онази вечер бях нагласил круиза на 120 км/ч по джипиес но не обърнах внимание на какви обороти е двигателя.

 

На 2600–2700 си бил, според размера на гумите ;)

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Г.Писаров написа:

Аз винаги съм предпочитал бензинови двигатели. Не знам защо е така 🤔 Като избирах Акорда, реших, че лично аз предпочитам 2,4 бензин. Изчетох всичко за дизела и 2,0 бензин. Реших, че комбинацията 2,4 бензин, АТ, комби е най - подходяща за моите изисквания. С дизела, не ми се занимава с ЕГР, ДПФ, помпи, дюзи, турбини и т.н. Сложих си газ. Разхода извънградско ми е 10 - 12. На бензин съм я смъквал до 8,5. Не знам как е с ръчните скорости но АТ си е голяма айляк :) Онази вечер джитках по магистралата - нагласих круиза и повече от час не съм правил нищо друго освен да въртя волана :) Друго, което мога да кажа е, че със скорост 140 км/ч по километраж, оборотите държат 3000. Онази вечер бях нагласил круиза на 120 км/ч по джипиес но не обърнах внимание на какви обороти е двигателя.

Е добре де ,проблема с ДПФ ,ЕГР е решим ,някой с дизел ,който има излязла от строя ГНП ,дюза ,турбина има ли ,защото всички това изтъкват ,а реално аз не съм видял някой да е писал за проблеми по споменатите 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резонен въпрос.

Да каже някой дали е патил, независимо от модела кола. Хонда имат 1 дизел и го слагат където могат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бензинджия съм. Това ми е трети дизел от общо 20 лични коли (12 Хонди) в семейството за последните 20г. Предишните 2 бяха Рено 1.9tdi, вграден във Волво V40 и Ровър 2.0sdi, вграждан във Хонда до 2002-а.

 

Чета форума всеки ден от 2009-а. Не смея да твърдя, че съм изчел всички теми, но нямам спомен да съм срещал тема с проблем в турбо, дюзи и ГНП.

 

Личният ми автодоктор е дизелджия. Познаваме се от 18г и работехме заедно с него в един сервиз около 10г. Не помня да съм виждал и чувал от него да ремонтира турбо, дюзи, или ГНП на Хонда дизел.

Дизелът, който съпругата ми кара сега той го намери и препоръча.

Два дни, след като го взехме той купи две бракувани Хонда Сивик 8 дизел. Едната с приключил двг, другата с приключило купе. Размени двигателите и в момента колата се кара от снаха му.

Тази с приключилият двг е на негов пациент от 12-13 години. Познавам колата от ден първи, когато дойде в сервиза със зверски тракащ мотор. Лечението беше, или основен ремонт, или добавка в маслото. Клиентът реши, че няма пари за основен ремонт и мина на вариант добавка, и ... колкото изкара. Ми изкара 13г, докато умре тотално.

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите с ГНП, дюза ,турбина ги свързвам предимно с европейските дизели. Дълго време съм карал три японски турбо-дизела (два нисана и тойота), вярно без common rail, но без никакви проблеми в тази част.

От друга страна знам за хонди с продължаващи проблеми със запушване дори след принудително сменен DPF. Бих казал, че именно това им е болката на тези двигатели. Присъствал съм на регенерация в сервиз, е няма такава гнусотия! В продължение на един час се опуши целия квартал! Така че за мен лично - не, мерси!

Но всеки сам си решава, затова казах - която е по-здрава и запазена, нея вземи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да напиша от 2013  карам 7-ма дизел  на 363 000 е ,смяна на масло на 20 000,смяна на горивен на 60 000 .От тия километри над 200 000 са мои ,сменил съм ролка на алтернатор и алтернатор и един датчик на Airbag.Предполагам е оригиналния съединител тръгнал е вече защото буксува ако я настъпя на 6-а и 5-а от ниски обороти.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да хвърля моите  5 стотинки в темата.Карам Акорда от подписа ми с голям кеф и като си търсих кола исках да е по малко в сервизите(дори въобще) е за сега се случва точно това карам и карам и карам....!Предните два дизела в гаража само ме ядосваха (Golf 5 1,9 TDI Alfa 147 1,9JDT) С моторите проблеми не но с други неща , може и аз да не съм попаднал на бройки. Дизел не искам за себе си освен ако не е нещо ТЕЖКО И ГОЛЯМО.
Колегата да си покара и двете и да си прецени кое е по удачно за стила и местата където ще ходи.
Сега имам и Служебна VW Tiguan 2.0 tfsi 190 PS Автомат в всички екстри за модела (все едно съм в някакъв смартфон ) Колата е супер но пак като се кача в Хондата и ми доставя голям кеф!
Успехи и да споделиш на какво си се спрял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карах седан 2.4 ръчка и в момента имам 2.2 дизел комби ръчка (заради детето и кучето). Дизел или бензин, хондата си е хонда и не е проблемен автомобил(при правилна поддръжка разбира се). Бензин - градско гори и е скъпо / извън градско не гори много, но шофирането е по - ангажиращо, поради причината, че е муден в ниските обороти и иска честа смяна на предавки при изпреварване и прочие. Дизела е икономичен, но не е окей за много километри градско каране, поради възможно задънване на ДПФ и ниските предавки не са добре разпределени (според мен). Дизела извън града е приятен за каране - нисък разход, тих и не толкова ангажиращ колкото бензиновия мотор. 

 

Аз лично съм фен на бензина, защото е по-забавен, подходящ за по - агресивно шофиране и мотора звучи прекрасно! Дизела е скучен.. 

 

Дано не съм те объркал много и късмет с новия автомобил, какъвто и да е той. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за ниските предавки в града при дизела е така. И мен много ме дразни, не знам как е при бензина, но при дизела при определена скорост да речем 30-35км/ч втора предавка е на прекалено високи обороти, а 3та е на прекалено ниски и човек се чуди на каква предавка да кара Иначе да, градско бензина е може би по приятен за каране, но извънградско дизела е супер.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... аз съм с дизел и имах "Огромен" проблем с дюзите, смених 4 дифтуняги за по 6 лв всяка, реално само може би по принцип само 1 беше за смяна, ама в предвид високата цена смених и 4те

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/5/2022 at 8:32 PM, Suyahoka said:

Колеги,в крайна сметка избрах бензина 2.4 ,къде заради прословутите проблеми на дизелите ,къде заради цените на горивата (на бензина ще сложа газ),отделно ,че до сега карах девет години  Мазда 6 бензин и явно съм свикнал на бензиновия мотор ,дизела колкото и да е обезшумен не можах да свикна с дизеловите "честоти".

Автомобила е 2010 без навигация и дистроник с всички други екстри.

На моделите без фабрична навигация се слагат много готини "афтър маркет" такива. Разтърси се из гугъл и ще си намериш ако прецениш, че ти е нужна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...