Jump to content
Mast3rX

Избор на газаджия и газов инжекцион за Акорд VII 2.4 в гр. Пловдив

Recommended Posts

Здравейте колеги!

От скоро съм собственик на Хонда Акорд 2.4; 2004 година. На 192 000 км според сервизна история.

Искам да му поставя газов инжекцион и се нуждая от малко помощ  и съвети в избора на газаджия в гр. Пловдив и избор на компоненти.

Въпросите ми са следните: 

1. Някой колега на газ от Пловдив с този двигател може ли да ме насочи към газаджия и да сподели мнение. 

2. Четох за варианти, при които ГИ се настройва над определни обороти да се включват и бензиновите дюзи по-малко с цел предпазване на клапаните. Има ли такава необходимост?
3. Необходимо ли е да поставям емулатор за бензиновия нивомер, за да показва правилно уреда на таблото оставащото количество бензин? 
4. Преди монтажа на ГИ необходимо ли е да се регулират клапаните? 


Благодаря предварително за съдействието!


 

Редактирано от Mast3rX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.BRC Пловдив.

2.Може и без,но е за препоръчване.

3.Свиква се,ако са ти излишни 100лв.,...да.

4.Аз не съм ги регулирал преди монтажа,но ако са си направили километрите-...да!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. При префейса емулатор не е необходим.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. 

Относно впръскването на бензин при определи обороти - какви са препоръчителните стойности за обороти и % бензин? 

За клапаните - има ли как да се разбера дали им е дошло времето за регулиране? 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните се проверяват дали са за регулиране. Ако има нужда се регулират, ако ли не, се кара така.

Довпръскването е строго индивидуално според зависи, но едни 10-15% да речем, след 5-5500 са напълно достатъчни според мен.

Не е голяма драма и да няма бензин за добавяне, няма опасност да се стопи тиквата, ако не караш постоянно в червения сектор. Загубата при добре настроена уредба е не повече от 5-10коня и 10 нютона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото е важна настройката  после, така са и важни компонентите.

Всичко да е от  една марка,може без бутилката примерно да не е.

Изпарителя да отговоря на конете на колата.Дюзите да съответстват също,пътищата за газта да са широки от новите,до не ти набутат медни тръби.Нивомера отзад на бутилката да не е турски боклук.

Искай какво ще ти сложат в инсталацията и може да го споделиш тук.

Важни са елементите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Сервиз не искам да препоръчвам, има много противоречиви мнения за сервизите за ГИ. Този избор оставям на теб.

2. Имам 15% впръскване над 3000 оборота. Ако карам с под 140 на магистралата съм под 3000, над 140 вече ги минавам. Чудесен предтекст за икономия.

3. Не сложих емулатор, държа резервоара пълен до половината и така си свикнах.

4. Не съм ги регулирал преди поставяне, но след това го правя на 20 000км.

От началото на 2015 и над 115 000км съм със ГИ - BRC SEQUENT 24, GENIUS MB 1500 LPG REDUCER, BRC LPG INJECTOR TYPE SUPER MAX (YELLOW).

Системата е слагана в един от сервизите в Пловдив където монтират BRC.

Само ходя за обслужване и не смятам колко километра ми е пътя и какво ще ми струва.

 

Много колеги също имат добри отзиви и от Romano, но аз не знам в Пловдив къде и как стоят там нещата.

Редактирано от h5rov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Off topic:

 Специално за избора на  сервиз: ,,Пичовете" (имах 5 срещи с тях)на BRC от Тракия, наистина могат добре да монтират и настройват👍, но и са си малко мърлячи ...  Ако нещо не стане както трябва-никога няма да си признаят и ще ти прехвърлят топката на теб и колата... На приказки иначе  са големи!!!🤫😉

И братовчед ми го яде там дървото... Една камара приказки и пари-чека му свети още...🤐 

Избора си го правиш ти!

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес изпратих няколко запитвания до няколко фирми в Пловдив,  понеже нямам време да ги обиколя в момента... едната беше БРЦ. 
За момента само те ми дадоха отговор - два варианта:
Вариант 1: BRC Sequent + изпратиел, дюзи, нивомер и всичко останало на същата марка за 1490 лв. 
В сайта им е описано като : "3/4цил. BRC Sequent 32 OBD BRC инжектори"

Вариант 2: BRC Sequent + всичко останало на BRC с изключение на рейла и дюзите - те били корейски - цена 1250 лв. 
В сайта им е описано като: 3/4цил. "BRC Sequent 32 GP13-brc инжектори"


И в двете цени влиза бутилка (не съм сигурен дали тя също е BRC обаче) до 47/49 литра на мястото на резервната гума. Доплащало се само, ако искам зареждачката да се изкара при бензиновата.

Честно казано вариант 1 ми идва малко скъп. 
Някой има ли наблюдения и мнения за тези корейски дюзи?

Имам още няколко неща за вършене по колата преди газта, затова няма да бързам, ще видя и другите какво предлагат и ще споделя, за да чуя мнението Ви.

Благодаря отново.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези по-евтините инжектори се водят RAIL L4 GP13 BRC.

Не знам какви са и колко живот имат, нека колеги кажат. Аз не бих направил компромис с това.

Бутилката събира до 35литра. Най-вероятно е бългaрска или турска.

Относно цените, има и други места малко по-евтини.

BRC - Sequent 32 + BRC инжектори + OBD - 1440 лв. Посочените цени са крайни и включват  бутилка до 50л. (цилиндрична или тороидална)  и  ВЗУ по избор. - Копирано от друг пловдивски сайт.

Щом не бързаш, проучи пазара. Както казах в предния пост има и друга марка от която са доволни колегите, а и не само.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това по-евтиното с корейските инжектори, на които марката им е Хана. Хубави инжектори са, с доста дълъг живот и много точно дозиране. Филтъра за изпарената газ да е минимум полиестерен, ако се изберат те. Не са като мембранните на БРЦ, но са почти толкова дълговечни. GP13 са си икономичен вариант с живот до 100ккм. На тоя мотор с ОБД или без е все тая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спестените 250 лв според мен после може да ти излязат тройно,но ти си решаваш.

Мен лично ама много ме дразнят тия дупки по бронята,остави че след време там се изкривява от заспали бензинджии.

Бутилката няма значение каква  е и българските са на супер ниво,важно е нивомера и клапана върху нея.

Както казах дори като ти я монтират,увери се като приемаш уредбата че всичко е от марката която са ти казали.

Има доста  монтажи при които едно обещано а друго сложено, те на това разчитат  на хорското незнание и както в повечето  случаи никой не проверява.

 

Не знам какво са ти дали ама като си иска оферта,се иска

,комп модел

дюзи......номер  модел еди какви си

реика ,,,.номер модел еди каква си

изпарител......номер модел  еди какъв си

нивомер......номер модел  еди какви си

 клапан.....номер еди какви си

какво е това 

Quote

Вариант 1: BRC Sequent + изпратиел, дюзи, нивомер и всичко останало на същата марка

Тя марката има само един вариант и това ли.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм вече близо 40хил км с BRC Sequent 32 с инжектори Хана. Препоръча ми ги газаджията като по-евтин вариант на БРЦ инжекторите, които ще свършат същата работа (най-грубо казано, от мои спомени и интерпретации) и имат дълъг живот. Не е имал клиенти да се оплакват от тях. Никакви проблеми не съм имал с газовата.

 

Както колегата е писал, не ти трябва емулатор на префейса. Но зареждачката определено бих я вкарал при бензина, а не на бронята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Преди 15 часа, CARPERA написа:

дюзи......номер  модел еди какви си

реика ,,,.номер модел еди каква си

изпарител......номер модел  еди какъв си

нивомер......номер модел  еди какви си

 клапан.....номер еди какви си

 

Добре де, Владо ...

И като я получиш тази информация какъв съвет ще дадеш?

С колко марки, модели компоненти имаш опит, за да можеш да споделиш кое става и кое не - без да си субективен?

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Света е да ти сложат  това което са обещали.

Може някой да види  нередности като види компонентите не аз.

Да те свържа ли  с човека който плати  за едно а получи турски боклук за нивомер и по-малкия изпарител неотговарящ на двигателя му. 

Темата му беше тук ,и това е известен сервиз за газови в София. 

Обещаващ супер промоция и всички  части от марката.

При запитването от клиента по мое настояване ,защо ми сложихте турски нивомер за 60лв а не оригиналния от 160,отговора турския бил в  пъти по-добър.

Защо малкия изпарител като не отговаря на конете на колата,и с този можело е отговора.

Измислици лъжи да спечелят на хорския гръб.

 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
53 minutes ago, CARPERA said:
  Reveal hidden contents

Света е да ти сложат  това което са обещали.

Може някой да види  нередности като види компонентите не аз.

Да те свържа ли  с човека който плати  за едно а получи турски боклук за нивомер и по-малкия изпарител неотговарящ на двигателя му. 

Темата му беше тук ,и това е известен сервиз за газови в София. 

Обещаващ супер промоция и всички  части от марката.

При запитването от клиента по мое настояване ,защо ми сложихте турски нивомер за 60лв а не оригиналния от 160,отговора турския бил в  пъти по-добър.

Защо малкия изпарител като не отговаря на конете на колата,и с този можело е отговора.

Измислици лъжи да спечелят на хорския гръб.

 

Това е цялата информация, която ми предоставиха по телефона. Може би ако отида на място биха били по-подробни. 

Днес получих оферта от втора фирма за няколко различни системи, които са по-добре описани.

Вариант A.E.B (този не ми допада, тъй като е сбирщайн и изпарителя изглежда не пасва на мощността)
- компютър и електроника: A.E.B. MP48 OBDII + линейна автокалибрация
- изпарител Tomasetto NORDIC - до 170 к.с.

- инжектори AEB RP4SU Polymer 2 ohm (бързи/безшумни)
- филтър хартиен (без утайник)
- евросонда / нивомер Tomasetto + сензор за ниво 1090
- маркучи FARO + метални скоби и преходници KALE
- бутилка по избор на клиента до 50л.
- гаранция 2 години или 50 000 км. 
Цена 1090 лв.


Вариант LOVATO

- компютър и електроника: LOVATO Easy Fast C-OBD II + автокалибрация
- изпарител LOVATO RGJ - до 190 к.с.

- инжектори LOVATO KP (бързи/шумни)
- филтър Полимерен (+ утайник)
- евросонда / нивомер LOVATO + сензор за ниво 1090
- маркучи FARO + метални скоби и преходници KALE
- бутилка по избор на клиента до 50л.
- гаранция 5 години или 120 000 км. 
Цена 1190 лв.

 

Зарядното при капачката на бензина се доплаща 35 лв, но то се доплаща на повечето места до 50 лв и не смятам да правя компромис с него, както е посъветвал и друг колега по-горе.

 

@jijane наистина ли няма полза от OBD-то? 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за мен лично няма, ако не искаш да триеш грешки, то тогава има. При добра настройка на тоя мотор всичко е точно. И да избягат тримовете заради кофти газ например, там 5-10% в плюс, или минус не е голяма драма, компютърът е за това да ги коригира,ако е необходимо. Още повече, че като му знам смесообразуването на този мотор при високи обороти и пълна газ ОБД-то няма да помогне в никакъв случай при недостиг на гориво например, недостиг породен от неправилно подбрани изпарител и инжектори(тоя мотор се храни без проблем от 6 ММ тръба и обикновена сонда). ОБД-то би помогнало в някакви средни натоварвания, ако са наакани настройките.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, значи може би основния + на наличието на OBD би бил, че автоматично ще си трие чека като/ако светне (което само по себе си не е лошо... не обичам да ми светят лампи). И може би евентуално по-лесна настройка в последствие от трети човек, ако изтегля късата клечка в избора на сервиз за монтажа...?

Предполагам, че ГИ се свърза директно към ОБД порта в купето или се снаждат кабелите някъде преди порта и той остава свободен?
Ако ГИ заема порта в купето, мога ли без проблем да го изключвам с цел диагностика на колата и ГИ ще продължи ли да работи без да е свързан временно към ОБД? 

Извинявам се, ако въпросите ми са малко глупави, но предишният ми автомобил имаше газова като го купих, която нямаше OBD и не съм запознат в детайли. Изчетох доста теми, но за някои неща не съм наясно все още.



Благодаря още веднъж за съдействието на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Mast3rX написа:

основния + на наличието на OBD би бил, че автоматично ще си трие чека като/ако светне

 

Не мисля, че това е плюс, даже обратното. Има си причина автомобилът да има жълта ламба на таблото. Ако ти светне чека заради газовата - ще искаш да знаеш защо е светнал. Отделно ако вземе та светне заради нещо друго и то вземе та ти изчисти грешките ... Мисля, че е ясно.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се търкат избирателно грешките, може и всички грешки да търка, поне при БРЦ е така.

ОБД-то се връзва на жиците на порта, може и с куплунг.

То ако изтеглиш късата клечка винаги може да се намери кой друг да оправи бакиите на предния сервиз, къде с малко, къде с повече средства. Хубавото на някои от марковите китове, е че прощават някои грешки при монтажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е точно по темата, но да споделя.

Имал съм 3 лични автомобила на газ и поне 5 служебни. Моя опит показва, че спестиш ли пари за сметка на качеството на газовите компоненти ще си постоянно с проблеми. На едната лична се изтарикатих така, за 3 години я платих двойно, без да смятам изгубеното време и нервите. Да не говоря за служебните, там все гледаме да е евтино. Една няма да работи като хората. Всичко е със светещ чек. Газаджията казва, че така било нормално. Ама за толкоз пари... това е.

Разбирам хората които не искат да чуят за газова понеже са карали Фобос или нещо сбирщини евтинджоси.

Ако разровиш във форума ще намериш поне няколко подобни теми.

Ако спестиш сега 300лв, в не много дълъг период от време ще дадеш доста повече за отстраняване на проблеми. Ще чуваш само оправдание, че нещо не е на ред и ще си тровиш нервите.

Този двигател носи на газ и работи чудесно на газ, направи го като хората дори с жертвата на малко повече средства. Заслужава си!

Редактирано от h5rov
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло не искам да се хвърлям на най-ниската цена - предпочитам нещо средно - затова и събирам мнения, да видя дали нещо на цена до 1300 лв е ок. 
Но пък пак идва тънкия момент с компетентноста от монтаж и настройка, независимо колко скъпа е газовата.

 

Аз мислех, че газовата чисти грешки, само ако са свързани с нея.. а не като цяло.
Ако газовата няма ОБД и ми се появи грешка няма проблем да си я прочета/изтрия с блутуут адаптер и Torque Pro предполагам? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с БРЦ Sequent32, слагано преди 3 години в Пловдив. В началото имаше проблем - като я "изпържа" здраво, преминаваше на бензин. А изпарителя е уж за 140kW!? Сигурно би трябвало да е по-голям! Оправиха проблема, като пуснаха и бензин във високите обороти (или високите натоварвания - не съм сигурен). Дюзите са БРЦ - жълти. Казаха, че са за 150000км. Няма омаслител за клапаните, защото аз не исках и при следващата смяна на масло ми предстои регулиране на клапаните. Няма ОБД и никога не ми е светкал чека заради газовата. Случвало ми се е само 2 пъти - изгоряла бобина и диоди в динамото (плочка).

Редактирано от Niakoi
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за да бъде изчерпателна информацията би ли споменал сервиза в който монтира уредбата. Благодаря предварително. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се -  АУТО КИНГ; Валентин Грамов, тел. 0888 847 510. Намира се на гърба на математическа гимназия в Пловдив (ул. Юндола, зад спирката в посока линиите). 

Смятах да натрупам малко пробег преди да споделя тази информация, но всъщност тя няма да навреди. 

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за Романо/Томасето газова,добър избор от компоненти за да се достигне цена 1250лв за уредба с OBD,това е много добър избор.

Можеше да са пътищата ,пластични тръби ф8 ,изпарителя е този нали

2122360111_.thumb.png.58b508796b5caa7333a05c03fb6a4d47.png

Каква гаранция ти даде,и на всички компоненти или.

Когато качиш снимките ще видим.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Mast3rX написа:

Системата в момента е настроена да прехвърля на газ автоматично при достигане на 30 градуса работна температура, като ме предупреди, че ако в топлите дни колата се усеща странно ще я настрой да е на 40 градуса.

 

Това нещо не го разбрах. В топлите или в студените дни ако се усеща странно? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, CARPERA said:

Честито за Романо/Томасето газова,добър избор от компоненти за да се достигне цена 1250лв за уредба с OBD,това е много добър избор.

Можеше да са пътищата ,пластични тръби ф8 ,изпарителя е този нали

2122360111_.thumb.png.58b508796b5caa7333a05c03fb6a4d47.png

Каква гаранция ти даде,и на всички компоненти или.

Когато качиш снимките ще видим.

 

Снимането се оказа трудна мисия, изпарителя е монтиран близо до казанчетата за спирачна течност, но на по-ниско ниво и снимките, които успях да направя няма смисъл да ги качвам. Компютъра е скрит до кутията с бушоните, където също няма добра видимост. 
За момента ще кача само една снимка на целия кош и ще опитам да направя снимки на другите компоненти допълнително, ако успея. 

IMG_20200917_183346.thumb.jpg.ddec209f4171c8660572d83772f77d12.jpg

Доколкото виждам, изпарителя е същия като на снимката. Със сигурност не е обикновенния, които беше до 100кВ, защото той видимо по-тънък.

Гаранцията е 2 години или 80 000 км за всички компоненти. 
Преди да достигна до този сервиз говорих и с официалния сервиз на Романо в София и от там ме предупредиха, че информацията в сайта им относно гаранцията не е актуална - там пише, че Романо Антонио са с 5 години или 150 000 км, но казаха, че вече 2 години или 80-100 000 км (не помня точната стойност).

 

Относно пътищата ми обясни, че пластиката ф6 отговаря на медна тръба ф8 и че няма смисъл да слага ф8 пластика за този мотор. 

Покарах около 15 км тази вечер из града, динамиката на автомобила е без никаква забележима промяна за скорост до 60км/ч. 

 

@dindin, обясни ми, че може евентуално в топлите дни да се усеща странно

Редактирано от Mast3rX
добавен отговор
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усеща се странно защото веднага прехвърля на газ а зимата минава 3 до 4 километра на бензин. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ясно. 

Моята също е на 30, не съм забелязал такова нещo и в големите горещини.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е настроена на 30 градуса и доста често това лято като я запаля веднага минава на ГАЗ, БЕЗ да има нищо различно от зимните или есенните дни.

Даже и не знаех, че е възможно да има колебания или различия в работата когато веднага се прехвърля на газ.

Както и да е.

Честито на колегата за колицата и за газовото!

Аз лично видях днес колата на живо и много ми допадна!

Както казах и в друга тема: Много безаварийни километри!

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, колега! Да ти се връща! :)

Относно газовата - днес и беше първият тест на дълъг път. 
Тръгнах от Пловдив за София карайки със 130-140 км/ч на круиз. Спрях за кафе на едно ОМВ (45 километра след Пловдив) и след това при потегляне продължих със 140 км/ч на круиз. Може би минута по-късно ми светна чека, отбих при първа възможност и прочетох грешките с Torque. 
Записала е P0171 - System too lean (Bank 1). Опита за изтриване беше неуспешен и си продължих по пътя. 
Не мисля, че след светнването на чека има разлика във вървенето на колата. Динамиката се усеща същата, както и преди това. При две изпреварвания достигнах до 160 км/ч и ускоряваше без проблем.

Утре ще звънна на монтажника да я погледне и след това ще дам обратна връзка отново.

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тази грешка разлика във вървежа и разхода няма да откриеш. Проблема е в някой инжектор или в цялостната настройка на газовото. Странно е, че не можеш да изтриеш грешката. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Mast3rX написа:

Записала е P0171 - System too lean (Bank 1). Опита за изтриване беше неуспешен и си продължих по пътя. 
Не мисля, че след светнването на чека има разлика във вървенето на колата. Динамиката се усеща същата, както и преди това. При две изпреварвания достигнах до 160 км/ч и ускоряваше без проблем.

Ако Романото е това което си споменал и се ползват всичките му възможности, не би трябвало чека да светне от тази грешка!

 

А максимално разрешената скорост на магистрала не е ли 140км/ч?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, ivan_pop написа:

Ако Романото е това което си споменал и се ползват всичките му възможности

Т.е. адаптацията или автоматичното чистене на грешки? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете+настройката!

Редактирано от ivan_pop
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, ivan_pop said:

Ако Романото е това което си споменал и се ползват всичките му възможности, не би трябвало чека да светне от тази грешка!

 

А максимално разрешената скорост на магистрала не е ли 140км/ч?


Днес посетих газаджията и му обясних ситуацията, направи корекции по картата и включи адаптацията, която до момента се оказа, че е била изключена. 
Разбрахме се да покарам така и ако пак има проблем да му оставя колата, за да може той да я покара с тази скорост и круиз контрол и в реално време да промени картата само за нужните обороти - т.е. при 140 км/ч ~3400 оборота в минута. 

 

Автоматичното търкане на грешки е изключено. 

Относно ограничението на скоростта - да, толкова е и по-принцип не съм от хората, които шофират с над позволената скорост, но докато изпреварваш няколко МПС-та и зад теб се появи някой, който кара с много над позволената скорост и ти присветка постянно се налага да ускориш и превишиш скоростта, за да освободиш пътя с цел да избегнеш ненужни разправии и/или създаването на по-рискови ситуации, като например изпреварване в авариината лента и т.н. 


 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и системата Romano само с автоматична настройка не иска да работи както трябва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...