Jump to content
TonyStark

Какво да правя с газовия инжекцион

Recommended Posts

Добра вечер, колеги! Ще ви разкажа една история, а вие да дадете някой акъл, съвет и препоръка.

 

Преди 13-14 месеца сложих ГИ на хондата, горе долу 10х км като последните 4-5х км съм ги навъртял за последните 3 месеца, т.е. 5-6х км за една година преди това на газ.

По протокол от монтажа (в Плевен) ГИ е Powerjet, а чарковете изглежда са сборна компилация от турски и неизвестни производители. Понеже не разбирам от тези неща, няма как да верифицирам произхода на частите. Check engine общо взето светна 170 км (Плевен-София) след монтажа. Тоя в Плевен естествено ми каза да си карам така, защото било ясно, че свети от газовата и да не го мисля. Аз реших да го мисля обаче, купих си един ELM327 и с приложението Car Scanner Pro четох грешките - богата смес. Обадих се на приятел и той ме насочи към газаджия в София (ако се налага ще кажа кой), който му е монтирал ГИ на К24А3 (Atiker по негови думи. Газаджията не съм го разпитвал). Отидох при човека, да прави настройки. Та в този сервиз ми казаха, че компонентите, които са използвани са турски и други. На Powerjet се намръщиха, а този в Плевен много му се кефеше. Имал какви ли не настройки. Човека направи настройки на ГИ и check engine-а угасна. Каза, че не бил вързан OBD.

 

Така си карах доволно 10 месеца докато не...смених двигател. Разглобиха го в OMBRE. Буталото на 4-ти цилиндър беше издълбало дупка в стената. Виждаха се сериозни сенки и в останалите 3 цилиндъра. Поплаках, но смених двигателя. Между другото главата на този К20А6 е в добро състояние (по оценка на OMBRE) и се продава. Ще пусна обява за нея скоро. Намира се в сервиза.

 

Карах си така безгрижно около 1000 км, но реших, че след като съм сменил двигателя е редно да отида при газаджията, за да провери пак параметрите и да направи нови настройки, ако се налага. Това май беше втората грешка след избора на първоначалния газаджия за монтаж. Този път в сервиза решиха, че ще е достатъчно да сложат настройки по подразбиране и компютъра на ГИ да си чете картите на ECU-то. Check engine започна да пали като на електорнна игра - бедна смес. Аз прочитам грешката, трия и при следващото преминаване от бензин на газ лампата светваше. Отивам за пореден път тук в София и човека закачва пак компютъра. Констатира пред мен, че газовия компютър не го допускал да се свърже и програмата му забива. Предишните настройки не се били запазили. След многократни проби се свърза с компютъра, но той не реагира на никакви команди и настройки. Освен това забеляза, че LTFT е около 19-20%. Според него газовия компютър е дефектирал и обърква бензиновия, поради което той значително увеличава корекцията на количеството бензин в сместа. Изолира газовия компютър и я карам на бензин, за да видим дали ще паднат тримете. Те паднаха напрактика веднага. При градско каране LTFT се стабилизира между 7% и 10%. Градското ми е кратко. 16-20 км на ден на 2 пътувания. Междуградско варираше между 1,5% и 5% - средно около 3% - двупосочно пътуване София-Плевен-София, общо 340км. Според газаджията в София, компютъра на ГИ обърква ECU, че сместа е бедна и то я коригира (STFT ми достигаше моментни стойности от 40-50% без да има реципрочни отрицателни пикове, което да коригира бедната смес със богата), когато е на бензин, но тъй като на газ не може да я коригира понеже има зададени настройки - светва лампата за бедна смес (на газ). В интернет чета, че STFT е нормално да е в граници +/- 3%, а LTFT около 0%. При мен и на бензин не са такива стойностите както съм описал, но пък не свети лампата за повредена ламбда сонда например.

 

Препоръка номер 1 беше да потърся гаранция от монтажиста на ГИ, което вече съм задвижил. За компонентите имам 2 години или 20х км гаранция по документи, така че да се надяваме, че ще мога да направя рекламацията.

В случай че ми откажат гаранция (например с аргумент неправилна експлоатация) може да ми смени компонетите на ГИ с A.E.B., което ще ми излезе горе-долу 1/3 от цената, която платих за монтажа на сегашната.

 

През цялото време, около 13 месеца, не съм забелязал колата да е спъната, да киха, да прекъсва и т.н. но от момента, в който започна да свети за бедна смес забелязах, че има неравномерен разход на газ. При едно пълнене например 16л/100км, а при следващото 18-20л/100км. На бензин не съм я пробвал, защото не съм имал време да навъртя много километри с пълен резервоар и да направя отчитане.

 

Надявам се да можете да ми дадете информация относно Powerjet. Сервизите, в които досега съм водил хондата не бяха чували да се слага масово на хонди, а този газаджията както писах не остана доволен от тази марка и монтажа й в коли по принцип. Дори да ми сменят компютъра да продължавам ли така (например някой да се наеме и да прегледа подробно монтажа и евентуално да направи корекции) и да се надявам да няма още проблеми или да си сменя инсталацията. Тук в София бяха сигурни в A.E.B. и работата му на хонда. Същия сервиз монтира Atiker на К24А3 на един колега и той е много доволен. Няма никакви проблеми и колата работи като на бензин по неговите думи. Понеже в момента съм "във филма" и чета здраво форума и гледам Youtube, съм готов да отида и до Русе при Markony да ми каже кво да я правя.

 

Писах 1 час, но ако съм пропуснал нещо важно, моля питайте, за да доизясним ситуацията.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, TonyStark написа:

Понеже в момента съм "във филма" и чета здраво форума и гледам Youtube, съм готов да отида и до Русе при Markony да ми каже кво да я правя.

Всичко "аут" ,прочети и изпълни,това което си написал на края!!!!

Газта се избива,но нервите и загубеното време ,не...!

Редактирано от JHM
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, TonyStark said:

 Понеже в момента съм "във филма" и чета здраво форума и гледам Youtube, съм готов да отида и до Русе при Markony да ми каже кво да я правя.

 

 

 Това ще ти реши проблема, жалко че не си отишъл  в началото  и нямаше да имаш тези проблеми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Тонистарк, приятелски съвет от мен. Ако искаш да ти се помогне, дай малко по- конкретна информация относно компонентите на ГИ. Все пак имаш протокол от монтажа, там всичко е описано. Ако ли не, можеш да направиш някоя снимка. Ако има дефектирал компонент от ГИ, по гаранция следва да бъде заменен. Относно компютъра Powerjet, не са един и два модела, а дали някой ги харесва или не, по-скоро за мен е дали някой им разбира или не. За твоя информация са произведени от италианската фирма Аутроник, която произвежда и за още доста фирми за газово оборудване. Така че, уреди нещата по гаранция, такива неща се случват и с най тачените марки тук. Поздрави и си пази нервите. Те са по-ценни от всички железарии. Хубава вечер. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия мотор на моята кола, само че седан с ръчни скорости. Значи, това не е толкова капризен мотор по отношение на газовата според мен, понеже не е "истински" vtec. Разкарвате тоя турски сбирщайн и не се занимавате повече. Да, принципно най важното е кой е монтажникът и как работи , а не толкова системата, но нека дам един съвет : ако не знаете при кой монтажник да идете или не Ви е наблизо такъв, който да  разбира от газови уредби конкретно на автомобили Хонда, по-добре заложете на качествени компоненти. Така направих и аз и съм доволен в крайна сметка. Поне като Ви сложат една автоматична настройка ще получите задоволителен и най-важното безопасен за мотора резултат. Слагате BRC, Romano или Landi renzo( аз съм с такова). Кой знае дали моторът не е заминал именно заради газовата. ( Сигурно е детонирал като ненормален, не разбрахме от разказа ). Ако пък някой направи монтажа и картите качествено и съобразително, резултатът ще е още по добър. И задължително реглаж на клапани на 20к километра. Успех! 

