Rakeem 787 #161 Отговорено 8 Януари, 2021 (Редактирано) Каква пък е тази "Диамантена технология'? Помня преди години, преподавателят ми по икономика в колежа, сподели, че някакъв българин бил измислил някакъв флуид с диаментен прах, който бил приложим в маслата и така се намалявало износването на частите! На мен тогава ми се стори, че е по-добре да сипя пясък, така поне деймиджа ще е по-малък, ама кой знае.......... Редактирано 8 Януари, 2021 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #162 Отговорено 8 Януари, 2021 Маркетинг. Здраво и яко като диамант. https://lubricants.petro-canada.com/en-bg/brand/supreme 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #163 Отговорено 14 Януари, 2021 Днес бях в аутобокс за заверка на акумулатор и се загледах в тубите Равенол, които предлагат. Всичко беше 2017, 2018 и 2019 година. Или не си обновяват рафтовете или нямат много оборот и застарява стоката. Определено ако реша да купувам от тях нещо пак ще си отварям очите на четири. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #164 Отговорено 14 Януари, 2021 Добре е че виждаш дати,а не са изтрити и този магазин продава масла на супер промоция. Кой гледа дати на маслата май само тея в Хонда форума. Дефакто се оказва че е изкупил залежала стока която трябва да се бракува и преработи,но сега се продава като топъл хляб в магазина на магазинерчето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #165 Отговорено 14 Януари, 2021 Разбирам съображенията, но най-различни източници пишат, че маслата могат да изкарат до 5 години на рафта неотваряни. Не съм сигурен дали е наистина повод за притеснение. Да бяха гуми със стар дот, да имаш съмнение как са съхранявани, но масло... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #166 Отговорено 14 Януари, 2021 Сигурно може. Ама по-добре да е пресничко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #167 Отговорено 15 Януари, 2021 Погледни моя пост #2286 от предишната тема. Tам качих и снимки. AUTOBOX са франчайз и във всеки сервиз предполагам има известни разлики. Аз намерих промоция тогава на RAVENOL на цената на АТО и реших да поръчам. Говорих по телефона с фирма CARIO.Те са официален представител на RAVENOL и мисля собственик на търговската марка АУТОБОКС. Та доставката става от централния им склад в Сливен. Понеже имаше безплатна доставка до всеки сервиз на Аутобокс минах през най-близкия ми. Там се опитаха те да ми продадат маслото като ми направят цена. Цената не бе толкова добра и освен това маслото не беше по USVO. Отказах им. Говорих пак със Сливен и казах,че искам да ми доставят масло прясно и по USVO и ILSAG 6. Човека ми гарантира и си получих доставката. Резултата е ,че на 24.08 получих масло запечатано на 20.06,2020 по USVO и ILSAG 6. Допълнително ми подариха течност за чистачки RAVENOL и хималка.Тубите имаха скреч код за автентичност,който проверих в официалния сайт на Равенол. Така че всеки сервиз си има отделен собственик и само са под шапката на AUTOBOX , но всеки е държава в държавата.Taka както всички ОМВ са с различни собственици. За това ако в сервиза няма маслото на Равенол,което искаш потърси CARIO и вземи от там. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #168 Отговорено 17 Януари, 2021 Civic D14A4 Дали мога да слагам Mobil 1 FS 0W-40 защо не мога да намеря масло по ILSAC GF-5?Дали е по-добре от Petro Canada Supreme Synthetic 5W-30?Които са добри алтернативни масла? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #169 Отговорено 17 Януари, 2021 (Редактирано) Имаш време да си избереш има нова поръчка. Масла много по ILSAC GF-4, ILSAC GF-5 https://www.ato24.de/en/car/engineoil/ilsac-gf-4_ilsac-gf-5/5w-30_5w-20_0w-30_0w-20/page/2.html Редактирано 17 Януари, 2021 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #170 Отговорено 17 Януари, 2021 https://www.ato24.de/en/liqui-moly-special-tec-ll-5w-30.htmlИ него го дават по ILSAC а нема допуска 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2837 #171 Отговорено 18 Януари, 2021 Това Лики ( според данните от .pdf-a ) не бих си го купил. На тази цена, а и на по-ниска, има по-добри масла. D14-ката можеш да я караш с голям избор от масла. Зависи от състоянието на двигателя, на първо място! Другото е ти как го усещаш с определено масло. За моята, аз предпочитам здраво 5W30 по ILSAC или ACEA A3, с вискозитет при 100°C между 11 и 12 mm²/s. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #172 Отговорено 8 Февруари, 2021 Което масло е по-добреPetro Canada Supreme Synthetic 5W-30 или Honda Synthetic blend 5W-30? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #173 Отговорено 8 Февруари, 2021 Все тая и двете са хидрокрек, но с оглед цената и яснотата за това какво има в Петрото, за мен то е предпочитаното масло. Ако ще давам 30лв. за литър, Хондовото ще е последно в списъка ми. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #174 Отговорено 8 Февруари, 2021 С оглед че има и ново вече Petro Canada Supreme Synthetic 5W-30 ще тествам с следващата смяна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #175 Отговорено 8 Февруари, 2021 Все тая и двете са хидрокрек, но с оглед цената и яснотата за това какво има в Петрото, за мен то е предпочитаното масло. Ако ще давам 30лв. за литър, Хондовото ще е последно в списъка ми. https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html €6.86 /1 L Така че попитах, цената е подобна 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #176 Отговорено 8 Февруари, 2021 Тук в бг е 30лв., но за тези пари е ок. Но все пак бих заложил на Петрото, заради по-голямата яснота какво е съдържанието на тубата, а и вече има нова генерация, която се предполага, че ще е стъпка нагоре, но трябва да се изчака да пуснат лабораторни тестове. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #177 Отговорено 8 Февруари, 2021 (Редактирано) 4 hours ago, stojkovskimarjan said: Което масло е по-добре Petro Canada Supreme Synthetic 5W-30 или Honda Synthetic blend 5W-30? Малко е трудно да се каже без да уточниш двигателя, в който ще се сипва. Иначе има още едно много евтино масло (наскоро цената му падна още повече): RAVENOL FO SAE 5W-30. Цената за 5-литрова туба е €5.99 на литър, но е с малко по-различни спесификации от Петрото. Аз лично го предпочитам пред Петрото. Друго хубаво масло около тази цена, на което също цената падна наскоро, е Ravenol FEL SAE 5W-30 за €7.00 литъра. В момента карам с такова. Та зависи какво търсиш, за да се каже кое е по-хубаво или подходящо. Редактирано 8 Февруари, 2021 от Pavel_Pavlov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #178 Отговорено 8 Февруари, 2021 Двигател D14A4300.000 km Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2837 #179 Отговорено 8 Февруари, 2021 FO и FEL са с ниски вискозитети за D14-ска на 300 - 400 хил. км. А Honda Synthetic blend 5W-30 губи по "точки" от Петро-то! Петрото има повече противоизносни присадки, по-висока температура на възпламеняване и други по-добри нещица. Това е и разликата между ILSAC GF-6A и по-стария ILSAC GF-5. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2837 #180 Отговорено 8 Февруари, 2021 (Редактирано) ALS е друго ( "по-тежка категория" ) масло. Него не би трябвало да го гори, дори и през лятото. Засичал ли си среден разход с "FES-а"? ...егати и словосъчетанието...😄 Интересно ми е каква ще е разликата с ALS. Редактирано 10 Февруари, 2021 от emod Преместено от Капковата тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #181 Отговорено 8 Февруари, 2021 (Редактирано) Не, не съм засичал с точност. Имам чувството, че разхода падна малко най-вече в града. Не е лошо масло FES, но според мен SSV е по добре и смяна на 7-8 хил. км. Реално заради катализатора пробвам С2/С3 маслата. Редактирано 10 Февруари, 2021 от emod Преместено от Капковата тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mysticchannel 132 #182 Отговорено 9 Февруари, 2021 (Редактирано) Добър вечер ...Някой да знае в БГ дали продават някъде оригинално масло Motrio и по- специално Ultra 5W-40 ,или никакъв шанс .. Благодаря Ви! Редактирано 9 Февруари, 2021 от mysticchannel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2837 #183 Отговорено 9 Февруари, 2021 (Редактирано) Колега, не си мисли, че като е Motrio, е нещо по-извънземно от стандартно 5W40, което можеш да купиш и на много ниска цена. Например ето това: https://www.ato24.de/en/ato24-engine-oil-synth-5w-40.html Стандартен "хидрокрек". Произвежда се в рафинерията, в гр. Любмин, Германия, където се произвеждат и маслата на Ravenol. Даже и Равенол имаха същото масло (ако не го имат все още) под собствена абревиатура. Не се сещам точно коя беше... Не се вкарвай във филми с "марки", защото ще получиш същото по същество масло, но на по-висока цена! Изборът е твой... Редактирано 9 Февруари, 2021 от dandilov 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #184 Отговорено 9 Февруари, 2021 (Редактирано) Аз пък съм наобратно, бягам от ALS и търся нещо нормално. ALS е да ти пази ДПФ, но за катализатора на 99% стигнах до извода, че не е проблем. При мен преминаването от C масло на B масло се усети и на звук. При теб има ли разлика? Към модераторите, ако може да прехвърлим последните няколко мнения в темата за маслата, за да си продължим дискусията и да не цапаме Редактирано 10 Февруари, 2021 от emod Преместено от Капковата тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mysticchannel 132 #185 Отговорено 10 Февруари, 2021 Колко км-ра ще издържи на двигател с турбо, става въпрос за Лагуната не Хондата, защото ако заминава на 5500км не ми е от полза , мисля да изкарам 7-8000км таван...? П.с. Имай в предвид че натискам и най- важното ми е да пазя турбото, Очаквам отговора ти Дани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #186 Отговорено 10 Февруари, 2021 Искам да попитам, също предвид промените около "еко" - стикерите, това масло което ползвам, дали е подходящо за катализатор? https://www.mobil.com/en/lubricants/for-personal-vehicles/our-products/products/mobil-1-fs-0w-40/ Дават го със SAPS 1,35, а според руския форум е дори 1,4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2837 #187 Отговорено 10 Февруари, 2021 @mysticchannel Ще изкара също толкова, колкото всяко друго средностатистическо, "хидрокрек", 5W40, подложено на същото натоварване. Зависи от състоянието на двигателя и от режимът на каране! Тук само ти си знаеш какви са... Всяко натоварване над нормалното, намалява ресурса на маслото! Ако "натискаш" редовно, както се изразяваш и искаш да пазиш двигател и турбо, тогава с обикновено масло няма да стане! Отиваш в скъпия сегмент, с PAO-база! Там има също богат избор. RAVENOL RUP SAE 5W-40 или RAVENOL VST SAE 5W-40. Пиши и на fenabg, да ти препоръча от Yacco серийте. Може би Galaxie - SAE 5W30 или GALAXIE SAE 5W40. @Legend91 1,35 - 1,4 е малко в повечко, ако ще галиш катализатора. Търси нещо до 1,0 - 1,1. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #188 Отговорено 10 Февруари, 2021 Преди 21 часа, Bizzito написа: Аз пък съм наобратно, бягам от ALS и търся нещо нормално. ALS е да ти пази ДПФ, но за катализатора на 99% стигнах до извода, че не е проблем. При мен преминаването от C масло на B масло се усети и на звук. При теб има ли разлика? Към модераторите, ако може да прехвърлим последните няколко мнения в темата за маслата, за да си продължим дискусията и да не цапаме @goga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #189 Отговорено 10 Февруари, 2021 @Bizzito, чаках да преместят темата. Не мога да преценя дали двигателя работи различно, може би е по тих А5/Б5, но според мен по бързо свършва ресурса на маслото, отколкото на FES. Ще пробвам с ALS и вероятно отново ще се върна SSV - A5/В5. Ти какво масло сложи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #190 Отговорено 10 Февруари, 2021 Аз също съм се насочил към Ravenol SSV за проба. Нали то излизаше на първо място в ойл селектора? Така или иначе аз сменям на 5000 км. Както знаеш, при мен ресурса свършва още по-бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #191 Отговорено 10 Февруари, 2021 Какъв е този селектор? В топ маслата в Ойл клуб въобще не фигурира Реванола. https://www.oil-club.ru/forum/topic/7906-идеальные-масла-топ-ойл-клуба/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #192 Отговорено 10 Февруари, 2021 На сайта на равенол, където си въвеждаш модела и ти препоръчва масла. Това имам предвид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #193 Отговорено 10 Февруари, 2021 Aха, ясно. Днес се рових в ойл клуба и подсъзнателно като пречетох ойл селектор го асоциирах с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #194 Отговорено 10 Февруари, 2021 Оил клуб въобще го нямат за нищо Реванол. Шел и Мобил са им на много по-висока почит. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1238 #195 Отговорено 11 Февруари, 2021 (Редактирано) Здравейте колеги. Вчера смених маслото на Хондата с това - Старото беше същото. Маслото е на 5 000 и година и половина, 50/50 град и извън гр. Колата не я рейсвам но и в никакъв случай не я и жаля. Взех го от представителя на Yacco за Плевен. имахме уговорката да му занеса от старото масло да направим една проба и да видим какъв му е ресурса. Сложихме от новото на уреда за да си вземе стойностите и след старателно почистване заложихме от старото (използвано 5 000км), показа това : За не просветените като мен човека ми обясни какво значи това, маслото се държи супер и само 10.8% от ресурса са му използвани, тоест спокойно мога да...... . Няма да коментирам за да не почне спор с неясен и объркващ край. За @fenabg допълнително инфо за продукта който предлага за R20A3. Редактирано 11 Февруари, 2021 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #196 Отговорено 11 Февруари, 2021 (Редактирано) Чудесно поддържан мотор,много го пазиш. Скъпо ли струва уреда. Каква стойност замерва. Може ли да се закупи примерно и да се ползва за маслената тема. Идеята е в някой от нас да е,и да се пращат масла на които се показват резултатите. Това е само предложение. Редактирано 11 Февруари, 2021 от CARPERA 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2837 #197 Отговорено 11 Февруари, 2021 (Редактирано) В Ойл клуб, до преди 2 години имаше много информация за Равенол и тестове на почти цялата гама! Но нещо се скараха руският дистрибутор на Равенол и админа на Ойл клуб. Поради тази причина свалиха всичката информация от сайта... За съжаление... Тестове на Равенол могат да се намерят в oil-club.de Редактирано 11 Февруари, 2021 от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1238 #198 Отговорено 11 Февруари, 2021 (Редактирано) Да Владо, така каза и човека на Yacсo. Уреда показва не само ресурса на маслото а и в каква кондиция е мотора.Мотора е само на 125 000 все пак. Още е тийнейджър както се казва. Иначе благодаря за комплимента но той не трябва да е за мен а за първият собственик на колата, аз само продължавам примера който е дал как трябва да се отнасяме към една машина. Първият собственик "оака" ли нещата вторият каквото и да прави, както и да се старае нищо не може да направи, освен да се отлага неизбежният ремонт. Сподели също, че на един изтормозен мотор и най доброто масло на земята да му се сложи то той ще го напълни почти веднага със стружки, сажди, гориво, антифриз, прахови частици и какво ли не още и скалата веднага ще отиде в червеното. - За цената не знам. - Стойностите които мери и хваща са това което изброих по горе но не може да ги даде в проценти. За да го искарат в проценти се взима от маслото около литър и във Франция при Yacoo, след което изпращат един лист със всичко какво и колко го е наблъскал някой като нас. Така поне разбрах, да не подведа някой колега. - Със закупуването нищо не мога да кажа но едва ли, до колкото знам това си е тестер на Yacсo, но това може да го каже Фена или друг колега от форума (имам съмнение кой е той но да не го казвам) - Идеята ти е добра но ти самият би ли се наел с това? Редактирано 11 Февруари, 2021 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #199 Отговорено 11 Февруари, 2021 #CARPERA 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #200 Отговорено 11 Февруари, 2021 има и по-"евтини" предложения... Datasheet FluidScan 1200.pdf 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове