KRAS74 9 #881 Отговорено 2 Септември, 2020 Преди 11 часа, Bizzito написа: Честно казано ми писна са се занимавам с нея. Знаеш колко пари налях вече. Може би ще сваля дюзите за стенд или ще сменя само проблемната, но заедно с някой друг ремонт. Не го взимай толкова на вътре. Щом ти върви колата и няма пушеци не си коси нервите. Карай и си свиркай. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #882 Отговорено 5 Септември, 2020 Моят шарланец прехвърли една годинка, та да споделя как е и аз: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL; 3) Маслен филтър – ALCO SP 937; 4) Общ пробег на автомобила – 158969 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5350 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – 15.08.2019 -05.09.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 490 л. Rompetrol, Kruiz, Shell, Gazprom; 11) Kтм = (490л./ 4.0 л.) = 122,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след дълго магистрално каране и успокоен за 2-3 минути на място до гасене (5 мин след това) и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Предходно масло Castrol 10W40 (немско) на около 10000, но на около 2 г. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката от около 2,0 см. височина. Последните 1300 км са здраво магистрално каране в жегите за разлика от предишните ръчкания все из центъра на София 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #883 Отговорено 5 Септември, 2020 Тая последната е по-чиста от предишната, бре! Нещо бърка логиката... Вземи още една проба. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #884 Отговорено 5 Септември, 2020 Точно това щях да напиша и аз, но ти ме изпревари. Не е логична последната проба. Плюс това изглежда и по-обводнено маслото - краят на капката е по-накъдрен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #885 Отговорено 5 Септември, 2020 (Редактирано) И на мен ми се видя обводнен леко края и като че ли е по-чисто, но го отдадох на извънградското напоследък, не знам дали има значение. Освен това тук не личи, но оригиналната капка има някак малко по-сивкав цвят от предишните на белия лист, като я поръчкам из града докато застуди и преди да сложа новото ще капна пак да видим какво ще покаже... Редактирано 5 Септември, 2020 от Accord 1,8i LS 2001 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #886 Отговорено 10 Септември, 2020 (Редактирано) Капков тест 7 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-182500км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 6100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 09.09.2020г. 8.Мото часове около 170? 9.Изразходвано гориво 540л. пропан бутан и 55л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход няма.(или леко под макс,но днес като я вдигнахщеката си беше до макс) 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 22ч.,на стайна температура (така се наложи). 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Мобила до тези км,вече имаше,добре обособено ядро...🤔? Редактирано 10 Септември, 2020 от JHM 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #887 Отговорено 14 Септември, 2020 Тест първи от новото масло. 1) Масло – Ravenol FES 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 173400км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1800км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 1400км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 24.08.2020г. до 13.09.2020г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около120л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло не е правено. Качвам две снимки след 28часа сушене. Забравих да сканирам и утре мога да сканирам. Горната капка, в ляво я капнах от по голямо разтояние. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #888 Отговорено 14 Септември, 2020 Най-накрая едно дизелче да сравняваме. Май не е зле за 1800 км, но щеше да е хубаво да имаш чиста капка след смяната. Сканирай я и може да направим пила. Може да ползваш някой скенер за телефон с камерата. Получава се доста добре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #889 Отговорено 15 Септември, 2020 Ето и сканираният файл - PDF. Резолюция 600, но след 40 часа сушене на пробата. Ravenol FES.pdf 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #890 Отговорено 15 Септември, 2020 Прекалено много време е минало, но ОК нека има и скан. При дизела снимките на просвет носят съществената част от информацията. Там нещата се проследяват по-лесно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #891 Отговорено 15 Септември, 2020 Да много време мина за скана. По - горе са снимките на просвет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #892 Отговорено 15 Септември, 2020 (Редактирано) Винаги съм се кефел на капковите проби, на колегата goga. Всеки път показват колко добре работи здрав и чист дизелов двигател на Honda! Направо за еталон. @goga Как работи двигателят с FES? Намираш ли някаква разлика с SSV? Сигурно не, но да попитам... Някакви забележки или пък суперлативи? Редактирано 15 Септември, 2020 от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #893 Отговорено 15 Септември, 2020 За сега няма разлика, или аз не виждам такава. Двигатела си работи добре. Ще видим като стане студено. Маслото все още не е почерняло, а предното сякаш по рано почерняваше, ма не съм сто процента сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #894 Отговорено 17 Септември, 2020 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 442 400 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5300 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 41 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 - 16.09.2020; 9) Моточасове – около 130; 10) Изразходвано гориво - около 350 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (350 / 3.5) = 100; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход или е незабележим; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия: 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #895 Отговорено 17 Септември, 2020 Или маслото има от новите регенериращи съставки,или за тоя двигател е положена мноооого грижа,или и двете Това поне показва капката. Несливаемия остатък изтегляш ли го. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #896 Отговорено 17 Септември, 2020 Да, изтеглям каквото мога от несливаемия остатък в картера при смяна на маслото (писал съм). Веднъж годишно при реглаж на клапани почиствам и ваната на разпределителния вал + всичко друго по главата, до което има достъп. Но там си е чисто по принцип. Има снимки назад в темата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #897 Отговорено 17 Септември, 2020 Off Topic Тук във форума със сигурност няма човек който да разбира повече от теб на тема масло. Искрено се надявам скоро да смениш колата с нещо като Stream например. 😀 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #898 Отговорено 17 Септември, 2020 Off Topic Що? Аеродекът си е почти Стрийм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #899 Отговорено 17 Септември, 2020 Off Topic Двигателя Дани, за тези от 90те вече знаем всичко. Пък и тримата ги имаме и знаем много добре, че даже и с минерално да ги караме, няма да се предадат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #900 Отговорено 18 Септември, 2020 На мен ще ми е интересно @emod да го видя с Амсойл 5в30, според мен това масло е по-подходящо за неговия двигател, поне що се касае до пакета, а и @JHM показва доста добри резултати. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #901 Отговорено 19 Септември, 2020 Акорд к20а6, сменен двигател на 114х мили на 16.07.2020. Масло Yacco lube gdi 5w30, изминати 6000км 95% извън градско със скорост 100 до 120км. Гориво 550л газ и 30л бензин. Двигател почистен прилежно от майстора за несливайния остатък предполагам че нещо е изтекло.Двигателя не е пален през последната година и половина. Изразходвано масло 500мл. забелязах го след първите 4000км. Нямам възможност за сканиране, снимката е на една и съща капка на различна светлина. Моля за коментар защото майстора (познат е на всички тук 😀 каза да не го карам повече от 6000км. а пък аз искам още и още. Благодаря предварително на всички. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #902 Отговорено 20 Септември, 2020 Маслото няма проблем от гледна точка на замърсяването и дисперсията. Режимът е бил лек, а и газта си казва думата. Дори натрупванията в краевата зона (пръстена около ядрото) са все още фини. Тук-там се забелязват окрупнени (слепени) парченца мърсотия в зоната на дифузия, но нищо сериозно. Ето обработена по малко по-особен начин (не с "пила") снимка. Не се вкопчвайте в наситеността на цветовете, а гледайте фрагментите с един и същ цвят - целта е да видите тяхното разположение и големина. После сравнете с оригиналната снимка и забележете тяхната реална цветова наситеност, която показва степента на замърсяването - тя е сравнително бледа = нямаме проблем и тежки замърсявания. Това ще се вижда още по-добре на оригинала, който лежи пред @vespa: Тук по-скоро следва да се отбележи факта, че маслото е престояло доста време в мотора - година и половина. По маслените форуми могат да се намерят редица теми по въпроса, свързани с питания дали в подобен случай - "малко" километри и много време престой на маслото в мотора (визирам повече от обикновено указваната от производителя 1-на година), то трябва да се смени. Категоричен (ясен и обоснован) отговор няма (поне аз не съм срещал). Аз лично бих сменил маслото. То е преполовило пътя си с тези 6000 км + престоят е оказал "някакво" допълнително негативно влияние. 5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #903 Отговорено 20 Септември, 2020 Извинявай, но не съм се изразил правилно. Двигателя е монтиран на колата преди два месеца и съответно маслото е на два месеца. Преди монтажа не е пален година и половина и нямам представа с какво масло е карана в Англия. Филтъра беше Purflux. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #904 Отговорено 20 Септември, 2020 😂 Значи да се игнорира втората част от поста ми. Маслото си е ОК от гледна точка на дисперсия и натрупани замърсявания. Ако няма някоя друга скрита причина, която се знае само от майстора, то може да продължиш да го експлоатираш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #905 Отговорено 20 Септември, 2020 Много ми е интересно какъв му е TBN-а в момента. Качеството на основното изображение и последващата му обработка може да са прикрили важна информация... Така предоставените данни показват все още работоспособно масло, но трябва да се има "едно на ум". Може би това е имал предвид и Майстора. Плюс, че двигателят е престоял дълго време без да работи, преди наливането на това масло. Може да има разтворени в маслото частички ръжда, клеясали и други нещица от престоя. Филтърът е обрал каквото може, но е редно това да се изхвърли с него и маслото. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #906 Отговорено 20 Септември, 2020 (Редактирано) Благодаря ти Дани, и според мен това е имал в предвид майстора. Но маслото изглежда доста чисто. По повърхността на главата има лаково покритие както при теб. Цецо беше качил снимки на неговата, едно към едно с моята. Смятам да врътна още 1000км и го сменям пак със същото Пп Да отбележа, че майстора е Ванката Редактирано 20 Септември, 2020 от Pavel_Pavlov Слети две мнения 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #907 Отговорено 24 Септември, 2020 Капков тест 8 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-183400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 7000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 22.09.2020г. 8.Мото часове около 200? 9.Изразходвано гориво 630л. пропан бутан и 65л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход няма или леко под макс. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #908 Отговорено 2 Октомври, 2020 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 443 100 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 – 01.10.2020; 9) Моточасове – около 150; 10) Изразходвано гориво - около 410 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (410 / 3.5) = 117; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход или е незначителен; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия: Това е последната проба. Следва смяна на масло в близките дни. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #909 Отговорено 2 Октомври, 2020 Защо бързаш? Има още ресурс. А пък Октомври ще е с летни температури, според прогнозата за времето. Впечатлен съм от представянето на това С2 масло при стара бензинка (но лачена)! Явно магнезий - бор пакетът е много корава работа... С HTHS>3.2 е чудесен вариант всесезонно масло! Все още се чудя, дали все пак е подходящият вариант за старичките D-серии... С оглед на намаления ZDDP -пакет... Виж, за новите дизели се е "утепАло"! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #910 Отговорено 2 Октомври, 2020 Маслото наистина има още ресурс в себе си. У мен обаче има известна (абе направо голяма) доза нетърпение да се върна към 5w-20 вискозитета :). Моторът лека полека си отива и много ми се иска отново да го усетя на 20-ка и да му се порадвам. Миналата година почнах на 5ти октомври, викам и тази да е така😁 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #911 Отговорено 3 Октомври, 2020 Това три различни капки за една проба ли са? Как ги вземаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #912 Отговорено 3 Октомври, 2020 Да, три капки на различни видове хартия - първите две са различни видове филтърна хартия, последната е офисна. Просто вадя щеката, капвам, после пак я мушкам в двигателя, пак капвам и така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #913 Отговорено 6 Октомври, 2020 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Amsoil Ea15K20; 4) Общ пробег на автомобила - около 443 170 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 70 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 35 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 03.10.2020 – 05.10.2020; 9) Моточасове – около 2; 10) Изразходвано гориво - около … л. Лукойл 95; 11) Kтм = (… / 3.5) = …; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. Капката на офисната хартия е почти прозрачна, поради което се получава отклонение в "традиционните цветове". 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #914 Отговорено 7 Октомври, 2020 Един бърз визуален оглед,след близо 8к.км. на Amsoil ss 5W30. 5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #915 Отговорено 9 Октомври, 2020 Тест първи за първи път. 1) Масло – микс 5/30 Petro-Canada Supreme Synthetic-1,8л и RAVENOL DXG-1,5л, маслен филтър KNECHT OC617. 2) Автомобил –Honda Civic D14Z6 бензин+газ 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 213 800км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4600км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 20/80% 6) Средна скорост - ....... 7) Сезон на експлоатация – от 09.04.2020г. до 04.09.2020г. 😎 Моточасове – ........ 9) Изразходвано гориво - около350л газ и малко бензин(лято е). 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор -на 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,3л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло не е правено до вземане на пробата.Разхода е от макс до мин. 13)Режим на използване,къси преходи по 5-10км сутрин и вечер+извънградското 14) Предишно масло-Последните 3 смени с 5/30 Petro-Canada Supreme Synthetic,смени на 5000-7000км Снимката е сканирана с HP Officejet J4580 на 600 dpi 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #916 Отговорено 9 Октомври, 2020 Поздравления за теста! Интересна смес. И двeте са API SN Plus? Нали? Няма някое по старата рецептура. Маслото си е чистичко, точно като при LPG. Има още ресурс! Жалкото е разходът от 0,6л. за 4600км. Явно предишният собственик не е сменал масло. Поне не както трябва и е запекъл сегментите. Предполагам... Давай нататък, да видим кога ще се предаде "микстурата". 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #917 Отговорено 9 Октомври, 2020 И двете са Dexos1, Gen2 от новата рецепта.С Petro-Canada разхода бе пренебрежимо малък.С RAVENOL DXG 5/30 май и други колеги се оплакваха. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #918 Отговорено 9 Октомври, 2020 Щом е пренебрежително малък това е твоето масло,значи не му понася двигателя тоя Риванол. Това представителя на Петро за Добрич https://lubrifilt.bg/контакти/ и тук е на промоция 40лв за 4 л. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #919 Отговорено 9 Октомври, 2020 DXG е с по-нисък вискозитет и др. Абе и като цяло си е по-особено масло. Иска си да работи в нов двигател. От там и разходът е по-голям с него (при запекли сегменти) или износване, и т.н. Поне е добре, че и двете са по новата рецептура и сходен пакет присадки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #920 Отговорено 13 Октомври, 2020 Тест втори. 1) Масло – Ravenol FES 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 176000км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4400км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 3600км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 24.08.2020г. до 12.10.2020г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 270л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло не е правено. Качвам две снимки на изкуствено осветление, че стана тъмно. Едната е със светкавицата на телефона. Под снимките е сканирания PDF файл, 600dpi и цветно сканиране. Ravenol FES kapkov test.pdf 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове