Nikito82 61 #1 Публикувано 20 Декември, 2017 Здравейте, имам Акорд 7 2.4 2004г. Каква марка накладки и дискове ще ми предложите и от къде да си ги закупя? Интересуваме и накладките за ръчната спирачка също. Мисля че отделни бяха. За начало се спрях на марка Ате, но искам и хората, които са сменяли да споделят своя опит, ако може. Също да питам, понеже в сайтовете посочвам модела и двигателя и за предна ос ми излизат 280мм и 300мм дискове, а за задна са 260мм, та за предната ос не са ли 300мм дисковете? Да се поръчва ли и ремонтен комплект за апаратите? Благодаря ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #2 Отговорено 20 Декември, 2017 Аз скоро сменях накладки и заложих на ате. Нямам проблеми спира си както преди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #3 Отговорено 20 Декември, 2017 TRW Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #4 Отговорено 20 Декември, 2017 (Редактирано) Проблема при мен е че въобще не ми харесва как спира. Сайтове за поръчки? 300мм диск ли да поръчам? Редактирано 20 Декември, 2017 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #5 Отговорено 20 Декември, 2017 Поред на въпросите. 1. 300 мм дискове са за Вашата кола. 2. EBC с общите поръчки е отличен избор. Зелената серия са за предпочитане. Поздрави и успех! П. П. Накладки ТРВ = Трябва да ги Разкарам Веднага. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #6 Отговорено 20 Декември, 2017 Ако спираш по екстремно заложи на по големи дискове. Вчера на едно спиране от 210 до 50 и всичко взе да пуши и педала потъна.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #7 Отговорено 20 Декември, 2017 Има файда щото масово прегряват дисковете, моите започват да сменят бая цветове Иначе си прав за останалите неща, но все пак бих сложил по голям диаметър дискове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #8 Отговорено 21 Декември, 2017 Преди време един познат ми каза, че на базата на 20 служебни автомобила, всеки от които върти по 30-40к км на година са стигнали до заключението, че съотношението цена/качество е най-добро на оригиналните дискове. Ставаше въпрос за някакъв Хюндай, не помня модела. В началото пробвали с какви ли не афтърмаркет дискове и то от сериозни доставчици, масово ги изкривили до 10к км, имали един рекордьор, който изкарал 12к км. И предвид, че тия коли изкарват парите на фирмата и не е оферта през месец да се ходи на стругар и постоянно да се виси по майстори започнали да слагат оригинални дискове и накладки и изкарвали по почти 2 години. Уточнявам, че примерно за частите по окачването и афтърмаркетите изкарвали доста, та там не били много на оферта. От него знам, че и Мишелин карала най-много километри преди окончателно да изгуби качествaтa си, та всичките им коли са и с мишелинки ПП: Личния ми опит с афтърмаркет дискове е на предишната ми кола, където на 10к км се разсвириха, после някак това се оправи, но на 15к започанаха да тресат и на 25к бяха за кофата. След това сложих някакви други евтини и така продадох колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #9 Отговорено 21 Декември, 2017 (Редактирано) Преди 30к направих тази смяна. Всичко купих от колегата Izanagi Предни: EBC Ultimax Brake Pads DP1525 71,90лв. EBC Standard Brake Discs D1399 188,60лв. Задни: EBC Ultimax Brake Pads DP1216 51,10лв. EBC Standard Brake Discs D1400 110,30лв. Това, че изкарвали с 12к за мен са пълни глупости. Имам наблюдения и от служебни, а мога да снимам и моите дискове и накладки. На дисковете още няма ръб, а накладките още не лягат целите на диска, още се виждат скосяването. Вярно, нямам нито едно спиране от 210 до 50, но стил и начин на каране... Личен избор, всеки сам решава с какво ще си кара колата. Иначе подкрепям, че OEM си е най-добро за стокови автомобили. Цените са от май месец 2016. Сега не знам какви са... Редактирано 21 Декември, 2017 от h5rov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 347 #10 Отговорено 21 Декември, 2017 В тази връзка, някой може ли да каже къде в България може да се купят истински ОЕМ дискове и накладки. За Бултрако всички знаем, но там по ред причини много хора не искат да си имат вземане-даване с тях. Та мисълта ми е, има ли друг търговец в България който може да предложи истински оригинални части за нашите коли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #11 Отговорено 21 Декември, 2017 https://www.amayama.com/en Аз си поръчвам от тук и е къде къде по евтино. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 347 #12 Отговорено 21 Декември, 2017 Благодаря за информацията колега rollin, но мен ме интересуват фирми в България при които да отида на място и преди да купя да мога да видя стоката. Не ми се занимава с разни сайтове и доставки. Абсолютно съм на ясно, че ще ми излезе по-скъпо, но това в случая не е чак от толкова голямо значение. Просто търся алтернатива на Бултрако за истински оригинални резервни части и по конкретно за дискове и накладки, че скоро и моите ще трябва да се сменят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #13 Отговорено 21 Декември, 2017 Те в Бултрако работят по заявка(демек налични няма), а ти си прави сметка дали другаде ще ги има на "живо". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 347 #14 Отговорено 21 Декември, 2017 А бе и ти си прав, ама знае ли човек. За това питам, ако някой знае. Ако ли не здраве да е. Благодаря все пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #15 Отговорено 21 Декември, 2017 преди 44 минути, DAN_DAN написа: А бе и ти си прав, ама знае ли човек. За това питам, ако някой знае. Ако ли не здраве да е. Благодаря все пак. Колега, няма кой да даде на някаква си фирма да стане вносител на оригинални части за Хонда. Това минава през официалния представител, било тук или в чужбина. Бях писал в една тема, частите пристигат в Англия и оттам се разпределят по представителствата, в зависимост от поръчките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 347 #16 Отговорено 22 Декември, 2017 Благодаря, изясниха ми се нещата. Значи пак ще се купува от Бултрако. Честно казано не ми се експериментира с неоригинални резервни части. Особенно по спирачната система. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #17 Отговорено 22 Декември, 2017 DAN_DAN, наскоро сменях задните накладки на моя Акорд. В Бултрако ми казаха към 150 лв за комплекта, а в www.coxmotorparts.co.uk където също са оригинални излизат малко над 100 с доставката. Лично аз купих АТЕ защото едната беше изтрита до метал и нямаше как да изчакам доставката от Англия. Но лично мое мнение е, че тия в Бултрако не познават парите. Не е нормално в тази развита онлайн търговия те да дават цена с 50% по-висока от английски сайт, а вече има доста фирми, които карат стоки от там на цени около 2 лв за кг. От там си поръчах миналия месец оригинални чистачки за втори път от както имам колата и съм очарочан. Поздрави на всички и Весели Празници. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 55 #18 Отговорено 22 Декември, 2017 (Редактирано) Бултрако ги боли фара за хонди извън гаранция, а тези с гранция нямат избор и плащат парите и се прави печалба. неги защитавам но ако хората нямат избор (гранция) и сервиза име е пълен могат даже и още да дигнат цените. Редактирано 22 Декември, 2017 от malak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 347 #19 Отговорено 22 Декември, 2017 Преди време съм купувал оригинални части за Пасата от голям вносител на авточасти в България (не казвам името, че да не стане реклама). Просто ги поръчваш и до седмица са пристигнали. Вярно, че цената им беше доста по висока от тази на алтернативните, но пък качеството си заслужава. Ще взема да ги питам могат ли да ми доставят и за Хондата. Ако има развитие ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #20 Отговорено 29 Декември, 2017 (Редактирано) Да попитам какви трябва да са задните накладки, на Ате ми излизат 2 модела? И какви са накладките за ръчната? Благодаря. Редактирано 29 Декември, 2017 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #21 Отговорено 29 Декември, 2017 (Редактирано) Ако спирачните апарати са Lukas/TRW, номера на АТЕ е този: ATE 13046058272 Редактирано 29 Декември, 2017 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #22 Отговорено 29 Декември, 2017 През джантите дали ще успея да видя какви са апаратите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #23 Отговорено 30 Декември, 2017 Преди 15 часа, Nikito82 написа: През джантите дали ще успея да видя какви са апаратите? Ако не са стоманени :).. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #24 Отговорено 10 Януари, 2018 Задните видях, че са Лукас, предните не мога да ги видя. Има ли шанс да са различни от Лукас или ТРВ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #25 Отговорено 10 Януари, 2018 https://www.autodoc.bg/frenkit/7604954 Това само за единия апарат ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #26 Отговорено 10 Януари, 2018 Преди 1 час, Nikito82 написа: Задните видях, че са Лукас, предните не мога да ги видя. Има ли шанс да са различни от Лукас или ТРВ? Предните,би трябвало да са АТЕ. Посоченият в линка комплект е за единият спирачен апарат. Колега,ако са ти здрави маншончетата на водачите,може да потърсиш комплекти,без тях на по ниска цена.При мен така се получи,че си оставих оригиналните,защото бяха здрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #27 Отговорено 16 Януари, 2018 (Редактирано) Да предните са АТЕ, вече са сменени, сега чакам и задните и на ръчната да дойдат да се сменят. Почти няма разлика в спирането, явно просто не са измислени добре тия спирачки! Редактирано 16 Януари, 2018 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #28 Отговорено 16 Януари, 2018 От начина по който си го написал излиза че очакваш отделни накладки за задните дискове и отделни за ръчната спирачка (които са вътре в барабаните). Така е при комбито, но ти си със седан и там двата вида спирачки работят чрез 1 комплект накладки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #29 Отговорено 16 Януари, 2018 (Редактирано) Да отделни чакам, наистина ли е така? Ако е така за ръчната ше се върнат няма проблеми. Редактирано 16 Януари, 2018 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #30 Отговорено 16 Януари, 2018 Така е ,при комбито ръчната е на барабан с отделни челюсти.На седана е вързана за спирачния апарат и ползва задните накладки.Има и разлика в самите накладки на седана и комбито.Като размер са еднакви ,но буталата на спирачните апарати са различни и вътрешните на комбито имат едни пластини където влизат в буталото понеже е кухо,а на седана имат едни пъпки които трябва да паснат на буталцето което си има белези за тях.Общо взето голям филм ми беше докато си намерих правилните накладки за комбито,защото почти навсякъде ги приравняват с тези на седана и повечето продавачи не знаят ,че имат разлика.Даже в Швейцария от където ми дойде колата бяха сложили грешните накладки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #31 Отговорено 16 Януари, 2018 Ами то и тук е ясно колко разбират търговците щом не питат дали е седан или комби колата, а предлагат накладки за ръчна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #32 Отговорено 17 Януари, 2018 Важното е ти да си наясно. Колегата над теб ти е пояснил добре какво ти трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #33 Отговорено 18 Януари, 2018 Така и задните накладки са сменени, течността се смени отново с АТЕ, обезвъздушихме спирачките, регулирахме ръчната . Педала на спирачките се вдигна и сега въпреки, че не са се напаснали накладките хваща много по-нагоре. На първо четене съм доволен. И да на седана няма отделни накладки за ръчната, да знаят колегите, които се чудят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове