Jump to content

Recommended Posts

Ако ти се занимава, мога да инвестирам някой лев и да взема още 2-3 филтъра от различни марки и да ги отвориш и да направиш теми? Много готина тема, честно. Точно това ме отказва да купувам от повечето тукашни филтри. Разчитам главно на 2 марки като тази не е от тях.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера сложих Mann.Добре,че не си направил дисекция на него,че да ме отчаяш от първия ден :D

Между другото в Бултрако слагат PURFLUX.Приложих снимка в другата тема за маслата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

А каква е  причината да не сложиш оригинален пурфлукс?Защото аз взех друг ОЕМ филтър,като ми казаха,че е сменен от няколко месеца и има вече друг парт. номер.

Между другото,тази смяна на масла и филтри,къде я направи в хонда или др. сервиз?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mkilla

Благодаря! Идеята на темата е всеки, който има желание и му се занимава, да поства по подобен начин информация за предлаганите в нашата магазинна мрежа филтри. Да се види какво циркулира на нашия пазар и какво му е качеството.

Срязването на филтъра ми е проблем за сега. Трябва да измисля накакъв уред за тая работа, за да става лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, AzSum написа:

Вчера сложих Mann.Добре,че не си направил дисекция на него,че да ме отчаяш от първия ден :D

Аа..,правил е,правил е😁:

За щастие не е за хонда,но трябва да се внимава!

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е единствено,че понеже маслото е мое реших да им дам възможност от тях да купя филтрите. В случаен сервиз за смяна на масла. И понеже вече бях в сервиза стана ясно, че нямам много варианти за филтър.Налични само Filtron и чрез някви Intercars ми доставиха поне Mann след час.

Аз съм от Стара Загора и там вече сервиза на Хонда не е официален.Въпреки това ги питах и ми предложиха 5W40 и то Енеос.За 5W30 каквото исках нямаше друг вариант освен отново Енеос, а с мои консумативи не работят. И при това положение трябваше да ходя до Бултрако Пловдив. А както знаем те пък слагат само 5W40.И така реших купувам масло и в случаен сервиз и така се стигна до филтър Ман. Следващия път ще си занеса и филтър мой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JHM

Този Манн, който бях отварял преди време, е за Опел, ако не се лъжа, и няма противодренажен клапан.

За Хонда е друг тип!

@AzSum

Карай си с Манн-а и не го мисли. А като наближи момента за следващата смяна, ще ти кажа от къде да си купиш филтър. ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две  години подред карам с филтри Ман, оригинални и от сигурен доставчик, и не съм имал никакви проблеми. Моите са били произведени в Германия и Чехия. Според мен не се притеснявай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, dandilov написа:

 

@AzSum

Карай си с Манн-а и не го мисли. А като наближи момента за следващата смяна, ще ти кажа от къде да си купиш филтър. ;)

Кажи и на мен, аз си взимам Пърфлукс от Аутохелп на доста добри цени, пък дали е оригинален с добро качество не знам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

 

Разводнихме темата на @dandilov и почнахме за всякакви филтри, но пък и те са важни.

Значи поръчвам това за въздушен:

https://www.autodoc.bg/purflux/8314722?search=PURFLUX Въздушен филтър (A1588)   - (През приложението цените са доста по-ниски)

Имам нужда и от филтър за купе.

Ще вземам някакъв каталитичен...но кой...този?

https://www.autodoc.bg/master-sport/12948831

 

 

 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Скриване на офф-топик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
преди 13 минути, AzSum написа:

Значи поръчвам това за въздушен:

Тамън,като сложиш и цената на доставката 20лв. и все едно си караш с оригинален!

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека се придържаме само към маслените филтри.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Преди 2 часа, Pavel_Pavlov написа:

Нека се придържаме само към маслените филтри.

Можеш и ти,като вещ във форума,да допринесеш в темата,като събереш снимков материал,като тези от долу-има  ги:):

1.Made in USA,предлаган сега в дилъра тук:

ОЕМ https://imgur.com/gallery/zPb446j

Ясно се вижда,нещо пластмасово вътре на дъното,където е клапана

20200827_124057.thumb.jpg.e834122e185d62e128fba7e123d2377b.jpg

 

 

2.Made in Japan,от ebay:

OEM Japan https://imgur.com/gallery/Yrb1fAW

 

Бях рязал и един Purflux ls350,но ровя и няма откривате тук.

 

3.Инъче съм пробвал и тези

1388923799_2017-09-1800_21_43.thumb.jpg.a53710561b3e0aa73ef320613dd18faf.jpg675934805_2017-09-1800_21_59.thumb.jpg.0b65bc0e7cb8322a48356827181d4f15.jpg

,по препоръка на Маркони,за нисък вискозитет и кратък интервал на смени.

 

 

 

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Много  добра тема  поздравления на автора.

Аз мога да допринеса с този  филтър на MANN 610/6, с нов такъв и използван.

Слагам само и единствено него,приложим е със сигурност до 3 генерацияzCRV,сакто и в много други модели.Като минус  не и опакован в фолио тоест  не е защитен от влага.

Но моге да разчетеш  датата му на  производство,показано в линка постнат от мен.

 

20200420_112315.thumb.jpg.76f764474aff348b2b013262160a38b4.jpg

Тук малко дискусии за него

Ето тук има Purflux ls350

https://www.autopower.bg/маслен-филтър-purflux-honda-cr-v-1-rd-2.0-16v-rd1-rd3-ls350-g7339c74-i11168463.html

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA

Ами резни го и дай снимки, и описание да го видим.

Мани ги тия линкове.

Идеята е да се види тук в БГ какво се продава и каква "катеричка" ще излезе като отвориш филтърчето. ;):)

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Първо незнам с какво,нямам режещи инструменти освен зеге,може би с ножовка трябва да закупя.

Като писах допринеса,имах впредвид да ти изпратя нов и използван такъв,за да се разрежат. 

Твоята оценка и знания едва ли са като моите ,уча се от всяка твоя тема и пост.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах в един американски клип слагаха някакъв магнитен пръстен около филтъра, това дали има смисъл въобще от него, при положение, че хартията ги филтрира, а като отвори бай паса надали магните ще ги задържи с оглед налягането. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше тема и обяснение  от Маркони точно за бай пасния клапън,накратко той работи в даста голяма част при циркулация на маслото,и няма такова нещо като 100% филтрация.

Особено сутрин на студено когато филтърната хартия е замръзнала там няма почти никаква  филтрация и само клапъта пропуска масло за мазане на двигателя. 

Та един такъв магнит би имал  добър принос към филтъра.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

....... байпасния клапaн, накратко той работи в дoста голяма част при циркулация на маслото.......

Особено сутрин на студено, когато филтърната хартия е замръзнала там няма почти никаква  филтрация и само клапъта пропуска масло за мазане на двигателя.

Ами не е (точно) такава ситуацията с работата на байпасния клапан.

За да не разводнявам темата с офф топик, пускам два линка към релевантна по въпроса тема в BITOG. Който му е интересно може да прочете.

За съжаление снимките с инфото от теста на Jimm Allen ги няма вече (темата е от 2013 г.), но и без тях нещата се разбират.

https://www.bobistheoilguy.com/forums/threads/differential-pressure-data-pure-1-motorcraft.207857/

https://www.bobistheoilguy.com/forums/threads/differential-pressure-testing-update.195296/#post-2981765

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/27/2020 at 2:19 PM, CARPERA said:

Имаше тема и обяснение  от Маркони точно за бай пасния клапън,накратко той работи в даста голяма част при циркулация на маслото,и няма такова нещо като 100% филтрация.

Особено сутрин на студено когато филтърната хартия е замръзнала там няма почти никаква  филтрация и само клапъта пропуска масло за мазане на двигателя. 

Та един такъв магнит би имал  добър принос към филтъра.

или като се духне на 4-5 к оборота и нагоре какъв процент се филтрира един господ знае

Редактирано от Accord 1,8i LS 2001

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тогава клапана сработва поради невъзможноста да се филтрира маслото.

Затова е нужен надежден филтър който да отворя на нужното налягане, също да затваря добре когато това не е нужно за да не пропуска нефилтрирано масло.

Този клапън и дренажния коото се намира в основата на филтъра, са от значение за един  маслен филтър да са надеждни и работят на 100% през целия експлоатационен период на масления филтър.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера купен  за жалост,без фолио предпазно.

20200913_131701.thumb.jpg.21871e467d255396e07f5ac3ec681095.jpg

 

Някой може ли да каже кои марки имат фолио. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купувал съм Mahle, Mann, Purflux – никой не е бил с фолио.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA

Сега би било добре да му "резнеш главата" та да видим как е съхраняван. ;) Взимай една ножовка и чегъртай. :)

Само определени марки, поръчани зад граница съм виждал със защитно фолио.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всечки, които съм купувал са имали фолио. Като марки помня само  VIC и Блупринт.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, до сега този филтър с фолио не съм го виждал. По скоро е важното дали е Made in Germany, защото скоро си купих от Аутопоуер и е Made in BA, ментак, това продават вече в нашата скапана държава. Сега си поръчах 10 бр. HAMP от Англия поне да знам, че си давам парите за качество, ама ми излизат по 18 лв бройката. Те са опаковани с фолио целите и може да те изкарат и две смени, ако сменяш на 5 хил. км.

Редактирано от birev
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Made in BA не е ментак! Изнесено производство в Босна и Херцеговина. Както Mahle/Kneht имат производство в България.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня MANN да са били някога в целофанче както и Purflux, както и повечето филтри на нашият пазар. Това не значи, че са ментета както и не значи, че са лошо качество. Въпреки всичко 4 смени правя с филтри на Amsoil, HAMP и OEM. Всичките си имаха целофанче. Това са снимките от последната смяна:
IMG-20191128-111343.jpg
IMG-20191128-111236.jpg
IMG-20191128-111424.jpg

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОЕМ-ския Purflux (Франция) от Бултрако също никога не е бил опакован. Маса време купувам от там. Сега новите от USA са в целофан.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VIC, Amsoil, HAMP с целофанче, ако не се лъжа и капачка даже имаха някои. Май VIC-a бяха с капачката. 

Сега съм с тоя Amsoil като от на @Mkilla снимките.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем наскоро от общите поръчки от Ато24 си купих филтър на Амсойл, по-специално Еа 15 К20.

Веднъж вече бях ползвал такъв - закупен от местния (за България) дилър, и се бях настроил какво да очаквам, а именно:

20180311_150404.thumb.jpg.859d5faede2c1d4fb316c2193e88dec3.jpg 20180311_150445.thumb.jpg.ada824f61ddea05e98b1ff1fbbfa074f.jpg 20180311_150950.thumb.jpg.6a8ac5845292ba5744c5fae85c93dd75.jpg 20180311_151429.thumb.jpg.015ec94fbf2b30c1371dea01449476b4.jpg 20180311_151628.thumb.jpg.465eadf46f0152cf084f744b50659060.jpg

 

Но... останах много приятно изненадан от новата покупка.

Ето го филтърът, закупен от Ато24:

20200920_162717.thumb.jpg.566362a53264a66139fa413bb4cdb08a.jpg 20200920_162802.thumb.jpg.6c33aecb276907efae6c6b235e9f1287.jpg 20200920_162834.thumb.jpg.f3e13a3dc0a9eec06cdfb2f7b3da31e6.jpg 20200920_164540.thumb.jpg.b92d5e04e07158546034165ee1fb4fb4.jpg 20200920_164058.thumb.jpg.039e8735be0b24590a61929a62aec72b.jpg

В резюме:

1. Еднакъв външен вид на тялото на филтъра;

2. Различна базова плоча с различен брой отвори - само 5 при новия филтър;

3. Еднаква правоъгълна уплътнителна гарнитура;

4. Еднакъв на вид и усещане (по-спомен) оранжев противодренажен клапан;

5. Различна метална сърцевина (ядро), около която е позициониран филтриращия елемент - този от Ато24 е много по-добре изпълнен - с много повече и по-качествено пробити отвори;

6. Байпас клапан - най-голямата изненада! Пластмасов при стария и метален при новия от Ато24. Изработката се вижда от снимките.

