Legend91 140 #121 Отговорено 9 Септември, 2021 А знае ли се как шофьорите ще разбират кой ден е забранено за движение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #122 Отговорено 9 Септември, 2021 Краси, то имаше такова предложение (вместо тези стикери да се ползват камерите за винетките, четящи рег номер), но не се прие от "парламата". Зимъска може и да отпаднат - гледам на доста коли са залепени извън очистващата зона на чистачките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #123 Отговорено 9 Септември, 2021 „Камерите“ ще засичат чипа в стикера. И няма да им пречи замърсено стъкло или лоши метеорологични условия. В общи линии това май е и аргументът да не използват камери, които разпознават регистрационния номер Абе… ясна е работата. Да видим дали ще отпаднат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CNC Setter 43 #124 Отговорено 9 Септември, 2021 (Редактирано) Цялата работа с тия еко стикери е като всичко в държавата ни ! Уж нещо ще се прави , ама на практика чеп за зеле не става... За съжаление всеки ден се разминавам с димящи като дракони барутници и надали скоро това ще се промени..., толкова ли е сложно да се вземе пример от запад ? Но няма как да стане , тъй като който е на власт не желае да надигне народното недоволство ( то не , че е живо по принцип ) и всичко се прави да се замажат очите на Европа по директиви , изисквания и т.н. , но без да засегне пряко народа. Същото беше и с акциза за варене на ракия , накрая какво стана , на книга е ок , на практика всичко си е по старому... Редактирано 9 Септември, 2021 от CNC Setter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #125 Отговорено 9 Септември, 2021 (Редактирано) 3 hours ago, Pavel_Pavlov said: Камерите“ ще засичат чипа в стикера Това има доста преимущества Редактирано 9 Септември, 2021 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #126 Отговорено 9 Септември, 2021 Оня от СБА въртя волана с все сила наляво - надясно до упор, на угасен мотор, уж да проверял за луфт. Това може ли да увреди рейката по някакъв начин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #127 Отговорено 10 Септември, 2021 Off Topic Преди 6 часа, Legend91 написа: Оня от СБА въртя волана с все сила наляво - надясно до упор, на угасен мотор, уж да проверял за луфт. Това може ли да увреди рейката по някакъв начин? Виж дали ти е преляло казанчето с хидравлична течност. Аз продължавам да съм н мнение, а и виждам, как автомобили минават в по-ниска категория вместо да са върнати, тоест ефект върху състоянието на автопарка - никакъв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #128 Отговорено 10 Септември, 2021 Преди 11 часа, Legend91 написа: Това има доста преимущества Екзактли! За онези, които са я измислили. За онези, които правят ГТП. За онези, които правят стикери. За онези, които ще изградят системата за следене. За онези, които ще прибират глобите. За онези, които ... абе всичко е за онези, а не за нази. Честито на печелившите! 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #129 Отговорено 10 Септември, 2021 Преди 8 часа, Legend91 написа: наляво - надясно до упор, на угасен мотор, уж да проверял за луф Точно така се проверява за луфтове. Това имитира ударите, които се получават в окачването и кормилната уредба при преминаване през неравности на пътя. Колкото и силно да завърти волана, пак ще е в пъти по-слабо от действителното натоварване на пътя, например от дупка в асфалта. Проверката за луфтове не приключва само с тази процедура. Трябва да се направят още няколко неща за да се проверят всички луфтове. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #130 Отговорено 10 Септември, 2021 (Редактирано) Преди 17 часа, ceco_accord написа: не се прие от "парламата". Защото са от онези! Приказките за Преди 15 часа, Pavel_Pavlov написа: замърсено стъкло или лоши метеорологични условия. са бльа-бльа-бльа. Защото, национална база данни за МПС и шофьори ще спре кранчето на мнооооооооого от онези. За онези е по-добре на един стълб да има 5-6 "камери". Една за скорост. Една за ГТП. Една за винетка. Една за застраховка. Една за еко. Една за ... Зад всяка една камера стоят онези и онези, които са под крилото на онези. Колкото и да е чудно, в страната на мъглите и дъждовете през почти цялата година, системата за контрол с една-единствена камера по рег.номер работи перфектно. За няколко минутки онзи пред монитора научава, че съпругата ми преди една седмица е родила чрез секцио и няма право да кара кола следващите шест седмици. Това по рег.