П.п моята кола има 65к километра  само на газ с Ланди Ренцо и още към 100 и кусур хиляди км преди това с предния собственик и газова Фобос, който изринах, понеже беше пълен боклук и пак даваше бедна смес. Не знам как не е гръмнала и моята кола, че даже е доста добре. Освен това тримовете (бензиновите корекции) са нормални такива каквито ги описахте само при нови автомобили от магазина. За дъртите ни кочини са нормални LTFT до +/- 10 и STFT отново до +/- 10. Грешка няма при такива стойности. А запознатия монтажник ще ги сметне в картата на газовата, ама там е много тънка работата.

П.п.п разход от 18/100 е извънземен за тая кола. Вари го ,печи го тоя турер не трябва да минава 10-11 смесено. Моят седан е на 8.2/100 смесено газ , карам основно извънградско и то икономично.

Редактирано от ivailopp
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде в Плевен е монтирана газовата?

Не зная защо си мисля, че този Powerjet е втора ръка и стара генерация компютър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бай Ненко на кръговото за Сторгозия. "Авто газ център".

 

Свързах се с него, четох си и документите. Гаранция няма вече. Прати ме в София Газ Комерс, защото от там бил купувал компоненти. Закачиха ме на компютъра, правиха наново настройки. Карах из града и пак светна чека за бедна смес. Казаха, че при това положение може нещо да е за ремонт - рейката или изпарителя. Както съм писал по-горе, те са на по-малко от 10х километра на моята кола.

 

Сега продължавам да карам на бензин и всичко изглежда нормално. Като се върнем със семейството от море, ще сменям всичко и това е.

 

Сервиза на София Газ Комерс изглеждаше много добре. Чисто и подредено. Имаха поне 4-5 души, които работят по колите. Личи си, че са голяма фирма. Ще ги питам и тях за цена и може там да направя новия ГИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бай Ненко от два месеца не работи и не се знае дали ще работи повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този път се увери  че няма да ти сложат нещо сбирщайн.Искай да знаеш марката  на всеки компонент ,ако ти кажат някоя марка компонентите да са всичките с нейното лого.Бутилка вече имаш може да сменят нивомера с клапана.

То  само като видиш гаранцията на компонентите на старата ти 20хил км,това какво е еднодневка  газова  ли.

 

Газовато ми е Романо 5 год гаранция  и 150хил км.

Вижда се очевадната  разлика от Powerjet.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стига с това Романо. На CRV 1 може да е всякаква уредбата. Моята ми струваше 850 лв. с монтажа, сбирщай е и чек въобще не свети. Важен е майсторът, а не колко хилки ще набиеш за ГИ.

  • Харесвам 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Колкото е важен майстор  толкова са важни компонентите, тази тема го показва.

Не може да е всякаква  от опит го знам.

Да и чека не светеше.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно, твоето CRV е по-специално от моето...

  • Хаха 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, TonyStark написа:

Сервиза на София Газ Комерс изглеждаше много добре. Чисто и подредено. Имаха поне 4-5 души, които работят по колите. Личи си, че са голяма фирма. Ще ги питам и тях за цена и може там да направя новия ГИ

Да не си стъпил там. Имам лични лоши впечатления, а за компонентите съм сигурен че са еднодневки. Вземи си фирмен комплект на доказана европейска фирма.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колегата ТониСтарк така и не написа какви са компонентите на ГИ. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В протокола пише, че рейката е на рейл с бутални инжектори - това ми го потвърдиха тук в София. За компютъра и изпарителя пише, че са Powerjet и някакви номера. Нищо друго не е описано в протокола.

Ако се съди по информацията в интернет Autogasitalia имат такъв комплект Powerjet.

Никой не се наема да разпознава компоненти. 
София Газ Комерс ми предложиха да оставя колата за един ден, за да я проверят  и предположиха, че може рейката или изпарителя да са за ремонт. 
В друг сервиз за газови, където са слагали ГИ на мой приятел и е много доволен, предположиха, че електрониката е дефектна заради това, което съм описал по-горе - на газ STFT е предимно над 30, до около 50%, а LTFT седи на 19-21%. Откакто я карам на бензин тези две стойности паднаха съответно на 7-8% при градско каране и 0% при извънградско. 
Вторият сервиз ми предлага смяна на електрониката с Landi Renzo и ако по време на операцията се окаже необходимо - смяна на рейка и/или изпарител. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това, което пишеш имам усещането, че не си попаднал на правилния газов сервиз. Никой ли от тях не смени рейката с инжекторите  с нови такива за проба, за да видят дали няма да има промяна. А също така, дали са зададени правилните инжектори в софтуера на ГИ. Защото от неправилно управление също може да се случи настоящата ситуация. Този компютър поддържа и редица маркови инжектори като Hana, Romano и т. н. Ако настоящите са неизправни има винаги и друг вариант. Гледам, че си от Плевен. Защо не се свържеш с колегата ivan_pop. Мисля, че той е правилния човек за теб, преди да си дал едни пари, а после да се окаже, че не е трябвало. Но решението е само твое. Хубав ден. 

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живея в София в момента.

В газовия сервиз опитаха да правят настройки, но компютъра не ги допускаше, въпреки че имаха софтуер на Autogasitalia.

В София Газ Комерс нямаха проблем да влязат в компютъра и да задават настройки, но това не промени нещата. Пак светна check engine за бедна смес след 10км и пак тримовете се качиха до описаните стойности. Те предлагат проверка на хардуера, което предполагам, означава подмяна на рейката, ако се окаже, че в нея е проблема.

Едва ли някой ще пробва с нова рейка, без да си я купя, а се окаже, че не е в нея проблема.

Мога разбира се, да започна с подмяна на частите една по една като започна с най-евтината (рейката), докато проблемът изчезне. Ако правилно съм ти разбрал последния отговор, това предлагаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте за двойното публикуване. Сега имах възможност да снимам компонентите. Снимките са тук. 
https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0a5n8hH4XCKps

 

На компютъра пише Powerjet OBD и Type: PJ+ освен това, което се вижда на снимката. 
Датата на рейката е Sept 2017. 
Снимал съм и други компоненти, които виждам. 
В протокола също пише, че спирателният клапан е Ферони. 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя е пълен боклук дори не може да захрани твоя мотор.Рейката и тя също.

Инжекторите нещо не виждам марка.

 Имам и аз един кашона  със същите части,изпарителя същата марка не издържа при мен и 10хил км ,голяма разправия докато го сменят.

Решението е едно сваляш всичко и на боклука. 

Взимаш хубава газова написано е каква.

Да и аз трудно преглъгнах едни 1000лв на боклука,които пък ме върнаха с още толкова  че и повече назад,докато не я изхвърлих .Не е в кофата в един кашон в мазата е цялата сбирщайн газова.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На инжекторите също пише rail Italy 3 ohms. На куплунзите, които влизат в инжекторите пише tyco electronics. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрониката е добра. Поне с нищо не е по лоша от известните марки, които много често се споменават. Има адаптация по ОБД или по еталонна бензинова карта. С редуктора работата е 50/50, в смисъл, ако не я гониш в червения сектор на оборотите, а си спокоен водач, може и да стига. За рейката- този тип Райл има едни гумички на буталцата, които от некачествена газ се надуват, хода им намалява, от там дебита им и резултата е точно бедна смес. Продават се ремонтни комплекти за тях, но по-добре сложи нещо по-качествено. Но то все пак е въпрос на финанси. Всеки уважаващ работата си майстор, има оборотни нови инжектори, които би заменил за проба, за да се убеди къде е проблема ти. Просто трябва да попаднеш на правилния човек, който да локализира проблема, а не да ти одере кожата, като смени всичко. То ако беше всичко монтирано на автомобила ти боклук, нямаше да работи месеци наред безпроблемно. И още нещо, но то е към колегата CARPERA. Колега, ти колко марки ГИ познаваш, имаш ли база за сравнение между тях, че почти всичко е боклук за теб, освен Romano. Повярвай, и тя има недостатъци, изобщо не е съвършена. И да не кажеш, че съм мнителен, на едната ми кола е монтиран ГИ Romano, така че добре го познавам. И едно от тези слаби места е редуктора им. И тъй като за теб всичко турско е боклук един въпрос към теб колега CARPER: Системата Atiker Atikfast Grand има ли нещо общо със системата Romano Antonio. Поздрави. 

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

За протокола - карал съм карбуратор с турска газова обикновена с плочка, нямал съм никакви драми. 

Един турски акумулатор на мноого години беше взел да сдава багажа, с доливане и 2 дни зареждане с някакво руско зарядно още живее и до днес. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Системата Atiker Atikfast Grand има ли нещо общо със системата Romano Antonio. Поздрави. 

Освен че турците са прекопирали всичко то Romano Antonio друго нищо общо, нали така е по лесно,да не се трудиш,правиш частите като такива на известна марка и печелиш на техния гръб.

 

Както писах изпарителя сдаде багажа още преди 10 хил,естествено майстора монтирал го не си призна хвана го друг при който я заведох на диагностика,та за тези 10 хил заминал изпарител тотално,изхабяване  на рейката и дюзите това беше констатацията на втория майстор.

Трябваше да се скарам с майстора и да стигнем до бой за да смени гаранционно изпарителя,за да потръгнат нещата.

Изхвърлих я и си отдъхнах от ходенето по майстори за газовата,не си заслужава нервите.

 

Много ми харесва като започнете да казвате на черното бяло,човека с толкова проблеми от тази уредба и пак да я задържи,може да пробва само ще му се увеличат белите коси.

Не трябва да познавам много марки но познавам същите като на колегата ето заповядай частите докарали колата ми да ремонт на глава.

 

20200902_203025.thumb.jpg.73dcc66399a2561b8c398df7f50d3081.jpg20200902_203015.thumb.jpg.849fe281da8116c9e23d602ae95d075c.jpg20200902_203008.thumb.jpg.c1a9df3dbae61d3928501948832d9ea4.jpg

 

Хубави марки газови са Lovato, Landi Renzo,Romano, BRC

Romano Antonio- за тази имам преки впечатления  .

 

Quote

То ако беше всичко монтирано на автомобила ти боклук, нямаше да работи месеци наред безпроблемно.

Много е издържала 10хил км и започват проблемите.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш Бранко ще ти каже че и италианските марки са започнали като са копирали AEB. :D

М/у другото ти турско Lovato не си ли виждал? :D

 

Сори за офф-а, ама Владо, моля ти се стига вече на всяка манджа мерудия. Няма "хубави" марки. Има хубави/кофти ама и грешни компоненти, както има майстори и "майстори". 

Айде да не ти казвам за Антониото какво сме си говорили с колеги на лични. 

 

Получавам вече дежавю от една друга тема, където пак се прежалваха едни 1000 лева и всичко в коша. 

 

Забравих да пиша в предния коментар, че "газовото" беше Mimgas. :D

Колата не вървеше на бензин, палеше се на - 10 (с бая въртене разбира се) и вървеше само на газ. Така и не свалих мембраните да ги видя. Но от филтърчето изпадна графит като за 1 молив. :D

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да попитам ти защо си с Romano,а не с турска хубава уредба за 800лв

Пиша това с което съм изпатил както се вижда и компонентите са същите.

Според теб не трябва да го напиша и колегата да продължава да си блъска главата в стената както аз правих.

Интересно мислех че сме тук за да си помагаме и да споделяме опит,което и направих.

Това че си получил дежаву показва само едно,че доста колеги са си изпатили от боклуци газови.

Quote

Айде да не ти казвам за Антониото какво сме си говорили с колеги на лични. 

Моля те кажи ги,жалко че Бранко го няма в форума за да се провери това така ли е.

Той го е написал ясно и точно за сбирщайн газовите уредби.

Quote

6.Какви решения взима монтажника?

-Избор на компоненти:Ако уредбата е сбирщайн,елементите са от ключово значение.Тия уредби No-name се събират с цел докарване на по-ниска крайна цена и по-голяма печалба.

Няма алгоритъм по който се избират компоненти.Няма и доказателство ,че тези компоненти ще работят взаимно.Няма качествено оценка на взаимодействие.

Компонентите се събират на база рекламата и търговците,отстъпките,на прекупвачите им т.н. на база не-касаеща вашата Хонда.

-Изборът при маркова уредба се свежда до определяне на местата за монтаж,Комплекта е събран от проверени и тествани компоненти,с доказана съвместимост.Дори скобите и тройниците са брандирани.Убедете се ,че всички компоненти отговарят на бренда!

 

От тази тема е цитата и не случайно тя е  най отгоре на този раздел,ако доста хора я четяха преди да вземат решение за слагане на газова,нямаше да има сега тази.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, TonyStark написа:

Мога разбира се, да започна с подмяна на частите една по една като започна с най-евтината (рейката), 

Колко е струвала тая газова?

Икономиили се опитваш да правиш или да си решиш проблема? Сам ли ще сменяш частите?

Колко е струвала тая газова?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро!

От вчера има известно положително развитие с проблема.

Благодаря за всички коментари и съветите. На база на тях реших да търся и трето мнение и четвърто ако се наложи. Така стигнах до Иво Ленков, който сте споменавали в коментари в други теми. Обадих му се и той ме прие веднага. Три часа си игра с настройките на газовата карта.

Внасям някои корекции на информацията от първата ми публикация. 
Не забива компютъра, а има проблем с връзката на газовия компютър с бензиновия по obd, тоест връзката не работи, въпреки маркировката на газовия компютър и описанието му в сайта на autogasitalia. Поради тази причина газовата работи само със статична карта. Адаптацията не работи.

Мнението на Иво за компонентите също беше, че не са подходящи за моя двигател. Мнението му за рейката и редуктора съвпадат с това на mi67. В София явно не харесват софтуера на autigasitalia, защото и Иво изказа мнение, че не работи с него и не му харесва както на другите, при които ходих. 
Всъщност софтуера има необходимите настройки за ежедневни потребители като мен. Има адаптация (както писах, при мен не работи), има доста подробна карта, има впръскване на бензин след определени обороти.

Според Иво рейката и изпарителя не са се скапали все още, така че мога да карам докато им дойде времето и тогава да ги сменя с по-добри. Също така монтажа не е много зле, но е можел да бъде доста по-добре. Използвани са медни тръби вместо пластмасови, което не запомних какво променя, но явно с пластмасови е по-добре. Инжекторите е можело да се монтират доста по-близо до бензиновите, вместо с 20см тръби. И други. 
След настройването на газовата карта минах 50км в София и после още 200км до Стара Загора и лампата не светва. С elm-а следих тримовете по пътя и сега при постоянно натоварване над 2500 оборота върви малко богата сместа, но не твърде много, за да светне лампата. Като се върна в София ще отида пак за донастройване.

Явно наистина не бях попаднал на точния газаджия. Миналата година тези в Горубляне явно са ми правили настройки по същия начин, но тази година не им се занимава с непопулярни системи.

В крайна сметка реших да послушам Иво Ленков и да не давам сега 1000 лева за смяна на всичко, а да сменяме компонентите един по един, когато им дойде времето. В един момент ще сменя и електрониката, защото не искам да чакам да се случи нещо и да ходя пак по мъките за настройки ли е или някакъв друг проблем. Предпочитам адаптацията да работи и obd връзката също. 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптация за този мотор, с това ЕКУ, не ти трябва. Безполезна функция общо взето в случая.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, отново се потвърждава приказката,че не марката е важна, а майсторът.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовия компютър ми е Фобос, изпарителя ми е North Italy Gas Systems, рейката е Hercules Blue. Еми....върви си колата прилично и гори колкото трябва, какво като не е "няква известна марка", няма check engine, нито вкопани клапани и др. такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам защо да сменяш каквото и да е, като се скапе рейката сменяваш я(с по добра) като се скапе изпарителя и него сменяш но електрониката едва ли ще се скапе. И както са ти писали по горе обд не е необходимо освен да трие грешките ако се появят но ти си имаш lm! Това че тримовете не са 0 не значи че работи на бедна смес колата си има адаптации. Има коли които палят с адаптациите си(ауди) и ако газивия трим е около 0 а бензиновия е дистаъчно под 0та има проблем с паленето.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ТониСтарк, ако комуникацията по ОБД е по стария протокол К-линия изобщо не се занимавай с нея. Писах ти по-горе, че този компютър на ГИ има адаптация по Еталонна бензинова карта. Тя не работи по-лошо от адаптацията по ОБД, даже в много случаи работи по-добре от нея. Така че, така желаната от теб опция я имаш, само трябва човек знаещ и можещ да запише тази карта в компа на ГИ и да включи адаптацията.Макар, че съм убеден, че дори и без нея, само с настройките от И. Ленков колата ти ще работи добре. Но опцията я имаш, използването и зависи от теб. Поздрави 

Редактирано от mi67
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комуникация на акорд 7 за Европа е по к-линия(външната), CAN се появява при 8-ма генерация.

Редактирано от jijane
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрия вариянт е да се махне газта и да се кара на бензин и така ще има минимални проблеми, ако не караш много км и не си такси си е супер.

А газаджиите в бг уви не са на ниво, то може и да има ама са един на миллион така че..

 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз изминава 10хил на година среден  разход  11 на 100км,цена на газта  0,84ст при цена на бензина 1.80ст.

Разлика в разход на бензин/газ нямам,всеки може да пресметне защо се слага газова.

 

*** изтрито от модератор ***.

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.09.2020 г. at 21:00, dindin написа:

Айде да не ти казвам за Антониото какво сме си говорили с колеги 

 

При мен 92000 км без нито 1 проблем. Върви така, както и при монтажа. Смяна само на филтри. Нищо друго.

Редактирано от mirott
  • Харесвам 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, mirott написа:

При мен 92000 км без нито 1 проблем. Върви така, както и при монтажа. Смяна само на филтри. Нищо друго.

И аз съм почти така от 80-90000км.Преди 1-2 седмици смених буталата на дюзите.ГИ е МимГаз, Турско изпълнение!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.11.2020 г. at 0:11, ivan_pop написа:

И аз съм почти така от 80-90000км.Преди 1-2 седмици смених буталата на дюзите.ГИ е МимГаз, Турско изпълнение!

Стига бе, аз до сега бях останал с впечатление, че само една марка ГИ става за хондите, и то ако е поставена от някои конкретни хора. Даже си карам колата без кеф (мн.хиляди км. вече), че ги-то ми е някакво там евтино и събрано от тук-там.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, Richard написа:

Стига бе, аз до сега бях останал с впечатление, че само една марка ГИ става за хондите, и то ако е поставена от някои конкретни хора. 

Точно така е!Аз карам Опел.Пише го в профила ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...