CARPERA 1537 #721 Отговорено 21 Април, 2020 Quote 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; Мисля че това е изиграло много важна роля за това състояние на маслото,ако завъртим цифрите нещата щяха да са коренно различни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #722 Отговорено 21 Април, 2020 Тези като мен, които познават добре двигателите от Д-серията това няма въобще да ги изненада. При това двигателя на Емо е ревизирана веднъж. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #723 Отговорено 21 Април, 2020 (Редактирано) Преди 2 часа, CARPERA написа: Мисля че това е изиграло много важна роля за това състояние на маслото,ако завъртим цифрите нещата щяха да са коренно различни. Чак коренно различни не бих казал за 5000км. Погледни по на горе, моята капка на 4000к, отговаря по състояние на тази на емо от 3000к. Режима ми е по тежък,но явно газта го пази повече. Редактирано 21 Април, 2020 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crxmania 4 #724 Отговорено 30 Април, 2020 Honda crx 1990г. D16z5 Пробег 245000км Масло bardahl 10w40 На 1200км и на 2-3 месеца Вид на натоварване: 1 трак дей с 6 сесий или 25-30 обиколки на пистата Множество прекъсвачи в градски условия (при загрял двигател разбира се). Разход на масло за тези 1200км около 1литър пп.Ако снимките не стават ще отида на скенер EDIT: добавена "пила" (emod) 3 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #725 Отговорено 30 Април, 2020 Здравей и Добре дошъл @Crxmania! Маслото не изглежда никак добре, но, предвид режимa на експлоатация, това му състояние е логично. От снимките ясно се вижда, че няма разлика между ядрото и зоната на дифузия - чернилката е с еднакъв цвят. Най-тежките отложения са в краевата зона (черния кръг в центъра на капката). И всичко това при доливане на 1 л. От гледна точка на дисперсия и удържане на замърсяванията маслото е свършено. Отличен пример за това, какво и колко бързо може да се случи с маслото при тежък режим на експлоатация 1 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #726 Отговорено 7 Май, 2020 Здравейте, След 500 км. ръчкане само из центъра на София 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL; 3) Маслен филтър – ALCO SP 937; 4) Общ пробег на автомобила – 155900 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2300 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 30/70 (последните 500 км само градско из центъра на София); 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – 31.01.2020 – 06.05.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 60 л. Kruiz, Shell, Eko; 11) Kтм = (60л./ 4.0 л.) =15; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (3 мин след гасене) и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Предходно масло Castrol 10W40 (немско) на около 10000, но на около 2 г. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката от около 2,0 см. височина. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #727 Отговорено 7 Май, 2020 (Редактирано) On 4/30/2020 at 12:48 PM, Crxmania said: Honda crx 1990г. D16z5 Пробег 245000км Масло bardahl 10w40 На 1200км и на 2-3 месеца Вид на натоварване: 1 трак дей с 6 сесий или 25-30 обиколки на пистата Множество прекъсвачи в градски условия (при загрял двигател разбира се). Разход на масло за тези 1200км около 1литър пп.Ако снимките не стават ще отида на скенер EDIT: добавена "пила" (emod) Определено това масло вече изобщо не е масло и никое от качествата не е вече налично,може би едно но не мога да го измисля. Дано още не е в двигателя ти защото и той ще замине,но явно за това се използва колата и се знае. Да използваш колата редовно да е в лютеницата,без това масло да може да устоява на това,какъв е смисъла. Защо не използваш масло за твоите цели,или не си заслужава парите може и с това. Марката която си избрал има такива масла https://www.bardahl.bg/bg/products/a/4575/4613 Редактирано 7 Май, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #728 Отговорено 7 Май, 2020 @Accord 1,8i LS 2001 Пробата е взета перфектно и старателно. Поздравления за което! Маслото е още в пълна кондиция. Ядрото държи здраво тежките замърсявания, т.е. маслото все още има силни диспергиращи свойства. Заформила се е и дифузната зона - светло зелената част, където се отлагат леките частици. Има и достатъчно голяма зона от чисто масло - синята периферия на капката. Външният ръб на капката е сравнително равен, т.е. няма обводняване на маслото. Двигателят е работил много добре! Продължавай нататък да видим кога ще му дойде времето за смяна на това масло. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crxmania 4 #729 Отговорено 7 Май, 2020 Преди 7 часа, CARPERA написа: Определено това масло вече изобщо не е масло и никое от качествата не е вече налично,може би едно но не мога да го измисля. Дано още не е в двигателя ти защото и той ще замине,но явно за това се използва колата и се знае. Да използваш колата редовно да е в лютеницата,без това масло да може да устоява на това,какъв е смисъла. Защо не използваш масло за твоите цели,или не си заслужава парите може и с това. Марката която си избрал има такива масла https://www.bardahl.bg/bg/products/a/4575/4613 Благодаря за мнението това масло го смених Понеделника и сложих yacco 15w50 galaxie определено и двигателя затихна , иначе откакто я имам колата за две години и 10хил километра съм сменил 7 пъти маслото.Сега с това масло се надявам два пъти в годината да го сменям за зимата съм предвидил 5w40. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #730 Отговорено 8 Май, 2020 Това е добре ако си го взел от Фена това масло той най добре може да каже колко ще издържи,той също според мен може да ти даде най-добри насоки за това на което подлагаш колата си. Определено ако го подлагаш на карането от първия си пост ще ми е интересно да капваш от това и да видим какво се случва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crxmania 4 #731 Отговорено 8 Май, 2020 Преди 5 часа, CARPERA написа: Това е добре ако си го взел от Фена това масло той най добре може да каже колко ще издържи,той също според мен може да ти даде най-добри насоки за това на което подлагаш колата си. Определено ако го подлагаш на карането от първия си пост ще ми е интересно да капваш от това и да видим какво се случва. Взех го от яко софия , за другия път ще се свържа с фена непременно.Междувременно ще следиме състоянието на маслото.На 21-ви Март ще карам на Калояново и ще го видиме как е след това. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #732 Отговорено 8 Май, 2020 (Редактирано) @crx mania Имай в предвид че 15в50 има много детергенти и ще измие цялата тиня в мотора ти и по капки вероятно ще се види от рано. Ако караш колата еври може да я караш и с 5в50. Редактирано 8 Май, 2020 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crxmania 4 #733 Отговорено 9 Май, 2020 Преди 23 часа, fenabg написа: @crx mania Имай в предвид че 15в50 има много детергенти и ще измие цялата тиня в мотора ти и по капки вероятно ще се види от рано. Ако караш колата еври може да я караш и с 5в50. Ще го имам впредвит за другата смяна!А сега като измие цялата тиня в мотора ще си загуби ли по-бързо маслото свойствата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #734 Отговорено 9 Май, 2020 Привет и от мен, включвам се в темата. 1) Автомобил – Honda Civic англичанка, D15Z8, 1997 г.; 2) Масло – Ravenol HST 5w-40; 3) Маслен филтър – Blue print 4) Общ пробег на автомобила - около 265 000км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20* /относително/ 7) Средна скорост - ..... 8/ Сезон на експлоатация – 15.11.19г.-23.04.20г. 9) Моточасове –..... 10) Изразходвано гориво - около 290лт.,бензин 95, Марешки и Еко. 11) Kтм = (290 л./ 3.5 л.) = 82 /тук деля бензина на маслото, както е дадено, или, и за какво е?/ 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Разхода е от макс до мин., / 0,7-1лт./ за тези 5000км. 15) Предишно масло- Мотул Екссел 5w40, предишен филтър VIC, работещ EGR, мързеливо каране на много ниски обороти- 1500-2500об/мин., магистрално 3-4000 /120-160км/ч. Забележка: Тъй като маслото беше малко на пръчката се наложи изтръскване. При наливането маслото ми се стори доста тънко/водно, накрая при пробата сякаш се беше сгъстило. Първата снимка е с телефон снимана и от обратната страна на листа. Последната е сканирана на 600 dpi в проф.студио и е от правилната страна. Всички други изисквания съм спазил. Благодаря на @emod за обработката на снимките. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #735 Отговорено 9 Май, 2020 Преди 2 часа, Crxmania написа: А сега като измие цялата тиня в мотора ще си загуби ли по-бързо маслото свойствата? Логиката подсказва - ДА! Но пускай периодично капка да видим как се развива. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #736 Отговорено 10 Май, 2020 Реших, от любопитство, да проверя маслото на Корсата, на баща ми. Преди 2 години сменихме гарнитура на глава. Преди свалянето на главата, помолих майстора да направи промивка на маслената система. Бях купил flush - добавка и т.н. Но майсторът ми поиска, за тази дейност, допълнителни 50лв. и въпросът с промивката приключи на момента! След ремонта сложих Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30. С него изкара една година. А от миналата година до сега е с ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40. Евтино, непретенциозно масло, за стар и износен опелски двигател. 1) Автомобил – Opel Corsa B 1.2i, 1996 г., двигател X12SZ; 2) Масло – ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40 ( https://www.ato24.de/en/ato24-motorenol-synth-5w-40.html ); 3) Маслен филтър – Mahle OC90; 4) Общ пробег на автомобила – над 280 000км. (по километраж е 185 315 км., но като добавим и „джамбазките“ 100 хил....); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – между 3000 и 5000 км. и една година; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 60/40 (относително); 7) Средна скорост – неизвестна; 8/ Сезон на експлоатация – 05.2019г. - 05.2020г. ; 9) Моточасове – неизвестни; 10) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,0 л.; 12) Доливане на масло – не е правено; 13) Предишно масло- Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30; 14) Капката е сканирана със HP Deskjet Advantage 3525, на 600 dpi. Колата се кара основно в преходи от 20км., в двете посоки, извън града и в града за пазаруване. Според мен двигателят работи добре след ремонта. Няма обводняване. Прави ми впечатление голямото количество тежки фракции на замърсяване в ядрото. Отдавам го на все още силно мръсният двигател и високия TBN на това масло (все пак е А3/В4). Надявам се, след още 2 смени, да се поизчисти картинката. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #737 Отговорено 10 Май, 2020 (Редактирано) Quote 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – между 3000 и 5000 км. и една година; Ако са 3000 за тази цена и маслото е ок може да се каже толкова се очаква има още. Ако са 5000 хил много добре се представя дори изключително. Хубаво е дали може да се изясни къде е на 3хил или на 5 хил км,но щом е написано значи не става. Редактирано 10 Май, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #738 Отговорено 10 Май, 2020 Не бе записан километражът при миналогодишната смяна, за това не мога да кажа точно на колко км. е маслото сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #739 Отговорено 16 Май, 2020 Капков тест 5 1. Petro-Canada ss 5w20. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-176300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 26.12.2019 до 16.05.2020г. 8.Мото часове около 150? 9.Изразходвано гориво 460л. пропан бутан и 85л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.45л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,къси преходи,студени стартове и повече работа на бензин и на място.Затопли се и имам един по дълък маршрут от,450км,като тук я понастъпих малко,след което капнах и теста. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Сменено днес с amsoil 5w30 signature series,като смяната я извърших през отвора на щеката,с помпа. Източих учудващо за мен,доста голямо количество старо масло,само през щеката-4.5л.(демек всичкото). Отвъртях и пробката на картера,но нямаше какво да се издърпа с помпичката. Горе при клапаните,имаше известно количество старо масло. Забележка:Цялата интервенция,става на студен двигател,не пален от около 20ч.! А това, остана след наливане на 5 кварти от амсойла. Който желае,нека комен тира,благодаря! 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #740 Отговорено 16 Май, 2020 Много добър избор с оглед предстоящите жеги, направо си в десятката с този Амсойл и като гледам Петрото буквално 10к не му мърдат на Амсойла 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #741 Отговорено 16 Май, 2020 Много добре изглежда Петрото! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #742 Отговорено 16 Май, 2020 Перфектно представяне на маслото в предвид циклите това се и очаква, като явно имаш и доста чист двигател.Пазиш двигателя си и му угаждаш. Това за източеното масло мисля че това е била причината Quote Забележка:Цялата интервенция,става на студен двигател,не пален от около 20ч.! Все пак всеки отива да сменя маслото когато е загрял двигателя,и не може да постигне твоето изтичане в картера. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #743 Отговорено 17 Май, 2020 Налях новото масло. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 316 000 км, а може и повече (po kilometrav 216134 км.; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 75 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 50км. / 25км.; 7) Средна скорост - 50 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 16.05.2020; 9) Моточасове – 1,5 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 4,6 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (4.6 / 3.4) = 1.35; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма; 15) Други – работещ EGR; 16) Капката е скaнирана с "HP Deskjet Advantage 3525" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - магистрала + градски пътища. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Направи ми впечатление, че маслото е сравнително по-тъмно на цвят още в тубата, в сравнение с другите масла. Двигателят работи равно и сравнително тихо, както на ниски, така и на високи обороти. Разлика в динамиката не можах да преценя. Ще видим по-нататък. 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #744 Отговорено 17 Май, 2020 преди 42 минути, dandilov написа: 😎 15) Други – работещ EGR; Ти нямаш егр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #745 Отговорено 17 Май, 2020 Преди 1 час, dandilov написа: ...и сравнително тихо... Това значи ли "по-шумно" от Yacco-то ? Интересно ми е, тъй като при мен Shell-ът (Helix Ultra ECT C2/C3 0w-30) бе по-шумен (субективно първоначално усещане). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #746 Отговорено 17 Май, 2020 Shell-Helix Ultra ECT C2/C3 0w-30 да разбирам че това масло се кара в дизелов двигател. Shell Helix Ultra 5W30 както е писал колегата в бензинов мотор,това когато се сравняват нивата на шума малко не се ли компрометира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #747 Отговорено 17 Май, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, fenabg написа: Ти нямаш егр. Сори, "копи-пейст". Имам си работеща картерна вентилация... Преди 1 час, emod написа: Това значи ли "по-шумно" от Yacco-то ? Интересно ми е, тъй като при мен Shell-ът (Helix Ultra ECT C2/C3 0w-30) бе по-шумен (субективно първоначално усещане). Пътувах с пасажер и не можах да се съсредоточа достатъчно. Стори ми се, каточели работи по-шумно в нискочестотния диапазон, но обективно ще преценя по-нататък. преди 29 минути, CARPERA написа: Shell-Helix Ultra ECT C2/C3 0w-30 да разбирам че това масло се кара в дизелов двигател. Shell Helix Ultra 5W30 както е писал колегата в бензинов мотор,това когато се сравняват нивата на шума малко не се ли компрометира. Не е само за дизелов, а и за бензинов (зависи от двигателя). Няма какво да се компрометира. Шумът си е шум. А който си познава двигателя, винаги ще му направи впечатление разликата. Редактирано 17 Май, 2020 от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #748 Отговорено 17 Май, 2020 4 minutes ago, dandilov said: Не е само за дизелов, а и за бензинов (зависи от двигателя). Нямам какво да се компрометира. Шумът си е шум. А който си познава двигателя, винаги ще му направи впечатление разликата. Ръководих се от това Quote That's why Shell Helix Ultra 0W-30 ECT C2/C3 is especially suitable for use in vehicles with diesel engine При положение че има това https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html Може ли да кажеш защо трябва да сложиш Shell Helix Ultra 0W-30 ECT C2/C3 в бензинов двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #749 Отговорено 17 Май, 2020 По същество, моят двигател не е за "С" масла. Лично мнение. Аз сложих Yacco-то С2 само за проба, от любопитство. Пък е и на GTL база, която гарантира запазване на вискозитетните характеристики при високи температури и добра течливост при ниски. С него двигателят работеше много тихо и на ниски, и на високи обороти. Иначе Shell Helix Ultra 0W-30 ECT C2/C3 има вискозитетни х-ки като на Ultra 5W-30, но различен пакет противоизносни присадки, с намалено съдържание на цинк и фосфор. Предимно да пази DPF-ите на дизелите и в това число катализаторите на бензинките. Обаче между двете, за моя двигател, аз избирам Ultra 5W-30. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #750 Отговорено 17 Май, 2020 Дани, не разбрах смисъла на капковата проба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #751 Отговорено 17 Май, 2020 Показател за това,колко му е повлияло количеството старо масло,останало не източено. Утре съм аз,с амсойла на 100км.! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #752 Отговорено 17 Май, 2020 (Редактирано) 1. Отправна точка за следващите ми проби. 2. Да се види състоянието на двигателя, щото в темата имаше първоначални проби, на по 20км, които изглеждаха като на 4000км. преди 1 минута, JHM написа: Показател за това,колко му е повлияло количеството старо масло,останало не източено. Утре съм аз,с амсойла на 100км.! Каквото можеше да се източи, беше източено. Само капака на клапаните не свалихме, та и от там да изсмучем. Редактирано 17 Май, 2020 от dandilov 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #753 Отговорено 17 Май, 2020 преди 12 минути, dandilov написа: Каквото можеше да се източи, беше източено. Само капака на клапаните не свалихме, та и от там да изсмучем. За повече от 4 часа с отворен картер и тн . 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #754 Отговорено 18 Май, 2020 (Редактирано) Пред история на колата Стрийм к20, висял в Бг около 6 месеца със счупена кутия, в Италия колко е висял бог знае.. Първа смяна на маслото без да се смуче нищо, само се е цедила много дълго време, пак същото. Първа смяна, долято на 1000км 500грама, тя сама си го изсмукваше. До 4800 вече си седи все на макс, закисна се кат каца за зеле Газ бензин около 70% извън градско и си вижда червеното абсолютно редовно при всеки удобен случай. Ще го по карам поне още 700-800 км и после пак същото. Км на колата 217000, мисля че са нейни. Редактирано 18 Май, 2020 от fenabg 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #755 Отговорено 18 Май, 2020 Вчера, на вайбър, капката изглеждаше много по-черна... Може би, защото беше още мокра, а си я снимал на по-тъмно място. Вижда се, че е събрало доста мърсотия, но има още малко животец, преди да изпусне ядрото. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #756 Отговорено 18 Май, 2020 преди 9 минути, dandilov написа: Вчера, на вайбър, капката изглеждаше много Дани има си място в гаража де си седи листа и може затова да е тъмна. Инак тва му е работата си събира всичко де трябва. На втората смяна ще се следи пак а тя кога ще е...., най важното е че не гори масло с моето каране 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #757 Отговорено 18 Май, 2020 Off Topic Преди 22 часа, dandilov написа: Сори, "копи-пейст". Имам си работеща картерна вентилация... Пътувах с пасажер и не можах да се съсредоточа достатъчно. Стори ми се, каточели работи по-шумно в нискочестотния диапазон, но обективно ще преценя по-нататък. Не е само за дизелов, а и за бензинов (зависи от двигателя). Няма какво да се компрометира. Шумът си е шум. А който си познава двигателя, винаги ще му направи впечатление разликата. пък и пасажерът бая натоварваше колата😃 може и затова да го е дал по шумен двигателят.... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #758 Отговорено 18 Май, 2020 (Редактирано) Старт на първичния капков тест,на амсойла: 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-176400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 80/20% 6.Средна скорост,около 55км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 16.05.2020г. 8.Мото часове около 1.2? 9.Изразходвано гориво 8л. пропан бутан и 1л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване..... 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. п.п.:Да отбележа,добрата работа на мотора,доста добра реакция и чувство на "стегнато ускоряване"(по добро уплътняване)...така го усещам! ДОВОЛЕН...! Редактирано 18 Май, 2020 от JHM 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #759 Отговорено 20 Май, 2020 (Редактирано) Да питам по вещите,резонна ли се очаква да бъде според вас,тази капкова проба? За дизел става въпрос и не е хонда. Подробностите,утре след 24 часовото сушене и скан! П.П:Снимах с телефона на умерена светлина,4 часа след капването. Редактирано 20 Май, 2020 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #760 Отговорено 20 Май, 2020 Изглежда като нормална дизелова капка. Но най-добре да я видим суха. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове