Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Наближава зимата и ме дразни щом отворя предния капак да виждам асвалта. Юни на яз.Жребчево минах напряко през една пшеница и уставих ,че корите отдолу са намалели!Освен ,че смених щипките на бронята се замислих и за нещо по-сериозно.

Въпроса ми е :Поставяли ли сте си допълнително защита под картера ?

Доволни ли сте и има ли смисъл?

Например за това/post-35124-0-75268600-1507737555.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Провери си по вин номера в Бултрако дали не подлежиш по фабрична акция за замяна на тази кора.

Моята подлежеше и ми я смениха безплатно точно със такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ли да се ходи в Бултрако за да се направи тази проверка по ВИН?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за ВИН препратката.

За съжаление ми  излиза само за пасажерския еарбег ,а и съм резервиран за безплатните работи.

Като си загубя 1 ден + нервите из сервиза в друг далечен град по-добре да си го монтирам сам.Изглежда лесно ...

Въпроса беше За и Против,има ли доволни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко объркване става тука.Бензиновите модели нямат изобщо такава ламарина.Затова се продава като екстра.

Ако има интерес ще направя обща поръчка и естествено ще договоря цена за форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,нямат за съжаление .Мисля ,че е необходима за да не влиза мръсотия /сняг ,сол ,вода и т н /Не е толкова голяма опасността за удар по картера на пътя.

Мисля да си сложа такава. Тази румънската излиза най достъпна от нет=а  ,но ако има и други производители .....

Обща доставка -за съм .

И без това Русе е на един Дунав от румънските куриери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се записвам за една такава...да видим на каква цена ще дойде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах кората, да направя малко ревю...

Качеството ми хареса.Дебела ламарина 3мм, рязана качествено,огъната като хора.Боядисана прахово.

Сметната да легне на магарето с гумени тампони,отзад се закача с Г-планки с нарязана резба.Отпред се ползват и двата теглича,като Планките влизат в тях,а самите планки стават новите тегличи.Кората захапва предната долна част на бронята и пази доста добре.Има ревизия за пробката на маслото ,но няма за масления филтър.

 

Сега негативите: самата ламарина е трудна за опаковане.Увита беше в стреч,а после във велпапе.Куриера я транспортира изправена.Велпапето беше накъсано.Там където е опирала в земята естествено боята беше паднала .Крепежите бяха в найлонова кисийка .Естествено скъсана и едната планка за теглича липсва.Затова и не съм я монтирал още..Смятам да поръчам малко термо и звукоизолация и да залепя от вътрешната страна.

 

IMAG3121.jpg

IMAG3122.jpg

IMAG3124.jpg

IMAG3123.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми харесва спрямо това , което виждам от снимките ти и след като ти казваш , че е ОК и пасва добре под колата на CRV 3  може спокойно да си го поръчваме.

Редактирано от sttekata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

250 лв с доставката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони, Благодаря за инфото!

 

Сега си я поръчах от един сайт и ще мина да я взема след час от магазина им ...

Реално е същата като твоята , но я намерих за 183,40лв, но ако ще е с доставка до някъде е 189,00лв (на промоция)....

 

После ще пиша като я взема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е при мен!

Същата е като на Маркони, но според мен е добре да се напръска с антикор, за да се гумира и да не чукат на метал камъчетата от пътя.

Точно щях да споделям сайта и гледам цената е вече не е промоционална, а е  210лв с безплатна доставка ...

 

Въпреки това ви споделям и сайта:

http://www.avtokori.bg/Metalna-kora-pod-dvigatel-i-skorostna-kutiq-za-HONDA-CR-V-ot-2006-do-2012_p73418m784.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко хубаво с тези кори,ама и на мен ми излиза акция за airbag-а и да се чуди човек какво да прави.Дали да си дадеш колата в Бултрако и да ти я върнат изпочупена по таблото или да си караме така.Какви са рисковете?

Редактирано от Deodriver

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чак пък рискове. Аз моите ги смених, просто ги поръчват и се чака около месец и половина, два. След това си запазвате час и дремете около час и половина. След което си изчиствате пръстите от таблото и тоеа е. Разбира се може да си го спестите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони,

 

Ти махаш ли старата пластмасова кора или направо върху нея сложи металната кора?

Аз я сложих, но директно върху съществуващите кори иначе трябваше да се реже част от пластмасовата картерна кора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм монтирал още.Аз направих друга глупост.Поръчах кората директно от Румъния.Идеята ми беше да направя контакт със завода и ако се наложи да направя поръчка от 10 бройки за форума. Кората дойде през 2 куриера и сега не знам в кой бус и къде ми остана планката за монтажа.Обещаха ,че ще проверят всички по веригата...

Наложих я и видях ,че нищо не трябва да се реже,но аз оригинално нямам пластмасова кора отдолу и двигателя ми често се мие ,че се покрива с кал.

 

Ще направя и втора ревизия за масления филтър,ще налепя звукоизолация...поръчана е вече от Авител и чак тогава ще монтирам,като преди това ще се боядиса изцяло наново.

Естествено ще има снимков материал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си поръчах от българския сайт , имаше само1 бройка за  моя модел , та въпроса ми  е , каква е идеята от шумоизолацията ? Дали си струва и аз да сложа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих я металната кора , но не махнах

пластмасовата кора, т.е. пластмасовата си обхваща не само отдолу, а и около полуоските и затова я оставих иначе трябваше да да я режа.

Иначе стана супер , но взех шегре и я напръсках...

Редактирано от sttekata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,затова ще пробвам.Кой знае шума от колекторите как се разпостранява...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята самоделка облепих от вътрешната страна с битумна лента, по-скоро за виброизолация ,че по неравности се чуваше леко дразнещ шум . След процедурата изчезна.

 

Изпратено от моят SM-J320FN с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вкарах пак колата на канал а вгаража, свалих новата метална кора и огледах пластмасовата.

Видях , че е щракната с щипки , които не се свалят, а се режат. Срязох ги и махнах парчето под двигателя. После сложих пак металната. Принципно там е генерацията и затова пластмасовата има каменна вата, за да не се стопи или запали. Гледайте каква изолация слагате да не се запали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вече съм  притежател на кора/ламарина/. Същата е като на снимките на колегата .Изглежда стабилно и тежи по-вече отколкото очаквах.Най вече съм щастлив от ценатаpost-35124-0-06316200-1509380014_thumb.jpg

Монтажа ще го мисля уикенда.Не мисля ,че трябва да се слага изолация.Дано да не повиши шума и вибрациите

Редактирано от niko_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде я купи за тази цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко хубаво с тези кори,ама и на мен ми излиза акция за airbag-а и да се чуди човек какво да прави.Дали да си дадеш колата в Бултрако и да ти я върнат изпочупена по таблото или да си караме така.Какви са рисковете?

Рисковете са: че недай си боже се блъснеш и възглавницата гръмне, може да ти откъсне главата, в Америка един човек беше загинал при шофиране с 30км/ч...

 

Та за това се разбери с Бултрако. 1-2 часа е  цялата процедура. 

 

едит: Колата няма да ти я върнат изпочупена ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тези кори ги закрепяйте здраво, че доста често срещам коли, на които им висят, че чак и започват да опират в асфалта от насрещната струя извънградско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде я купи за тази цена?

Писах до сайта който си упоменал по-горе автокори ....на промоция 189 лв.Изглежда нямаха и незнайно защо ме прехвърлиха на авто бим . Обади друг втори дилър ,който каза ,че са на промоция за 142 лв !Нищо специално не съм правил -късмет или за юридически лица цената е друга !

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тези кори ги закрепяйте здраво, че доста често срещам коли, на които им висят, че чак и започват да опират в асфалта от насрещната струя извънградско.

за съжаление има такива предпоставки.Тези  болтове в комплекта /виж снимка 3 на Markony / ще ръждясат за няколко  зими . Ще ги сменя с имбусни + федершайби  да не саморазвият.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ръждяса след първия дъжд.Днес ми пристигна изгубената кука.Румъница я прати без пари,но куриера ми взе още 10 лв.Аз май съм най-големия карък от всички колеги.

В неделя ще монтирам,но забелязах някои дребни дефекти по магарето и преди да затварям ще мина с преобразовател и 2-3 слоя боя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И накрая монтирай сам :

 

post-35124-0-80629000-1509912653_thumb.jpg

post-35124-0-26186800-1509912705_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз монтирах вчера,но след цялостно освежаване на двете магарета,пода,кардана и гърнетата със съответните бои.

Стана прилично ,но открих малка грешка в ъгъла на огъване от двете страни.След стягане ламарината не ляга както би трябвало,заради тампоните.Естествено свалих и ги махнах,но вече се беше деформирала малко.Надявам се да се самоизправи.Шумо и термоизолацията даде доста странен ефект.Определени звуци се засилиха ,а други изчезнаха.Предполагам самото алуминиево фолио сега играе огледало.При първа възможност ще го сменя със стара мокавяна кора от морга.

Гесирах доста сериозно болтовете ,че за следващата смяна на маслото гаранция са ръждясали.Зимата ще покаже...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега се връщам от Бултрако Сф , където ми смениха двете въздушни възглавници (на волана и пасажерски) - 1 час , много прилично са работили, чисто и без проблеми!

Препоръчвам ви да си проверите по вин номер за сервизна акция.

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни и аз поръчах чрез Авто Бим подкартерната защита,беше на промоция и още по-добра цена 127.67 лв

Днес пристигна и веднага я монтирах,легна идеално лесно и бързо се справих макар,че е тежичка!

Първото впечатление е,че мотора се чува малко по силно,явно ще се наложи да шумоизолирам с подходящ материал!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че пиша тук, но не искам да заривам с нови теми. Някой виждал ли е подобна метална кора за втора генерация?

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, такава си имам. Метална търся.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам - защо луднахте по тази метална подкартерна защита?

Ясно ми е за какво служи, ама сигурно оффроудъри  по полянките ще ставате:D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, MLK написа:

Колега, такава си имам. Метална търся.

Това което показах е само пример.Почваш да дрифтваш по сайтовете и и ще излезне нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намерих в български сайт. А не знам чужди, които да доставят до тук на някаква нормална цена. Ако някой знае някой европейски сайт, може да пусне линк да разгледам. Emicha, не мисля да я дрънкам много по чукари, но е някак яко да знаеш, че си брониран. :)

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно софт оффроудърите и разходките из поляните - мисля, че по-добре с, от колкото без нея... А рибарите - ха в коловоза и...

Поне на мен ще ми е по-спокойно... Само извивките на предното захващане, както казва Маркони - сами се получават след затягане... 

Според мен са направени с акъла си..Виж, болтовете май и аз ще ги сменям, а и шаиби и федерки ще се добавят тук-там... Махнах пласмасовата, монтирах я и нямам усилен шум или вибрации... Или поне така усещам на първо време! 

IMG_20180907_180703.jpg

IMG_20180907_180841.jpg

IMG_20180907_180852.jpg

IMG_20180907_180902.jpg

IMG_20180907_180909.jpg

IMG_20180907_180828.jpg

  • Upvote 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×