tanas4o_ 88 #1 Публикувано 11 Юли, 2016 Здравейте, колата е, CR-V 3, 2008, бензин, без газово, 140к пробег. Проблема се състои във много неприятни (за мен) вибрации в купето, винаги когато се включи климатика. Съответно когато изключи, вибрациите изчезват. Направи ми впечатление, че оборотите на колата са постоянни (700), без значение дали климатика работи или не. Когато вибрира, няма как да се ползват страничните огледала, образа е размазан.... Тези 700 оборота са показания от таблото (средата на червената стрелка кове 700). Сигурен съм за моментите на вкл. и изкл. на климатика защото се усеща много ясно. При лека корекция на оборотите от педала (+ 100 да кажем) всичко заспива. На предния сивик винаги при включване на климатика оборотите на двигателя се вдигаха малко и съответно падаха при изключване на климатика и нямаше никакви вибрации. Проверено е състоянието на климатика, пълен и изправен. Компресора е сервизиран преди 2 години (детската им болест на тия кои се прояви). Бих искал да попитам има ли възможност оборотите на празен ход да бъдат увеличени с малко, да кажем със стотина, с цел да се избегнат вибрациите при вкл. на климатика, или по-скоро трябва да се търси причината за постоянните обороти? Ако има, то как? Предполагам софтуерно? Между другото, според мануел, оборотите на празен ход трябва, да са 650 +/ - 50, по памет. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2278 #2 Отговорено 11 Юли, 2016 Доста яки тампони има по двигателя .Ще проверя довечера колко са оборотите на климатик и ще ти пиша ,но по памет са по-високи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 97 #3 Отговорено 11 Юли, 2016 Моите обороти по спомен не мърдат със или без климатик, но за сметка на това пък наистина с климатик се усещат вибрации, но чак да ми размазва огледалата..... май не. Направи ми впечатление, че другите коли като моята които гледах при покупката въбрираха здраво, направо се чуваше резонанса вътре. Моята беше най стегната и заглушена в това отношение но е факт че го има ( даже на моменти и без климатик). В сервиза ОМБРЕ ми казаха, че при доста от по-новичките моделчете на Хонда се наблюдавало това нещо. Старото ми ЦРВ (РД1) все едно не работи двигателя, а тази си се усеща. Аз трябва да видя някой колега от София със същата модификация като моята, ако иска да се видиме някой ден и да пообмениме впечатления от двете коли. Даже ако е с автоматик ще е хубаво, тъкмо да видя и неговия как превключва предавките спрямо моята. Че нали отдавна не съм карал автоматик и съм позагубил представа как е правилно да превключва и кога е хубаво да се обърне внимание при майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
evgeni_antonov 16 #4 Отговорено 12 Юли, 2016 Моята също вибрира както със така и без включен климатик . И нали съм нов карам я от.3 седмици мислех си че го прави само на студен двигател. А не съм вещ но ми направи впечатление че акумулатора е много малък 45 ампера ... и мястото не ми се струва кой знае колко за да се мушне по голям . Дали може от това да тресе ..... нали всичко е с електричество в тия коли кормилната уредба, светлини климатроник , помпа и др. Или говоря глупости ..... вашите с какви акумулатори са ? Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2278 #5 Отговорено 12 Юли, 2016 (Редактирано) Вибрациите се дължат на сериозните тампони на двигателя.Даже единия се вижда ,че е най отгоре.Трябва да измисля начин как да се замени с амортисьор и вграден по-мек тампон.Вибрациите и без климатик и с климатик се усещат във волана и по педалите.За разлика в Харвито,където гледаш оборотомера ,за да разбереш дали да палиш или вече работи мотора... Сега проверих ка се държи: на топъл мотор 50 градуса без 900 с 850 ...........................70 градуса без 800 с 800 ...........................90 градуса без 750 с 750 Редактирано 12 Юли, 2016 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 88 #6 Отговорено 18 Юли, 2016 Благодаря на всички за споделеното. При мен разследването на ситуацията ще се забави поради срещата на гипсов бинт и дясна длан..... Но като се замисля нещата отиват към Бултрако Варна с молба да вдигнат оборотите на празен ход, ако е въобще възможно това през софтуера. Ще споделя резултата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2278 #7 Отговорено 18 Юли, 2016 Няма нужда да ходиш до Бултрако.Провери в документите си дали имаш пин-код за радиото.Ако имаш,откачи акомулатора /-/ за 3 мин,желателно е мотора да е бил топъл.Връщаш клемата и даваш на контакт без да палиш.Изчакваш 10 секунди,след което палиш и държиш 2500-3000 оборота до пълнато загряване на мотора,оставяш после на празен ход 5 мин без да пипаш нищо,без никакви консуматори,дори дневни светлини,радио и т.н. След тези 5 мин оборотите трябва да са се самоадаптирали за новото състояние на дросел,което е "За чистене" 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 88 #8 Отговорено 18 Юли, 2016 Сърдечно благодаря за бързия отговор. Кода за радиото е наличен, колата е купувана тук. За състоянието на дросела като нищо е за чистене, все пак са 140к пробег. Описаната процедура ще я направя, дори и с една ръка.... . Един допълнителен въпрос: в разпечатката за поддръжка на автомобила никъде не пише за проверка и реглаж на клапани. Дали не е било редно поне на 120к да се погледнат? Пък било то и профилактично.... Не съм се решил още за газ.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2278 #9 Отговорено 18 Юли, 2016 Танасе Избих ги....След 100к първия реглаж е на 140к... Като развиеш маркуча между дросела и въздушния филтър ще се види състоянието му с просто око,ако е за чистене акото се вижда .Памуно парцалче,малко спрей за чистене на карбуратори,в най лошия случай WD40 и внимателно почистване.Накрая трябва да остане малко черничко по клапата ,което е графитна смазка и тя не се чисти лесно...нея я остави.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 88 #10 Отговорено 18 Юли, 2016 Още една задача за домашно.... Но най-вероятно за след месец - като се разделя с гипса, че с него ще е филм голям. Тия дни като посвикна да се оправям в ежедневието само с лява ръка, ще направя reset-a и ще се обознача с резултата. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Optimus 2 #11 Отговорено 13 Септември, 2016 И моите обороти падат, при включване на А/С... Имате ли резултат за споделяне след проведените мероприятия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 88 #12 Отговорено 13 Септември, 2016 Не още, че все не остава време. Планирал съм съвсем скоро да свърша всичко. Ще драсна в темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bon 0 #13 Отговорено 24 Юли, 2020 Някакво развитие по темата и моето ЦР-в е така при топъл двигател държи около 650 750 оборота при климатик тресе на празен ход ... неприятно е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 407 #14 Отговорено 24 Юли, 2020 При мен дроселът е почистен, но си тресе - без да плават оборотите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1588 #15 Отговорено 24 Юли, 2020 (Редактирано) Обслужи на клматика,смени маслото и допълни фреон в системата му. Почистване на дросела като се сваля и накисва в обезмаслител. Това малко ще облекчи тези вибрации. Климатика е доста голям консуматор на мощността на колата в върхово натоварване отнема 35-40 коня от двигатеря. Това е на бензин когато работи колата нали,нямате газово Редактирано 24 Юли, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 187 #16 Отговорено 24 Юли, 2020 35-40 коня!? Колега може ли да се обосновеш малко в тази посока? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 209 #17 Отговорено 24 Юли, 2020 Е,сега точно колко коня едва ли някой може да каже,но си се усеща доста.Преди карах за известно време 8 цилиндрово ауди с 340 коня,ами и там се усеща климатика,най-вече при потегляне в ниските обороти.Макар,че колата не беше моя и пак усетих разликата със и без клима,при малките мотори е още по-очевадно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 407 #18 Отговорено 24 Юли, 2020 (Редактирано) Усеща се климатикът, ама чак толкова коне да умори? Въпросът е, че тези вибрации ги има и без климатик. Проблемът е дискутиран, какво беше - твърди тампони, меки тампони или...? Редактирано 24 Юли, 2020 от note Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1588 #19 Отговорено 24 Юли, 2020 (Редактирано) Климатика както знаем се задвижва от коляновия вал,той климатика не работи постоянно. Включва и изключва ,ако са забелязали колегите точно когато се включва идват трептенията и вибрациите. Колкото е по топло времето толкова повече и се включва. Ако сте карали кола с по малко от 100к.с при включване на баир примерно направо колата умира. Разговарял съм за това с Маркони и това и това са данни гледани през софт и колко к.с. се губят. При моя модел при включване в климатика и моментната загуба на мощност особено но празен ход се компенсира и регистрира от IACV ,добрата работа на същия и правилното почистване на дросела и въпросния клапан гарантира по малко вибрации. Гарантира и по -навременна компенсация на мощноста . Редактирано 24 Юли, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 513 #20 Отговорено 27 Юли, 2020 Аз знам за 5-10 коня. 30-40 са наистина много, при положение, че има коли 50 коня с климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 870 #21 Отговорено 27 Юли, 2020 Той климатика не изключва ли при подаване на повечко газ, поне аз с такова впечатление съм останал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedko90 0 #22 Отговорено 14 Септември, 2020 Някой намери ли решението на проблема с тресенето ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 209 #23 Отговорено 14 Септември, 2020 Има решение-2.2 i-ctdi. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 11 #24 Отговорено 19 Юли, 2023 Здравейте. Някой има ли решение на това нещо с вибрацийте? Бях, чел някъде, че вибрации при Honda се получавали от неправилно позициониране на тампоните на задното гърне. Трябвало да се смъкне гърнето, да се смъкне левия и да се вдигне десния тампон с 2-3 мм....Не знам дали не е поредна щуротия в интернет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DELIX3Z 4 #25 Отговорено 25 Септември, 2024 (Редактирано) Здравейте, имам същата вибрация и оборотите играят при включване на климатика. Смених всички тампони на двигателя и кутията и стана много по-зле. Вече и без климатик на празен ход е като трактор, вибрира яко, като подам малко газ до 1000оборота всички вибрации изчезват. Сега ще връщам оригиналните тампони, че си намразих колата. Някой има ли решение? Също след смяната автомата започна да чука при превключване на R? Редактирано 25 Септември, 2024 от DELIX3Z Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1588 #26 Отговорено 25 Септември, 2024 (Редактирано) Ако не са оригинални тампоните нищо не става, ,облекчение на вибрациите ,е да се регулирят клапаните и почистване дросе. Главния виновник за това е разтегната верига тя върти балансиращите валове,провери твоята в какво съснояние е. Редактирано 25 Септември, 2024 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
solomon87 0 #27 Отговорено 25 Септември, 2024 Здравей от днес съм собственик на CRV 3. 2.4 автомат генерация фейслифт някой може ли да каже нещо по подробно за смяната на маслото на скоростната кутия. На цяло ли се сменя или е по добре само опресняване.Благодаря на всички отзовали се . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
solomon87 0 #28 Отговорено 25 Септември, 2024 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1588 #29 Отговорено 25 Септември, 2024 (Редактирано) @solomon87 Опресняване с оригинално масло Honda ATF DW1 имаш и филгър автомат за смяна ако си бензин 2.4,а в ника си писал 2.2I DITEC. Но това е тема не за масло пусни си твоя. Виждам че сме от един град мога да помогна има тeлeфон в ника ми. Редактирано 25 Септември, 2024 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DELIX3Z 4 #30 Отговорено 26 Септември, 2024 On 9/25/2024 at 8:35 PM, CARPERA said: Ако не са оригинални тампоните нищо не става, ,облекчение на вибрациите ,е да се регулирят клапаните и почистване дросе. Главния виновник за това е разтегната верига тя върти балансиращите валове,провери твоята в какво съснояние е. Клапаните регулирани, верига сменена и дросела е почистен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1588 #31 Отговорено 26 Септември, 2024 Да уточня веригите се две . Ако са сменени и двете и правилно зацепени ,при теб са тампони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DELIX3Z 4 #32 Отговорено 28 Септември, 2024 Някой знае ли читав сервиз в пловдив, да я закарам да погледнат. Че явно всики сервизи са само сменячи на части и само ми вдигат рамене. Иначе като си сложих оригиналните тампони вибрациите са значително по-малки и само при включен консуматор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vhgerror 1 #33 Отговорено 30 Септември, 2024 Здравейте, намери ли се решение за тези вибрации? Аз съм с Honda CR-V 3 2.4 и имам подобни вибрации. Помислих си, че са от тампоните на мотора, но те изглеждат доста здрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1588 #34 Отговорено 30 Септември, 2024 Когато са стари и с изпечена гума,и да са здрави все тая,трябва нови оригинални. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vhgerror 1 #35 Отговорено 30 Септември, 2024 Всички ли трябва да ги сменя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1588 #36 Отговорено 30 Септември, 2024 Всички трябва да се огледат но горните два големите са важна околох900лв оригинални. Но както казах ,това което трябва да е ок преди това, клапани,почистен и адаптиран дросел,и веригата да не е разтегната. Ако не са наред тези три неща и да сменяш тампони ефекта ще е минимален. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 185 #37 Отговорено 30 Септември, 2024 Колеги, защо ще сменяте оригинални здрави тампони, при положение, че е добре известно, при Црв 3 и Акорд е проблемен компресорът на климатика. Там търсете причината, как ще се сменят тампони, скъпо и безмислено... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vhgerror 1 #38 Отговорено 30 Септември, 2024 При мен дроселът не е чистен, колата е на 100 000 км, едва ли има проблем с тампоните. Когато съм на D и стоя на светофарите, тогава най-много се усеща вибрацията, дори да не съм с климатик. А принципно всички тампони ги взимам оригинални за 1000 лева от amayama.com, но искам да съм сигурен, че е от тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1588 #39 Отговорено 30 Септември, 2024 (Редактирано) 5 hours ago, vhgerror said: Всички ли трябва да ги сменя Пробвай при теб с чистене дросел,като се свали и измие хубаво това е важно,,на място с спрей просто нищо не се прави,и ако клапаните на са регулирани го направи. В тези 100хил км си сигурен така ли. Всеки от нас е забелязъл че над 800 оборото изчезват вибрациите,и те са повиче когато паднат под 600 оборота,и този който компенсира това е дросела. Редактирано 30 Септември, 2024 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vhgerror 1 #40 Отговорено 30 Септември, 2024 Да, колата е на тези километри. Направих проверка на клапаните и нямаше нужда от регулиране. Как се чисти този дросел? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове