simo vtecman 179 #1921 Отговорено петък в 13:10 Благодаря ти за отговора, просто не съм запознат, до сега никога не съм ползвал Ravenol. Гледах в Ato24 и ми излизаха туби по 4 литра, а в други сайтове имаше по 5 литрови ,за това реших да попитам и вас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 659 #1922 Отговорено петък в 13:36 @simo vtecman Двигателя ми събира 4,3 л. Първия път поръчах туба 5 л. и трябваше да търся в какво да я прелея. Сега вече си поръчвам 4+1 л. и не се занимавам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 111 #1923 Отговорено петък в 14:29 Равенол имат защита на фунията ,телескопична и отвориш ли я няма прибиране обратно в тубата.Не е желателно да се търкаля такава опаковка в багажника, че може да се разлее в един момент.Ползвал съм 5 литрови туби ,а в багажника винаги нося някво масло неразпечатано 1 литър ,гледам вискозитета да е 5W30 /5W40 марката без значение .Досега не съм доливал де,не се е налагало. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 659 #1924 Отговорено петък в 15:34 И капачката има защита. Исках да ползвам туба от масло да си налея бензин за косачката. Няма развиване. Развихх я ама си личеше. Предполагам е пак защита. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 111 #1925 Отговорено петък в 15:38 (Редактирано) Да, както и холограмен етикет, два кода за проверка -един за купувача и един за продавача. И могат да бъдат проверявани еднократно. Редактирано петък в 15:39 от Ивайло Димов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 792 #1926 Отговорено петък в 16:46 Пускам един тест на Ravenol VSE 0W-20 от TSI Шкода. Пробега е 20000км и има малко повече бензин заради директното впръскване, ама то и по-новите хонди са същите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 111 #1927 Отговорено петък в 18:19 (Редактирано) Нова ли е колата ? Никела е от сегментите или стеблата на клапаните . KV при 100 градуса се е свлякъл до SAE 12 заради бензина .Маслото е разредено много .Другите неща са ОК Редактирано петък в 18:24 от Ивайло Димов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2917 #1928 Отговорено петък в 19:42 Анализът на Шкодата е от Приста Ойл. Другият анализ от Polaris Lab е на Volvo XC60 2.0 Diesel. За шкодата пише "Наличие на гориво - не". KV100 е повишен в сравнение с даннита от дейташиита. Пламната температура се е сринала значително. Това означава, че маслото е деградирало. TBN е 4.8 mg KOH/g, но е измерен по метод ASTM D2896, който е за свежо масло и дава по-висока стойност в отработките. Реално трябва да е с 2 единици по-нисък. Без да знаем стойността на TAN, не можем да сме категорични, но не е о.к. Стойността на медта е по-скоро от остатъчната разработка на двигателя. Ако имаше наличие и на олово, щеше да е притеснително. Прави впечатление високата стойност на желязо и манган в отработката. Според мен това говори за прекомерно износване. Който я кара тая шкода, ако продължава с безумно дългите интервали на смяна, няма да я кара много време... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 111 #1929 Отговорено петък в 19:45 Аз гледах първият анализ само. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F4R 13 #1930 Отговорено събота в 05:28 Off Topic Нормално за ТСИ мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 123 #1931 Отговорено събота в 11:01 Преди 15 часа, dandilov написа: Който я кара тая шкода, ако продължава с безумно дългите интервали на смяна, няма да я кара много време... Дани , аз вече втора служебна TSI 110 hp карам и до 150 К км при интервали за смяна 30К и грам масло не съм доливал . Очарован съм от този двигател с шест степена кутия ( три цилиндъра ) Ако се сменят поне на 10 К ще е перфектно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2917 #1932 Отговорено събота в 11:18 Off Topic А след 150 хил. км. колко почва да гори? Карах веднъж един "Камик", само че с ръчка, и не останах очарован. Личат си трите цилиндъра и особено в ниските обороти определено си иска, и четвърти. Виж при автоматика може да е по-различно усещането, но все пак едно бутало в повече ще му дойде добре. За маслото е ясно. С по 20 - 30хил. км. интервали ще доизбута гаранцията, а после не става за ремонт. Не вярвам да доживее до 400 хил.км. и нагоре като "старата школа". Именно това имах предвид, че който иска да го кара тоя двигател по-дълго време, трябва да го обслужва навреме. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 111 #1933 Отговорено събота в 11:59 Тиа мотори са идеални за купето на Поло,Ибиза,Фабиа или дори по-малките UP,Sity Gо. Ама те и в Октавия ги слагат 😂, принципно ако се обслужват на време нямат некви страшни драми ,алуминиев блок с чугунени ризи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6338 #1934 Отговорено събота в 12:00 (Редактирано) Дилърите си осигуряват бъдещи клиенти за сервизите. Първият я кара на лизинг, докато е в гаранция, продава я (или му дават нова), а горката отива при втория в прединфарктно състояние и после ... А дилърите се бият у гърдите - "Нова, малко ползвана, редовно обслужвана, върната от лизинг и т. н. "смешки - страшки". Имам френд - монтьор. Дере си ризата от следгаранционни Шкодилаци. Много кола - дребни смешни части. А принципно харесвам марката и развитието и в тоя век, ама концерна -"майката им" диктува играта. Редактирано събота в 12:03 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 111 #1935 Отговорено събота в 12:05 Тва е положението в съвременният автопарк,даунсайзинг,екологии,евтини метали,тенекии с дебелината на капачки Омния и пластмаси от рециклирани бутилки. Няма как да извадиш 110 к.с от 100 кубика и да очакваш сериозен пробег, па за вторичният пазар там си с двата крака в джаза . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 123 #1936 Отговорено събота в 12:18 (Редактирано) Преди 1 час, dandilov написа: Скрий съдържанието А след 150 хил. км. колко почва да гори? Карах веднъж един "Камик", само че с ръчка, и не останах очарован. Личат си трите цилиндъра и особено в ниските обороти определено си иска, и четвърти. Виж при автоматика може да е по-различно усещането, но все пак едно бутало в повече ще му дойде добре. За маслото е ясно. С по 20 - 30хил. км. интервали ще доизбута гаранцията, а после не става за ремонт. Не вярвам да доживее до 400 хил.км. и нагоре като "старата школа". Именно това имах предвид, че който иска да го кара тоя двигател по-дълго време, трябва да го обслужва навреме. Интересно ,че и ангренажния ремък вече не сменят на 150 К , само инспекция и при симптоми. По думите на приемчиците можело чак над 250 - 300 К да се наложи да смяна . 😀 Редактирано събота в 12:19 от pet71 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 111 #1937 Отговорено събота в 12:42 Тия неграмотници кво ли да кажат ,210 хил е при 2.0 tdi при tsi моторите 120 хил ако не ме лъже паметта щото съм ги гледал интервалите на обслужване.Предишните модели с верига нямаха определен интервал, чакаш да се разтрака сутрин у студовете и тва са първите симптоми . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6338 #1938 Отговорено събота в 15:39 Тея нали не са с ангренажен ремък в маслена баня? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 111 #1939 Отговорено събота в 15:44 2.0 tdi имат ремък в маслена баня, но върти тандем помпата -маслена+вакуум. Форд екобус са с ангренаж в масло, първите де . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6338 #1940 Отговорено събота в 15:47 Майко, майко! Хой ги съчинява тея? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 111 #1941 Отговорено събота в 15:48 Цецо ....изгледай това 😂 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6338 #1942 Отговорено събота в 17:59 (Редактирано) Все в имя оптимизации розходов производства. Сволочи! А ората карат, па ги фалат. Редактирано събота в 18:00 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 111 #1943 Отговорено събота в 18:14 Тва е вагаджийска шизофрения, нема отваряме дума за дебилите от Бърка Масло с Вода 😂🤣😅, 3.0 tdi на 180 хил км пълен ребилд на мотора на стойност 12 бона. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6338 #1944 Отговорено събота в 18:35 (Редактирано) Off Topic Начии, аз съм фен на дизайна (и харесвам някой вагени), ама голама част от него е инженеринг и конструкция, та в тОа си живот молоумен концентрат от тоз концерн нЕма а сърбам. Ако за другият ми са опрАат - ще мисля. Дай да не цапаме темата, че отплесването сигурно ще е дълго. За таквиз случаи е "Да обсъдим и другите марки". Редактирано събота в 18:41 от ceco_accord 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mukot 10 #1945 Отговорено събота в 20:46 8 hours ago, Ивайло Димов said: Тиа мотори са идеални за купето на Поло,Ибиза,Фабиа или дори по-малките UP,Sity Gо. Ама те и в Октавия ги слагат Вече не се слагат в Октавия и Голф. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 328 #1946 Отговорено неделя в 18:12 (Редактирано) Здравейте, Следя темата и не знам дали не е офтопик, но тази 4 част вече наближава 50 страници, дали не е добре модераторите да я продължат в нова част? Те да решават в крайна сметка де, предходната е към 60, но изглежда доста дългаи тази я приближава Редактирано неделя в 18:21 от Тъмнозелен самурай G86-P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6338 #1947 Отговорено неделя в 19:25 На 15.02.2025 г. at 20:14, Ивайло Димов написа: Тва е вагаджийска шизофрения ... 😂🤣😅 https://www.facebook.com/share/v/14uZtxaaFW/ Вагабонтиии ... Мачку, ..... и елхичку ви матерну! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове