Jump to content
PetarStanev

Покупка на Crv 3та генерация

Recommended Posts

Здравейте съфорумци.

Смятам до 1-2 месеца да стана горд собственик на въпросното возило. Спрял съм се на бензин(задължително) с ръчна скоростна кутия. Правя средно по 5-6000 км на година, затова не смятам да я газифицирам. Бюджета ми е около 15-6к лв. Има на пръв поглед читави 2009-10 годона преди фейслифта, но се чудя дали да не вложа още 1500-2000 и да взема след фейслифта. Доколкото четох няма голяма разлика, освен в предна маска, подлакътници и евро 5. Чудя се дали си струват 2000лв повече. Спрял съм се на тези 2 екземпляра. 

https://m.mobile.bg/details/21577635488142765

https://m.mobile.bg/details/21575825605061973

Моля споделете мнение. При положение, че е ръчна и съм доста спокоен шофьор, смятате ли ,че с 110-20 км/ч извънградско е постижим разход 6.5-7?

Последния ми въпрос е дали има нужда да се сменя верига или само регулация на клапаните стига?

Редактирано от PetarStanev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм, че при фейслифта има подобрение на шумоизолацията. Ако е така наистина според мен си заслужава разликата в цената. Аз винаги бих предпочел фейслифт на даден модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей ама бялата много ми хареса.Много го харесвам това бяло.Черната изглежда доста запазена,но пък това е най-гадния цвят за поддръжка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отхвърляй автомата качи се на такъв и ще разбириш защо повече няма да искаш ръчка.

Не подценявай Евро категорията, до няколко години това ще е от основна важност за една кола и придвижването и в градовете.

След преглад на веригата от читав майстор ще ти каже дали има нужда от смяна,клапаните са задължителни за проверка на определени км.

Както и добър газаджия който да ти сложи хубаво газово изобщо няма да се замисляш за разхода.

Този разход според мен трябва да я караш доста пенсионерски.

Хибава е бялата но това на шьофорската седялка,там където като седнеш от ляво не се смачква от 185 хил км.Виж и черната според мен по запазена.

Но на снимки всички светят като отидеш започват забележките.

Ако имах парите винаги бих взел Феиса,гледай да е наистина от Швейцария за сметка на други държави от там идват поддъжани коли.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ли има голяма разлика в шумоизолацията при фейса? Някой, ако е сравнявал, да сподели. Автомат не желая, понеже е по-тромав и харчи повече, а газ не желая да слагам. А и съм от хората, които предпочитат контрола над колата, който дава ръчката и при положение, че не карам много, не виждам смисъла. Карал съм автомати, но си предпочитам ръчката.

Относно Еврото, разбрах, че смятат под евро 3 да не пускат в градовете( за България говоря)

И мен черната ме влече повече, въпреки че черния цвят е най-кофти за кола. Надявам се да свали едни 1500лв и не бих се замислил (колкото и оптимистично дс звучи)

Другия вариант е това:

https://m.mobile.bg/details/11436686311678857

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За автомата  и газта си в голяма заблуда.

Отиди и гледай и карай от това което  виждам черната  3 на мен ми харесва повиче ,но само от снимки  не става  ,те показват само хубави неща. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да съм в заблуда? По официални данни автомата е с 2 секунди по-бавен до 100, при бензина говоря 150 коня. Разхода е 0.5-1 литър повече. При положение, че харесвам да имам пълен контрол над колата и правя 5-6000 км на година и еъчката е по-надеждна ( и няма как да се прецака нещо случайно, както при автомата), не виждам смисъла от автомата.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, PetarStanev написа:

Наистина ли има голяма разлика в шумоизолацията при фейса?

 

Не съм сигурен къде съм го чел, но почти съм сигурен, че е от достоверен източник. Брошура, сайт или нещо подобно. Трябва да се провери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само в шумоизолацията.Колега преди сподели,че и в подлакътника има разлика и някакъв ъпгрейд били направили на някои детайли което се е отразило много добре на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, PetarStanev said:

Защо да съм в заблуда? По официални данни автомата е с 2 секунди по-бавен до 100, при бензина говоря 150 коня. Разхода е 0.5-1 литър повече. При положение, че харесвам да имам пълен контрол над колата и правя 5-6000 км на година и еъчката е по-надеждна ( и няма как да се прецака нещо случайно, както при автомата), не виждам смисъла от автомата.

Така и аз говорех преди да взема първия си автомат,това е някъкво остаряло българско мислене доста често го срещам като ме видят че карам автомат,и другата простотия че било женска кола.

Няма абсолютно никакво сравнение от комфорта на един автомат пред  едина ръчна

.Загледай се колко съвремени коли не са автомат.

Казваш че си спокоен шьофьор а 2 секунди за ускорение до 100 са ти праблем,в гонки ли ще участваш.

Нищо ама абсолютно нищо не се прецаква случайно,Хонда има един от най-надеждните автомати,докато тук може да намериш доста теми за ръчката и нещо прецакано случайно.

Пак ти повтарям има грешна представа всичко е въпрос на обслужване и на двата типа,но по-надеждния е автомата и по-комфортния.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За комфорта съм съгласен. Чел съм също, че на хонда е най-надеждния автомат, но няма по-надеждно от ръчна кутия, според мен. Да, спокоен шофьор съм, но тези 2 секунди биха имали значение при изпреварване. А и като гледам с автомат са една идея по-скъпи и фейслифта тогава става мираж. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е че няма как да те убедя,повярвай тази една идея по-скъпа ще я благословиш всеки ден ако вземеш автомат.

Избора е твой,жалко че няма как да разбереш какво изпускаш след като си вземеш ръчката.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, PetarStanev написа:

З но тези 2 секунди биха имали значение при изпреварване. 

Тук вече става въпрос за до ускорение  и тея 2 секунди вече нямат участие .

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен, би ли обяснил защо нямат участие. Ако автомата е с 2 сек по-бавен до 100, то смятам, че ще има и негативен ефект при доускоряване за изпреварване.

 

Колкото до аргументите на автора – звучат си съвсем валидни за мен. Основното предимство на автоматът е комфорт, а той е карал автомат и очевидно знае какво ще изгуби/спечели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам, че тези 2 секунди биха били много важни в някоя рискова ситуация примерно. Колата основно ще се кара извънграда, така че +совете на автомата съвсем изчезват. Да, четох, че при бензина върви много мазно и сигурно е готино усещане, но и парите играят голяма роля. Предпочитам Фейс ръчка, пред автомат преди фейса. Ако случайно излезе читава, автомат фейс на добри пари, няма да се замисля, но едва ли ще се случи в близките месеци.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам къде го пише за звукоизолацията при фейслифт и преди него, но може би самото изпълнение на конкретната кола има значение също. Сравнявам 2 коли 3то поколение. Предната беше елеганс преди фейслифт, тази е една от последните правени (дек 2012) екзекютив. Съвсем определено последната е доста по-обезшумена. Естествено, че има какво да се желае, но разликата е факт.  Вероятно и двата фактора имат значение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, PetarStanev написа:

И аз смятам, че тези 2 секунди биха били много важни в някоя рискова ситуация примерно. Колата основно ще се кара извънграда, така че +совете на автомата съвсем изчезват. Да, четох, че при бензина върви много мазно и сигурно е готино усещане, но и парите играят голяма роля. Предпочитам Фейс ръчка, пред автомат преди фейса.

-Колата основно ще се кара извънграда

-Ако случайно излезе читава, автомат фейс на добри пари, няма да се замисля,

-но едва ли ще се случи в близките месеци.

-но и парите играят голяма роля.

.Автомата е по икономичен извън града.

.Не бързай.В ковти месеци си решил да си търсиш джипка.

.Нищо не се знае.

-Точно така.Дават свободата да избираш

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно ще ти кажа че тия и трите са с претапицирани волан и маншон на скорости значи са над 250 хил. км оттам и цената не би трябвало да е такава а и са прекалено постни нямат нищо. Реално са ги взели за не повече от половината от обявената цена. А за изпреварването не бих очаквал чудеса от тоя мъртвец на това купе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Pavel_Pavlov написа:

Фен, би ли обяснил защо нямат участие. Ако автомата е с 2 сек по-бавен до 100, то смятам, че ще има и негативен ефект при доускоряване за изпреварване.

 

Колкото до аргументите на автора – звучат си съвсем валидни за мен. Основното предимство на автоматът е комфорт, а той е карал автомат и очевидно знае какво ще изгуби/спечели.

Друго имам предвид че 0-100 ако са 2 секунди 70-120 ще са 4 примерно и ще е съвсем друга цифрата и ситуацията.. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вземи си автомат, ако можеш.

Преди 16 часа, PetarStanev написа:

При положение, че е ръчна и съм доста спокоен шофьор, смятате ли ,че с 110-20 км/ч извънградско е постижим разход 6.5-7?

 

По-скоро извънградско очаквай 8-9/100. Градско - зависи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привидно по-евтината цена на ръчката в миг изчезва когато трябва да смениш съединител  комплект с маховик и демпферна шайба ,+това имаш и масло в ръчната скоростна кутия.

Можеш да провериш цените им.

Като се има впредвид че никой не ги е сменял преди това защото там отвън е още по-скъпо,и колата се продава вече когато идва това време,ти си направи сметка кое после ще ти стъпи по-евтино.

За автомата са нужни само две туби от това    https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html

  и си сменил маслото цялото.

Та спестените пари при покупката на ръчката може да ти излязат тройно по-скъпо от 300лв които ще дадеш да обслужиш автомата.

Аз ако бях пред твоята дилема бих взел автоматик,който ще ми спести парите които ще инвестирам в хубав комплект за смяната на верига което е също неизбежно в един момент след покупката на колата.

Моите разсъждения с нищо не те задължават ,дано помогна на някой в избора.

Незнам какво си карал до сега но като виждам как си се хванал за тея 2 сек и разни рискови ситуации,тази кола не е за теб.

Вземи нещо 250-300 коня и да не се притесняваш за 2 секунди.

За 4 години които карам Хонда автомат е нямало никакви проблеми при изпреварването,след като прецениш ситуацията и знаеш какво караш.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По твоята логика и маслото на автомата също няма да е сменяно, защото смяната му излиза поне двойно по-скъпо от това на ръчната скоростна кутия. И като пръцне автомата, което не е като да не се случва, става оле майко. Според мен ЦРВ3, бензин и автомат е тотално спряла. Автомата си има едни 10+% повече загуби спрямо ръчката и не е като да не оказват влияние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Карпера, не става въпрос за рисково шофиране и пр., а за възможността да ускорява колата, което е полезно в много ситуации и при спокойно каране. Нали по-динамична кола ще ти даде повече възможности за изпреварване. Не му слагай на човека думи в устата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
33 minutes ago, jijane said:

По твоята логика и маслото на автомата също няма да е сменяно, защото смяната му излиза поне двойно по-скъпо от това на ръчната скоростна кутия. И като пръцне автомата, което не е като да не се случва, става оле майко. Според мен ЦРВ3, бензин и автомат е тотално спряла. Автомата си има едни 10+% повече загуби спрямо ръчката и не е като да не оказват влияние.

Не познавам такъв с пръцнал автомат,ако ти имаш наблюдения сподели ги.

Да а когато дойде време за съединител маховик и демпферна шайба,какво правим теглим кредит.

Написъл съм го точно 300лв и сменяш цалото масло с машина, може ако е добре да го опресняваш през определените по сервизно ръководство за това км,и пак излиза по-евтино.

Смяната при ръчката което е пак опресняване,защото не изтича цялото не е двоино по скъпа при ръчката са 2л и нещо,а при автомата опресняването е 3л.

 

На никого не слагам думи в устат Pavel_Pavlov  нямал съм такава ситуация при която да тръгна да изпреварвам и да не се е получило ,това се казва преценка не бъркайте тези понятия.

Все пак колегата ще кара Crv 3та генерация и възможностите и не са като на лека кола.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, CARPERA написа:

Да а когато дойде време за съединител маховик и демпферна шайба,какво правим теглим кредит.

 

Какъв демпфер, човека каза, че категорично ще е бензин. Щом ще я кара извънградско защо продължаваш да му набутваш автомата. Всеки знае - извънградско - ръчка, градско - автомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и на бензиновата шайбата на коляновия вал е демферна, но Карпер-а от де да го знае това. При автомата опресняването е 3 литра, но и плюс един филтър за 40-50 лева. Смяната е от Карпер-а за 10 лева, защото ако е повече си е пладнешки обир. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте малко, нали ръчката бензин е по-евтина за обслужване от дизела, именно заради този демфер. Или при црвто е едно и също?

Идвам от А3 1.8т, но вече ще имам семейство, а и аудито напоследък го карах доста спокойно. Но съм карал Мерцедеса на баща ми 3.0 дизел Е класа 225 коня и дори тогава, ако грешно прецениш 1 секунда ускорение може да те спаси. Но просто ми е досадно изпреварване с автомат, знам че е до свикване и Мерцедеса не съмго карал малко, но някак си не ми допада. Пълният контрол над двигателя ме блазни повече, пред комфорта, защото така или иначе няма да се кара много колата. А в дългосрочен план ръчката винаги е по-надеждна.

Редактирано от PetarStanev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, note said:

Колега, вземи си автомат, ако можеш.

 

По-скоро извънградско очаквай 8-9/100. Градско - зависи.

 

Ами гледам, че фейслифт автоматите са около 20к, което е много за мен. Даже се чудя дали да давам и толкова пари(18к) за фейслифт, при положение, че голяма част от времето ще стои в малките мръсни улички във Варна.. и за 14-5 мога да си взема прилично преди фейса.  Иначе разхода не ме плаши. Свикнал съм на А3ката на 8 извънградско и 13 градско.

Редактирано от PetarStanev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, PetarStanev написа:

Чакайте малко, нали ръчката бензин е по-евтина за обслужване от дизела, именно заради този демфер. Или при црвто е едно и също?

Идвам от А3 1.8т, но вече ще имам семейство, а и аудито напоследък го карах доста спокойно. Но съм карал Мерцедеса на баща ми 3.0 дизел Е класа 225 коня и дори тогава, ако грешно прецениш 1 секунда ускорение може да те спаси. Но просто ми е досадно изпреварване с автомат, знам че е до свикване и Мерцедеса не съмго карал малко, но някак си не ми допада. Пълният контрол над двигателя ме блазни повече, пред комфорта, защото така или иначе няма да се кара много колата. А в дългосрочен план ръчката винаги е по-надеждна.

Здравейте

ЧНГ

Купи това което ти харесва. Естествено че след фейса е по добре .

    Този разход няма да го постигнеш-сложи още един-два литра...може и да стане.

   Веригата вероятно ще се наложи да я смениш.

    Клапаните се регулират на 40 000 км.

     И според мен е хубаво да коментират само тези които карат такива автомобили...а не комшията ми каза че един друг чул някой.....

      И автомата и ръчката си имат свойте предимства и недостатъци.

  Колкото до бюджета ми се струва че е малко за хубав автомобил.

Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, PetarStanev написа:

Но съм карал Мерцедеса на баща ми 3.0 дизел Е класа 225 коня и дори тогава, ако грешно прецениш 1 секунда ускорение може да те спаси.

CR-V бензин не е чак толкова динамична, независимо ръчна или автомат. Не съм сигурен, че този автомобил е за теб. Препоръчвам ти да направиш един хубав тест драйв, за да не останеш разочарован. По този въпрос е писано вече многократно тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 minutes ago, note said:

CR-V бензин не е чак толкова динамична, независимо ръчна или автомат. Не съм сигурен, че този автомобил е за теб. Препоръчвам ти да направиш един хубав тест драйв, за да не останеш разочарован. По този въпрос е писано вече многократно тук.

 

И аз съм сигурен, че е за мен. Даже съм тествал фейслифта, но дизел ръчка, за жалост само за 10 мин градско. Но добих представа като размери, комфорт и качество. 150 коня са напълно достатъчни. Правил съм глупави изцепки с 180те коня а3, с куатро, но няма смисъл.  По-важното е да стигнеш здрав до точка Б, пък дали ще е 10-20мин по-бързо, не си заслужава риска.

Изчел съм всички възможни ревюта на английски и всички казват, че бензинката е по-тромава. Ако е автомат, наистина е. Не че е болка за умиране, но все пак.

Единствено някой ако може да сподели обслужването на съединителя на ръчната при бензин, дали е колкото на дизел ръчна. Доколкото знам е 4-500лв комплекта при бензина и няма логика да има демпфер.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С труда и ако  взимаш частите с отстъпка излиза около 600лв 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, PetarStanev написа:

Даже съм тествал фейслифта, но дизел ръчка, за жалост само за 10 мин градско. Но добих представа като размери, комфорт и качество. 150 коня са напълно достатъчни.

Дизеловите 150 коня не са като бензиновите. Има и въртящ момент. Да не останеш изненадан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз не разбирам защо се говори за смяна на верига на бензинов мотор? Ако веригата е за смяна пиши го бегал. При дизела вече е конструктивна слабост. Да не объркате човека!

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
17 minutes ago, inspektora said:

Дизеловите 150 коня не са като бензиновите. Има и въртящ момент. Да не останеш изненадан.

 

Честно казано не останах впечатлен от вървежа на дизелака, а беше от новия Dtec. Като гледам и на теория 9.1 сек срещу 9.6 в полза на дизела до 100, ми става ясно, че на практика единственото му предимство е че усещаш, че върви повече. Което за мен е без значение. Единствения му +  е че може да тегли повече килограми  и икономията (ако въртиш достатъчно километри естесвено)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 minutes ago, Bizzito said:

А аз не разбирам защо се говори за смяна на верига на бензинов мотор? Ако веригата е за смяна пиши го бегал. При дизела вече е конструктивна слабост. Да не объркате човека!

И аз доколкото съм чувал, че бензинките на хонда особено тези 2.0 са с доста здрави вериги и нямат нужда на всеки 200 000км да се сменят, а държат повече (още повече, че е семейна кола и не е карана нон стоп в лютеницата). Аз искам да си взема нещо на 150 000 реални в най-добрият случай и да не се налага да сменям веднага верига. Ясно е ,че ще дойде и този момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Bizzito написа:

А аз не разбирам защо се говори за смяна на верига на бензинов мотор? Ако веригата е за смяна пиши го бегал. 

Това са пълни глупости, веригата има живот около 250хкм, ако не е карана с подходящото масло може и преди 200х.км да е за смяна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова май ще си взема преди фейслифта и ще дам малко повече пари, но поне  да е запазено и на под 200к км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, vespa написа:

Това са пълни глупости, веригата има живот около 250хкм, ако не е карана с подходящото масло може и преди 200х.км да е за смяна. 

 

Ми де да знам. Нали много ги хвалят тия бензинки. Трън в очите им е веригата на дизела. Да не се окаже прехвалена работата. Така знам от майсторите, бензин за смяна на верига, не е добре.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
8 hours ago, krasimir_01 said:

Само едно ще ти кажа че тия и трите са с претапицирани волан и маншон на скорости значи са над 250 хил. км оттам и цената не би трябвало да е такава а и са прекалено постни нямат нищо. Реално са ги взели за не повече от половината от обявената цена. А за изпреварването не бих очаквал чудеса от тоя мъртвец на това купе.

 

Как разбра, че са претапицирани?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...