Jump to content
fenabg

Двигатели и скоростни кутии. Тема за лакърдии и локуми.

Recommended Posts

Системата за впръскване на AdBl UE няма нищо сложно и скъпо. Гори около 2л на 100 нафта. Статията е малко бла бла. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълни глупости, 50-100% по-малко емисии, 100% означава никакви емисии, а не може да има горене без емисии, плюс това тези с миниатурни дюзи толкова главоболия ще има, че не ми се мисли. Да мислят в посока филтриране на изгорелите газове, защото и дпф-а и катализатора са толкова неефективни, че са като каруца на фона на совалка. Да измислят филтрираща система, която да работи примерно на принципа на тази в прахосмукачките с воден филтър, която да улавя всички вредни вещества. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Rakeem написа:

а улавя всички вредни вещества. 

Тука логика има , но въпроса е къде ще се изхвърли и как торбичката от прахосмукачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все ще се измисли нещо, важното е да не се изхвърлят директно в атмосферата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей Ванка, току що пуснах подобно предложение в темата за маслата! :lol:

 

Само да допълня за К и R сериите, и N22 без DPF, може да включиш и LUBE F SAE 5W-30. :thumbs1:

Редактирано от dandilov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LUBE  DE 5W30  за мотори с дпф 

След като свършат запасите в килера (6 х 5л) съм решил да го пробвам.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@DTEC

Само от любопитство,

Защо точно DE 5W30? То е VW ориентирано. Малко по-гъстичко е и т.н.

Пък и препоръката на Yacco е за други...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както вече съм писал в темата за маслата - само маслата с одобрение VW 504 00 / 507 00 преминават през 650 часов тест.

По-гъстичко е само първите 1 000 - 2 000км, след това е смесено с вода и гориво.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове




7 не мажете медна грес на диска и след това да монтирате алуминиеви джанти. 


Защо, каква е причината

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С цел избягване на корозия . Тоя сандвич"  стомана- мед-алуминий  му трябва само вода и се получава и електричество . Което само по себеси корозира джантата и в по тежки случай  джантата се маха силово от главината.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Търсейки малко инфо търсачката ме отведе в тази тема но няма писано за това което ме интересува. Търся по-подробна информация за автоматиците на Акорд 7-ма и 8-ма генерация, по точно ме интересуват предавателни числа на предавките и на дифа. Има ли разлики в съотношенията за еднаквите мотори?  примерно 2,4 литровия от 2003 година и същия от 2006-та, 2008-ма и т.н.  

Надявам се да ми предложите някаква таблица или друга форма с информация за сравнение на различните автомати монтирани на Акорд! 

И как да разбера кода, или продуктовия номер на моята кутия?

Редактирано от CCord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това намерих за сега и се отнася за Акорд 2,4  2007год.

 

5-Speed Automatic Transmission (Available) Gear Ratios: 

1st:                          2.652

2nd:                        1.517

3rd:                         1.037

4th:                         0.738

5th:                         0.566

Reverse:                2.000

Final Drive Ratio: 4.438

 

5-Speed Manual Transmission Gear Ratios:

1st:                         3.267

2nd:                       1.769

3rd:                        1.147

4th:                        0.872

5th:                        0.659

Reverse:                3.583

Final Drive Ratio: 4.389

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кода трябва да го има върху  кутията. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мома германка нов внос , и прехвалените немски ръждилници щото италианците са мърлячи . Колата е К24 акорд  на много малко километри със сервизна история.

20200213_161322.jpg20200213_161429.jpg 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, това както предполагам е в следствие на традиционната смяна (за германските сервизи) на маслото, на 15 000км. за бензин и традиционните магистрални скорости от 180 и нагоре км/ч! Маслото, в такива случаи, вдига до над 130°C и при такъв системен тормоз по немските магистрали си заминава за 5 хил. км! А му го сменят по гаранционни условия и по сервизна книжка на 15 хил. км.!

Ето това е резултатът!

Сегментите със сигурност са запечени и ще гори масло за страх...

И после някои разправят, че Хондите са били "масларки". Айде нема нужда...!

 

П.П. Не ми се мисли, какво "пилене" е било с оригиналното масло първите 15 хил. км. Сигурно са го източили в смес 1:1 масло и метал, образно казано... А то е хубаво да се смени след първите 1000 - 2000 км.

Редактирано от dandilov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани не там драмата точно ,нагарите са крайно твърди като твърди сажди . Тая кола за мен е видяла най много 3-4 смени на маслото . 130 градуса на маслото не са чак толко много ако то не може да удържи на 130 градуса то то е пълен боклук  .  Не случайно съм писал в други теми да не разчитат толко много на 0в20 .  Няма как смените да са толко проблем въпреки че и аз не подкрепям смени над 10к . По скоро има смени над 30к . Ще опитам да проследя колата . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А износването на валовете как е? На мен ми се струва ,че не е голямо, даже почти никакво.( само така ми се струва от снимката)

Редактирано от ivailopp
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, ivailopp написа:

А износването на валовете как е? На мен ми се струва ,че не е голямо, даже почти никакво.

Валовете освен оцветяване са идеални .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би ли трябвало да има нещо по тях? При положение ,че има толкова шлака? Или просто валовете на к24 са много по-здрави от на к20? Но чух ,че на акорд 8 с к24 пак се надирали лесно и имали проблеми като на к20 от преди фейса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, fenabg написа:

ако то не може да удържи на 130 градуса то то е пълен боклук 

Абе то си ги удържа, но като го подложиш системно на 130 градуса и му намаляваш ресурса! Сервизните масла в Германия, при такива условия ще изкарат 5000 км, но после започват отлаганията. А ги сменят на 15 000км. За това е такова положението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се получава не от масла карани по 30хкм. а от само доливане без смяна до и над 100хкм. Написаното от мен е видяно при доста коли тук в Италия. Най големия проблем е с доливане на каквото и да е масло залежало по бензиностанциите над 10г.

Дани повярвай ми и на 30хкм да смениш маслото и доливане със същото тази шлака или битум няма как да се получи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам някакво наблюдение на подобна картинка обаче за мотор к20а4. Колата е на познат, като е купувана от Швейцария (по километраж 103 000 км). След по обстойно разследване и неколкократни свързвания със стария собственик и сервизите, в които е ремонтирана колата се оказва, че масло не е сменяно никога, само е доливано. Колата не пипа грам масло (пробег направен тука в BG около 20к km), човека я кара с масло Total 0w30, валовете са наред, както и белезите на веригата и самата верига са ок, но гледката е покъртителна!

 

  20180721_094454.jpg.1aa4360fe0c113ae9fc090f986cab302.thumb.jpg.82faf5e9cb5abb4e0b67a6c798278488.jpg            20180721_094030.jpg.7da658bb8e1b20508984a649a6587dae.thumb.jpg.947b857410a1f6df22f1b67d6f62f315.jpg

 

Редактирано от diezz
  • Нагоре 2
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, diezz написа:

Колата е на познат, като е купувана от Швейцария (по километраж 103 000 км). След по обстойно разследване и неколкократни свързвания със стария собственик и сервизите, в които е ремонтирана колата се оказва, че масло не е сменяно никога, само е доливано.

Толкова за прилежните и акуратни швейцарци. Като бях млад, имах един Ескорт от Италия. И той изглеждаше така.

Същевременно, от 13 г. имаме един Меган 1 (22 годишен), също от Италия и е с чист и перфектен мотор до ден днешен.

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те швейцарците са си прилежни и акуратни, и си спазват предписанията на производителя, който е посочил смени на 20к с 5в40 минералка, това не е проблем на Швейцарците ;) И другото, което Швейцария е малка страна с добре развит транспорт и е много вероятно колите от там да са на по-малко километри от Италианските или Германските. 

А това оторизиран сервиз или пък който и да е сервиз да си признае, че масло не е сменяно, а само доливано, айде моля ви се! 

И какво са доливали, след като уж не горяла масло. 

Редактирано от Rakeem
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се почисти мотора след няколко съкратени смени на маслото или флъш, или преминаване евентуално към синтетика ще почне да гори масло яко.  Според мен мръсотията уплътнява по някакъв начин някъде. С моята кола беше така. Колата карана с 5в40 незнайно колко и не гори абсолютно нищо.Като я взех карах с наличното масло 5000 километра и беше на макс без консумация.След втората смяна с 5в30 на по 3000 километра ,която направих почна да гори по литър на 8-9 хиляди от самото начало до следващата смяна. Вярно ,че и маслото е малко по тънко, ама не е като да сложа 0в20. Другото е ,че почти всички гумени уплътнения протекоха и се вкарах в смени и на тия неща... В мотора няма шлаки като го видях преди няколко месеца. Може да е имало малко отначалото според мен. Това е само мое предположение, а на практика дали се случва не знам.

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа стъпка капака и промивка на мотора с ново масло. След малко ще кача снимки на новото масло след промивка. 

received_3259221707426814.jpeg

received_507753203217994.jpeg

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 минути на място с ново масло и добавката по горе. 😕

20200214_135750.jpg

20200214_135643.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво  масло е използвано или просто  ново. 

Губи ли се ефекта на добавката  когато  се налее в масло карано 8 хил.

Само в този случай  ли се  използва добавката, кога е непрепоръчително.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

E ти пък колега, все едно да питаш губи ли се ефекта от сапуна ако си измия рацете с вода от тоалетната. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Извинявай колега  никой  не слага ново масло и добавка. Та исках да се поясни.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фона на капака и тн нали се сещаш че старото беше тиня. Какво да мия с него. И не никои тук не целя икономия а да се спаси мотора. Та с връзка на горния пост  с мръсна вода или чиста по лесно ще си измиеш ръцете.? 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, CARPERA написа:
  Скрий съдържанието

Извинявай колега  никой  не слага ново масло и добавка. Та исках да се поясни.

 

Да си призная--аз слагам! 😉🤫😊След много четене преди години в немските

форуми, реших да го правя и аз.... Но не ми се дискутира по тази тема! Като в секса- важното е всеки да е щастлив накрая, независимо, как се стига до него.... 😁😜

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е и за мен  правилния начин е чисто масло и добавка. 

Аз използвам за целта промивно  масло.Източвам старите 3.5 л и налива,   чисто промивно масло  3.5л.Промивни масла  има на пазара аз знам две марки,има ли такова  YACCO 

Това исках да се поясни че в масло карано  8 че и повече хи км,да насипваш добавка  за миене, е същото като да я излееш на асфалта.  

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, Rakeem said:

А това оторизиран сервиз или пък който и да е сервиз да си признае, че масло не е сменяно, а само доливано, айде моля ви се! 

И какво са доливали, след като уж не горяла масло. 

 

Колега, това което съм написал, че никога не е сменявано маслото е наш извод. Просто проверихме в сервизите, в които е влизала колата дали е имало смяна на масло. В момента на този етап колата не гори новото масло (което се сменява на около 8 хил, км., до тук три смени), с което се кара. Логично е, че ако се изчисти добре мотора или пък ако маслото се задържи по-дълго да почне да го яде, просто споделям какво е текущото положение на подобен мотор в подобно състояние.

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@diezz

Колега, за твоята снимка:

20180721_094030.jpg.7da658bb8e1b20508984a649a6587dae.jpg

съм напълно съгласен, че това е състояние от не сменяно масло. Такъв черен мазут и дебели наслагвания от него е типичен пример за не сменяно масло, а само доливане.

Но от снимката на fenabg:

20200213_161429.jpg

се вижда предимно "шел-лак" и малко изпечени наслагвания, най-вече от горе, където маслото трудно да стига като поток и да мие. От тук си мисля, че при тоя двигател маслото е тормозено здраво и не е сменяно на необходимия интервал (според условията на експлоатация), а на 2 - 3 пъти по-дълъг от необходимия. Но все таки е сменяно!

Моят двигател е също лакиран. Отдавам го на същите причини, а може да е каран, и 10W40.

Аз също го карах 2 години с 10W40, докато не попаднах на темите с масата и от там на производните руски и немски форуми. Прочетох доста материя, докато си направих своите изводи.

Този двигател (снимката на fenabg) има вероятност и да не започне да гори масло. Макар и надеждите да не са големи.... Но все пак има такива!

Собственикът да каже после, моля! :)

 

П.П. Ванка, чудесна работа, както винаги! :thumbs1: Дай една снимка, преди затварянето на капака.

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани знаеш, че сивика го карам само с 10w40 вече над 300хкм, има тук във форума снимки от есента когато му правих последния реглаж на клапаните. Двигателя е като нов, маслото се сменя на 12,13хкм веднъж на годината. 

Аз написах, доливане с някакво масло с избелял етикет на 10 и повече години което се среща масово тук по бензиностанциите. Смятам това за основния проблем. 

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де Веско, ти караш ли го редовно тоя сивик по 100, 200, 300, 400 км преходи, със 180 км/ч. и повече?

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и в Германия не карат обаче всички с  толкова. На местата без ограничение, газ раздават разни доста скъпи автомобили. Повечето поддържат под тези 180км/ч. ;)  Пандората която Фена е отворил е показател, че няма значение от къде е колата а какъв е собственика. Това, че е от Германия и с всички документи няма абсолютно никакво значение. Състоянието на една кола се вижда, а не се чете ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...