Mkilla 1006 #1401 Отговорено 6 Юли Същото е при K20Z4-ката при Type R както казва @ceco_accord. При мен събира 4.4 литра. При смяна, като източвам докато не спре да капе, като сипя 4 литра, показва макс. След 24 часа като вдигна щеката е между минимум и средата. Трябва си 400-500мл доливане. Нз защо толкова бавно се случват нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1402 Отговорено 4 Август Здравейте! Една новина за маслата. Задават се новите спецификации API SQ и ILSAC GF-7 https://oil-club.de/index.php?thread/15505-neue-freigaben-api-sq-und-ilsac-gf-7a-7b/ ... П.С. Ползвайте браузър Google Chrom с автоматичен превод на български. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 20 #1403 Отговорено 15 Септември (Редактирано) Здравейте. Решил съм да поръчам за предстоящата смяна маслото от линка: https://www.mobil.co.uk/en-gb/engine-oil/mobil-1/car/mobil-1-esp-lv-0w-30 Дават го препоръчано за моя автомобил. Някой има ли впечатления от това масло. От приложената таблица разбрах само ,че е с ниско съдържание на пепел. Другите данни не ми говорят много. Досега имам 3 смени с Mobil 1 ESP 5W30. mobil-1-esp-lv-0w30.pdf Редактирано 15 Септември от gecata1059 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1404 Отговорено 15 Септември Става и за CRV-то, и за Accord-а. От данните, от лабораторни анализи се вижда, че е много добро съвременно масло, с намалено съдържание на сулфатна пепел. Смес от GTL, ПАО, хидрокрек и естери като базови масла. Както всяко съвременно масло, с намалено съдържание на сулфатна пепел, има ограничен ресурс. Ако си на бензин, сменяй на 7000 км. Ако си на газ, сменяй на макс. 10 000км. Лабораторни анализи - тук: https://oil-club.de/index.php?thread/8582-mobil1-esp-lv-0w-30/&postID=287517#post287517 https://www.oil-club.ru/forum/topic/43130-mobil1-esp-lv-0w-30-svezhee/ 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 20 #1405 Отговорено 15 Септември Преди 2 часа, dandilov написа: Става и за CRV-то, и за Accord-а. Акорда чака Ravenol Fds 5w30 от общите поръчки. На него му дават Mobil Esp 5w30. А за пробега на маслото, сегашното почва да го гори по осезаемо след 7000. Градското при мен е по 3-4 пъти на ден по 2.5 километра. Малък град. За Мездра става въпрос. Гледам си от Враца, знаеш за какво става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1406 Отговорено 17 Септември На 15.09.2024 г. at 17:19, gecata1059 написа: На него му дават Mobil Esp 5w30. Кой му го дава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 20 #1407 Отговорено 17 Септември Преди 1 час, dandilov написа: Кой му го дава? Сайта на Мобил.🫡 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 497 #1408 Отговорено 28 Септември (Редактирано) Здравейте, забелязах нещо старанно от равенол. Преди като търсих препоръчано масло за модела ми излизаше на първо място Ravenol DFE 0w20. А сега ми излизат само някакви 0w30-ки. И като ги разгледах, те са с препоръки за BMW, VW, Ford. Да не говорим, преди излизаше много по-голям избор, започващ от 0w20 до 5w40. Редактирано 28 Септември от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1409 Отговорено 28 Септември Преди няколко дни им писах относно DXG. Питах ги защо го няма в списъка с препоръчаните масла за CR-V 3 gen. И имат ли основателна причина да не са го включили. Отговориха ми, че oil finder-а избира маслата само по АСЕА, понеже е за Европейския съюз, а DXG било по API и ILSAC, та затова. ... Смях... Отново ги попитах, защо тогава DXG го има в списъка за по-старите модели на Honda, като Civic VI и Accord VI, например? Смутиха се. Отговорът беше, че DXG напълно отговаря като спецификации за CR-V, но не могат да го включат в oil finder-а, понеже го администрирала (oil finder-а де) външна фирма. ... Пак смях. Мани, мани... @Bizzito Може спокойно да си ползваш DFE, ако не го "сърба". Също така и SFE 5W-20. А FES 0W-30 също е много добро масло по х-ки. И то е с РАО + естери. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 497 #1410 Отговорено 28 Септември Ахааа, ясна е работата. Е че то има и 0w20 ACEA спецификации. Нещо са оплескали работата жестоко. Е ти сега с тия предложения ме вкара пак във филма. Тъкмо бях решил да си се врщам на 0w20ка 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 75 #1411 Отговорено 7 Октомври (Редактирано) Колеги, бихте ли се произнесли между тези три конкретни масла, кое е по-доброто, става въпрос за вискозен клас 0в20. https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-dfe-sae-0w-20 или https://www.yacco-bulgaria.com/uploads/yacco/products/cars/lube/LUBE HY 0W-20/LUBE HY 0W20_BG.pdf и https://advice.kroon-oil.com/en/informationsheet/part/7103/BNL/PI-014100-presteza-msp-0w-20-12-x-1-l-bottle-EN.pdf Как бихте ги подредили по препоръка на база данните на 1-во,2 и 3 място. Благодаря ви предварително. Редактирано 7 Октомври от honda_japan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkostanev 6 #1412 Отговорено 7 Октомври На 4.06.2024 г. at 12:13, Mkilla написа: @Bizzito, няма ама някои си мислят, че има. Едни харчат повече, други по-малко а бензинова Хонда дето не харчи масло, няма. Сигурно ще излязат сега коментари - ама моята не го пипва, не го харчи въобще и тн.. Да, ако се бута или се кара с 2000 оброта с 40км/ч, може и да не го изгаря. Магистрално каране с поддържане на 140км/ч или по-агресивно каране на Хондата, харчи и още как и дали е Amsoil, Ravenol или каквото ще да е, така са, особено тия по 200 коня. Прелюда, който имах и който още е в роднина и никога не е отварян двигател, освен за реглаж клапани а не си знае годините, Ф20А4, харчи от както аз го карах по 1 - 1.5 литра от смяна до смяна 6-7 хиляди км. И така вече 150 000км и 15 години във фемилито. Type R-a като го карам с 50км/ч и той е на горна граница на щеката, като го настъпя по магистралата 2 часа, не е и трябва да се долива. Добавка никога не съм слагал и няма и да сложа, в маслата си има достатъчно. На Type R-a все едно и също вече близо 100 000км, по километраж е на 200 000км вече. Пробвал съм какво ли не като марка ( от премиумите ), абсолютно еднаква история и в работата на мотора и в разхода на масло. В момента карам с такова масло, каквото тук в тази група, не го дават въобще за моя мотор ама в чужбина карат със същото и не се оплакват и нямат проблеми. Проблеми и аз нямам и тази година ще ми е 6-та смяна с него - Liqui Molly 5/40 High Tech. Не отговаря за K20Z4 Type R според тукашният форум. В същото време в чужбина се дава 5/40 Хонда OE за този мотор. Преди него карах и с Ravenol VSI и с Amsoil Signature, преди тях с и с Repsol, абсолютно му е все тая на мотора, държи се по 1 и също начин - безпроблемно. Честата смяна на масло е къде по-важна от всичко останало. Аеродека се движи с 5/30 Petro Canada 3та смяна, разход на масло нямам идея, не му и засичам километрите вече. Просто проверявам на щеката и ако има нужда, доливам. За 7-8 хиляди км, защото и не записвам точно колко минавам, да съм долял 500мл максимум ама за 1.4 мотор, който след 120км/ч на магистралата е спорно дали ще спра с тая лодка ако се наложи, всичко е идеално. абсолютно си прав колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 20 #1413 Отговорено 9 Октомври Бях се насочил да сменя маслото със Mobil 1 Esp Lv 0w30. Но сега гледам че има добра оферта за Mobil Esp 5w30 и е по последния стандарт Api Sp. https://oilgroupbg.com/масла-mobil/mobil-5w-30/mobil-1-esp-5w-30-4l-1l-free.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1414 Отговорено 9 Октомври Офертата изглежда добра. Остава и маслото да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #1415 Отговорено 9 Октомври преди 21 минути, gecata1059 написа: Бях се насочил да сменя маслото със Mobil 1 Esp Lv 0w30. Но сега гледам че има добра оферта за Mobil Esp 5w30 и е по последния стандарт Api Sp. https://oilgroupbg.com/масла-mobil/mobil-5w-30/mobil-1-esp-5w-30-4l-1l-free.html И 50лв. не струва, вече, това масло, осраха го тотално. 0 пао, 0 естери и слаб пакет присадки. По-добре дай още 20лв. и си вземи равенол дхг, също е 4+1. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #1416 Отговорено 9 Октомври 3 hours ago, ceco_accord said: Офертата изглежда добра. Остава и маслото да е. Производството след август 2022 май хич не ще да е.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 20 #1417 Отговорено 9 Октомври Преди 3 часа, Rakeem написа: По-добре дай още 20лв. и си вземи равенол дхг, също е 4+1. Така ще направя. Четох за него и преди. Но не го даваха във ойл селектора на равенол за моя мотор R20A2. Постовете по нагоре изясниха защо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 15 #1418 Отговорено 10 Октомври (Редактирано) Kaкво като няма ПАО и Естери,прави ли го лошо масло?Не може ли да има иновативни смазочни и противоизносни добавки.. Редактирано 10 Октомври от jivetz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #1419 Отговорено 10 Октомври ПАО и естерите са по-висок клас смазочни субстанции и наличието им несъмнено подобрява качеството на маслото, т.е е хубаво да ги има. А тези иновативни добавки не знам какви са. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 15 #1420 Отговорено 11 Октомври https://www.oil-club.ru/forum/topic/89954-mobil-1-esp-5w-30-api-sp-svezhee-2024/page/16/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 20 #1421 Отговорено 11 Октомври Преди 1 час, jivetz написа: https://www.oil-club.ru/forum/topic/89954-mobil-1-esp-5w-30-api-sp-svezhee-2024/page/16/ 👍 Понеже още не съм поръчал ,може да хвана промоцията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #1422 Отговорено 11 Октомври Преди 7 часа, jivetz написа: https://www.oil-club.ru/forum/topic/89954-mobil-1-esp-5w-30-api-sp-svezhee-2024/page/16/ Почти същата грозна картинка, на фона на това, което беше това масло. 3% ПАО по сдс, ама на графиката няма нищо. Ето как изглежда едно сравнително добро масло за парите си, като се има предвид, че пробата е на почти 13к км. https://oil-club.de/index.php?thread/14606-ravenol-dxg-5w-30-mazda-3-bn-skyactiv-g-120-12-836-km/ 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1423 Отговорено 11 Октомври Off Topic Тези двигатели на Мазда изглежда са направени много добре. Износването е минимално. Даже незначително, както с 0W-20, така и с 5W-30, но човекът кара предимно на дълги разстояния и ползва масла само от ТОП серията на Равенол. По-надолу в темата си е дал препратки и към друга мазда с такъв двигател, карана на къси разстояния. И там износването е малко, въпреки, че не е толкова ниско като при автора на темата. Не казва, обаче гори ли масло и колко долива от смяна до смяна... А също и колко са коксувани всмукателните клапани... Въпреки това, анализите на маслото му са ТОП! Прави ли ви впечатление в Германия колко километра се минават на година? Маздата е 2017г., а на 25.03.2023г. вече е била на 185823 км. Тоест пичът минава по над 30 000км на година. А? И после тая Мазда ще дойде в Горубляне и ще й искат 25 - 30 хил. лв., понеже е на 85000 "реални" км. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1424 Отговорено 11 Октомври Off Topic Е, пробегът не е основен критерий, ако е качествен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 497 #1425 Отговорено 19 Октомври На 7.10.2024 г. at 19:25, honda_japan написа: Колеги, бихте ли се произнесли между тези три конкретни масла, кое е по-доброто, става въпрос за вискозен клас 0в20. https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-dfe-sae-0w-20 или https://www.yacco-bulgaria.com/uploads/yacco/products/cars/lube/LUBE HY 0W-20/LUBE HY 0W20_BG.pdf и https://advice.kroon-oil.com/en/informationsheet/part/7103/BNL/PI-014100-presteza-msp-0w-20-12-x-1-l-bottle-EN.pdf Как бихте ги подредили по препоръка на база данните на 1-во,2 и 3 място. Благодаря ви предварително. Лично според мен така както си ги подредил 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 15 #1426 Отговорено 22 Октомври (Редактирано) On 10/11/2024 at 7:02 PM, Rakeem said: Почти същата грозна картинка, на фона на това, което беше това масло. 3% ПАО по сдс, ама на графиката няма нищо. Ето как изглежда едно сравнително добро масло за парите си, като се има предвид, че пробата е на почти 13к км. https://oil-club.de/index.php?thread/14606-ravenol-dxg-5w-30-mazda-3-bn-skyactiv-g-120-12-836-km/ Тук говорим за мн по усъвършенствано масло! https://www.infineuminsight.com/en-gb/articles/the-diblock-advantage/ Редактирано 22 Октомври от jivetz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #1427 Отговорено 22 Октомври Всъщност говорим за подобрени модификатори(стабилизатори) на вискозитета, които са необходими при хидрокрек базираните масла(поради ниския естествен индекс на вискозитета), с цел поддържане на стабилен вискозитет в по-широк температурен диапазон за по-продължително време, но при всички случаи не могат да доближат един хидрокрек до ПАО базирано масло. Тоест тези добавки се ползват като заместители на 'синтетиката' с цел намаляване на разходите, тъй като ПАО-то и Естерите са значително по-скъпи от една хидрокрек база, която се добива от нефт или газ, които изконно са с ниска термична стабилност. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1428 Отговорено 22 Октомври https://oil-club.de/index.php?thread/2129-aktionen-rabatte-gutscheine-für-öle/&postID=401790#post401790 Колегата от немския форум пише, цитат: "Бавно всичко придобива характера на масло за промиване". Хммм, интересно! € 5.91/L. Дали не чистят новата рецептура? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1429 Отговорено 23 Октомври Злите езици говорят ,че за да получат BMW LL-04 approved официално от Exxon Mobil са сменили рецептите си .Това е легенда разбира се ,но на практика топ сериите ESP и FS са тотално кастрирани в новите си рецепти .GTL и PAO липсват ,естерите са хомеопатична доза но пък цените им са непроменени .Към момента Amsoil,Motorex,Ravenol ,Millers oil,Yacco ,Redline ....май това останаха що годе известните производители с 4 и 5 та групи синтетични масла . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #1430 Отговорено 24 Октомври На 28.09.2024 г. at 22:38, dandilov написа: Отново ги попитах, защо тогава DXG го има в списъка за по-старите модели на Honda, като Civic VI и Accord VI, например? Смутиха се. Отговорът беше, че DXG напълно отговаря като спецификации за CR-V, но не могат да го включат в oil finder-а, понеже го администрирала (oil finder-а де) външна фирма. ... Пак смях. Мани, мани... Брех шах с пешката. Вярно DXG не излиза за моя R20A9 в сайта на Равенол. Аз миналата седмица пак с него смених за N-ти пореден път. Едва ли си спомняш, но с оглед че карам 60% - 40% градско(къси интервали) -междуградско с твоя помощ го избрах още през 2020 и вече друго не поглеждам. Не гори и грам ,а относно черния цвят то след 2-рия ден всяко става черно и по-добре, че с тази умряла щека (няма такова недоразумение) да мога да го следя ниво Сега има ли по-добър вариант от DXG или да си продължавам с него според теб? Сменяйки го на 8-9к съм минал около 50 000 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 497 #1431 Отговорено 24 Октомври Аз си избрах Ravenol FES 0w30 Чакам го да дойде тия дни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #1432 Отговорено 24 Октомври Би ли споделил как се спря на него и досега с какво беше? Пробвал ли си DXG? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1433 Отговорено 24 Октомври Колеги ,тези oil selector-и на различните компании хич не ги гледайте .Забелязал съм ,че имат несъответствия за доста автомобили .Четете какво препоръчва производителя и на тая база си избирайте масла .Важни са спецификациите по API ,Ilsac за бензинови и ACEA за дизелови ,препоръчания визкозитет от кораба-майка и не на последно място местообитание,начин на употреба ,специфики на населеното място . Специално за бензинови джапанки Ravenol DXG 5W30 е най-доброто на тая фирма ,разбира се ако не се изисква 0W20 или по-нисък визкозитет .Последно като му гледах анализ го даваха между 7-9% естери . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1434 Отговорено 24 Октомври Преди 11 часа, AzSum написа: Сега има ли по-добър вариант от DXG или да си продължавам с него според теб? Сменяйки го на 8-9к съм минал около 50 000 км. През 2020г. DXG беше с малко по-различни х-ки и по-нисък работен вискозитет - около 10,4mm²/s, ако не се лъжа. Сега вече е с новите спецификации: API SP (RC), ILSAC GF-6A и одобрение GM dexos1™ Gen 3. Работният му вискозитет вече е 11,1mm²/s. Но както и да е. Пак е едно от най-добрите масла на Равенол. Намалили са му TBN-а от 8,8 на 7,8. Което пък налага по-честа смяна. Особено ако градското е повече. Намали периодите на смяна до 7000 км максимум! Ако ти се експериментира, подходящи масла са: RAVENOL SSV Fuel Economy SAE 0W-30 RAVENOL FDS SAE 5W-30 Тези са с висок TBN = 12,5 mg KOH/g. Ще имат диспергиращи свойства със сигурност до 8000км. За повече не знам. RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 RAVENOL DFE SAE 0W-20 Тези са с TBN като на DXG. При повече градско (къси преходи, често стартиране) рискуваш и да ги разредиш с бензин. Затова смяна на 5 хил. км. Преди 11 часа, AzSum написа: ,а относно черния цвят то след 2-рия ден всяко става черно Не трябва да е така. При мен започва да потъмнява чак след 5 - 6 хил. км., но не и да става черно. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1435 Отговорено 25 Октомври (Редактирано) Както и RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 не е лошо. Редактирано 25 Октомври от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 71 #1436 Отговорено 25 Октомври Тези 5-7 хил са много условни ,ако са в градски пробег предимно -в кой град .Щото в София е едно ,в Асеновград друго - 5 хил в София може да са над 350 моточаса.Най- добрия показател са моточасовете или по изразходвано гориво .На всеки литър масло в картера по 150-180 литра гориво ,колкото по-голямо е количеството масло толкова по-бавно се окислява,по-добре се охлажда . Виждал съм анализ на Ravenol VMP 5W30 от Audi 3.0 TDI -95% магистрала в Германия .След 25 хил маслото имаше ресурс поне още 6-7 хил . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1437 Отговорено 25 Октомври (Редактирано) Точно така! Но тъй като повечето потребители нямат моточасовник, или показание за средна скорост. А пък други не знаят как да си сметнат моточасовете. Затова, ориентировъчно и съвсем субективно, давам километри. И още - при различен вид гориво, нещата са коренно различни. @ceco_accord RSP e много добро масло, но не е най-подходящото за всички . Редактирано 25 Октомври от dandilov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1438 Отговорено 25 Октомври Моето RSP сега е на 5820 км, но е на 74 мото часа - около 95% извънградско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #1439 Отговорено 25 Октомври Преди 10 часа, dandilov написа: Ако ти се експериментира, подходящи масла са: RAVENOL SSV Fuel Economy SAE 0W-30 RAVENOL FDS SAE 5W-30 Тези са с висок TBN = 12,5 mg KOH/g. Ще имат диспергиращи свойства със сигурност до 8000км. За повече не знам. Благодаря! Но ако следващия път експериментирам с тях как реално ще преценя какъв е ефекта им и дали са по-добре в сравнение с DXG? Преди 10 часа, dandilov написа: RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 RAVENOL DFE SAE 0W-20 Тези са с TBN като на DXG. При повече градско (къси преходи, често стартиране) рискуваш и да ги разредиш с бензин. Затова смяна на 5 хил. км. Тва вече ми е прекалено Продължавам с 5W30. преди 51 минути, dandilov написа: А пък други не знаят как да си сметнат моточасовете. Аз съм от тях . Каква е методиката за това? Преди 10 часа, dandilov написа: Не трябва да е така. При мен започва да потъмнява чак след 5 - 6 хил. км., но не и да става черно. Днес ще проверя. Смених го на 7 окт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1440 Отговорено 25 Октомври (Редактирано) Методиката за средна скорост е лесна. Записваш си колко км си минал и за колко време при всяко извънградско. Делиш км на часовете и имаш средната скорост за пътуването. И така с постоянство натрупваш данни. Градското е по-ангажиращо, но ако минеш 10 пъти ежедневният си маршрут, може по същият начин да си сметнеш мото часовете и го приемаш за средна градска скорост и време. После от общият пробег вадиш извънградските км и имаш градските. Градската е в пъти по-ниска, за това е важна - трафик и маршрут са определящи особено за нея! Гледаш времето от паленето, до гасенето след пристигане и минатите мижави километри в големия град и се ужасяваш. И вече като имаш 5000 км извънградска с около 70 км/ч (това са ти 71,43 мото часа) + 2000 км градска, с около 15 км/ч (което са 133,34 мото часа) - ето ти ги 205 мото часа на маслото за 7000 км. За това ресурсът на маслото зависи от мото часовете и магистралното изкарва 20 000 км, а градското 3000 км. Това са еднакви 200 мото часа за всеки от 2-та типоместа за шофиране. 200 мото часа са приемливи за хубаво масло, а километрите са мнОого относителни! Редактирано 25 Октомври от ceco_accord 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове