Pi6ligara 10 #161 Отговорено 2 Януари, 2020 Изпънал съм я още в 8 часа пред гаража, дано не слънчаса 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #162 Отговорено 2 Януари, 2020 Махнах една капачка между двата маншона, явно е отдушник или нещо подобно, мисля да покарам така няколко дни и дано излезе влагата от нагряването на фара като свети. Само не знам като седи без капачка през ноща дали няма да влезе още влага по принцип я държа в гараж но.... 🙄 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #163 Отговорено 2 Януари, 2020 Естествено, че отново ще влезе влага. С повече търпение ще се оправи сама на пролет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #164 Отговорено 25 Януари, 2020 Колеги, ново проблемче. Вентилаторчето, което е зад решетката, от дясно на волана е ужасно шумно и много дразни. Понеже работи постоянно като карам по дълго направо откачам. Свалях го и го почистих, след това го пръсках с тефлонов спрей, но няма ефект, даже след почистването на пепела и мъховете стана още по шумно, мисля че оста се е разбила или нещо подобно. Някой да продава такова здраво или да знае от къде да намеря? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #165 Отговорено 25 Януари, 2020 Потърси от морга. Не мисля, че са често проблемни, та няма да ти е трудно да намериш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #166 Отговорено 25 Януари, 2020 От морга ще намеря, но ако се окаже бръмчащо като моето? Ще ми го пратят по еконт, ще го сложа и ако е същото после няма как да го върна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #167 Отговорено 25 Януари, 2020 Ми тогава си купи ново. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #168 Отговорено 26 Януари, 2020 Откачаш го и няма да те дразни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #169 Отговорено 26 Януари, 2020 Не върши ли някаква работа за климатроника това? Ако е безполезно да го изключвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #170 Отговорено 26 Януари, 2020 Как ще е безполезно като си на място или с ниска скорост как ще се охлажда питата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #171 Отговорено 26 Януари, 2020 Реално на истина върши ли нещо това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 615 #172 Отговорено 26 Януари, 2020 преди 1 минута, Pi6ligara написа: Реално на истина върши ли нещо това? Обдухва датчика за температурата в купето. Ако го изключиш нямада работи коректно климатроника. Аз моето го смазвам с една смазка за механики. Бях я купувал преди време да смажа меканиката на едно касетофонче за колата. С такава смазка изкарва около година . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #173 Отговорено 26 Януари, 2020 Аз го смазвах с тефлонов спрей, но мисля че е рязбита оста или нещо подобно, защото като го сваля и го държа под прав ъгъл не издава никакъв шум, когато се монтира на място стои леко под ъгъл и скърца ужасно 😡 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #174 Отговорено 26 Януари, 2020 (Редактирано) Модулът с вентилаторчето се демонтира от кората. След това се отделя тялото с вентилатора от това с датчика, като се махнат 2 пластинчати пружинни шайбички. Тогава е достъпно месинговото лагерно Тяло, което може да се регулира с болче за малка плоска отвертка и контра гайка. Болтчето се натяга до момента, в който оста на вентилатора се върти свободно но няма аксиална хлабина. Не вреди 2-та края на оста, да се смажат с минимално количество силиконова грес. Прекалено количество води до натрупване на прах. Като се затегне контра гайката може да се капне малко лак за нокти против саморазвиване. От къде ще го вземете, тайна!😎 Този механизъм граничи с вечен при правилно обслужване. Може да не се получи от първия опит. При мен стана от втория и вече 3-ти сезон тишина Редактирано 26 Януари, 2020 от Glavanov 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #175 Отговорено 26 Януари, 2020 Благодаря, утре ще пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #176 Отговорено 26 Януари, 2020 Spoiler Ааа сега разбрах за кое говориш. Аз реших, че за перката на радиатора на климатика пишеш 🥴 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #177 Отговорено 27 Януари, 2020 Сърдечно благодаря на колегата Glavanov, направих всичко както той каза и вентилатора спря да се чува, дори и да се залепиш за него пак не чуваш шум. Само искам да допълня, много е тънък момента с болта и контра гайката, защото като затегнах болта колкото беше нужно и след това затегнах контра гайката тя завъртя още малко болта и вентилатора затегна. За това за да се получи всичко точно затягах вс едновременно, като бях включил буксата за да отцеля точния момент между презатягане и стържене. Накрая капнах върху гайката от на жената лака и всичко заспа. Съветвам всеки, който има някакъв шум от там да направи тази процедура и ще останат доволни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #178 Отговорено 27 Януари, 2020 Един съвет. Не слагайте силиконова грес. Силиконът има свойство да се изпарява. Слагайте някаква обикновена грес за по-фини механики. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #179 Отговорено 27 Януари, 2020 при 2-рия опит направо го оствих на сухо. Краищата на оста са конусни. С каквото и да се смже след 100 оборота е вън и минаваме на фул контакт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #180 Отговорено 28 Януари, 2020 Колеги, гледах темата за маслата и темата за общите поръчки, с маслата съм невеж и по прочетеното стигнах до извода, че трябва да взема MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 Видях, че хората които поръчват от Германия имат и собствен сайт, и в него видях налично това масло RAVENOL USVO SSV SAE 0W-30 Разликата за 6 литра е грубо 10 лева в повече за Реванола, но го има налично и ще дойде при мен до края на седмицата, та въпроса ми е това добро масло ли е за 2.2i cdti на ЦРВ - то или да поръчам Мотула? Ще е голям скок, защото както бях писал по-назад в темата Хондата до сега е карана с 10w40. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #181 Отговорено 28 Януари, 2020 Карам с такова масло и съм доволен, нодъм без ДПФ. Ако си с ДПФ не става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #182 Отговорено 28 Януари, 2020 С кое от двете? Без дпф съм мисля, нали црв 2.2 2005-2006 е без дпф? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #183 Отговорено 28 Януари, 2020 За равенола говоря, извинявай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #184 Отговорено 28 Януари, 2020 А по принцип как да разбера дали имам ФАП(ДПФ) филтър? За да знам със сигурност какво масло да взема и друго със сигурност ли събира 5.9литра,и има ли нужда да се вземе повече масло за доливане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #185 Отговорено 28 Януари, 2020 Поглеждаш от долу (под пасажерското място отпред) и ще разбереш. Реално, купуваш 6 литра, но винаги ти остава 0,5 л. И на двете CR-V та, (едното е с ДПФ, а другото без) съм с въпросния Motul-8100-eco-clean-0w-30 и вече съм им направил по 2 смени и съм доволен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #186 Отговорено 28 Януари, 2020 Между другото да се запиша, десния тампон на макферсона беше скъсан и ги смених и двата с Кортеко днес, тъкмо ще видим и тези дали са читави. 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 131 #187 Отговорено 29 Януари, 2020 Потропваше ли тампона, или след като я разглобихте видяхте, че е скъсан? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #188 Отговорено 29 Януари, 2020 По принцип имах голямо скърцане от дясно, като отидох на майстор се оказа, че тампона на носача е монтиран неправилно някога, когато са го сменяли при предишния собственик и в следствие на това се е скъсал. Смених тампоните на носачите, на стаб. щанга и шарнирите, след което започна да се чува едно скърцане, не чак да тропа, но скърцаше и понеже вс. друго беше сменено явно беше от този тампон. След свалянето видяхме, че е скъсан. Смених и двата тампона заедно с лагерите на Кортеко за 120лв.Ще видим колко ще изкарат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #189 Отговорено 29 Януари, 2020 Колеги, сега видях в сайта moto25.bg това масълце PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 0W-30 Пише, че става за бензинови двг и такива на газ, никъде не е упоменато дали е подходящо за дизел. Моля вещите по маслата да ме ориентират дали може или не, защото цената му е доста атрактивна. 😀 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #190 Отговорено 15 Февруари, 2020 Колеги какво ви е мнението за тази добавка за почистване на двигателя? https://oilgroupbg.com/pro-tec-engine-flush-375ml.html Някой ползвал ли я е? Мисля да я сипя в старото 10w40 преди да го източа, да почисти вътре че като го гледам на щеката колко е черно не ми се мисли какво ще се случи с новото масло след точно 100 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1543 #191 Отговорено 15 Февруари, 2020 (Редактирано) По начина който искаш да я изсипеш в черното масло, по добре я изсипи на асфалта. Начина е ново масло и добавката за да има ефект. Тук е разисквано За тази цел има и промивни масла. Редактирано 15 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #192 Отговорено 15 Февруари, 2020 Лично аз не бих слагал никаква добавка на този етап. Първо установи дали си с DPF или не. След като разбереш ще ти е ясно и какво е маслото за твоята кола. Аз бих сложил ефтино масло 0/30 или 5/30 със съответната спецификация, което да ползвам за промивка и почистване на двигателя, до колкото е възможно, за около 500 - 1000 км. /ако толкова държиш към него може да сложиш и добавката .. лично аз не бих/. След което го източвам и си наливам читаво 0/30 с С2 спецификация ако си с DPF или ако не си 0/30 С1 или А5. За последното може да погледнеш маслата на ФЕНА .. има читаво YACCO за мотори без DPF. Аз ползвам MOTUL 8100 eco-clean 0/30 С2 вече две смени, но бях с DPF, вече не съм и смятам следващата смяна да е именно с YACCO-то. Ако се чудиш още какво да сипваш .. вземи Емилия някой петък вечер и елате да пием по едно пиене и да ти обясня 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #193 Отговорено 15 Февруари, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, golfy написа: Лично аз не бих слагал никаква добавка на този етап. Първо установи дали си с DPF или не. След като разбереш ще ти е ясно и какво е маслото за твоята кола. Аз бих сложил ефтино масло 0/30 или 5/30 със съответната спецификация, което да ползвам за промивка и почистване на двигателя, до колкото е възможно, за около 500 - 1000 км. /ако толкова държиш към него може да сложиш и добавката .. лично аз не бих/. След което го източвам и си наливам читаво 0/30 с С2 спецификация ако си с DPF или ако не си 0/30 С1 или А5. За последното може да погледнеш маслата на ФЕНА .. има читаво YACCO за мотори без DPF. Аз ползвам MOTUL 8100 eco-clean 0/30 С2 вече две смени, но бях с DPF, вече не съм и смятам следващата смяна да е именно с YACCO-то. Ако се чудиш още какво да сипваш .. вземи Емилия някой петък вечер и елате да пием по едно пиене и да ти обясня ФЕНА вече ми каза, кое е добре да сложа в моя случай и в края на месеца ще го поръчам от него, но понеже са я карали с 10w40 преди мен и е яко черно си мисля как да почистя ДВГ,за това питах дали е удачно да ползвам и добавката при смяна, а ти не е лошо да махнеш вече обявата за Хондата, че вече си я направил ТОП, карай си я!Иначе за пиенето в лесна работа 😋 Редактирано 15 Февруари, 2020 от Pi6ligara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #194 Отговорено 16 Февруари, 2020 Събрах доста информация за тези добавки за почистване и мисля, повече да не използвам. Ако ще мия, ще е с масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #195 Отговорено 16 Февруари, 2020 Така ще направя и аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1543 #196 Отговорено 16 Февруари, 2020 Аз примерно използвам това когато промивам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #197 Отговорено 18 Март, 2020 Колеги, да попитам, на вас като заключите с централното и после дръпнете от вътре дръжката отключва ли ви се колата или трябва да се дръпне първо лостчето? Някъде бях чел че като заключиш веднъж и после в рамките на няколко секунди натиснеш пак бутона се активирало някакво супер заключване или нещо подобно и то деактивирало възможността да отключиш от вътре с дръжката. Дали и аз не съм натиснал без да искам някога 2 пъти и сега да не иска или си е така по принцип? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #198 Отговорено 18 Март, 2020 Друга марка, да.Твоята, не. Така си е първо лостчето нагоре, после отваряне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #199 Отговорено 18 Март, 2020 преди 16 минути, docev написа: Друга марка, да.Твоята, не. Така си е първо лостчето нагоре, после отваряне. Мерси колега, замислих се точно защото на предишната ми кола(пежо) се отключваше така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #200 Отговорено 18 Март, 2020 Едно натискане на дистанционното заключва вратите. Не можеш да отвориш врата нито отвън, нито отвътре. За да отвориш врата отвътре вдигаш бутона на шофьорската врата и централното отключва всички врати. Две бързи натискания заключват и вратата (с първото натискане), и бутоните за отключване (със второто натискане). На английски май му викаха "master lock". Така заключено, единствения начин да влезеш в колата със взлом е счупване на голямо стъкло. Механизъма за заключване така е направен, че не блокира дръжките за отваряне и бутоните за отключване, а ги освобождава. Значи, дръжките и бутоните се мъндахерцат свободно, и нищо не се случва. Това е направено с цел да не счупим дръжка или бутон при опит за отваряне на заключена кола. Аз лично, откакто научих за тази екстра, ми стана навик да я ползвам постоянно, при всяко заключване с дистанционното. Поне на последните 4 Хонди в семейството. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове