Jump to content
h5rov

Избор на по-нов автомобил

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

Искам да пусна една тема да прочета малко мнения, как виждате вие неща с малко по-новите автомобили. Не говоря за чисто нови.

Имам един скучен Акорд 2007, карам го вече 6-7 години и започва да ми поомръзва. Нищо му няма и си го карам, но все по-често поглеждам към сайтовете за автомобили с надежда да си харесам нещо по-ново. Ясно ми е, че може да не получа нищо кой знае какво повече, но пък ме гложди.

Имам някакви предпочитания, клоня към бензинова, автомат, среден клас с повече екстри. Не гледам само Хонда, но немските марки са загубена кауза за мен. Нещо от рода на Хонда, Мазда, Нисан, Тойота.

Като направя търсене Хонда, Акорд 2012+, автомат, бензин и ми излизат 5 американски обяви. Като резервен вариант си оставям фейсов Акорд 8ма.

Как виждате вие нещата? Предпочитания, съвети, избор и тн..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

h5rov, преди година бях пред подобна чуденка и накрая се спрях на фейсов Акорд 8 с всички възможни екстри(друг е въпроса дали са реално приложими на наша територия). Познаваш марката, познаваш модела осмицата може да ти се стори малко пенсионерска но си има своя чар :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

h5rov - разбирам те чудесно. Проблема на 7-ма ген е че е безпроблемен и просто омръзва.

8-ма ген е по-модерен и красив (не за всички), но техническата "плънка" е същата.

За да почувствам "скок напред" спрямо суперската 7-ма - си взех Ледженд.

При относително релевантни цени на 8-ма и КВ 1 е ясно кое е по-добрата машина - във всяко отношение - независимо че е по-стар (ама е от "стария матрял").

Ако те е страх от притежанието на Легена - "ни съ бой" - намери си читав и ще си щастлив!

Карам го от 7 месеца (над 12 000км) и другата седмица ще сменям първия чарк по него - 200лв.

За другите марки не знам - у тОа жиот шъ карам Хонда. :)

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само някои бензинов или хибриден Lexus до към 2013-4та(ако търенето ще е около до 35000лв),достатъчно лукс,добра шумоизолация и надеждност както сте свикнали при 7цата. Другата възможност някои Авенсис с максимално оборудване които също предлага много комфортна возия и екстри,говоря за модела след 2012та.Двата 1.8 и 2.0 литра бензинови двигатели са тихи и приятни.

Акорд 8 фейлифт е естественото продължение на нещата наистина,доста са редки,но не невъзможни ))))).

Редактирано от pepur
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lexus е друга вселена, спрямо Хондите, не мисля, че трябва да се намесват. 

Ако ще се бяга от Хонда, Мазда или Тойота. 

 

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпрос за бягане от марката. Просто искам да си харесам, проуча и в удобен момент да действам. Бюджета е 20к. +- не е фиксиран. Ама повече от 25 няма да дам, а и последната година всичко скокна. 

Гледах Mazda 6, много противоречиви отзиви. Lexus, това което харесвам отива над 30к. Дори Accord 8ма има швейцарски по 40к. За това реших да не откривам топлата вода и да ви попитам за мнение. Toyota не е лош вариант, харесват ми, гледам какви обяви излизат, но още не ме е грабнала някоя.. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някоя тойота камри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш физия-Мазда, ако искаш безпроблемност-Тойота, ако искаше и двете-Хонда. 

Фейсов Акорт 8-а е добър избор, ако изчакаш още малко, можеш да вземеш и следващия модел за около 25к. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай и Акурите. 

Хем е Хонда, хем не е. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си купувам кола определям бюджет, какво трябва да има МПС-то и почвам да оглеждам пазара. Дали ще е Хонда, Мазда, Тойота или нещо друго се определя от състоянието на конкретния екземпляр.

Иначе в глобален мащаб популярността на класическите седани отдавна е под санитарния минумум. Вече няма Акорд за Европа, Лансър и Галант ги спряха тотално, Авенсис и той май няма наследник, само Мазда още държат фронта с 6. За сметка на това Хюндай/Киа започнаха да предлагат големи седани по-масово, но според мен се възползват от отворилата се ниша предимно на Източните пазари.

 

Ако някой ден стигна до дилемата на автора, най-вероятно ще си оставя скучната Хонда, за да знам, че няма да ходя пеш, а с вече прежалените пари ще си взема нещо практично (комби, ван, баничарка, може би някой паркетник с голям багажник) или непрактично (кабрио, Рекс или нещо още по-непрактично :) ).

Редактирано от xatamoto
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки харесва, усеща дадена марка, модел по различен начин. До като имах колебания на къде да залитна обиколих, гледах, карах, возих се в мазда6, авенсис, акорд 8(викам си това е моята кола), един ден се качин в един леджент ... съвсем друга кола, като усещане за вътрешно пространство, динамика, комфорт. Дълго време не можех да спя, но накрая разума надделя: високи налози, разход. И така пак в групата с акордеоните :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора - разгледай и Сивик 10 седан. Усеща се като Акорд 7 + гаджети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мое мнение каквато и кола да вземеш-ще ти омръзне.По-рано или по-късно, но и това ще стане,като повечето неща в живота.

Но от друга страна е желанието и то често е много по-силно :)

 

П.с.В един друг момент бих помислил за хибрид. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната генерация хибриди на Хонда (където ДВГ е само генератор) не е лоша.

Като се оправи планетата и си потече нормално вноса от щатите - бих гледал и Акорд 10, а вече ниво на оборудване - според бюджета. Може пък да сбереш за 2.0 туринг 10 спиид!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко извън японските коли бих  погледнал KIA optima след 2013.

Горе доло за 25 бона може да се вземе нещо и тересно,че и хибрид.

Мое лично мнение.

Незнам как се представят колите проблема е,че се обезценяват бързо.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да изпадаме в конкретика и аз имах дилема.

Преди година се колебаех между сегашното ми CR-V и един Lexus NX300 хибрид. И двете 2015г.

В случая натежаха цената(трябваше да добавя 5-6 000 към бюджета) и големия багажник на Хонда заради децата и атрибути като детски колички,тротинетки и др.

Може би и малкичко страха от непознаването на нова технология,т.е. хибрида ,батерии и т.н. 

Но в другия живот ще взема хибрид (задължително Лексус), a преди да се събудя ще помечтая и за Tesla model X 😃

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, MotoMK5 написа:

Малко извън японските коли бих  погледнал KIA optima след 2013.

Горе доло за 25 бона може да се вземе нещо и тересно,че и хибрид.

Мое лично мнение.

Незнам как се представят колите проблема е,че се обезценяват бързо.

 

 

Хубави са ако предишния им собственик е минал всички сервизни акции. По спомен бях чел за проблеми с двигателите(всичките им бензинки)+теч на гориво, проблемни спирачки(това не е за пренебрегване).

Иначе  момента в който си помислиш за покупка на автомобил си на загуба. Така че определено не трябва да се гледа на колата като инвестиция, а като средство за предвижване, пък и ако може да доставя удоволствие още по-добре.

За хибрида напълно съм съгласен, но ми се струва че ще надскочи малко определения бюджет.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера в Ямбол излезе Легенда под 170 К км купувана от тук(доколкото разбрах от обявата.) Днес бях там , но имах  много работа и не ми остана време да я погледна.

Редактирано от pet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разрових се пак из сайтовете за автомобили и май реалните  варианти ми остават Акорд 8, Мазда 6 и Авенсиса. Корейските нещо не ме грабват макар Соната и Оптима К5 да изглеждат доста добре.

За Лекс и Камри не се вписвам финансово, а и са малко екзотика.

Благодаря за коментарите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не държиш да е 2012+, виж в раздел "продава Хонда" комбито на Димо.

Читава кола с история е по-важна от по-нова година.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не чисто нова Тойота, Киа или Хюндай на лизинг ?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корейците вече са достатъчно добри, но бързо губят остатъчна стойност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва колата да не е скучна, на всички изброени по-горе двигателя им е монтиран в грешната посока :) В този ред на мисли - Honda S2000 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик 10ка. Седанът е с дължината на Акорд 7, но е прилично по-широк. Сматам че за 20К може да си докараш прекрасна канадка на малко километри и в много добро състояние. Ако не си любител на алтернативните горива - смятам че 1.5 турбо ще ти носи усмивка на лицето. :)

Извън сектата - смятам че корейците се представят добре. 

Редактирано от ogo
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за ОФФ-a.
Колко е горе долу (съвсем хипотетично) подръжката на Легендата.
Карам Сивик 8, 2.2. дизел от доста време.
По работа и по екскурзии, изминавам, над 30 000 км на година. Никакви, дертове.
Изключително доволен съм. И никога няма да я продам ;).
Но, чакаме наследник, и си мисля за нещо по голямо, като Легендата ми харесва, и то много.
Семеен Доход: около 4000 лв.
Кредити нямаме.
Повече от 15000-17000лв няма да дам предвид бъдещето дете.
Та, поносима ли ще е подръжката на Легендата? Без да се лишава колата от нищо?


Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем поносима имайки предвид моя кратък опит. За 7 месеца и 13 000 км - 200 лв за 1 извънреден чарк. Виж в раздела за Ледженд какво се обсъжда.

Това си е Хонда топ левъл. Намираш читава, обслужваш и шосетата са твои, а улиците остават за Сивика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaто казваш нещо по-голямо, имаш предвид нещо с по-големи габарити или нещо, което да ти осигури повече багажно пространство, защото Сивик несъмнено превъзхожда Легенда в това отношение. 

Ако търсиш багажно пространство Акорд комби или ЦРВ. 

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро, по надеждно, като сигурност, както и по добър комфорт.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук нямаш ли човек, който внася Хонди, и на който можеше да се вярва- Pepur или нещо подобно?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човеци има - читавите и евтини коли са кът.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мое скромно мнение рационалният избор ти е CRV III  или Акорд комби. Не че човек винаги трябва да постъпва рационално, но...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ледженда е ирационален избор - за хора които могат да му простят недостатъците, за което се отплаща с всичко онова което другите не могат.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те много добре, и аз наскоро направих един доста ирационален избор за втора градска кола. Ма много офтопик отидохме.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Legal написа:

По работа и по екскурзии, изминавам, над 30 000 км на година. Никакви, дертове.
Изключително доволен съм. И никога няма да я продам ;).
Но, чакаме наследник, и си мисля за нещо по голямо, като Легендата ми харесва, и то много.

Не ме разбирай погрешно! Ледженда е велик автомобил, направен за безметежно извънградско и няма нищо общо със Сивик 8 като скорост, управляемост и комфорт. Багажникът му е със стандартни "седанови" размери, но заради търсената свръх коравина на купето, задните облегалки (монтирани към багажния щит) не се сгъват, а има само люк за ски. Но винаги може да сложиш кутия на покрива - ако и когато ти се налага.

Синковеца се роди като взех Акорд 6 седан (чийто багажник е аналогичен на Акорди 7 / 8 и Ледженд) и не съм имал проблем с количка и багаж. Имах и Акорд 7 комби, което събира доста повече, но реалният + бе че си мятах велосипедите вътре и направих ремонт на селския ни покрив. :)

Забелязал съм че колкото и голям да е багажника - винаги е пълен. Просто в комбито мятах, а сега се върнах към старите си навици за подреждане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...