 

Не зная точно какъв извод да си направя. Може би в рамките на 1-на година Амсойл са променили доста дизайна на този филтър или... май е по-добре да спра до тук, че другата хипотеза не ми е приятна.

Живи и здрави... ще видим новата придобивка от Ато24 и разфасована (както повелява традицията), но след като бъде употребена :D.

 

П.С. Ето едно видео от 06.2019, където може да се види филтъра от Ато24 разрязан (с металния байпас клапан) - КЛИК

 

  • Нагоре 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@emod, не разбирам чак толкова но не са ли това 2-та вида за които пишеш? :

1722bb0bd7b8a9feca07e5428ff5a094.thumb.jpg.ad84c8178e63e17a8e56bb84efb43723.jpgEAO_ExplodedFilter_560px.thumb.jpg.5333f64e85cf8ae9c5dd92a67558180d.jpg

В официалният "data sheet" на ams, поне този който съм гледал е 1-вият филтър от рисунката. А този 1-ви филтър отговаря на този, който ти си качил от БГ. Поправи ме ако не съм прав. На мен пък хипотезата която не ми харесва е за този от Ато :D 
 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези рекламни картинки не отговарят точно на никой от двата филтри, които съм снимал. Загледай се по-добре и ще видиш, че базовите им плочи са различни, а на втория (на втората снимка) са различни както вътрешното метално ядро, така и байпас клапана. Виж клипа - там този от Ато24 е показан много добре.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не забравя ще помоля като сменям филтъра да ми го оставят стария. Ще купувам скоро пак та и новият ще снимам та да видим. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя от ато24, като му гледам цедката, ми идва на ум нещо за "two stage filtration".

Много ми хареса и байпаса.

Не ми хареса изпълнението от само 5 входящи отвора. Малко са ми.

А целофан нямаше ли тоя филтър?:rolleyes:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, в целофанче си беше, както си му е реда 😊.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Работя в голяма фирма за авточасти, която има магазини в цялата страна, като в случая аз работя в магазина в Ямбол. Няма да споменавам коя е фирмата. Всеки ден продавам страшно много филтри на MANN и на други марки. За 4.5 години стаж във фирмата нито веднъж не съм видял филтър на MANN да е с цилофанена опаковка същото важи и за филтрите на Tecneco, Valeo, Mahle и т.н. Относно хондаджийските филтри само на Blueprint и AMC Kavo parts са винаги с цилофан. С маслените филтри на MANN за моята хонда отдавна съм приключил, защото ми текат. Слагам си само и единствено ОЕМ. Иначе на крайни клиенти давам само и единствено Blueprint с номер ADM52107, който е заместител на MANN W610/6/3. Принципно W610/3 най-масово се предлага в магазините за авточасти, като той е пълна замянка на W610/6. Иначе точния филтър по каталозите си е W610/6. Разликата м/у двата филтъра наистина е в дебелината и в основата където е резбата, като на единия е малко по изпъкнала от другия и мисля имаше разлика и във височината на клапана. Въпросния Blueprint, който споменах имам наблюдения над него и за момента няма проблеми, а и той е най-близък до MANN W610/6. Истината е, че по магазините в България много трудно може да се случи на качествена част от известна марка. В случая филтрите на MANN могат да бъдат от всякъде, но не и от Германия, както и за останалите марки и въобще за всички останали части. В понеделник като отида на работа мога да ви снимам малко филтри и да ги постна.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

С маслените филтри на MANN за моята хонда отдавна съм приключил, защото ми текат

Можеш ли да дадеш някакъв пример за W610/6 Немския на такъв протекъл но монтирам грамотно.,аз мога да дам 30тина примера в който е използван и никакви проблем.

Quote

Иначе на крайни клиенти давам само и единствено Blueprint с номер ADM52107

Защо с какво е по добър от W610/6 Немския.Както знаем Blueprint  тук може да е всякакъв от всяка марка едва ли от най-скъпите.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...