номер на моята кола. Това, защото съпругата ми е втори шофьр в моята полица за застраховка. Това, защото администрацията на родилното още в деня на раждане е ъпдейтнала базата данни за съпругата ми. Ако снимката от камерат е отпред и се вижда, че съпругата ми е зад волана, жална ни майка! Както казах в предишен пост - онези нямат интерес нещата да се случват по точи начин. Лошото е, че и ние, простосмъртните нямаме интерес. Не всички, но голяма част от нази. Затова ... диагоналката през рамо и ... честито на печелившите. Редактирано 10 Септември, 2021 от Krasi-mir 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #131 Отговорено 10 Септември, 2021 Напоследък имаше некви вълнения сред некои "назе". Некои решиха че отвън промяна не става и влезнАа у политиката с желанието да оправят нещата, обаче наща система се саморегулира и обучава новодошлите, и така виждайки че немОат а са преборат со змея и да опрАат системата, в последствие "подвиват опашка" и решават да опрАат поне себе си. Те тава е целата философия и прокоба на народа - още Алеко го е прозрял с бай си Ганя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #132 Отговорено 10 Септември, 2021 Преди 3 часа, isullivan написа: автомобили минават в по-ниска категория вместо да са върнати, тоест ефект върху състоянието на автопарка - никакъв. Еко категорията на автомобила е по дефолт, още при проектирането му. Не знам, какво пише в българския "голям" талон. Английски талон, на семейния автопарк: Има си всичко - СО2, СО, НС. Това са показателите, които трябва да покрива на всеки ГТП. Ако не - ремонт. Ако не - скрап. Няма начин тази кола да излезе на пътя с по-ниска еко категория, ако не покрие тези показатели. Всъщност има - автовоз-София-регистрация-ГТП и гаааааааз ... със 100 метра черен пушек отзад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #133 Отговорено 10 Септември, 2021 преди 41 минути, Krasi-mir написа: Има си всичко - СО2, СО, НС. Това са показателите, които трябва да покрива на всеки ГТП. Ако не - ремонт. Ако не - скрап. Няма начин тази кола да излезе на пътя с по-ниска еко категория, ако не покрие тези показатели. И така трябва да бъде, ама нали се сещаш, че в тази територия половината от парка ще е за скрап, а половината от другата половина за ремонт! Какъв вой ще настане, не е истина! Всичко от АПИ се прави за ОНЕЗИ, да съберат още повече пари от оФцете, па те нека си карат барутниците и да се трепят! Лошото е, че никой не е застрахован от последното! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #134 Отговорено 10 Септември, 2021 33 minutes ago, birev said: половината от парка ще е за скрап, а половината от другата половина за ремонт! Абе то е достатъчно да се спре вноса на стари дизели, но тогава "вой ще нададе" баба Изперкел! А нашите мутри се пъчат само пред журналята, но като идат в Европа се кротват като агънца на заколение.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #135 Отговорено 11 Септември, 2021 От последната информация, която четох от бтв или друга подобна медия, досега преглед с новите стикери са минали към 400хил автомобила, от които половината са в група 1 или 2 и ще бъдат ограничавани. Малко под 500 не са успели да минат преглед, което било значително повече от предни години и било знак за засилен контрол 😄. Извинявам се, че не пазя източника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #136 Отговорено 13 Септември, 2021 Същата информация я видях тук: https://www.economic.bg/bg/a/view/kak-shte-dejstvat-novite-niskoemisionni-zoni-v-sofija Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #137 Отговорено 16 Септември, 2021 Вчера и аз минах прегледа взех ЕКО 3. CRV1ген 147k 2000г. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #138 Отговорено 16 Септември, 2021 С връзки или не...,дай инфо,показания! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #139 Отговорено 16 Септември, 2021 (Редактирано) Не задълбавах ,даваш колата, от прегледа момчето взима я минава всичко, отиваш на касата плащаш. Единствено се сдъвкахме за залепения накриво стикер. Следващата година ако ги има тези стикери ще е истината. Сега според мен е да облепят всички коли и да вземат парите.Екологията в канала където е била винаги. Редактирано 16 Септември, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 410 #140 Отговорено 16 Септември, 2021 Аз и колега. Аз Сивик 95г. 1.3 вредни емисии 3.2: 1-ва категория Колегата, Алфа 01г. 1.4 вредни емисии 6.5: 3-та категория Гледат коя година е колата, а замърсяването засега не е от значение, Казанлък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #141 Отговорено 16 Септември, 2021 Новото правителство ще оправи нещата, ама не това дето идва и следващото, и по-следващото, а онова дето ще избере Европата, като станем нейн щат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #142 Отговорено 16 Септември, 2021 Off Topic Гледай да не станем само руска република! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #143 Отговорено 17 Септември, 2021 (Редактирано) Януари живот и здраве съм с Aerodeck-a и фЯта дизел на технически. Ще видя там кои категории ще им лепнат. @CARPERA и при мен стикера е крив та крив. Късно го видях като го лепи оня под сензора за дъжд точно. Седи все едно е замалко сложен Редактирано 17 Септември, 2021 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CNC Setter 43 #144 Отговорено 25 Септември, 2021 Cr-v 2006 год. 2.2 дизел с ДПФ - 3 категория. Цена на прегледа - 60 лв. За леки автомобили беше 50 лв., на въпроса ми защо е 60 лв за 4х4 автомобил при положение, че преди бяха еднакви цените (26 лв. беше май месец), не можаха да ми отговорят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #145 