note 401 #41 Отговорено 24 Юни, 2021 (Редактирано) Е, CR-V си е класика в жанра - среден по размер проходим SUV, практичен, средно ниво на комфорт и екстри при Executive. Трета ген. се вписва в бюджета, покрива критерия "надеждност"...но не и "лукс". По този критерий споменатите в темата европейци водят, само че отстъпват по надеждност, а и трябва да се вземе дизелак, за да е близо до бюджета. Тойота са здрави и проходими, но малко груби/дървени. На мен ми харесват Land Cruiser-ът и хилуксът, но те са в друг таргет. Ако се търси комбо надеждност/лукс - Лексус или нещо екзотично за БГ като Acura. Там бюджетът също отива нагоре. Jeep по мое мнение не е нито надежден, нито кой знае колко комфортен. Редактирано 24 Юни, 2021 от note 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #42 Отговорено 24 Юни, 2021 За надеждност + лукс, Acura RDX или Audi Q5 с 3.0tfsi Мотора. ЦР-Вто изобщо не ми харесва. Фен съм на хонда, но ако има по-добри варианти бих се насочил към друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #43 Отговорено 24 Юни, 2021 Q5 хубаво, но ако търсиш под 200 хил. км. реални ще изкъртиш бюджета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #44 Отговорено 24 Юни, 2021 (Редактирано) В канада е подсъдимо връщането на километражи Редактирано 24 Юни, 2021 от Zlatozator Както и в този форум - цитирането на цяло предходно мнение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan 78 8 #45 Отговорено 25 Юни, 2021 Не вярвай много на това. Защото точно там съм виждал с очите си как се връща, и то на нова кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogata1 2 #46 Отговорено 27 Юни, 2021 С интерес прочетох мненията по темата . Преди 30 г. си бръмчах из Пампорово посред зима с Трабант Какви проходими коли търси създателя на темата за Пампорово Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #47 Отговорено 28 Юни, 2021 Off Topic Ее, бил си оправен. Трабанта не е проходим, а дим в прохода по-скоро. Иначе аз по това време карах Шкода 120Л (мотора е отзад) - "соц. Порше" както му викаха тогава и също зиме не съм имал ядове и то с некви гуми. Сега техниката се развива и деградира уменията на водача, ама нема как - мерак! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #48 Отговорено 28 Юни, 2021 (Редактирано) Off Topic Аааа, вие сте били напреднали! Единият с предно, другият с тежко задно. К'во да кажа аз със Жигулката?! Един ред тротоарни плочки в багажника и чисто "нов внос" зимни Семперит-ки, иначе мъкааааа. Редактирано 28 Юни, 2021 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #49 Отговорено 28 Юни, 2021 Off Topic Това е стар шАфиорски трик! И в Шкодака (по снежните дни) се возеше нещо тежко в багажника (отпред), щото предницата е лека и няма влазане в завоя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #50 Отговорено 28 Юни, 2021 (Редактирано) Преди 15 часа, gogata1 написа: С интерес прочетох мненията по темата . Преди 30 г. си бръмчах из Пампорово посред зима с Трабант Какви проходими коли търси създателя на темата за Пампорово Да и аз съм карал шкода 105Л с глава от 120. Ама не ми е това целта сега Искам да си возя трибуквието на по-комфортно. Общо взето избора се свежда до тези 3. Acura MDX, Acura RDX, Audi q5. Минуса на ауди е, че е ауди. Иначе двигателя и кутията държат на много бой. Разхода му е като на MDX-a Минусa на Acura e: няма части в Европа. Редактирано 28 Юни, 2021 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #51 Отговорено 28 Юни, 2021 Преди 8 часа, ceco_accord написа: Скрий съдържанието Ее, бил си оправен. Трабанта не е проходим, а дим в прохода по-скоро. Не съм съгласен с теб. Трабанта е идеална рецепта за проходим автомобил с единичен задвиждащ мост - предно предаване, лек и най-вече - тънки гуми. Ако случайно пък нещо заседне, шофьора и спътникът му могат да го повдигнат и преместят :). Единственият недостатък е въздушното охлаждане, понеже при по-продължително натискане прегрява 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #52 Отговорено 28 Юни, 2021 Off Topic Ако лесно преносим го прави проходим - прав си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #53 Отговорено 28 Юни, 2021 не само заради това. и все пак говорим за нормални пътища, а не за offroad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #54 Отговорено 28 Юни, 2021 Off Topic Тя работата е ясна.Колегата да взима купе от Трабант и да имплантира двигател от Акура,барабар с AWD-то и гасссс до ламарината . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #55 Отговорено 28 Юни, 2021 (Редактирано) Тони, това няма как да стане! На купе от трабант "газ до ламарината" не може - газ до картона Редактирано 28 Юни, 2021 от Niakoi 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #56 Отговорено 28 Юни, 2021 Използването на композитни материали за панелите на автомобила с цел олекотяване е изпреварило времето си, пък и били те от картон. Все пак темата не е за трабант, а помагаме на Drone да си избере кола. Ако изискванията са лукс и висок автомобил, то премиум брандовете на японските марки са удачен избор. Понеже MDX е в по-висок клас от RX, при еднакъв бюджет би бил по-добрия избор, но е факт, че колкото и по-рядко да се налага тези коли да влизат в сервиз, ако не се предлагат в Европа, набавянето на части е по-предизвикателно. Аз лично смятам SUV категорията за сравнително необоснована поради ред причини, по-скоро бих се спрял на кола от типа на Outback, Allroad или Volvo XC70, които съчетават предимствата и комфорта на автомобил и имат не по-лош просвет и проходимост от масовите SUV модели. А и позицията на шофьора при тях е колкото на HR-V-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #57 Отговорено 28 Юни, 2021 И аз предпочитам ХС комбита, спрямо SUV. Яд ме е че наща марка няма такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #58 Отговорено 29 Юни, 2021 Моля ви, малко повече да се придържаме към темата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #59 Отговорено 29 Юни, 2021 Drone, тъй и тъй караш HR-V, далеч ли си от идеята за новия модел? Лекичко, мекичко, икономично и практично, чистак ново - догодина - на лизинг? https://cars.honda.bg/noviyat-hr-v/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #60 Отговорено 29 Юни, 2021 Цецо, като гледам темите за новото HR-V. Ще пропусна лееко. Амортисьори заминават ана 80к км, някви други неща се случват. Като цяло тия, които не са от Америка/Канада са доста траш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #61 Отговорено 29 Юни, 2021 Off Topic Амии, вече няма вечни коли. Дръж се за нещо "наше" правено от "стария материал" и на "правилно" място. И друг път съм казвал - след новите коли ще останат само старите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #62 Отговорено 3 Юли, 2021 На 29.06.2021 г. at 11:01, Drone написа: Ще пропусна лееко. Амортисьори заминават ана 80к км, някви други неща се случват. Извинявай ама ако това те притеснява и все пак си готов да си купиш кола на 1/4 от цената й нова (Q5 3.0 TFSI), има нещо фундаментално сбъркано в очакванията ти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #63 Отговорено 3 Юли, 2021 Тук все по-усилено не се говори за Хонда и темата си е направо за ОфТопик раздела. Там можем да бистрим всякакви мечти, блянове и надежди. Но все пак едно нещо ми се наби на очи: На 29.06.2021 г. at 11:01, Drone написа: Като цяло тия, които не са от Америка/Канада са доста траш. С какво са по-"траш" ХР-В 2 бройките за Европа? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #64 Отговорено 3 Юли, 2021 Подозирам защото имаше тема за асемблирано ХР-В в Мексико. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #65 Отговорено 7 Юли, 2021 Разбирам Drone за Црв-3 , 4 та също, не вървящ мотор, 4х4 даже не го споменавам, клиърънс също. Иначе държат цени, но за мен малко неоправдани. Последното Црв ми харесва на визия, турбото също е нещо ново и свещо, но не мога да коментирам. Бюджетът е друг там. Ако е от Канада изборът е по-голям, на мен много ми харесва Субару Аутбек за тези пари ще намериш 2018 модел с 2.5 атмосферен. Екстрите не са като на МДХ, но 4х4-то е уникално. Мазда Мх5 също има много добри, мисля че двигателя беше пак 2.4 или 2.5 атмосферка. Много красива отвън и вътре изглежда комфортна, 4х4 не е силно като другите две. Също е малко по-малка. Не съм познавач на Акура, но Субару много дръпнаха на Американския пазар и определено визията на Аутбек и Форестър е много яка. Не мога да кажа същото за Хонда, след 14г вече и няколко модела си оставам фен, но и се оглеждам и за друга марка. Успех. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #66 Отговорено 7 Юли, 2021 Да Бюджета за Последното поколение CR-V е друг, имам преки наблюдения там, сестра ми си купиха такова. Септември месец ще започвам активното търсене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #67 Отговорено 7 Юли, 2021 На 3.07.2021 г. at 21:11, dindin написа: Подозирам защото имаше тема за асемблирано ХР-В в Мексико. HR-V за Европа преди фейс - Made in Mexico HR-V за Европа фейс - Made in Japan HR-V за Северна Америка префейс и фейс - Made in Mexico Другаде ще да е заровено кучето, но чакаме @Drone да каже. П.П. Темата няма да бъде изтрита, защото има интересна информация, която колегите са предоставили в опитите си да помогнат на автора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #68 Отговорено 8 Юли, 2021 (Редактирано) Какво да кажа, HR-V съм го отписал, не ме грабва, а и европейския вариант е само на предно. Acura-та са екзотика, да здрави са, не го оспорвам, но в същото време ме притеснява, ако евентуално се случи инцидент. Тогава ще гледам тъпо 1-2 месеца докато ми дойдат частите от Америка. Не ме разбирайте погрешно, колата ми харесва, просто тези неща ме притесняват, за това и не се спрях на нея. Въпреки, че аудитата ги плюят се оказа, че 3.0 tfsi е един от най-здравите двигатели. Има болежки, но те се лекуват лесно(термостат, водна помпа, картерна вентилация и една PCV клапа, която като се счупи колата почва да гори масло). Фокусирах се върху аудито, защото: 1. Двигателя е железен 2. Скоростите са железни(8 степенен автоматик, акурите са със 6 степенна скоросна кутия, която си е мудничка) 3. Има supercharger, няма турбо! 4. Има части едрогабаритни, калници, врати и т.н. 5. Лесно може да се направи 400 коня, което не се отразява по никакъв начин в дългосрочен план на кутията или двигателя(все пак мотора се монтира и в SQ5, което заводски е 358 коня). Има и ремап за кутията, който я прави по-пъргава и отзивчива. И двете коли не стават на газ, та ще се сипва бензинец Но при 18000км на година, не мисля, че е такава болка за умиралка. Разходите по подръжката са същите като на Acura-та: 7 литра масло, раздатка, скорости с филтър, 6 литра масло за скорости, което е ZF8 и го има в ato24. Ясно ми е, че няма как поддръжката да е същата като на сегашната ми кола. Редактирано 8 Юли, 2021 от Drone 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #69 Отговорено 8 Юли, 2021 Вероятно си изчел достатъчно и си преценил - дерзай! Жив и здрав, и да са пофалиш кат го земеш, а времето ще покаже дали булката е читава, или ша ти земе здравето. Важното е че има кой да го прави и разбира се - дано не се налага. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 604 #70 Отговорено 8 Юли, 2021 @Drone, в мнение #50 си споменал Acura RDX. Второ поколение 2013-2018 са с двигател J35Z2 и по мои проучвания става на газ. Точно по тази причина и аз ги загледах а и визуално повече ме кефи от Q5-цата. Поправете ме ако греша за двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #71 Отговорено 8 Юли, 2021 Мм да моя грешка, объркал съм се с MDX, там е DI. Но пак идва момента с частите, че тук в България ги няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #72 Отговорено 8 Юли, 2021 Ами, ако някой кара хамериканска Хонда - да сподели патил ли е от нея и брал ли е ядове с доставките. За 1 година и 20 000км на мен ми е трябвал 1 сензор за ск. кутия и ми го намериха от европата за 10-тина дни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #73 Отговорено 8 Юли, 2021 @Drone, погледнах и аз Q5-те в Канада, наистина има много добри цени и щом казваш че моторът е чук и кутията също, мисля че е интересен вариант с турбото, защото хем ще има тяга, хем ще харчи по-малко, това и заради 8 степенната му кутия. 0-100км/ч за 5,9 сек по технически е доста интересно Замислих се само заради зулумите, дребните и не толкова кражбички в БГ в този клас немци. Как се опазва човек, ако не е в гараж или платен паркинг. На мой колега със същата Q5 ТДИ 2017 му свалиха предния капак и колонките на купето отвътре, каското не го пое... 5К лв беше оправянето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #74 Отговорено 8 Юли, 2021 (Редактирано) Колата е с чарджър, а не с турбо. Няма много икономия с чарджъра, но пък няма и турбо лаг. Мотора се слага и в други модели на ауди и според това, което четох въряи повече от 3.0 ботурбо дизел, а е 10000 пъти по-здрав. 2017 тди е коренно различен модел. Разгледай снимките в нета. На ауфи попринцим им крадат дистрониците, но тези q5-ци нямат. Също така в момента в американския copart има 2-3 SQ5 с изкривени задни врати, които може би ще са на доста тънка цена. Редактирано 8 Юли, 2021 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #75 Отговорено 9 Юли, 2021 Да, забравих че е с чарджър, значи ще гори малко повечко, но пък вървежът ще е супер як! Снощи видях една такава Канадка само че 3.2л, доста ми хареса! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #76 Отговорено 9 Юли, 2021 3.2 е стария двигател, той има проблем с нагара и няма нищо общо с 3.0 tfsi. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mysticchannel 132 #77 Отговорено 22 Юли, 2021 Off Topic @Drone https://www.autoscout24.bg/objava/citroen-saxo-1-6i-16v-cat-3-porte-vts---7148ed73-ce28-41e0-9a30-d62f42710663?cldtidx=16&cldtsrc=listPage&searchId=394514713 Я си помисли.......:D От сутринта съм се влюбил ама йок пара . . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #78 Отговорено 22 Юли, 2021 тотален офтопик си майна :D 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #79 Отговорено 22 Юли, 2021 Off Topic Абцолютно! Пледирам за 10 секундно наказание в бокса - да не пише. Ти си търсиш висок V6 AWD, а той ти предлага половината - "лагерница" L4 FWD! Сега 100 човека ша отворят линка и ша са смеят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #80 Отговорено 22 Юли, 2021 Вече съм се спрял на модел и двигател. Другия месец ще отида да покарам една във Враца. Не ме кефи цвета и обоорудването, но все пак искам да покарам колата преди да реша окончателно. Харесах една в Бургас, но както казах първо искам да покарам и тогава ще ходя да я гледам или ще пратя един познат да я види. Защото да бия 400км и да не стане нищо, малко ще е тъпо. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове