Jump to content
Kissman

Единия ми ксенон за късите светлини започна да свето розово

Recommended Posts

Здравейте колеги,днес вечерта забелязах,че единия ми ксенон за късите светлини ( те са фабричен ксенон)започна да свети розово.Това означава ли,че скоро ще изгори?Ако е така някой има ли представа за Акорд 7 генерация,2006 год.,фейслифт,2.4 бензин колко струват такива крушки и къде да намеря?Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.

 

Крушката е D2S и в зависимост от марката е между около 40 и 120 лв. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което съм чел аз е, че си заминава щом се промени цвета.

Иска си истински крушки, Осрам или Филипс, че с ментаците прегарят запалките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да смениш и двете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата, ако смениш само едната, ще светят различно после, но ти си знаеш.. все пак са си цифра :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същия проблем като я взех преди 2 години. Смених ги с Осрам 2 те по-спомен 60 лв парчето от Англия ги поръчах и до сега всичко е перфектно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осрамките (обикновени) се намират по около 62-3 лв - цена за краен клиент. А не е трудно да се намерят и с отстъпка, на съвсем дистрибуторска цена. Найт брейкър Unlimited са 100 лв. / бр. и от каталога на Осрам май е най-добрият избор. Това е само в случай, че отнякъде не изпаднат NB Laser, не съм следил докъде стигна развитието и дистрибуцията на модела, дали ги има за D2S и дали някой ги внася у нас. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Съвсем скоро и моята дясна крушка замина именно като светна в розово и после съвсем изгасна. 

 

Аз размених крушките преди да купя, за да не се окаже, че е запалка или баласт, но имах късмет. 

 

Та взех от ebay.co.uk комплект D2s Osram Night Breaker за 160лв. До вратата ми. Много съм доволен, свети невероятно! 

 

Успях да ги сменя без да свалям нито фарове нито броня, но това е при 2.0 бензин. До колкото знам при дизел не може да минеш без да свалиш бронята. 

 

Успех! 

Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при дизела става без сваляне на бронята ;) Само ако сменяш баласт-а, понеже е под фара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се присъединявам към колегата. Днес единия фар започна да свети леко лилаво и явно ще си заминава. 

Колебая се между:

1. Osram xenark original 

2. Osram xenark night breaker 

3. Hella Xenon 

4. Phillips C1 vision xenon 

 

Всичките са 35w. Утре ще разменя крушките, да съм сигурен, че баластите са наред. От изброените само Филипса е малко по-скъп, другите са много близки като цена. Има ли колеги с отзиви за някой от моделите? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си харесал ето тази разновидност: D2S - Xenarc NIGHT BREAKER LASER. Водят ги нов модел 2019. Светели с 200% по-добре, каквото и да значи. Още не ми е дошло време, но покрай форума към тях се ориентирах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, aleksandur написа:

Много им е висока цената още ,и аз съм си ги заплюл.

какво точно търсиш,пиши на лично 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.ebay.de/itm/2-x-D2S-Scheinwerfer-6000K-35W-HID-Xenarc-Xenon-Brenner/223376730266?hash=item34024a689a:g:HJ0AAOSwpptcQz7g:rk:26:pf:0 който е мераклия за 40 лева са,гледам че са запазени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези на снимките се евтини китайски крушки,нямат нищо общо с Osram!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой ще дава 40лв за no name китайчета поне да си ги вземе от тук. Имат гаранция и е доста по-лесно връщането/замяната. 

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все пак да си споделя развитието на случката. За мое съжаление в неделя отивайки да тествам чрез размяна на крушките дали баластите са наред установих, че крушката е изгоряла. Доста странно поне според мен, в сряда вечерта последно ползвах фаровете и нямаше проблем. В петък светеше лилаво вечерта (карах така към към 3 часа) и при следващото палене, което беше в неделя вече беше заминала.

