Jump to content
inspektora

Какво НЕ ни харесва в нашите Хонди (градивна критика)

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Колеги, човека иска струята да му е само на предното стъкло без да вее от другите клапи. Rakeem е казал при нас как е но на CR-V 4-та генерация ако това на gif-чето е вярно то такава опция има но дали спират другите клапи когато е включена тази на челното стъкло е вече съвсем отделен въпрос. Адски ще е тъпо ако не можеш да пуснеш само на челното стъкло и да духа от останалите клапи. Вариант ти е да затваряш клапите ръчно като искаш да ти духа само на челното стъкло ако не можеш по друг начин но това ще е смешно за кола 2015 година ;) 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Акорда е предполагам същото като при CR-V-то. И тук натискането на този бутон временно спира другите режими и потокът на въздух се насочва само към предното стъкло, на максимална сила с включен климатик. След натискането му силата и работата на компресора могат да се променят като посоката на въздух съм почти сигурен, че остава към стъклото.

 

Но моето решение за охлаждане е режим стандартно духане към лицето, като, ако искам, блокирам страничните духалки, а централните насочвам напред (успоредно) и нагоре. Единствено така не се усещат на предните седалки. Като цяло централните духалки си седят в тази позиция постоянно освен ако искам по-силна струя към лицето. Някъде го обсъждахме това, може и в тази тема да е. Ако се повтарям, извинявам се, само идеи давам :).

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Mkilla написа:

Вариант ти е да затваряш клапите ръчно

Лошото е, че няма такъв вариант. Фронталните духалки не могат да се затварят.

 

Решението на @Pavel_Pavlov е интересно. Ако формата на купето позволява и при CR-V, както при Accord така насочени напред (успоредно) и нагоре да се постигне същия ефект би било идеално решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Принципно натиснеш ли бутона за челното стъкло, повечето коли обръщат струята само там и игнорират останалите клапи. При Сивик 8 като натисна да духа на стъклото и останалите клапи спират, даже самото копче е отделено, като при теб. Затова си мисля, че или ти някаде бъркаш или има проблем с управлението на парното или просто си е така но по-вероятно грешката да е в човека :) 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност натискайки front останалите клапи може и да спират,не съм пробвал. Проблем с топлото и студеното няма, просто не съм свикнал да ми духа в лицето и  не мога да проумея как японския инженерен гений не е сложил едно режимче на духане само за стъкло или поне да сложи опция за затваряне на фронталните клапи. Това ми е първата Хонда и изключително я харесвам, но съм карал всякакви таратайки и не съм имал подобен проблем.

Ето виж,че няма как ръчно да затвориш духалките. Нямат и крайно затворено положение.Снимката не е от моята, но е същото.

 

cr-v.PNG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай го и кажи дали ти решава проблема. Иначе и при мен централните клапи не се затварят. Затова нагласям температурата, натискам Front, нагласям силата на вентилатора (автоматично е на макс) и задължително натискам да върти само в купето. В противен случай вкарва въздух отвън и пак духа малко.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със Сивик 2012 бензин 1.8 142кс.От декември месец я имам.

Има доста неща които много ме дразнят

1.Шума от разплискващия  се бензин в купето-Ужасен е особено когато резервоара е пълен

2.Пластмасите в купето са отврат,скърцат постоянно

3.Въобще не можеш да си видиш нивото на антифриза

4.Колана на предната шоферска седалка постоянно се търка и скърца ужасно

5.Харчи масло ,вече 4000км съм изминал и съм долял 1л.

6.От няколко дни  педала на съединителя скърца ужасно,опитах да го смазвам,не става

За пръв път карам Хонда и не бих казал ,че съм доволен на тоя етап,а и цените бих казал че са доста завишени на втора употреба.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изглежда отворих кутията на Пандора с тази тема. Признавам си, че го направих и малко със задна мисъл - да отрезвя някои религиозно прекланящи се пред Хонда колеги. С това не искам да кажа, че Хонда е лоша кола.

Искам да кажа, че няма такава кола или марка, която да заслужава религиозно преклонение.

Наздраве! 🍻

Редактирано от inspektora
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не бих казал ,че Хонда е лоша кола,но като цени на старо са доста надценени.Преди Сивика карах Мазда 3 бензин и за близо 5години не бях пипал почти нищо по нея,единствено нещото което ме отказа от Мазда е ръждата,ужасяващ е този им проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gellllle, за харча на маслото, колата не е виновна :) Явно не е бил много съвестен предният собственик и сега ти береш плодовете. Коланите при теб трябва да са ок, при мен не са. При мен е така направен, че търка седалката и я протрива, масово се оплакват от това. При теб обаче няма инфо да има проблеми. За педалът бях писал по-назад. Няма да го оправиш докато не го смениш с нов ( около 400лв ). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, inspektora написа:

Искам да кажа, че няма такава кола или марка, която да заслужава религиозно преклонение.

 

Абе, явно има, щом хората са създали The Temple of VTEC 😃

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.06.2020 г. at 21:50, darius написа:

До всички колеги недоволни от спирачките на Хонда:

1.Сменете си спирачната течност!

2. Проверете дебелината на диска!

3.Проверете накладките от кое менте са?

4. Проверете спирачните механизми, работят ли, особенно отзад!

И тогава се оплаквате!

Сменил съм много Хонди, различни модели, винаги съм имал перфектни спирачки! 


+1 за спирачната течност.

Като я смених преди време се усети огромна разлика - почва да спира само от докосване на педала. Спирачната течност старее и е задължително да се сменя поне на 5 години. Говоря за цялата, не само в казанчето.

 

По темата: не мисля, че няма какво да допълня, освен да дам още един глас за шумоизолацията на Акорда. Побърква ме като се движа със 140. Жената говори тихо и понякога я разбирам чак след няколко "КАКВООО?"-та. Слагах битум и малко пооблекчи ситуацията, но пак е по-зле от Пежо 407 дизел, какъвто имах преди, а не бих казал че е по-премиум като модел.

Има и друго което не ми харесва, но не е пряко свързано с автомобила. Автомобилите са сравнително екзотични за България, съответно добрите сервизи са малко и за части понякога се чака. Ремонтите колкото и да са редки, често са цяла сага - уговаряш майстор, чакаш части и така могат да си минат седмици.

 

Всичко друго само ме радва и не бих го променил. Докато се държи ще я карам, още 5-6-7 години поне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам какво толкова се бистрят тея спирачки, при положение, че само в този форум има 3теми (в Акорд раздела) и с по не знам колко страници за ъпгрейд на спирачките. Достатъчно е да напишеш в нета accord cl9 calipers from type r или accord brake upgrade и ще ти излязат стотици теми от форуми в най-различни държави. Попадал съм на теми в английски форуми още от 2008 година, когато тия коли са били чисти нови или почти чисто нови... и хората пак са искали по-добри спирачки. Тук въобще не става въпрос за течности и качество на дискове.

 

Не бях доволен и преди 3 години от спирането, като бях с оригиналните дискове и накладки. Миналата година смених предни дискове, накладки и течност (оем), прегледаха старателно апаратите - колата си спира по същия начин.
Тази пролет щях и задни апарати, съпорти,дискове и накладки да сменям, ама предвид обстоятелствата ще остане за догодина. Не очаквам да има внезапно подобрение, предвид че сега нямам грам ръжда по задните дискове, което значи, че апаратите си работят като хората, просто единия тропа по павета.

 

ПП: Досега на абсолютно всяка една кола съм си сменял спирачната течност в даден момент - абсолютно НИКОГА не съм усещал каквато и да е разлика в спирането, нито към по-добро, нито към по-лошо. Може и все да съм случвал на коли, които им е била сменяна относително скоро, знам ли.

Редактирано от Cap_Slow
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не виждам смисъл от това заяждане.

 

Акорда няма да почне да спира като Порше, но като смениш 15 годишна течност пълна с вода и ръжда с прясна разлика има и то не малка. Със спирачки и гуми компромиси не трябва да се правят. По-добре да смениш спирачна течност и накладки от свещи. 

Редактирано от prissnr
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая мнението ми е генерално, умишлено не съм те цитирал, просто е веднага след твоето. 

 

Няма как да няма заяждане в тая тема при положение, че всяко 4то мнение е в разрез с посоката на конкретната тема и от сорта на - намалете си очакванията, оправете си проблемите, сменете си не знам си какво. 

Никой не е дошъл от Порше на Хонда, както виждаш хората сравняват с коли от същите години, дори по-нисък клас в някои от случаите. 

Мога ли спирачките да ги сравня с пежо за 4000лв, с алфа за 5000лв, с ауди за 7000лв и опел за 9200лв,щото спирачките на всички изброени дават по-добро чувство за спиране?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е Cap_Slow. Смяната на спирачна течност може да подобри спирането само ако наистина е станала на боза (което е рядкост) или ако в системата е имало въздух и при смяната се е обезвъздушила. Всичко останало са "приказки под шипковия храст" :D

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съгласен съм с всичко написано от Cap_Slow. Точно за това усещане за спиране говорех в самото начало но не исках да пиша повече. Ако някой е карал AUDI, Merc или дори FIAT/Алфа знае, че самият педал на спирачката се усеща "лек", като памук да кажем. Няма го това усещане за усилие при натиска както е при Хонда. Това сигурно идва и от сервото най-вероятно, знам ли вече. Не съм недоволен от СПИРАНЕТО, колата СПИРА и няма как да не спира с 300мм дискове но самото усещане при спиране не е като при доста други марки автомобили. Слагам само премиум марки накладки и дискове и резултата е един и същ. Не говоря само за текущата кола а и за предишните от марката. 
Сменили сме няколко автомобила до момента в семейството и никога не е имало проблем със спирачната течност. Не, че не съм я сменял превантивно обаче с и без смяна, всички коли са спирали по един и същи начин.

Редактирано от Mkilla
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е редно нещата да ги пишем както са, за да може някой човечец като влезе тук да прочете, да добие реална представа. Примерно решил е, че му е писнало да се занимава с ръждясалaта му 19 годишна Ц класа, прочел е, че Акорда е много здрав, само масла и филтри се сменят, нищо се не чупи по него, пуснал си е клипа на бричката и вече ходи по огледи.

 

Да обаче за 5 минутния тест драйв, който са му разрешили му се струва, че спирачките не са баш като на изгнилия му мерцедес и му се е сторило малко шумно и е стигнал до нашия форум да прочете или пита нещо. Затова не искам такива хора да останат с впечатлението, че като си сменят спирачната течност или си сложат дискове ате внезапно усета за спиране ще им се подобри или пък някой да ги убеди, че само в главата им е това, че е било по-шумно. 
Или пък да прочете, че комбито било по-добре обезшумено от седана, нищо че аз не се сещам за една логична причина при еднакви нива на оборудване, кола на която багажника й е във купето да е по-тиха от кола, на която багажника е отделен, но както и да е. 
Всичко това без лоши чувства към когато и да било.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, Mkilla написа:

Не съм недоволен от СПИРАНЕТО, колата СПИРА и няма как да не спира с 300мм дискове но самото усещане при спиране не е като при доста други марки автомобили.

 

преди 46 минути, Cap_Slow написа:

Според мен е редно нещата да ги пишем както са

 

Да, точно така са нещата, както е казал колегата.

Има проблеми със педала и усещането, не със спирачките. Потвърждавам защото при аварийно спиране на сухо с нови гуми GoodYear ABS-а се включва. Смяната на течността може да подобри това усещане, тъй като с времето се губи от основната характеристика на течността, а именно да не си променя обема при повишено налягане, от което се налага по-силен натиск с крака. И въпреки това няма да има разлика от земята до небето, но ще има някаква, особено ако е станала на кафява каша. Разликата, която усетих аз е, че накладките почнаха да зацепват (примерно) след 10нм натиск с крака вместо след 15нм. Смазването на водачите на апарата и леглата на накладките също ще имат ефект.

 

И ако сте прочели целия пост, ще видите, че въобще не съм фанатичен защитник на марката с капаци. Но хайде наистина, да пишем нещата както са.

Редактирано от prissnr
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, Cap_Slow написа:

Според мен е редно нещата да ги пишем както са, за да може някой човечец като влезе тук да прочете, да добие реална представа.

Точно за това съм пуснал тази тема. Преди да си купя джипката изчетох сума суперлативи за модела, а след това нещата се оказаха не точно такива. И това при условие, че е в безупречно техническо състояние. Не че съжалавам за избора си, но имаше едно разминаване с очакванията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да имаш разминаване в очакванията направени на базата на потребителски мнения. Това идва къде от културна, къде от историческа обремененост на българина - то нямаше да я има приказната "не е важно на мен да ми е добре, важното е на Вуте да му е зле. Рядко българин ще си признае, че се е прецакал, то даже и кеф ще му стане, ако прецака някой друг. 

По темата - всеизвестно са недостатъците на Хонда колите. И тези недостатъци не са от вчера, особено за моделите за Европейския пазар. Тънки гниещи ламарини, лоша шумоизолация, слаби спирачки за някои хора, скъпи определени части, малко ги разбирали по сервизите (сменете сервиза), морално изостанали в екстрите(силно застъпени в по-старите грнерации на моделите, новите са в крак с модата) и още и още. От друга страна хондите са направени и сглобени с акъла си, в по-голямата си част и драмите с тях са сравнително редки.

И накрая - когато си вземеш навес дето е струвал 50-70-100 хиляди лева, то дори и след 5-10-15 години поддържаш скъпоструващ навес. Ако имаш акорд7, црв3,4, леджънд и във всеки един момент нямаш 1000-1500 лева да изкараш за тях, то тази кола не е за теб и си се надскочил финансово.

  • Нагоре 2
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ъъ.. малко съм озадачен от последното мнение @jijane И по точно последното изречение на последното мнение. Искаш да кажеш ,че във всеки един момент трябва да имаш 1500 лева да поддържаш тая кола , така ли?Тоест в една година може и няколко пъти по 1500 да ти дойде да даваш? Какво струва на тия изброени коли 1500 лв и къде? Сигурно 1500 ще струва един основен ремонт на мотор на тия коли. Не знам, на мен нещо не ми излиза тая сметка, имайки предвид какви ремонти съм правил, а аз водя всичко до стотинката на моята кола на хартия и знам. Някой по-нагоре беше казал ,че трябва да се казват нещата такива каквито са. Тия цифри ми се струват страшно далеч от реалността. иначе първата половина на поста съм съгласен с нея.

Редактирано от ivailopp
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колко да са далечни от реалността цифрите? Не съм казал, че непременно всяка година ще ги вадиш тези суми, макар, че съм виждал и такива случаи. Винаги може да караш на консумативи докато колата е твоя собственост, но трябва ли да трепериш, че като ти пръцне съединителя на дизела трябва да го изгладуваш? Един нов комресор за климатика от читава марка, с работата е 6-700 лева. Маркуч за хидравликата е 600 стотака, маркуч с който няма да вибрира волана. Предния тампон на мотора е 500+ лева, а колко са полуоските?. Ако се скапе неумиращия автомат са ти едни 1000 лева само за моргаджийски и понеже не се чупят по моргите почти ги няма. А колко други може да изкочат още, но не ми се изброява.

Трябва ли за тези неща, повечето от които са консумативи, да ги изгладуваш, да вземеш заем или да седи колата на трупчета докато събереш парите? 

Поне аз така виждам нещата, един вид елементарна финансова култура. Тоя навес съм го взел да ми служи, а не да му треперя, че ще му стане нещо и да не мога да го ремонтирам без лишения.

 

На стария ми Сивик за 200к км съм сменил едно каре, феродов диск, радиатор и компресор на климатика, другото са консумативи.Нищо по окачването не е правено или по мотора. Но за акорда, който карам сега въобще не си мисля, че ще мина толкова тънко.

ПП. Реално в този форум пишат има няма 50 човека, които съвсем не са представителна извадка за поддръжката на тези коли.

Редактирано от jijane
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Леле, тая тема много се е разпалила.

Разбирам и двете гледни точки в спора. Подкрепям, че е най-добре да имаш готови пари за неочаквани ремонти, макар че това важи за всички марки и не е нещо специфично за изброените модели. Зависи и как си решил да поддържаш автомобила, но колата принципно си е пасив и яма за наливане на пари.

 

В този ред, да не забравяме и някои по-тривиални разходи по едно CR-V, например:

Два комплекта гуми - зимни и летни - всеки по 800-1000 лв. през няколко години.

Смяна на гуми - 80 лв. на смяна/160 лв. годишно

Каско  и гражданска - голямо перо, и така нататък...

Отделно, ако за всеки ремонт и обслужване се ходи в официалния сервиз, може и да отидат едни 5-6 хил. лв. за 10 години. Като сложиш и обезценката, в зависимост от това колко нова си я купил 🤫

 

Предполагам - или по-скоро се надявам, че всеки като купува си прави и тази сметка.

Редактирано от note

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верижката на дизела и тя е над 1000лв.

Като ти се разтропат спирачните апарати отзад - 2 апарата + съпорти + дискове + накладки и труд  са ти към 700лв.

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На умирачка ли сте го подкарали?

Значи, купувате си Хонди, понеже са яки и не се трошат, но им треперите дали са реални километрите.

Поддръжката им била скъпа - че той животът ни си е един разход, ако няма "в полза роду".

Важно е какви радости и ползи ще ви донесе тази кола, а не какви проблеми, но тази гледна точка си зависи от всеки.

Аз примерно, не си водя разходите - парите са дадени! Докато колата е при мен - заделям и 1 кашон и в него трупам всичко сменено (без тубетата от масло и филтрите). Мазе голямо, а и е под ръка старият чарк (на всякий пожарный). Като спре да бъде моя - гледам какво има вътре и си казвам - ето това е цената на радостта от експлоатацията. На стария 6-так 11 годишното кашонче не беше голямо, а на 7-мака за сега е още по-малко, но извън него има и 1 воден радиатор. :)

Не казвам че всичко е идеално, но е търпимо. Ето, скоро ще метна в кашончето и 1 ел.моторче от стъклото на задна лява врата. Се ля ви.

 

 

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, ceco_accord написа:

На умирачка ли сте го подкарали?

Много точно казано Цецо,ето тази представа ще добие човек,като чете на горе!

Дали пък при другите марки автомобили и то повече за дизелите,не важат същите треперения че и по големи финансови втрисания:biggrin:!

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е там въпросът. Забележете в раздела за CR-V тенденцията да се търсят автомобили с нереалистично нисък бюджет за закупуване и вероятно никакъв за поддръжка. Колегата правилно е напипал по-горе темата за финансовата култура.

Освен това, нали тази тема е за оплаквания? Аз лично моите съм ги написал още във второто мнение, а всичко друго, което мога да изкажа, са суперлативи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е и за финансовата и не само култура,но тя е пряко свързана с мизерията!

Казваш му кой двиг.е по надежден,че е хубаво да няма монтирана газова,че трябва оглед в сервиз,а той не "юруш",към първия джамбазин,който го облъчва от далеч,че колата е само с козметични забележки и му вярва фанатично!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз па кое не ми харесва или го оправям или се примирявам от мрънканье нема смисъл. Идеално няма нищо. При покупка палиш ушите и купуваш аз 2години гледах 2-ра генерация и накрая се метнах на 3та за мен беше важно двигател работи, климатик работи а и всички други системи да са в изправност и да работят. Винаги ще има нещо да се прави, по млада жена и по стара кола требе да се шушнья са го казали хората.:honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моята най ме дразнеще буботенето на ниска скорост в града. Автоматикът изобщо не работеше като хората. Преди имах мазда, тоя проблем го нямаше. Сега имам волво, работи си безшумно на ниски скорости.

  • Хаха 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.06.2020 г. at 15:14, Pavel_Pavlov написа:

Но моето решение за охлаждане

Твоето решение се оказа добро и за мен. Успях да ги наглася така,че да не ми духат в лице.

На 16.06.2020 г. at 16:11, note написа:

Пробвай го

Следващия път ще го пробвам.Сега нямах време за Cr-V ,но го пробвах на служебната.Въпреки пусната рециркулация леко лъха от тия горните странични за прозорците.Но колата не е Хонда.

На 30.06.2020 г. at 18:17, ivailopp написа:

Какво струва на тия изброени коли 1500 лв и къде?

Веднага ти отговарям.CR-V4.Смених пукнато панорамно стъкло, като Дженерали отпуснаха 4000 лв. В доверен сервиз излезе около 1000 лв. надолу.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера за пореден път се учудих колко нелепа е щеката за мерене на масло.

Особено сега,когато сипах ново масло заради жълтия цвят на щеката ,както и нелепата мрежичка играеща роля на мин-макс нищо не се вижда.

На Опел от 93г. е нива над моята.Метална с 2 черти мин и макс и разпределение на 1 л между тях.

Освен това видях дупчица от камък по предния капак резултат от магистралата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, AzSum написа:

Вчера за пореден път се учудих колко нелепа е щеката за мерене на масло.

Особено сега,когато сипах ново масло заради жълтия цвят на щеката ,както и нелепата мрежичка играеща роля на мин-макс нищо не се вижда.

На Опел от 93г. е нива над моята.Метална с 2 черти мин и макс и разпределение на 1 л между тях.

Тая "мрежичка" е защото се кара с нисковискозитетно масло. Ако щеката е гладка, ще се стича бързо от нея.

Опелчето не го гледай - то е с "друга бира".

Намери подходящ ракурс и светлина за щеката и ще видиш нивото.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.05.2020 г. at 14:32, inspektora написа:

Спирачките също не ми харесват особено. В началото на хода на педала има една слабост и след това захапват яко, т.е. реакцията е нелинейна. Не знам, така ли е на всички?

Най-сетне ми се падна да сменя спирачната течност и сега спирачките захапват по-бързо и стегнато, или поне такова е усещането. Пак казвам, че според мен нашият модел (CR-V-III) няма проблем със спирачките. След газифициране (за да отметнем показателя "икономия") по мое мнение това е перфектната кола в класа и за годините си. Дребните забележки си ги знаем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. се оказва че японеца се е сетил и индианеца съм аз :D Въпреки това трудно се мери и не обяснява цвета на щеката,който е сходен с маслото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова вече меря на студен двигател, когато маслото е по-тъмно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз съм с метална щека и нямам никакъв проблем с нисковискозните масла, дори щеката да се остави във вертикално положение, следата на нивото си остава ясно видима, просто няма как да се стече, все пак не е вода. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че новото масло е доста бистро и съответно почти прозрачно, та не контрастира на покритието върху което е.

Индианците не са виждали такива масла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но мазното петно си стои видимо – няма как да се стече лесно. Просто трябва светлина и определен ъгъл, за да се види.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...