e4omir 49 #41 Отговорено 12 Юни, 2018 Под фабрично изрязан имам предвид, че има изрязано и подготвено място където да легне баласта. И да, трябва да се направи само дупка през която да мине кабела (тя си е също фабрично отбелязана къде трябва да е). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #42 Отговорено 14 Януари, 2019 Ами там няма информация затова попитах тук,мисля че не е проблем.Просто някои които го е правил ще разпознае ще може ли или не тъи като не съм виждал на акорд или друг модел за да преценя аз.А да свалям фара за проверка е неоправдано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #43 Отговорено 4 Февруари, 2019 Имам аз едно питане: Как да различа фаровете за лява дирекция от тези за дясна? Че си поръчах фейсови от уж ляв волан но ми се иска все пак да съм сигурен утре като ги видя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #44 Отговорено 4 Февруари, 2019 преди 2 минути, rollin написа: Имам аз едно питане: Как да различа фаровете за лява дирекция от тези за дясна? Че си поръчах фейсови от уж ляв волан но ми се иска все пак да съм сигурен утре като ги видя. То си пише на фаровете - RHD или LHD, съответно за десен или за ляв волан. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #45 Отговорено 5 Февруари, 2019 Днеска фаровете ги взех, но така и не открих нукъде да пише нито LHD нито RHD... снимка може ли или някой ориентир къде да гледам ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #46 Отговорено 5 Февруари, 2019 (Редактирано) Никъде не пише RHD или LHD. На гърба на фара(черната пластмаса) има отбелязана с бяла боя буква E (от KE) или буква G (от KG).Това е регионът за който е направена колата първоизточник на фара. Съответно KE е с десен волан, KG e с ляв волан. Надписът е само на оригиналните фарове. Ако фарът е на друг производител този надпис го няма. Редактирано 5 Февруари, 2019 от KrIv 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #47 Отговорено 5 Февруари, 2019 Има ли нещо подобно на фара, да речем отстрани на корпуса, който се явява кутия за късата светлина: или такова: Това са маркировките на фаровете. Теб те интересува комбинацията от букви "HC" или "DC" , което е съкратено за Halogen и Discharge, в зависимост дали са за халогенна или ксенонова лампа. Буквата C показва, че е къса светлина. Ако е R - е за дълга. Гледаш стрелката под тази комбинация от букви (HC) да сочи НАДЯСНО, което значи че тази светлина е за ДЯСНО ДВИЖЕНИЕ по пътищата. Ето повече информация: https://www.hella.co.nz/en/technology/headlamps-and-inserts/decoding-the-combinations/ ----------------------------------------- Другият начин, ако маркировките са изтрити: ако погледнеш фронтално в късата светлина (без тя да свети!) и загледаш положението на ламаринката, която реже светлината и по-точно - чупката в средата. Трябва да виждаш изображение, подобно на това: -------------------\______________ Ако виждаш обаче изображение, подобно на това: _____________/---------------------- то е 100 % сигурно, че този фар насочва светлината наляво и нагоре, като за ляво движение по пътищата. С други думи - трябва да виждаш силует, който е огледален на петното, което фарът прави на стената. Ето силует от фар: Трябва да го виждаш обърнато отлво надясно. Утре ще кача снимка, ако дотогава не си намерил маркировките по фара. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #48 Отговорено 5 Февруари, 2019 Значи всичко е точно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #49 Отговорено 5 Февруари, 2019 (Редактирано) Може би не съм се изразил добре, затова повтарям: под маркировката HC трябва да има стрелка, сочеща НАДЯСНО. Отивам да си снимам фара. Редактирано 5 Февруари, 2019 от ogi28b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #50 Отговорено 5 Февруари, 2019 Обаче идва следващия въпрос: -Ако не са били ксенонови дали е проблем да се прехвърлят от моите стари фарове ксенона че ми е заводски? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #51 Отговорено 5 Февруари, 2019 А.. измамници, и на моите не са сложили стрелки, а според изискванията - като няма стрелки е за ляво движение. Е, явно не е така. Снимката е на оригинален ляв фар, фейслифт, ксенон. За прехвърлянето - имаше теми или мнения, казваха, че става, ама е малко играчка. Аз на твое място бих дал още малко пари и бих си сложил чисто нов ксенон на цокъла за халогенна, а автоматичното насочване и пръскалките си ги имаш така или иначе. Даже 55 вата, но да знаеш, че е забранено и не ти давам такъв съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #52 Отговорено 5 Февруари, 2019 Ето въпросния надпис отпред на стъклото(трудно го снимах) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #53 Отговорено 5 Февруари, 2019 Това е старият ти ли? На него ги има всички стрелки, сочещи надясно, както е редно. (Тези под HCR (халогенна дълга) и под DC (газоразрядна къса)). Ако е на новия фар - значи всичко е точно. Макар че аз на моите нямам маркировки на "стъклото". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #54 Отговорено 5 Февруари, 2019 Това е на новите, само не знам дали са за ксенон или са за обикновени крушки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #55 Отговорено 6 Февруари, 2019 Ами виж си цокъла на лупата,предполагам различаваш H1 от D2S. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #56 Отговорено 6 Февруари, 2019 На светло се виждало по-хубаво, отколкото на тъмно, та успях да намеря маркировките и на пластмасата. Ето картинка на левия фар, за сравнение: Дотук освен по надписа на корпуса, че е за лампа D2S, на едната снимка горе се вижда, не знам дали може да се познае по друго само като го гледаш отвън. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #57 Отговорено 6 Февруари, 2019 Мисля че на новите е H1 Дали може да се сложи някакъв преходник за D2S или няма да е ОК? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #58 Отговорено 6 Февруари, 2019 Можеш да прехвърлиш целият ксенонов рефлектор и инвертора(запалката),но ще трябва да правиш отвор на фара за да влезе кабела от запалването към лампата. Лупата е една и съща за халоген и ксенон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g3orgi 1 #59 Отговорено 14 Февруари, 2019 Някои може ли да ми намери 2 такива пластинки? Това са за Хонда Акорд 2004 г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #60 Отговорено 24 Септември, 2020 Колеги, за да не отварям нова тема ще вдигна тази Трябва да сменя фаровете си (2006 facelift type s - не са ксенонови) и получавам оферти сами за англичанки. Едното момче каза, че за 20мин ги обръща като им смени пластините с такива от ляв волан и иска 300лв за 2-та. Другото иска 250лв ама без да ми ги обръща и каза, че мога да си сложа моите шейдъри за да станат за ляв волан. Предполагам под шейдър визира същите пластнини, за които ставаше на въпрос при първият вариант. Вие какво мислите за тази процедура с обръщането по този начин, ок ли е или мога да бера ядове след това? И също така цената адекватна ли е? В OLX мярнах на 1-2 места такива, които са ксенон за същата цена около 100-150лв бройка, ама нямат комплект. Мислех, че ксенон-а ще бъде доста по-скъп... Бих предпочел да сложа ксенон, но не съм запознат дали трябва да се прави някаква допълнителна модификация, тъй като моята стоково не е такава, а и май доста трудно се намират. Иначе съвет за какво да гледам, за да не се окаже, че купувам удряни фарове, които вътре са с наместени и подпирани с дунапрен части (както се оказали моите) или пускат конденз и т.н. Благодаря на отзовалите се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 448 #61 Отговорено 25 Септември, 2020 Само имай предвид, че шейдърите за ксенон и за халоген са различни. Профилът им е различен и светлото петно е различно. Иначе може да се побългарят, то кое ли не може. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #62 Отговорено 25 Септември, 2020 Може ли да кажеш с кое са различни? Аз мислех, че са еднакви. Поне със сигурност и двете отрязват лъча светлина така ____/¯¯¯¯ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #63 Отговорено 25 Септември, 2020 За ксенонови фарове по някаква директива (не знам дали е евро) ,но се изискват пръскалки за фаровете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1002 #64 Отговорено 25 Септември, 2020 @striking, евтини фарове ксенон няма. Ако са евтини то има нещо което или липсва или е счупено - къде щипки и захвати, не са оборудвани, трябва да се рециклират, че са матирали здраво и тн.. и тн... Качествен ОЕМ ксенон е скъп а ако със завиване е само ОЕМ т.е разбирай афтърмаркет няма. Разликата в цената между обикновен фар и ксенон е няколко пъти. Това което са ти предложили като цена може да ти се струва много но всъщност ако е качествено свършена работата е на 1/4 от цената само на 1 нов ксенонов фар. Не си написал защо искаш да сменяш твоите, десняк е колата или? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #65 Отговорено 25 Септември, 2020 (Редактирано) @Mkilla моите трябва да се сменят поради доста причини за съжаление. Първо правеха конденз и бяха отново за полиране. Но най-основно е, че ме удариха и в следствие на удара, дългите ми светеха в ниското и след като ги отворили в сервиза казаха, че биле позеленели на места заради влагата явно и че някакви части във фара биле подпреди с дунапренчета и разни такива, явно защото преди това са биле удряни и са биле оправени по такъв начин. За пред застрахователя това разбира е било спестено, но пак са отказали финансиране за ремонта им с предтекст, че нямало видими следи по фаровете от удара и за това. Съответно те вече са много зле и рециклирането им ще излезе поне толкова, ако не и повече от това да купя други втора ръка. Колата ми НЕ е десняк, но за съжаление всички фарове, които се предлагат са от десняк. Не държа да бъдат ксенон, защото аз така или иначе не съм бил до сега със ксенон. Притеснявам се основно, че ще дам 300лв за 2 фара, ще се наложи сигурно да ги полирам за още 60 и накрая да не се окаже, че и ще пускат конденз или рефлекторите им са нагорели вече и т.н., с две думи да дам 300+лв за нови "щета" фарове. За това искам мнения и съвети как да постъпя, защото се налага да ги закупя до няколко дена. ПП: Сега ми дадоха нова информация, че от сервиза биле казали, че по-добре било да се купят нови фарове Depo за около 200-240лв бройката. Вие както мислите за това? Някой има ли няблюдения за НЕ OEM фарове и конкретно тази марка? Притесняваме да не се окажат със супер кофти рефлектори примерно и да светят много слабо. Редактирано 25 Септември, 2020 от Pavel_Pavlov Сливане на последователни постове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1002 #66 Отговорено 25 Септември, 2020 (Редактирано) @striking, т.е фаровете са били зле в самото начало, само си отложил ремонта/подмяната. Ако е имало удар той ще се вижда и това, че са светели ниско а няма видими следи от удар е проблем в самите фарове а не това, че е имало ПТП. Поне така както си го описал ми прилича, че фаровете са закрепени колкото издържат и до там. Щом не си с оригинален ксенон си взимаш афтърмаркет ( неоригинални ) и не го мислиш. Два нови електрически неоригинални фара ( на TYC ) да кажем са под 500лв 2-та, чисто нови. DEPO са същите китайчета като TYC. Не виждам защо не си купиш 2 броя и да забравиш за всичко. Редактирано 25 Септември, 2020 от Mkilla 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6085 #67 Отговорено 26 Септември, 2020 На предния ми Акорд 6 имах щета (2008-ма) и ги смених с Depo. Не съм имал ядове и до ден днешен новият собственик на колата няма. Изработката е съвсем прилична и си пасват ОК, светят нормално, не прогаря хрома на рефлекторите и не пожълтяват. За цената си са добра алтернатива на втората ръка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1002 #68 Отговорено 26 Септември, 2020 @ceco_accord, те на по-новите са по-зле от на по-старите. Виж си дори на легендата какви пластмасарии са Аз имам щета и по фара та чакам замяна с нов. Скоро ще драсна и там за инфо какво са сложили като моят е ксенонов оем фар но камъче му пукна стъклото. За инфо, алтернативните нови ксенонови фарове са по-скъпи от ОЕМ такъв в coxmotor-a Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6085 #69 Отговорено 26 Септември, 2020 Така е. Фаровете бяха стъклени до края на миналия век. В този са поликарбонатни, но пак зависи от съставките на материала. На Ледженда за сега са добре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #70 Отговорено 28 Септември, 2020 Един приятел ми каза, че aftermarket фаровете биле зле и светели слабо. И аз за това се двуомя дали да рискувам. Та в общо взето за това се чудя какъв избор да направя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6085 #71 Отговорено 28 Септември, 2020 Няма причина да е така. За да са сертифицирани, значи отговарят на необходимото качество за производство и най-вече за осветяване. Депото (спрямо оригиналната Хела) се отличаваше по някои остатъчни "чепаци" на пластмасовите отливки отзад, но видимо, като осветяване и като монтажни позиции на крачетата и диапазон на регулировки си беше ОК. За да светят по-зле афтърмаркета може да има много странични фактори: Зле изправена предница Лош монтаж Слаби крушки Некоректно монтирани крушки в гнездата на рефлекторите Нерегулирани коректно сноп лъчи Все трябва да решиш нещо, както и кой ще ги слага и регулира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #72 Отговорено 28 Септември, 2020 Поръчах Depo по 190лв бройката ама с отстъпка де... Дано всичко да е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragostin 0 #73 Отговорено 21 Януари, 2023 Здравейте по същия начин ли става с фаровете с лупи ксенон за црв 3та генерация. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #74 Отговорено 21 Януари, 2023 Колега, в раздела за CRV-3 си мисля, че ще получиш по-точни отговори. Правил съм прехвърляне, но 7-ма генерация. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове