Jump to content
Bidjo

Тема за обсъждане автомобили (CR-V) от обяви

Recommended Posts

Преди 17 часа, note написа:

Моят съвет е да се обадиш на Бултрако-София дали могат да проверят пробега в Германия (според обявата обслужването е било само в Хонда). 2013 г. май идват на двойно по-голям пробег. Не че е фатално, но вече говорим за друга цена.

Иначе ако е читава ще изчезне бързо.

На мен лично не ми харесва черният салон и фактът, че са сложили теглич. Не виждам да има и навигация, което за тези пари си е неприятно.

Звънях им.Нямало обща европейска база данни за Европа.Така беше казал предварително и продавача.Безумна работа,освен ако Бултрако не ме финтират,но пък ще им дам пари така,че не виждам защо.

Явно вкуса ни с теб е сходен,понеже и аз предпочитам бежовия салон и съм против теглич.Но освен американки, няма нищо у нас.

Мой приятел от Германия звъня на сервиза ,който я е обслужвал,но заради личните данни отказват информация.

Така или иначе вече реших да пропусна тая кола,понеже освен липсата на навигация и теглич видях,че е обслужвана гаранционно с 10W40...и това доста ме притеснява след повечето от консултациите които проведох.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, DTEC написа:

Честно казано не разбирам защо автомобилите в България започнаха да стават по-скъпи от тези в Германия..

Аз знам защо. Много от обявите в Германия са фалшиви.Предимно тия от частни лица.Игри за капаро основно и тем подобни.Имах контакти с такива.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, AzSum написа:

Звънях им.Нямало обща европейска база данни за Европа.Така беше казал предварително и продавача.Безумна работа,освен ако Бултрако не ме финтират,но пък ще им дам пари така,че не виждам защо.

Явно вкуса ни с теб е сходен,понеже и аз предпочитам бежовия салон и съм против теглич.Но освен американки, няма нищо у нас.

Мой приятел от Германия звъня на сервиза ,който я е обслужвал,но заради личните данни отказват информация.

Така или иначе вече реших да пропусна тая кола,понеже освен липсата на навигация и теглич видях,че е обслужвана гаранционно с 10W40...и това доста ме притеснява след повечето от консултациите които проведох.

Аз като си купих субаруто преди 5 години, се обадих една година по-късно на сервиза където е била обслужвана редовно, да питам дали е качен последния ъпдейт на мотора...? Нямаше проблем--казах вин номера и провериха.... Абе, зависи човек на какъв сервиз попадне! 🙄

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, mitaka0007 написа:

се обадих една година по-късно на сервиза където е била обслужвана редовно,

Така беше и в България, но сега заради GDPR никъде не искат да казват и се пазят.Скоро имах случай питах за мой приятел в AUDI.Дори и да си платиш не искат.Единствено ако присъства собственика на автомобила с теб са съгласни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не само нямат обща база данни, а и не им се занимава да звъннат в Германия и като представители на една и съща марка да обменят елементарна информация. Жалко. Така или иначе, ще трябва да дебнеш за по-добра оферта. Дано да имаш успех!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях карал кола нов внос в Бултрако за преглед преди покупка. При запазването на часа ме предопредиха същото нещо, че нямат връзка с другите сервизи и не могат да ми кажат нищо за историята. При приемането на автомобила от приемчика в Бултрако, направиха проверка дали колата е минала задължителна сервизна акция за подмяна на едната въздушна възглавница. Оказа се, че е минала сравнително скоро и има запис на километрите към момента на подмяна. Така че, понякога може и да излезе нещо като инфо.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През 02.2014г. купих акорда от подписа ми и след около месец ходих в Бултрако Варна, вече като собственик и тогава ми казаха цялата налична история за колата купена от Италия - сменена трета дюза, нещо по прения десен фар, смяна на масла и т.н. Така, че според мен имат данни, но не искат да ги казват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, hrisimow написа:

направиха проверка дали колата е минала задължителна сервизна акция за подмяна на едната въздушна възглавниц

Между другото така ми казаха и в Бултрако.Че единствения ми шанс е ако е минавала сервизна акция да засечем километрите.Но аз не зная дали 4 ген. минават на тази акция.

Преди 3 часа, note написа:

Явно не само нямат обща база данни, а и не им се занимава да звъннат в Германия и като представители на една и съща марка да обменят елементарна информация. Жалко. Така или иначе, ще трябва да дебнеш за по-добра оферта. Дано да имаш успех!

И аз се надявам, но взех да губя търпение.Сърбят ме ръцете.Най-много да влизам във филма да ходя сам в Германия.Тук има една друга вече с всички екстри и навигация и уж на 85000 км.Продават я СИМАУТО.Но разбираемо съм изключително резервиран към БГ автокъщи.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вид добър разходи се го виж,незнам обаче колко пъти да се напише че автомобил отвън на газ да го вземеше изобщо не е добро решение.

Дори и тук да го вземеш от тук на газ,трябва да е приятел и газовото да го е сложил преди година.

Няма снимка на двигателя,може да има там изненада.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех, тоя разход на газ по-малко от официалните данни? 10 в града, под 7 извън. За газовата съм съгласен, че е голям риск и аз по-скоро не бих взел, но пък има и вероятност да изкараш още немалко километри преди да се наложи сериозен ремонт. А потенциално ще спестиш пари от монтажа на газова. Хубаво е, ако има документи за газовата. Може би може и да се потърси информация в представителството на BRC?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да има документи за газовото там пише  км.

Всичко свързано с реалните км на колата се хвърля от  автоджамбазите или се подправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-малкото ще има дата на слагане и компонентите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това CR-V виси там от доста време. Почти всеки ден минавам покрай тази автокъща и да не казвам голяма дума, но сигурно е там от 2 години.

Sent from my MI 8 using Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, момчета!

Моля да хвърлите око на следната обява и ако някой има от Плевен ще съм благодарен да даде отзив за продавача.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21578991135800359

 

Доста съмнителна ми е обявата.След кратко проучване има лоши отзиви за друг търговец намиращ се на същия адрес.Дали не е един и същ?Сигурен съм ,че колата не е докарана на ход както пише.Освен ако не е докарал едновременно 10 на ход.Има публикувани 10 обяви за ден и всичките на ход докарани :)))) 

Предполагама,че и колата е 2013 а не 2014 ,но да видим.

Инак като изпълнение е много добра,само бежовия салон ми липсва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Годината на производство на всички коли по света не съвпада с календарната година, а е от Септември до Август. В случая (2014-а) 01/09/2013-а до 31/08/2014-а.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 hours ago, AzSum said:

Здравейте, момчета!

Моля да хвърлите око на следната обява и ако някой има от Плевен ще съм благодарен да даде отзив за продавача.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21578991135800359

 

Доста съмнителна ми е обявата.След кратко проучване има лоши отзиви за друг търговец намиращ се на същия адрес.Дали не е един и същ?Сигурен съм ,че колата не е докарана на ход както пише.Освен ако не е докарал едновременно 10 на ход.Има публикувани 10 обяви за ден и всичките на ход докарани :)))) 

Предполагама,че и колата е 2013 а не 2014 ,но да видим.

Инак като изпълнение е много добра,само бежовия салон ми липсва.

Колата е с номера,ако беше на платформа не свалят ли тогава номерата там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този адрес са доста автокъщи от града, най-малко 20 поне, намира се точно срещу КАТ Плевен. Конкретния търговец НАНСИ АУТО ми е клиент. Това което знам е, колите му са предимно Швейцарски и той доста често пътува до там, а дали е докарал съответния автомобил на ход само той / в случая ТЯ/ си знае. Ако намеря време утре след обед ще мина да я видя и ще докладвам. Ако те интересува нещо конкретно кажи да гледам, ако успея да отида.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте, колеги

Обмислям да си вкарам ЦР-В от Гемания. 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?action=parkItem&id=294408652 - това как ви се струва? (Цвета ми харесва)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На картинка изглежда добре, но трябва да се провери на място. Най-вече сервизната информация - дали е обслужвана по график. Навигацията изглежда е оригиналната; искаш ли нещо по-модерно, сметни още 500-600 лв. за читава китайска. Ако отстъпят от цената - още по-добре.

За този бюджет няма ли нещо в БГ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, note said:

На картинка изглежда добре, но трябва да се провери на място. Най-вече сервизната информация - дали е обслужвана по график. Навигацията изглежда е оригиналната; искаш ли нещо по-модерно, сметни още 500-600 лв. за читава китайска. Ако отстъпят от цената - още по-добре.

За този бюджет няма ли нещо в БГ?

 

Има, но не и зелена 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли впечатление от тази автокъща - CAR ZONE.


Вижадам, че продават 3 канадки от доста време - някой ако ги е гледал ще може ли да сподели впечатление

https://www.cars.bg/offer/5e590eb82d5ffc0da62ce1c5

https://www.cars.bg/offer/5df0abb7becfbd274112b3a2

https://www.cars.bg/offer/5e6265ab7e75ab1e337db8f4

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет група, 

 

Както обясних в една друга тема, ще взимам подарък на баща ми прибирайки се от Холандия след 2-3 седмици.

Критерии: 

 

- Фейслифт генерация 2 

- Бензин (за ГИ) 

- Ръчна кутия 

- Таван от 4к ЕВРО

 

Тази седмица смятам да отида да погледна следните обяви като по решения бюджет е само 1-вата, но ми се иска мненията ви тъй като при (много) добри аргументи бих преосмислил може би: 

 

1. https://www.autowereld.nl/honda/cr-v/2-0i-ls-zwart-2005-nap-airco-4wd-33325333/details.html

- един единствен собственик, потвърдени километри. 

2. https://www.autowereld.nl/honda/cr-v/2-0-es-33153733/details.html

- техническият и изтича в края на юни, непотвърдени километри. 

3. https://www.autowereld.nl/honda/cr-v/2-0i-es-leer-airco-lm-eerste-eigenaar-inruil-mogelijk-33451569/details.html

- най-добрата и разбира се най-скъпа оферта: потвърдени километри, един единствен собственик преди авто къщата която я продава, executive model-a 

 

Бих оценил съветите ви. 

 

Благодаря!   

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 8 часа, Fox-san написа:

3. https://www.autowereld.nl/honda/cr-v/2-0i-es-leer-airco-lm-eerste-eigenaar-inruil-mogelijk-33451569/details.html

- най-добрата и разбира се най-скъпа оферта: потвърдени километри, един единствен собственик преди авто къщата която я продава, executive model-a 

 

Много странно с фарове и халогени от префейс. Може би е внесена отнякъде?

Като казваш "потвърдени километри" имаш предвид, че си пускал CARFAX доклад?

По снимки не се наемам да гадая, че вече съм го правил и като ида на място и няма нищо общо с истината.

Надявам се при холандските търговци да е другоятче. Отделно ако колата е минала преглед значи няма сериозни забележки?

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
57 minutes ago, dindin said:

Много странно с фарове и халогени от префейс. Може би е внесена отнякъде?

Като казваш "потвърдени километри" имаш предвид, че си пускал CARFAX доклад?

По снимки не се наемам да гадая, че вече съм го правил и като ида на място и няма нищо общо с истината.

Надявам се при холандските търговци да е другоятче. Отделно ако колата е минала преглед значи няма сериозни забележки?

 

Фаровете - интерестно - благодаря за наблюдението. Много по-лоши ли са от на фейслифта? Не, в репорта на колата пише че е регистрирана първоначално в НЛ, не е импорт. 

 

Технически и исторически репорт - За километрите, плюс техническата и история вземам репорт от finnik апликацията (има и уебсайт). Там имаш информация колко и кога са се сменяли собствениците и дали са били дилъри или физически лица.  Още повече имаш достъп до проблемите който е имала колата при проверките и дали е била привиквана и т.н. Доста потребна информация като цяло. 

 

Километрите - тук обикновенно имаш замерване (минимум веднъж на година) което отива в историята на колата - което е публична информация. Единственето което се следи дали километрите са логични (не се изразих правилно с "потвърдени"). Т.е. предполагам че могат да се въртят годишно преди засечка (ако е само веднъж) но са по-малки цифрите и иска постоянство в измамата.  

 

За техническата годишна проверка (тук също познат като APK) виждам че последно е правен Май 2020 (този месец) и има валиден до другата година през Май 2021 - което трябва да ми навява читавостта на автомобила. За съжаление обаче, техническия не е цялостен а се гледат задължителните елементи - гуми, спирачки, светлини и т.н. примерно скоростна курия и съединител не влизат в проверката. 

 

Съвет за първата обява и какво да гледам на място? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност сега виждам че 3-тата обява си е чисто 2ра генерация просто с повечето екстри като круз контол и т.н. - затова е със старите фарове и халогени. ОК - бих значи се отдалечил от нея, тъй като не е фейслифт-а който търся. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако не разполагаш с компютърна диагностика минимум гледаш лампите на таблото при контакт.

Тези трябва да светнат image.png

Тези трябва да останат image.png

Като пуснеш ръчната, сложиш колана, затвориш вратите и запалиш и тези трябва да изчезнат. :D

Гледай да не е палена преди теб, т.е. да я запалиш на студено. По принцип трябва да запали веднага.

На празен ход докато е студена ще държи около 1500-1600 оборота, после като загрее около 650 без консуматори, 700 с фарове и т.н.

На празен ход трябва да работи равномерно, без тресене, без играене на оборотите. Ослушвай се за странни шумове откъм двигателя.

Когато е загряла стрелката на антифриза застава малко под половината.

Скоростите не влизат мазно, но трябва да влизат нормално. Педалът може да е твърд, но трябва да включва на около 1 - 1,5 санта. Като превключваш не трябва да има притрисане. Има и свободен ход.

image.png

Дори на място, но запалена воланът трябва да се върти леко, без хрупане и припукване.

Ако намериш неравности някъде тествай там дали има тропане, почукване. Задницата ми се струва лееееееко клекнала, което е нормално.

Не знам дали ще можеш да тестваш 4х4. Как работи и как се тества ще намериш из форума.

Ако имаш възможност тествай cruise control на дълъг прав път. Как работи ще намериш из форума.

 

Нищо специално в крайна сметка. Ако няма ръжда другото се ремонтира.

Имаш щора, масичка не виждам на снимките.  Ако това е полукожен салон, а не изцяло платнен е чудесно.

Цената е екстра, а ако е имало ремонти (защото за тези километри не може да няма) сподели доклада.

Като цяло всичко по модела е обсъждано във форума.

 

преди 6 минути, Fox-san написа:

Всъщност сега виждам че 3-тата обява си е чисто 2ра генерация просто с повечето екстри като круз контол и т.н. - затова е със старите фарове и халогени. ОК - бих значи се отдалечил от нея, тъй като не е фейслифт-а който търся. 

 

Ами ... освен фаровете и тези за мъгла всичко останало си е фейсово (табло, стопове, VSA, възглавници също предполагам...). Няма как да е префейс. :)Можеш да поискаш VIN код и ще разберем.

Успех!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, Fox-san написа:

... какво да гледам на място?

 

Първо, дали има кардан.

Не е шега. Масова практика при тези автомобили е, ако има повреда в системата за включване на 4х4, и на собственика не му е важно колата да е 4х4, да свали кардана, вместо да я ремонтира. Колата остава сам8 на предно, няма проблем да е така.

 

После, всъщност трябваше да е първо, започваш огледа сутрин рано, кооата да не е палена от предишния ден. Палиш и се ослушваш за метално тракане от двигателя. Такова тракане може да идва от веригата или от клапаните на двигателя. Не добре и в двата случая. Гогато загрее също не трябва да има никакво тракане и други подозрителни шумове от двигателя - свирене, виене на ремъци и помпи.

 

Проверка на системата 4х4.

От място с напълно навит волан се тръгва с повече газ. Прави се наляво/надясно и напред/назад. Не трябва да има виене, тропане и тресене откъм задния мост. Ако има - проблем със системата. Не е фатално, оправя се сравнително лесно ако е в начален стадии и по-скоро е повод за драстично сваляне на цената.

 

За ръждата е ясно - никаква ръжда.

 

Другото е като на всеки един автомобил. 

Цялостен оглед - дали всичко работи, климатик, ел стъкла и всякакви ел джаджи, спирачки, окачване, абе цялостно техническо състояние.

 

Това, че има 12 месеца валиден технически преглед е добре. До някаква степен е гаранция за добро техническо състояние.

 

Ако не можеш да провериш по документи, кога последно са сменявани всички масла по колата е желателно да ги провериш.

 

п.п. Изпревариха ме със съвети, но в общи линии е това.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
36 minutes ago, dindin said:

Имаш щора, масичка не виждам на снимките.  Ако това е полукожен салон, а не изцяло платнен е чудесно.

Цената е екстра, а ако е имало ремонти (защото за тези километри не може да няма) сподели доклада.

 

Благодаря - много практично! 

Доклада на въпросната https://www.autowereld.nl/honda/cr-v/2-0i-ls-zwart-2005-nap-airco-4wd-33325333/foto.html със прикачените снимки:  

  • С логични километри: 260к 
  • Последен технически: 25 Март 2020 до 25 Март 2021
  • На 28ми Март 2020 първият и собственик я продава на автокъща - която на 16 Април я продава на моментната и от която смятам да отида да я видя. 
  • Какво е в регистъра и по поправки се вижда отдолу - не изглежда никак много, което мисля че повече ме притеснява. 

Honda CRV 2005 3.5.PNG

1_Honda CRV 2005 3.5.PNG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти да видиш, притеснен си, че няма ремонти ли?!

 

Моят монтьор (българин със собствен сервиз и пункт за ГТП) имаше проблем с машината за изгорели газове. Наложи се да закарам моето CR-V  в напълно непознат пункт за ГТП.

Какво да ти кажа ... 17-годишна кола, на истински 230000км минА със смяна на един кормилен накрайник и няколко препоръки за отстраняване в най-скоро време.

Ненапразно Хонда е в челните места по рентабилност - рядко се чупи, евтини ремонти.

 

Тази, от последния линк изглежда добре на снимки.

 

Климатикът, ако работи е добър. Това е т.нар. в България "климатроник". Има режим auto, поддържа точно зададена температура, а не да духа яко студ като нормален климатик.

 

Провери за ръжда около и под пластмасите - вежди на калниците и пода по протежение на целия поастмасов праг. Не вярвам да има, но все пак.

 

За мен по-притеснително е, защо собственичката я продава само месец и половина, след като я е купила?

Или я е купила евтино и я продава по-скъпо, за да изкара некой лев, или е открила проблем, който не е видяла при покупката.

А може просто да е решила, че не е нейната кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси, Красимир. 

 

От всичко що прочетох по форуми, ревюта и опели стигнах до решението за Хонда точно заради причината че е издръжлива и със сравнително евтина подръжка. В крайна сметка ми е последната идея да подаря нещо на бащата, който след 2 месеца трябва да плати ~50% от сумата за ремонти. Т.е. ако работи - не го пипай е ясната поука. Но все пак говорим за цялостна амортизация, и определени части ще искат поправка/смяна - неизбежно е. Та от тази гледна точка ме притеснява че не виждам по "големи" ремонти. Елелментарна логика, но за това питам вас с повечето опит/километри. ;)

 

Надявам се по последния линк да говорим за тази за 3.5к ЕВРО където е. Главно към нея съм се насочил поради ясни причини $$$. 

 

Аз също като теб мога да гадая за продажбата или бартера който е станал между двата дилъра от Март до сега. Все пак - след като никой не я е купил до сега смятам да търся по-ниска цена - все пак и тук пазара страда и би трябвало да искат да освободят ликвидност за по-малки коли които се търсят повече.    

Редактирано от Fox-san

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, объркал съм се.

Мислех, че в момента колата се продава от физическо лице, жена, която я е купила преди месец и половина от дилър.

 

Иначе да, в предишният си пост коментирам тази за €3500, 2-ра ген фейс.

От 3-та генерация нямам преки наблюдения, а и там вече бензиновите двигатели са други, не като на 2-ра.

 

Това за рентабилността, обаче, важи за всяка Хонда. Последните 17г, аз и съпругата ми сме притежавали общо 11бр  Хонда, от няколко модела, от чисто нова до 18-годишна.

Пристрастен съм 😜

 

п.п. Между другото, цените при теб са много по-високи. Тук, кола като тази за €3500, в такова състояние и на приблизителни мили, може да се купи за £1500-2000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, Krasi-mir написа:

 

Пристрастен съм 😜ук, кола като тази за €3500, в такова състояние и на приблизителни мили, може да се купи за £1500-2000.

 

Ама от коя страна е волана?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Воланът си е, където трябва. :D

 

Сравнявам, какво мога да си купя аз като англичанин и да си го карам в Англия, и какво може да си купи той като холандец, и да си го кара в Холaндия, и, на каква цена.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Krasi-mir said:

п.п. Между другото, цените при теб са много по-високи. Тук, кола като тази за €3500, в такова състояние и на приблизителни мили, може да се купи за £1500-2000.

Хах! Да - чух го това от познати на острова. 

 

След къс разговор достигнахме да заключението че там има много повече бройки от самата кола/вид и поради самият терен който е по хълмист /на части планински/. Тук всичко е само прави магистрали (с ограничение 100-120) и всичко е мега равно - т.е. няма с какво да натовариш толкова една кола дори и на много километри. Същевременно, поради липса на лед/сняг няма пръскане на химикали толкова. 

 

Общо взето, хем е неприятно че няма толкова конкуренция и цените са по-високи, хем обаче са щадени /в повечето случай/ колите. Та - такава е историята.... 

 

Ще ходя петък с един приятел който може не само да гледа, но и да вижда каквото ме посъветвахте и ще гоня да ми я даде на 3к. Това е плана за сега.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Fox-san написа:

В крайна сметка ми е последната идея да подаря нещо на бащата, който след 2 месеца трябва да плати ~50% от сумата за ремонти

 

Чудех се дали да го напиша това в предния пост, ама сега му дойде времето. Каквато и кола да докараш в България - ще се разбие. :D

Това CR-V и то ще се разбие, но малко по-трудно. Не знам къде ще я кара баща ти, но просто имай едно наум. 

 

Преди 5 часа, Fox-san написа:

Та от тази гледна точка ме притеснява че не виждам по "големи" ремонти

 

Ами аз затова питах за доклада (сервизна книжка евентуално), та очаквах на тея километри да видя я верига, я поне съединител. Та оттам и съветите да се ослушваш. :D

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.04.2020 г. at 11:13, ZARABOY написа:

Някой има ли впечатление от тази автокъща - CAR ZONE.


Вижадам, че продават 3 канадки от доста време - някой ако ги е гледал ще може ли да сподели впечатление

https://www.cars.bg/offer/5e590eb82d5ffc0da62ce1c5

https://www.cars.bg/offer/5df0abb7becfbd274112b3a2

https://www.cars.bg/offer/5e6265ab7e75ab1e337db8f4

Някой мнение за тези две CRV-та от автокъща Car zone  в Младост? Че и аз ги гледах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой мнение за тези две CRV-та от автокъща Car zone  в Младост? Мнения за автокъщата?

 

https://www.cars.bg/offer/5df0abb7becfbd274112b3a2

 

https://www.cars.bg/offer/5e6265ab7e75ab1e337db8f4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е нереалистично ниска за така обявения пробег, особено на втората с кожения салон и панорамния покрив. Според мен за това, което търсиш, ако ще е най-високото ниво, си приготви над 18 хил. лв. с регистрацията и гледай нещо под 200 х. км. реални.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и двете са канадки. Колко да струват? Кой знае какви начукани канчета са били. Вин номера и срещу някой лев ще ги види в състоянието им на продажбата, както и километрите. Там не е като в Европа да няма никакви данни и всеки да си лъже и маже както си иска.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...