 

В понеделник реших да мина през познат майстор, който ни е правил безброй неща по колите (парктроници, дрл модули и т.н.) да погледне и той и да ми смени крушките. До последно се чудих дали да не си ги сменя сам, но отивайки там той много силно ми препоръча да не се взимам Осрам от града, тъй като магазините са заляти с ментета, включително и разни сайтове, които ги пускат на тънки цени и много хора са ходили при него с най-различни проблеми, от прецакани баласти до почти съсипани фарове. Препоръча ми или да си взема Осрам от проверено място (където xenarc-a беше 110лв/бр), или от ebay да си взема (нямаше как предвид, че същата вечер трябваше да пътувам).

Това ако държа на Осрам, той от друга страна ми препоръча да си взема Starline, тъй като от много време ги ползва, както на клиенти така и на личната си кола и нямал грижи. 2 такива ми излязоха 60лв. Вечерта като тръгнах не усетих никаква разлика. Нито в цвета, нито в дължината на снопа. Преди това минах и през един реглаж за всеки случай, знам че е добре да се прави при смяна на крушки. В заключение мога да кажа, че ако някой посред нощ ми беше сменил крушките с тези нямаше да разбера никога. От фара свалихме Osram Xenarc 4300k. Според мен тези крушки са по-добрия вариант от нещо без име за подобна сума. Времето ще покаже колко са читави.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съжалявам, че го казвам, но си направил горе-долу нещо като спасяване на положението. Все едно си сложил гума патерица, а не истинска, понеже някой кара с такава и няма проблеми. Нова лампа да ти свети по същия начин като оригинална Осрамка на няколко хиляди часа е меко казано абсурдно. Като знам моите колко са отслабнали, вече на 14 години и плачат за нови, се съмнявам твоите да са били в значително по-добро състояние, ако са оригиналните от 2003-та. На моите само аз съм им "навъртял" над 500 часа за година и половина. Сложи си нормални лампи и не се излагай, моля те! 62 лева са за един брой, в оригинална запечатана опаковка с баркод за проверка на автентичност. Моите уважения към човека и труда му, но в случая те е подвел да вземеш лошо решение. Аз ако съм човек, който се занимава с такива неща - никога не бих предложил на клиент на фабричен ксенон да сложи нещо различно от оригинална лампа. Но аз винаги търся най-доброто, ама не всеки е като мен. 

 

Имам две чисто нови Osram NB Unlimited, ще ти ги дам за проба. Ако няма разлика в светенето - даже и аз ще си купя Старлайнки, а и който сменя - ще знае че има добър алтернативен вариант. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами въпросния се занимава с ксенони, аларми, парктроници, диагностики всякакви ел. неща от близо 15 години. Крушките са с една година гаранция, афтърмаркет ксеноните, които слага са с 2 години гаранция. 

Ако бяха толкова трагични и му правеха проблеми, досега да е фалирал 10 пъти. 

А пък дали ще светят повече и колко реално трябва да се направи по професионално замерване, а не да ги сменя и на око да преценя дали са по-добре или не. Плюс това дължината на снопа се определя от лупата, а не от силата на крушата. Най-вероятно ще са по-добре, но нито имах възможност тогава да постъпя по различен начин, нито ми се занимава с други крушки. 

 

И както съм писал в коментара си, този вариант за мен е по-добър от крушки без име по 15лв без гаранция и такива за по 20лв с гаранция, по простата причина, че поне на теория не са китайски. Не знам защо ги сравняваш с NB, които са 3 пъти по-скъпи. Оставаше и да са еднакви като качество. 

 

Аз също имам опит с Осрам, само че на старата ми кола с H7. Взех първо nightbreaker, които изгоряха за 9 месеца. После сложих CB Hyper(в последствие разбрах, че ги препоръчват за офроуд), с които бях като сляп на мокро и ги дадох на приятел. После CB Intense, които издържаха точно 12 месеца. 

Накрая сложих една Хела и карах с нея почти 2 години и така продадох колата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега си свалих картата от видеорегистратора, за съжаление по-старите ми клипове от нощно каране са се презаписали. Едната снимка е от вечерта, в която единия фар вече светеше лилаво, другата снимка е с новите. Така като ги гледам наложени една до друга, може би новите осветяват малко по-добре. Ако някой желае да приложи снимка, може да направим сравнение. 

За информация - видеорегистратора ми се намира възможно най-близо до огледалото за обратно виждане. Там има едни като точици, върху които реално не можеше да се залепи, затова съм го закрепил максимално близо до тези въпросните точки.

Starline-a е в ляво. Извинявам се за качеството, уж е 1080п и 2мин клип е 450мб, но за нощното снимане явно се иска топ камера, за да изглежда добре.

 

 

starline vs osram.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Акорд 7 2.4 2004г пак ли са DS2 крушките? В момента от къде ги купувате хубавите крушки? Аз не съм забелязал да ми сверят розово, но напоследък нещо ми са слаби фаровете. Че единият иска полиране иска, но чак пък толкоз. Ксенона отслабва ли с времето? На жената на сивика, обикновени крушки светят по-силно от ксенона ми. При дъжд да не говорим, направо нищо не свети. 

Каква марка ще ми препоръчате, и 4300К ли да търся или 5000к? Благодаря ви. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, D2S е.

 

Ксенонът определено отслабва с времето, да. Зарозовеят ли, отдавна им е минало времето за смяна. Поне ако предпочиташ да смениш лампите преди силата значително да е спаднала.

 

Ако смениш лампите, ще светнат доста (щом си забелязал, че не светят „напоследък“). Ако полираш фаровете (за предпочитане + фолио), ще светнат още повече. Ако почистиш и лупите, сигурно още повече.

 

За цвят – предпочитам 4300–4500. 5000 може да не ти хареса в дъждовно време.

 

За избор на марка / модел – ако търсиш добра производителност за похарчен лев, много по-важна е правилната геометрия на лампата (позиция на балона) отколкото марка/модел. И китайски лампи (стига да уцелиш добра геометрия) ще светят много близо до най-евтиния Осрам например. Между оригиналния класически Осрам и най-скъпите Найт брейкър лазер, разликата в светенето не е осезаема, а в цената е над двойна. Ако вземаш два пъти по-евтина лампа (но все пак качествена) и сменяш два пъти по-често, ще имаш като цяло много по-добре светещи фарове отколкото по-скъпа, по-рядко сменяна.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.До 2007г. е с парт.номер 66040  след 2007-ма е 66240.

Редактирано от aleksandur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как светят, като лявото ми стъкло е много зле и ше ходя да ги полирам. 

20211218_174143_copy_1209x1612.jpg

20211218_174218_copy_1209x1612.jpg

20211218_174058.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам, лявата си е заминала. Оригинално крушките с каква светлина идват на акорда? 5000к?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но тези (с цвят 4300К) вече не се произвеждат. Актуалният модел на Osram Xenarc Original е с цвят 4150 – малко по-топъл. Линкът, който си дал, е със същата лампа, само не съм сигурен дали е последния модел. Но мисля, че можеш да намериш комплект за под 100лв, ако потърсиш.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://fenix-light.bg/osram-d2s-xenarc-original-ksenonova-krushka-za-predni-farove-na-kola-soft-cover-box-66240-1scb-35w-p32d-2-scb1.html

Тива намерих с 4150К и с цена около 100лв за 2. Въпросът ми е кой от къде си поръчва и кои сайтове са надеждни. Да не взема някой ментак с гаранция франция. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като купувах последно взех от ТехКо с отстъпка за 90лв двете. Провери Омега Лайт – имат добри цени като цяло за крушки и осветителни тела. Имат и магазин за автокрушки. На твое място нямаше да ме притеснява риск от ментета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не ме притеснява този риск от ментета? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами съмнявам се, а и не съм чувал, за ментета точно на ксенони на Осрам. Не е оборотно като масло на Кастрол например. Пък и си имат солидна гаранция.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лазер версията определено свети по-добре и има по-дълъг живот от обикновен Осрам, знам го от опит.

И сменяването на ксенон крушка няма общо с Н1 смяна.

Ксенон се сменя доста по-трудно.

Оригиналния Осрам е 4350К., поне на модела 2003-2005г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Nikito82 написа:

Защо да не ме притеснява този риск от ментета? 

На самата кутия има код, който можеш да провериш в сайта на Osram

https://www.osram.com/appsj/trust/frontend/trust.do?locale=bg_BG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах и лазер версията ама скъпо идва. 100лв за брой с 1 година гаранция. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
11 hours ago, crown_bg said:

Лазер версията определено свети по-добре и има по-дълъг живот от обикновен Осрам, знам го от опит.

И сменяването на ксенон крушка няма общо с Н1 смяна.

Ксенон се сменя доста по-трудно.

Оригиналния Осрам е 4350К., поне на модела 2003-2005г.

Радо, не е така. Всяка крушка може да варира, но Осрам публикуват технически данни за моделите си. Средната дължина на живота е еднаква (3000часа), но най-долните 3% са със значително по-къс живот на Лазера – (2000 срещу 1500).

 

Цветът, според същите документи е 4150 срещу 4500. Преди години беше друго.

 

Мерили сме сравнение между силата на светене на нова класическа и нова найт брейкър лазер. Разликата е много малка. Не помня с точност, но от порядъка на 5%, мерено в тъмно на стена на 10м от колата. Основната разлика, която човек усеща след смяната, е, че старата крушка вече е отслабила светлината.

 

ПП: Добавям линкове. Цветът е дори 4100, а не 4150, както помнех.

 

Линк: Original

Линк: Night Breaker

 

Цъкни на data sheet

Редактирано от Pavel_Pavlov
Добавени линкове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам останал чифт Осрам найтбрейкър лазер от Акорда и ще проверя какво пише на кутията.

Но по-добре свети на тъмно от оригинал версията.

Има фактор зрение, което е индивидуално за всеки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се намеся и аз с няколко въпроса. Предстои ми смяна и на двете крушки. Нямам кой знае каква промяна в цвета, но осезателно светят по-слабо, отколкото преди година и половина. Купих колата с тях и при разглобяването на бронята (за да оправя прочутото увисване), видях, че е с китайски комплекти. Нищо фрапантно, тогава си светеха горе-долу о.к. По някое време смених единия баласт, щото изгоря, ама сега положението е отвратително, особено като вали.

Относно марковите: гледам обсъждате само Осрам. Филипса толкова ли е зле, че не го споменавате?

От местния "ксенон център", настойчиво ми предлагат едни "RayTech". Явно някакви "Китайчета" - не намирам никаква информация в нета, за тях. Ако някой има пряк опит с тази марка, ще бъде много хубаво, да сподели мнение. По принцип, с оглед на цената, не пречи да тествам и ако не харесам резултата, да мина на нещо марково.

Върти ми се и друга идея в главата.😀 Да сложа 55W баласти. Знам (на теория), че светлинния поток ще се увеличи, а цвета ще намалее в келвини. Но колко келвина ще трябва да е крушката, че цвета  да не пада под, да речем - 4100К? Разбира се, остава проблема с "живота" на крушката. Не е сериозно намерение, а само идея, но ще се радвам на споделен опит! 

Редактирано от I_Yordanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно Филипс – не съм виждал предложения с техни лампи. Сигурно са хубави също. Ако са с не по-скъпа цена от Осрамките и имат нещо в цвят 4300–4500 (до 5000 за 55ватов баласт) аз бих пробвал на твое място.

 

Относно марката – чувал съм я и не съм чувал негативни отзиви, но не знам много. Слагай китайски 55вата ксенон, не го мисли. Свети много по-добре. Относно температурата, пада с ~300 до 500К, трудно е да се каже колко точно.

 

Ако ще слагаш китайски баласт в „местния ксенон център“, попитай ги дали ще запазят d2s цокъла и после можеш да ползваш стандартните за модела лампи, или ще трябва да купуваш от техните съвместими. Не че са проблемни сигурно, но е по-хубаво да си запазиш съвместимостта с оригиналните според мен. Иначе в АлиЕкспрес има адаптори за целта, които могат и в последствие да се монтират.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, Nikito82 написа:

Гледах и лазер версията ама скъпо идва. 100лв за брой с 1 година гаранция. 

 

Мога да ти дам старите ми Осрамки, така и нямам къде да ги слагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...