Отговорено 25 Септември, 2021 Проста са те излъгали моят е 50 лв ползвах намаление 10 лв от гражданската и ми взеха 40 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CNC Setter 43 #146 Отговорено 25 Септември, 2021 (Редактирано) Не са ме излъгали в буквалния смисъл. Имаше си табло с ценоразпис и там бяха посочени тези цени. Пункта е най-големия и най-посещавания в града. Отделен е въпроса, че повечето пунктове се възползваха около стикерите и надуха цените. За другите ми автомобили ще проуча какви са цените на други места. Редактирано 25 Септември, 2021 от CNC Setter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #147 Отговорено 25 Септември, 2021 (Редактирано) Off Topic преди 58 минути, CNC Setter написа: ... най-големия и най-посещавания в града. ... и надуха цените Типично! Не само за България. Нещо друго - каква е разликата между CR-V и да кажем Шкода Октавия Комби 4х4?! Пътния просвет, нали?! Бай дъ уей, CR-V и останалите коли от този тип в английския КАТ се регистрират като "лек автомобил Комби". Т'ва, че е 4х4 е бонус ... за собственика. Е, и държавата има полза ама в други сфери. Ама и там е съвкупност от фактори, 4х4 само по себе си не е чак такъв фактор. Пунктовете за ГТП си ни третират като "лек автомобил". т. D5 Редактирано 25 Септември, 2021 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CNC Setter 43 #148 Отговорено 25 Септември, 2021 (Редактирано) Краси, то и до вчера така си беше тук. И си беше нормално, дали ще е лек автомобил или жипка, паркетник 4х4 няма никакво значение за прегледа. Извършват се едни и същи процедури. Обаче сега им е светнала ламБата и давай.. Проверих и на други места, също има разлика в цените м/у лек и високопроходим автомобил. Разликата е от 5 до 10 лв. Та те така... П. П. Тъй като съм живял доста години във Финландия и там по принцип услуги и стоки са си цифромания, реших да проверя сега колко е един преглед. И какво видях - 29 евро е в момента ! По времето когато живеех там цените бяха м/у 50-60 Евро, тук в България прегледите вървяха тогава по 10-15 лв. Редактирано 25 Септември, 2021 от CNC Setter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #149 Отговорено 25 Септември, 2021 Кой где свари, нашето брата "товари". Добре че съм 4х4, ама седан. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #150 Отговорено 15 Октомври, 2021 Сивик 2006 г., 2.2 дизел без ДПФ -> Еко 2 ☹️ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mysticchannel 132 #151 Отговорено 15 Октомври, 2021 .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #152 Отговорено 15 Октомври, 2021 С Хондата още не съм минавал, но с Лекса, 2001 г. бензин с изправни три катализатора, минах тази седмица и получих Еко 3. В пункта потвърдиха каквото си коментирахме тук в темата, т.е. водеща е евро категорията (в моя случай Евро 3), ако няма - годината. Газовете се мерят спрямо референтните стойности за съответната еко група. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #153 Отговорено 4 Ноември, 2021 Т'ва нещо ще ми осигури ли достъп до жълтите павета, или да си го карам само в Ихтиман?! Ако има някой все още не разбрал - 18-годишно CR-V на 160К мили с оригиналния катализатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #154 Отговорено 4 Ноември, 2021 Амии, то при нас всичко е още в мъглата (наща е по-непрогледна), но ако някой ден заработи, камерите ще дирят наш еко стикер (по средата на челното стъкло), а коли без такъв са още с неясен бъдещ статут и допуск. Едва ли това ти помага, ама и друго някой да ти обещае - "надай се снахо". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #155 Отговорено 4 Ноември, 2021 Off Topic Цецо, не беше въпрос .... само да се похваля с дъртата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #156 Отговорено 4 Ноември, 2021 Off Topic Дърта, дърта, ама се озърта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #157 Отговорено 5 Ноември, 2021 Мм, добра идея, ама ние ще я побългарим. https://www.autoclub.bg/bulgaria-ev-incentive-project?fbclid=IwAR3Tf6iriMnb7FGovrHjwHzCR1r-MwxkKmw-Lzi0SPP_YsGliyIuXQtj_CY Ето как някому може да е полезно, ако колата му е Еко 1 (или Евро 1), или по-ниско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #158 Отговорено 5 Ноември, 2021 Голяма далавера... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #159 Отговорено 6 Ноември, 2021 Моята е Сивик 2006 г., 2.2 дизел, нямам ДПФ фабрично, не съм го махал аз- категорията е Еко 3.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rorschach 7 #160 Отговорено 19 Януари, 2022 Здравейте, Вчера по новините имаше репортаж за еко стикерите. В него споменаха, че при определяне на еко категорията, влияние имат и километрите на автомобилът. Дори даден автомобил да отговаря на дадена еко категория, да речем "еко 3", може да му бъде дадена "еко 1", само защото пробегът му е висок. В репортажа имаше автомобил, който отговаря на "еко 3", но с пробег ~350 000км. Беше му дадена категория "еко 1". Някой от вас знае ли, как точно влияе пробегът върху определяне на еко категорията? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове